quote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef RudyCarell het volgende:
Rallyrijder Colin McRae (39) overleden
Tering..quote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:10 schreef FJD het volgende:
De subtitel is natuurlijk: "Kijk, zo maak je een fatsoenlijke OP!"
en dat zegt dan een Feyenoorderquote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef FJD het volgende:
Feyenoord
Als we volgende week op een of andere manier internet hebben dan kunnen we voetbal kijken
Roda speelt echt over het randjeEcht belachelijk. Leuk hoor die frustratie maar schop dan een deuk in de paal ofzo
De tijd dat Feyenoord over het randje speelde was in de tijd van van Gobbel, de Wolf en Metgodquote:
Je vergeet van Loen..quote:Op zondag 16 september 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
De tijd dat Feyenoord over het randje speelde was in de tijd van van Gobbel, de Wolf en MetgodVolgens mij hielden ziekenhuizen zelfs bedden vrij als Feyenoord kwam spelen tegen de plaatselijke FC. Those were the days
![]()
Wel mooi twee punten los van AjaxDe laatste keer dat dat gebeurde was begin 2006 geloof ik
quote:Op zondag 16 september 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
_
Wel mooi twee punten los van AjaxDe laatste keer dat dat gebeurde was begin 2006 geloof ik
Ik zou je graag een goede suggestie geven maar het probleem is dat iedereen andere meningen heeft bij een bepaald merk. Ik vrees dus ook dat als je navraag doet op een forum dat je niet verder komt dan een heleboel meningen waarom de ene fabrikant kut is en de andere nietquote:Op zondag 16 september 2007 15:20 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
heeft er nog iemand suggesties voor een laptop tot 1000eu?
quote:Op zondag 16 september 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de Tweakers Pricewatch gebruik en dan maar kijken wat je leuk vind klinken
ken het merk niet maar denk dat ze hier wel weer even mee vooruit kunnen. Je geeft ze ook een cursus vista?quote:Op zondag 16 september 2007 17:22 schreef ursel het volgende:
Wat nou BF2 draait niet op vista..
ff pijn en moeite, maar draait nu zo te zien..
Overigens zojuist voor mijn ouders deze pc gekocht en deze monitor.
Mijn oude P3 500 die ze hadden heeft eindelijk de geest gegeven. Voor alleen internet en MSN meer dan voldoende lijkt me..![]()
Zit geen OS bij, dus installeer er XP op..quote:Op zondag 16 september 2007 17:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ken het merk niet maar denk dat ze hier wel weer even mee vooruit kunnen. Je geeft ze ook een cursus vista?![]()
Voor mijn ouders pas een laptop gekocht van soortgelijk caliber..moeders in paniek want de knopjes zagen er anders uit.![]()
![]()
Ik ga zo eens bf2 aanslingeren.
37 puntenquote:Op zondag 16 september 2007 18:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg elke week posten jullie weer de stand in de voetbalpoule, terwijl we nog niet begonnen waren en nu post ineens niemand meer de stand???
Dan doe ik het wel
1. 6. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 52 (+52)
2. 2. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 49 (+49)
3. 7. Sickert Kevin 17-8-2006 48 (+48)
4. 10. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 47 (+47)
5. 3. Blauwvingers Francis 11-8-2007 41 (+41)
6. 1. Diamond3d Diamond3d 9-8-2007 38 (+38)
7. 9. ursel ursel 17-8-2006 37 (+37)
8. 5. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 24 (+24)
9. 4. Frank22 Frank 28-8-2006 0 (+0)
8. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 0 (+0)
Jullie hebben nog geluk gehad dat ik vergeten was wie er zou scoren als eerste, anders had ik nog meer punten gehad![]()
Deze van Sneijder mag er ook zijnquote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://tweakers.net/meukt(...)Pod-Plugin-3.01.htmlquote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet iemand hoe je zonder itunes mp3 op je ipod kan krijgen???
Dat itunes is
Het is knetterstraag en al mijn muziek staat door elkaar, omdat hij niet wil sorteren om folderstructuur
quote:Op zondag 16 september 2007 19:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://tweakers.net/meukt(...)Pod-Plugin-3.01.html
had je ook in itunes uit moeten zettenquote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat itunes is
Het is knetterstraag en al mijn muziek staat door elkaar, omdat hij niet wil sorteren om folderstructuur
Had er ook last van dat ik steeds gekicked werd. Heb ik dit tooltje gedownload en daarmee PB geupdate. Nergens geen last meer van gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut PBbleef kicken, zelfs na de tip van viro
![]()
Ik wil helemaal geen tags. Ik wil gewoon me directory structuur zien.quote:Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
had je ook in itunes uit moeten zetten
maar het komt eigenlijk doordat je tags niet kloppen
heb het ook een keer gehad
maar nu met kloppende tags zweer ik bij itunes
Op Vista draait die nu anders voortreffelijk.. Ondanks de adviesen van Viro..quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut PBbleef kicken, zelfs na de tip van viro
![]()
Ging je nog mee bootlannen..quote:Op zondag 16 september 2007 22:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Speelde vandaag weer na lange tijd BF2 en meteen die PB kick![]()
Alles opgelost door http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.ph
Koekje bijquote:Op maandag 17 september 2007 05:28 schreef jpjedi het volgende:
Beatrix komt op de koffie in Bangalore
Eerst alles selecteren wat je er op wil hebben en dan verplaatsen. Sleep je nummer voor nummer wordt het alleen maar tragerquote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat itunes is
Laten we de topper Fraser niet vergeten danquote:Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet van Loen..
