De enige problemen die ik had waren op mijn vista systeem en waren meer te verklaren bij PB en de rechten op