Die had een abonnement op rood..
Komt allemaal goed..quote:Op maandag 17 september 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
Homo's
Heb nu al zin in de BootLAN. Jorrit&Ursel hoe laat zijn jullie er ongeveer? Dan stem ik daar m'n aankomst ook even op af zodat mee kan helpen met de opbouw en het bier aanslaan
Dump haar maar in de ganges als het lukt!quote:Op maandag 17 september 2007 05:28 schreef jpjedi het volgende:
Beatrix komt op de koffie in Bangalore
Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?quote:Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef dekkered het volgende:
jullie een idee?
Overclocken, waar begin ik, en waar eindig ik?
Probleempje met Word
Spelling & Grammer checker werken niet bij deze zinnenquote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?
quote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?
Ik heb ook een volautomatische melder geïnstalleerd. Elke keer als dekkered ergens reageert dan gaat die af zodat ik snel achter m'n PC kan kruipen om dekkered af te zeiken en zo m'n ego te boostenquote:Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef ursel het volgende:![]()
Die was natuurlijk te simpel in te koppen..
![]()
Ik ben koningsgezind terwijl ik toch Katholiek ben. Reden is voor mij dat ik de politieke stabiliteit wel fijn vind en niet zit te wachten op ook nog eens een presidentsverkiezing. De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)quote:Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dump haar maar in de ganges als het lukt!
vanaf hoelaat is die BBQ?quote:Op maandag 17 september 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Puni kom zaterdag gewoon ff BBQen man![]()
Wordt lachenIk ga even MP op om een vishengeltje op de kop te tikken. Eentje voor kleine visjes en eentje voor snoek
Mee eens..quote:Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben koningsgezind terwijl ik toch Katholiek ben. Reden is voor mij dat ik de politieke stabiliteit wel fijn vind en niet zit te wachten op ook nog eens een presidentsverkiezing. De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)
Verder vind ik zaken als koninginnendag/maxima etc toch wel bijdragen aan een verbroederingsgevoel.
Daarbij is het koninklijk kapitaal een soort van noodfonds voor bijvoorbeeld rampen als overstromingen in Limburg waar zij heeft betaald waar reguliere noodfondsen en verzekeringen ontoereikend bleken.
Maar denk dat het persoonlijk is en ja ze kosten veel geld maar het is in mijn ogen geen weggegooid geld. Zolang men het maar controleert zoals nu via de verantwoordelijkheid van de minister president. Dit om uitwassen net als met Bernhard te voorkomen. Deze man had internationaal veel aanzien en heeft veel voor Nederland betekend wereldwijd maar hij is helaas ook herhaaldelijk afgedwaald van het rechte pad. Maar veteranen aanbidden hem bijvoorbeeld.
Uurtje of 19:00/20:00 en dan moet je er precies invallenquote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef staticdata het volgende:
vanaf hoelaat is die BBQ?
De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoorquote:Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef jpjedi het volgende:
De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)
Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftalquote:Verder vind ik zaken als koninginnendag/maxima etc toch wel bijdragen aan een verbroederingsgevoel.
Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.quote:Daarbij is het koninklijk kapitaal een soort van noodfonds voor bijvoorbeeld rampen als overstromingen in Limburg waar zij heeft betaald waar reguliere noodfondsen en verzekeringen ontoereikend bleken.
Jij mij niet. Een volzin.quote:
BBQ begint om precies 19:40.quote:
Bea heeft bijna nergens een beslissende stem, hooguit een adviserende stem. Dat onze voorgaande premiers daar erg gevoelig voor waren, daar kan Bea niets aan doenquote:Op maandag 17 september 2007 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoorDat is dan ook mijn grootste punt van kritiek. De koningin zou een puur ceremoniele functie moeten worden, nu is deze nog teveel politiek.
[..]
quote:Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftalVerder heb ik niet echt het idee dat Nederlanders heel vaderlandslievend zijn.
[..]
quote:Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.
[..]
quote:
Op basis waarvan heeft ze die stem? Niet omdat ze gekozen is, niet omdat ze een indrukwekkende staat van dienst heeft. Ze zou hierin geen stem mogen hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 10:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
Bea heeft bijna nergens een beslissende stem, hooguit een adviserende stem. Dan onze voorgaande premiers daar erg gevoelig voor waren, daar kan Bea niets aan doen![]()
of misschien toch wel wat aan doen![]()
Boeren unitedquote:Nee hoor Schaatsen ook. Dan vinden friezen en overige nederlandse provinciegenoten elkaar ook weer in een keer
![]()
Geld dat dus weer over een extra schijf heen moet. Nu is de Nederlandse overheid (sowieso geen enkele overheid) toch al niet het toonbeeld van efficientie maar goed. Het gaat gewoon nergens over. Bea moet gewoon in een Gouden Koets rond rijden, lintjes doorknippen, beetje kletsen met andere koninginnen over hoe druk het bestaan wel niet is en zich verder niet met de koers van het land bemoeien. Zeker niet met belastingsgeldquote:Dat heet dus ceremoniele hulp.
Stap voor stap jongen. Eerst een volzin, dan interpunctie.quote:
Het enige wat ze volgens mij doet is de handtekening onder wetsvoorstellen plaatsen en dat is weer op advies vanuit de regering en ze heeft bij mijn weten nog nooit geweigerd.. Dus in theorie ja, ze heeft invloed, In de praktijk zie ik er weinig van.quote:Op maandag 17 september 2007 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoorDat is dan ook mijn grootste punt van kritiek. De koningin zou een puur ceremoniele functie moeten worden, nu is deze nog teveel politiek.
[..]
Mening..tja ik zie het wel. Maar ik kom uit een dorp en dat maakt misschien verschil. In de regio Breda is het erg verbroederend net als Carnaval. Dat terwijl RK geloof en koningshuis nooit zo hebben kunnen boteren.quote:Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftalVerder heb ik niet echt het idee dat Nederlanders heel vaderlandslievend zijn.
[..]
Tja het is maar hoe je het bekijkt. kip of het ei. Het geld dat vanuit de regering niet wordt besteed vind nu wel zijn weg naar urgente goede doelen. Denk dat de mensen in Limburg er in de tijd erg blij mee waren.quote:Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.
[..]
Dat kan ze zich denk ik ook niet veroorloven en het is dan ook meer symboolpolitiek om haar uit die functies te halen. Neemt niet weg dat ze niet eens in die positie dient te zitten. Overigens schijnt ze goed ingewijd te zijn in de politiek en goed op de hoogte te zijn van wat er speelt. Dat suggereert bijna al dat ze dat soort dingen overlegt als er politieke figuren over de vloer kunnen en in dat geval kan dat dus ook invloed hebben. Of die invloed groot is is een tweede maar iemand die door toeval op een dergelijke positie terechtkomt zou die invloed niet mogen hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 10:18 schreef jpjedi het volgende:
Het enige wat ze volgens mij doet is de handtekening onder wetsvoorstellen plaatsen en dat is weer op advies vanuit de regering en ze heeft bij mijn weten nog nooit geweigerd.. Dus in theorie ja, ze heeft invloed, In de praktijk zie ik er weinig van.
Carnavalquote:Mening..tja ik zie het wel. Maar ik kom uit een dorp en dat maakt misschien verschil. In de regio Breda is het erg verbroederend net als Carnaval. Dat terwijl RK geloof en koningshuis nooit zo hebben kunnen boteren.
Waarom mag Bea bepalen waar belastinggeld naar toe gaat? Waar haalt ze dat recht vandaan? Ik stem op een partij omdat ik achter hun standpunten sta. De partijen in het kabinet hebben veel stemmen gekregen en hebben dus een bepaald draagvlak onder de bevolking waardoor het kabinet geld kan geven om dergelijke schade te vergoeden. Overigens kwam er ook flink wat steun vanuit de EU maar dat terzijdequote:Tja het is maar hoe je het bekijkt. kip of het ei. Het geld dat vanuit de regering niet wordt besteed vind nu wel zijn weg naar urgente goede doelen. Denk dat de mensen in Limburg er in de tijd erg blij mee waren.
Ceremoniële functie dus, niets meer, niets minderquote:Plus we hebben een mooie ceremoniele vertegenwoordiging voor ons land die politieke spanning op een andere manier kan benaderen dan de officieel politieke weg. Zie resultaat in India..alle expats opgelucht.
Dat hebben we wel vaker tochquote:
Denk dat ik in deze ook wat meer op de lijn van JP zitquote:
Full patch, geen updates mogelijk.quote:Op maandag 17 september 2007 10:58 schreef Keltie het volgende:
De patch 1.41 is toch een full patch? Of moet ik daarvoor eerst andere patches installeren?
Heb de file van 539 (?) MB.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Kom jij nog gezellig vissen dit weekend?![]()
Hmm.. Hij blijft Failed to Patch aangeven.. Daarna wel dat het goed gepatched is maar bij het opstarten blijft'ie 1.2........ aangeven?quote:Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Full patch, geen updates mogelijk.
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
Niet langer aan kloten, gewoon full reinstall doenquote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Hij blijft Failed to Patch aangeven.. Daarna wel dat het goed gepatched is maar bij het opstarten blijft'ie 1.2........ aangeven?
De enige problemen die ik had waren op mijn vista systeem en waren meer te verklaren bij PB en de rechten op Vista. Nog geen enkele keer problemen gehad met BF2 zelf..quote:Op maandag 17 september 2007 11:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet langer aan kloten, gewoon full reinstall doen![]()
Het blijft BF2 natuurlijk, je kunt niets rationeels verwachten
mijn probleem op vista is, dat hij de eerste 1 à 2 minuten met iets van 2 fps speelt ofzo... als ik dan dood ben en wilt respawnen knalt hij er af en toe uit... en ze moeten ff een breedbeeldpatch maken...quote:Op maandag 17 september 2007 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
De enige problemen die ik had waren op mijn vista systeem en waren meer te verklaren bij PB en de rechten op Vista. Nog geen enkele keer problemen gehad met BF2 zelf..![]()
![]()
![]()
breedbeeld kon je toch zelf in de settings tweaken?quote:Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mijn probleem op vista is, dat hij de eerste 1 à 2 minuten met iets van 2 fps speelt ofzo... als ik dan dood ben en wilt respawnen knalt hij er af en toe uit... en ze moeten ff een breedbeeldpatch maken...
Daarom heb ik ook geen vista geinstalleerd om me nieuwe bak. Voorlopig nog ff XP. Vista komt na de LAN wel.quote:Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mijn probleem op vista is, dat hij de eerste 1 à 2 minuten met iets van 2 fps speelt ofzo... als ik dan dood ben en wilt respawnen knalt hij er af en toe uit... en ze moeten ff een breedbeeldpatch maken...
Ik heb toch wel een keer of 3 patches failed gehad en toen maar reinstallenquote:Op maandag 17 september 2007 11:34 schreef ursel het volgende:
De enige problemen die ik had waren op mijn vista systeem en waren meer te verklaren bij PB en de rechten op Vista. Nog geen enkele keer problemen gehad met BF2 zelf..![]()
![]()
![]()
k hou wel van een gokje wagen..quote:Op maandag 17 september 2007 11:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen vista geinstalleerd om me nieuwe bak. Voorlopig nog ff XP. Vista komt na de LAN wel.
ja maar dat werktte weer niet heerlijk bij mij onder vista...quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
breedbeeld kon je toch zelf in de settings tweaken?
Ik zie Fer idd ook nog steeds niet in mijn fav victim staan..quote:Op maandag 17 september 2007 12:13 schreef BugWorks het volgende:
Is de BoF server eigenlijk wel ranked? Heb er gister een tijdje op gespeeld, maar er wordt niks geupdate bij mijn stats?
quote:Op maandag 17 september 2007 12:17 schreef ursel het volgende:
Ik zie Fer idd ook nog steeds niet in mijn fav victim staan..![]()
![]()
Dat klopt, maar dan verlies je een beetje aan de bovenkant van je zicht.quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
breedbeeld kon je toch zelf in de settings tweaken?
de intentie van bf3 is dat op het eind het hele slagveld weggevaagd isquote:Op maandag 17 september 2007 12:59 schreef jpjedi het volgende:
is er eigenlijk al wat bekend over BF3?
Ik las een tijdje geleden dat ze al best een eindje op weg zijn en dat je bomen en huizen kunt opblazen.![]()
Iemand?
Het enige wat je op hoeft te blazen is je tegenstander tochquote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
de intentie van bf3 is dat op het eind het hele slagveld weggevaagd is. Je schijnt alles op te kunnen blazen wat er op het slagveld aanwezig is.
lijkt me erg vet zeg.quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
de intentie van bf3 is dat op het eind het hele slagveld weggevaagd is. Je schijnt alles op te kunnen blazen wat er op het slagveld aanwezig is.
Dat die JP-blocker van jou nog zo goed werkt Fer.. Knap werk..quote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lijkt me erg vet zeg.![]()
ik heb trouwens een ping van 300 op de BoF server maar op de meeste anderen in Europa een ping van 180-200.![]()
zo lang het maar geen future bf2142 stijl wordt..heb tering hekel aan science fiction.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
Dat die JP-blocker van jou nog zo goed werkt Fer.. Knap werk..
Kijk nu komt de aap uit de mouw. Nu snap ik waarom ik gisteren een ping van 700+ had. Kun je zorgen dat je voortaan alleen JP reroute en niet JMPquote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is niet echt een blocker maar meer een rerouterZ'n verbinding gaat nu via Canada, Australie en Zuid-Afrika naar de server
Het is overigens ook meer om te voorkomen dat jullie door z'n lage ping doorkrijgen dat hij helemaal niet in India zit.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk nu komt de aap uit de mouw. Nu snap ik waarom ik gisteren een ping van 700+ had. Kun je zorgen dat je voortaan alleen JP reroute en niet JMP
Ow kutquote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk nu komt de aap uit de mouw. Nu snap ik waarom ik gisteren een ping van 700+ had. Kun je zorgen dat je voortaan alleen JP reroute en niet JMP
Oh de rest dacht dat JMP stond voor J(Middle East)Pquote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goede zaak van de KNVB. Dat drinken langs de velden in de openluchtquote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef FJD het volgende:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=29474
Ook de KNVB is de weg kwijtWeer echt Hollands. In plaats van de kleine groep die het verziekt te pakken, pakken we gezellig de hele groep
Zo kom je nog eens ergens
Als we moeten wachten totdat het op de Indiaase manier is afgehandeld, dan zijn BF 3 en bijkomende patches ernog eerderquote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Homo`s... wacht maar tot ik hier een ping van 5 heb.![]()
Combikaartjesquote:Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef jpjedi het volgende:
BoF combikaartjes...F1 en bbq voor 2010..bij mij te bestellen.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef jpjedi het volgende:
BoF combikaartjes...F1 en bbq voor 2010..bij mij te bestellen.![]()
http://www.nu.nl/news/123(...)a_intercity%27s.htmlquote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Combikaartjes![]()
Zeker ook met de trein naar India![]()
Ghi Ghi maar goed dat mijn nieuwe systeem dat wel aankanquote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef FJD het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/49374
Lekker ruk is dat weer zeg![]()
Gewoon wachten op 10.1quote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef FJD het volgende:
Ik vrees dat ik een DX10 kaart er niet doorheen ga krijgenEerst maar eens een baan zoeken dan
Ach tegen de tijd dat Crysis er dan eindelijk echt is ben jij wel klaar met je studiequote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef FJD het volgende:
Ik vrees dat ik een DX10 kaart er niet doorheen ga krijgenEerst maar eens een baan zoeken dan
JT server komt met gemak volquote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef FJD het volgende:
De JT server kan trouwens ook wel een schopje gebruikte. Gistermiddag om de 5sec een schokje en alles wat op de server zat had <100 ping dus daar lag het niet aan
Begrijpend lezen lieverdquote:
Idd DX10 is gewoon heel slecht in elkaar gezet door MS daardoor kunnen de huidige DX 10 kaarten niet 100% draaien. DX10.1 moet de huidige preformence problemen van DX10 oplossen.quote:
Tyquote:Op maandag 17 september 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Begrijpend lezen lieverd
De server heeft denk ik even een reset nodig. Er waren gisteren meer mensen die last hadden van lag.
Ach ja dat soort mensen heb je ook. Maar als je een squad aanmaakt en de echte actieve mensen invite kan je makkelijk vlaggen cappen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Was gister wel geinig op de JT server alleen een beetje kinderachtigDe helft schreeuwde continue om kicks en bans en de andere helft stond continue bij vliegmaterieel te wachten
Gek he dat je dan verliest
Wel een paar keer bij je broertje in de heli gezeten, was wel leuk.
Ze willen gewoon op negers schieten, tis de KKKlanquote:Op maandag 17 september 2007 15:08 schreef Viro het volgende:
Zien ze mij spelen dan joinen ze als een gek, k weet niet waarom maar ik voel me net een BF2 celebrity![]()
Ik was er ook gister... wachten op het vliegmaterieelquote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Was gister wel geinig op de JT server alleen een beetje kinderachtigDe helft schreeuwde continue om kicks en bans en de andere helft stond continue bij vliegmaterieel te wachten
Thx.quote:Op maandag 17 september 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
@Jorrit: Als je wilt kan ik voor jullie drie een krat pils p.p. meenemen. Zie op t BoF forum dat je dat lastig kwijt kunt, ik rijd alleen dus dat past perfect![]()
De C1000 heeft 3 kratten Dommelsch voor 20,- (zal wel excl. statiegeld zijn). Zeg t maarIk kan naar een C1000, een AH en een Jumbo rijden
Daar heb ik ook altijd last van op de JT server, beetje veel triest volk wat daar komtquote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Ik speel iedere dag een paar rondjes, vanaf een uur of 19.00quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze willen gewoon op negers schieten, tis de KKKlan![]()
Wanneer speel je weer een rondje? Ik ben er woensdag welMorgen is twijfelachtig.
Ik wil best meelopen, maar ik hou je nooit bijquote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef FJD het volgende:
Ik moet de dag van de BootLAN ook nog een rondje lopenGelukkig kan ik daarna afkoelen in t water
Doe je mee Jorrit? Tis maar ruim anderhalf uur.
Eerste 70minuten loop ik in D1 wat iets boven de 10km/u is. Daarna nog een halfuur D2 wat iets van 12km/u zou moeten zijn. Zeker dat eerste moet je wel een tijdje vol kunnen houdenquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil best meelopen, maar ik hou je nooit bij
Zover ik de reactie hier gelezen heb zou ik niet voor alternate gaan..quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Sickert het volgende:
wil een nieuwe video kaart
mn 7800 gaat nu zelfs gek doen met bf2
mn budget is max 150,-
heb bij alternate al een 8600GTS gezien
iemand tips?
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAXXHA
of
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAXXHB
volgens mij zit er alleen verschil in mhz? en ook weer niet zoveel
ik ga er langsquote:Op maandag 17 september 2007 16:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Zover ik de reactie hier gelezen heb zou ik niet voor alternate gaan..
Dan wil ik best me hardloopschoenen meenemen. Eens kijken hoe kapot ik gaquote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerste 70minuten loop ik in D1 wat iets boven de 10km/u is. Daarna nog een halfuur D2 wat iets van 12km/u zou moeten zijn. Zeker dat eerste moet je wel een tijdje vol kunnen houden![]()
Ik ga straks eens bellen of ik vrijdag m'n hartslagmeter niet gewoon op kan pikken. Kut webshop
Ze moeten je wel hebben he..quote:Op maandag 17 september 2007 16:45 schreef FJD het volgende:
Pfff moet ik naar de IKEA klantenservice om te zorgen dat de bank komt. Een bank wordt alleen uitgeleverd als er betaald is, een bank die omgeruild moet worden is dus dan ook al betaald. Echter, niet volgens het transportbedrijf van IKEANu heb ik de helpdesk gebeld, die kan voor mij aangeven dat ze dat recht moeten trekken maar daar gaat minimaal twee weken overheen omdat IKEA Delft rechtstreeks onder Zweden valt (zal wel zijn omdat ze concept centre zijn). Ze kunnen ook niet gebeld worden want dat is afgeschermd
![]()
50min in het OV of 10km op de fiets. Toch maar even t fietsje pakken dan![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef Stefan740 het volgende:
Ik werd vanochtend opgebeld door alternate, de kaart was er nog niet en hij had even gekeken naar andere opties zegt ie. Ik ook toevallig en heb de order omgebouwd naar een XFX 8800gts XXX voor 279,-
quote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Morgen is me tan code lijst binnen en kan ik de rest bijbetalen plus bootlan geld
Als het goed is heeft mijn broertje knaken overgemaakt en Casper zou het ook overmakenquote:
Tsja het moest even, k wil het niet doen maar als het moet dan moet het maar.quote:Op maandag 17 september 2007 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Toch ff lekker gespeeld op de JT server..alleen was heel us team aan het spelen op het vliegdekschip.. en ik maar rondjes vliegen met die J-10.. Toen joinde ik US en was het baserape feest. Ook erg veel geouwehoer op de ingame chat.
Echter die melding tijdens een serverpauze is wel ideaal..goed opgelost.Tnx boyzzz voor het uitzetten van de auto high pingkicker.
Wat een lekker hoertjequote:Op maandag 17 september 2007 19:41 schreef Sickert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bp3PvQYgN0k
voor de rukkerts
kwam het tegen op de fp
Ik op de fiets erheen, nou ja het was maar 10km en het regende een beetje. Bij Delft stopte het met een beetje regenen en was ik doorweekt. Vervolgens nog iets te ver doorgefietst waardoor ik ook nog terug kon rijdenquote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben he..![]()
Succes maar weer dan..![]()
Dat is nou fietsen, m'n jongquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef FJD het volgende:
gewoon in de pedalen en gaan! Beetje sporten met de tramMooi man dat wielrennen, heb nu al zin in de Alpe.
Op welke heb je je oog laten vallen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:42 schreef dekkered het volgende:
Iemand van jullie nog een mening over een bepaalde laptop/laptopmerk?
Ik ben namelijk van plan om er 1 te kopen morgen.
kan je toch ook via je 06 laten lopen gaat iets snellerquote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Morgen is me tan code lijst binnen en kan ik de rest bijbetalen plus bootlan geld
weet nog niet zeker percies maar denk zoiezo dat het of een acer of een HP wordtquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op welke heb je je oog laten vallen?
Ik ga vanmiddag naar de MM en dan zal ik daar ook nog even naar kijken (als ze ze hebben)quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Acer is wel goed en goedkoop. Qua design en prestaties heb ik goede ervaringen met ToshibaSony Vaio is ook mooi maar wel erg prijzig.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat is nou fietsen, m'n jongWat nou wielrennen
Wielen zitten op je fiets ja, en rennen moet je volgend jaar doen in Rotterdam..
![]()
Gewoon fietsen.. trappen op die pedalen, beetje sturen.. all the same.. wat nou wielrennen?![]()
Hij kan het lekker vertellen ja..quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]Als je prestaties net zo groot zijn als je mond dan ben je binnen een half uur de berg over
kloptquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
das waar
ik praat ook geen poepquote:
En dat voor een negert.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik praat ook geen poep![]()
Blijf je toch lekker thuis?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb niet normaal last van kut tyfus gepiep in me oren![]()
Heb maar 5 uur geslapen en zometeen naar school![]()
je kan je toch "ziek" meldenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:35 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Me tweede week HBO, denk dat ik nog wel ff wacht totdat ik ga spijbelen![]()
Ah een middelbare scholierquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:36 schreef dekkered het volgende:
je kan je toch "ziek" melden
Ik weet het ik zit op het MBO en daar is het al zo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah een middelbare scholier![]()
Wen er maar vast aan jongen, straks kan geen hond het meer schelen of je wel of niet opkomt dagen bij een les. Je zit er immers voor jezelf. Ik heb de laatste jaren bv. met enige regelmaat vakken gehaald zonder een collegezaal van binnen te zien
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:35 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Me tweede week HBO, denk dat ik nog wel ff wacht totdat ik ga spijbelen![]()
Great minds think alikequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ferdi en ik zeggen hetzelfde, alleen ik zeg het in jip en janneke taal
quote:
Je doet het inderdaad helemaal voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah een middelbare scholier![]()
Wen er maar vast aan jongen, straks kan geen hond het meer schelen of je wel of niet opkomt dagen bij een les. Je zit er immers voor jezelf. Ik heb de laatste jaren bv. met enige regelmaat vakken gehaald zonder een collegezaal van binnen te zien
Lieve schat we beginnen op vrijdagquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan alleen zaterdag en dan beginnen jullie pas om 18:00 uur![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan alleen zaterdag en dan beginnen jullie pas om 18:00 uur![]()
Een ambtenaar die de hele dag komtquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:kan ik eventueel ook zaterdag heel de dag komen? Onder voorbehoud hoor
Wie wel?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar durf je niet meer met ons te slapen![]()
IK IK IKquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
IK IK IKIK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
![]()
JIIJJJ?????!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
IK IK IKIK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
IK IK IK
![]()
Ik moet zondag vroeg weg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een ambtenaar die de hele dag komt
Ik dacht dat jullie alleen aan halve dagen deden
Maar durf je niet meer met ons te slapen![]()
Wij gaan geen internetgames spelen, dus dat gevaar is geweken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoe lang duurt de bootlan ook al weer? drie dagen?!![]()
http://www.nu.nl/news/123(...)_non-stop_gamen.html
zal wel teveel wow hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Die chinees zal wel niet genoeg gedronken hebben, dat zit bij ons wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Jaja jullie gaan water drinkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die chinees zal wel niet genoeg gedronken hebben, dat zit bij ons wel goed.
gerstennatquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jaja jullie gaan water drinken
Ook alleen maar omdat Static aan de ramadan doetquote:
Verrassend hoe die inkoppertjes leuk blijvenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een ambtenaar die de hele dag komt
Ik dacht dat jullie alleen aan halve dagen deden
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die chinees zal wel niet genoeg gedronken hebben, dat zit bij ons wel goed.
dat heb ik heul niet gezegdquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat Static aan de ramadan doetWat mij betreft gaat bij t ontbijt al de fik er in
[..]
Verrassend hoe die inkoppertjes leuk blijven![]()
[..]![]()
Ja, aangezien ik nu de ruimte weer in mijn auto hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat Static aan de ramadan doetWat mij betreft gaat bij t ontbijt al de fik er in
[..]
Verrassend hoe die inkoppertjes leuk blijven![]()
[..]![]()
Jorrit neem je je tap meeDan koop ik ook nog even een lekker vaatje
![]()
Dan kruip ik knus tegen jou aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iedereen die een Perfect draft vaatje meeneemt kan natuurlijk uit mijn tap drinken
Overigens komt de tap wel naast mij te staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan kruip ik knus tegen jou aan![]()
Uiteraard neem ik een eigen vat meeNu nog even kijken welke, ik denk Jupiler.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ey gans, kan ik ook de pr0n op je server zetten?kunnen we het zo weer gebruiken voor de fod lan
![]()
wel puur voor de lans he, dus niet prive naar kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal deze week wel even wat regelen voor de data-opslag op de server
Ik zal de disk na de lan verzegelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wel puur voor de lans he, dus niet prive naar kijken![]()
heb net nog even 15 GB asswhoreship en fassinating (oid) siterips binnen gehaald, dus de anale sex leifhebber kan ruim aan zn trekken komen![]()
![]()
Ik heb een muismat met ingebouwd bureauquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef staticdata het volgende:
die muismat zorgt er natuurlijk voor dat je auto vol zit
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wel puur voor de lans he, dus niet prive naar kijken![]()
heb net nog even 15 GB asswhoreship en fassinating (oid) siterips binnen gehaald, dus de anale sex leifhebber kan ruim aan zn trekken komen![]()
![]()
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dude... of je hebt thuis een tekortkoming, of je vriendin wordt totaal uit elkaar gescheurd en loopt alleen nog maar met O-benen
![]()
Jaloers op al zijn porno? nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Wedden dat jij nu ineens toch komt BBQen met een extern schijfje onder je arm
Sukkel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Broekie
Op de HBO kun je heel niet spijbelen
Het zal hen de reet roesten of jij op komt dagen of niet
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan kruip ik knus tegen jou aan![]()
Uiteraard neem ik een eigen vat meeNu nog even kijken welke, ik denk Jupiler.
Het grote BoF! topic: Frankie en de blinde bieren test...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Hertog Jan
Ja dag dan moet ik dat ranzige Heineken / Brand / Amstel etc drinkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Het grote BoF! topic: Frankie en de blinde bieren test...
Hey, ik drink dan ook dat ranzige Hertog Jan..quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dag dan moet ik dat ranzige Heineken / Brand / Amstel etc drinken
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb eens zitten kijken naar wat mogelijkheden om wat mee opslag in mijn server te krijgen, maar ik heb bedacht dat ik ook gewoon een NAS kan aanschaffen. Dat is iets wat ik altijd al had willen hebben...
Na me enorm slaapverwekkende voorleescursus ga ik even bellen met de shop of ze hem op voorraad hebben en zo ja dan haal ik hem vandaag direct op.
2TB aan ruimte erbij, moet toch genoeg zijn
ik heb al die jaren pr0n gespaart voor dit moment hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dude... of je hebt thuis een tekortkoming, of je vriendin wordt totaal uit elkaar gescheurd en loopt alleen nog maar met O-benen
![]()
De laatste keer dat jij bier dronk op een BoF meet zat Foxie nog in de luiersquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij bier dronk op een BoF meet zat Foxie nog in de luiersNu is dat ook weer niet zo lang geleden maar goed je snapt m'n punt
Ach man, je haalt een uur niet eensquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:12 schreef Mr_Baus het volgende:
@Fer, als ik dat heuveltje in 30 minuten moet fietsen dan wordt het een doos champagne ipv 2 kissies bier hoor!![]()
Die jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is gewoon een soort SAN (Storage Area Network). Plek waar je heel veel data kunt opslaan. Niks bijzonders. Geen grafische pracht oid.
[afbeelding]
Hij is wel groot
Vind hem wel supergaaf eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is gewoon een soort SAN (Storage Area Network). Plek waar je heel veel data kunt opslaan. Niks bijzonders. Geen grafische pracht oid.
[afbeelding]
Hij is wel groot
Ah hij lijkt wel groot maar gelukkig valt het meequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die ja
Had net verbinding met dat ding, maar ik had hem per ongeluk hetzelfde IP gegeven als mijn draadloze router, maar het ging wel gewoon goed. Ik kon gewoon alles instellen.
Net kwam hij echter na een refresh ineens in mijn inlogscherm van mijn draadloze router terecht.
Ik denk huh?!?!
Toen zag ik dat IP adres en ik dus me router even een ander IP adres geven, gebruik hem toch niet als router, maar alleen als Access point. Draadloze router werkt weer, maar nu kom ik niet meer op me Thecus
Ga maar eens prutsen met me instellingen, kan niet moeilijk zijn.
Terwijl ik dit typte is alles weer inorde. Waarschijnlijk wat routing tables die nog even moesten worden bijgewerkt ofzo.
Hij is wel über stoer, geil en snel. Grootte valt wel mee.
Nee da's de 5x1000gigquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vind hem wel supergaaf eigenlijk.![]()
5x500gig alleen verkrijgbaar in USA?
Die is ook wel leuk, maar ook tig keer duurderquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah hij lijkt wel groot maar gelukkig valt het mee
Op m'n werk hebben we deze:
[afbeelding]
Zit inmiddels 4 TB in.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah hij lijkt wel groot maar gelukkig valt het mee
Op m'n werk hebben we deze:
[afbeelding]
Zit inmiddels 4 TB in.
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk, maar ook tig keer duurderEn waarschijnlijk hebben jullie er SCSI schijven inzitten
scoop mee voor de bootlan!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaEn glasvezel netwerkkaarten
De echte doe het zelfer kan niet zonder de gammaquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Sickert het volgende:
mn pc maakt nog al herrie (door met name de cpu fan) dus ik dacht laat ik een mooi kastje timmeren en dan van dat geluids isolerende spul er in
werkt super!! erg stil!! maar je pc word er wel heeel stil van zo stil dat ie nieteens meer loopt![]()
beter gezegdhij werd zo warm dat ie er mee stopte
nu in de deur en zijkant een gat gemaakt van 10 rond en daar een fan ingeplaatsnu is ie stil en netzo koel als niet in de kast
die voorste zuigt in (deur) en de achterste zuigt uit (zijkant)
Waar blijven de pics??quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Sickert het volgende:
mn pc maakt nog al herrie (door met name de cpu fan) dus ik dacht laat ik een mooi kastje timmeren en dan van dat geluids isolerende spul er in
werkt super!! erg stil!! maar je pc word er wel heeel stil van zo stil dat ie nieteens meer loopt![]()
beter gezegdhij werd zo warm dat ie er mee stopte
nu in de deur en zijkant een gat gemaakt van 10 rond en daar een fan ingeplaatsnu is ie stil en netzo koel als niet in de kast
die voorste zuigt in (deur) en de achterste zuigt uit (zijkant)
verwacht geen high end kastjequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, ik drink dan ook dat ranzige Hertog Jan..![]()
En nog een momentje laterquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb al die jaren pr0n gespaart voor dit moment hoor![]()
Ik heb nog even gespeeld op jullie Cup DD server maar niemand gezienquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:12 schreef Mr_Baus het volgende:
HOMOOOOOOOOS!!!
PIK OMHOOG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I WANNA LOVE YOU!!!![]()
gaan er nog mensjes BF2 spielen vanavond?![]()
Erg geil en zeker rete snelquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaEn glasvezel netwerkkaarten
Ik denk dat hij voor pampus ligt. De troonrede heeft hem geveld. Totale KOquote:Op woensdag 19 september 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
had nog wel een reactie van je op de troonrede verwacht
Bosquote:Op woensdag 19 september 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
had nog wel een reactie van je op de troonrede verwacht
nou ik denk dat iedereen behalve de pvda (quote:Op woensdag 19 september 2007 08:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor pampus ligt. De troonrede heeft hem geveld. Totale KO![]()
quote:
Gelukkig ga jij binnenkort ook veel meer verdienen en mag jij flink bijdragen aan de ontwikkeling van de BV Nederlandquote:
Vind het jammer dat ik zaterdag niet ff kan komen. Zal is ff kieken of me vriendin nog steeds me me uit eten wiltquote:
Volgens Jan ben ik volgend jaar al rijkquote:Op woensdag 19 september 2007 08:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
Gelukkig ga jij binnenkort ook veel meer verdienen en mag jij flink bijdragen aan de ontwikkeling van de BV Nederland![]()
De kans is vrij groot dat we tot een uurtje of 3 doorgaan dus dat kan ook makkelijk daarna nog hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Vind het jammer dat ik zaterdag niet ff kan komen. Zal is ff kieken of me vriendin nog steeds me me uit eten wilt.
je woont toch vrij dichtbij, dus idd, 's avonds gewoon ff langskomenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef FJD het volgende:
De kans is vrij groot dat we tot een uurtje of 3 doorgaan dus dat kan ook makkelijk daarna nog hoorKom je rond een uurtje of 9 ofzo. Of je gaat in de buurt eten en komt daarna samen langs, of we zetten een tafeltje voor jullie klaar op t dek. Dineren aan het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |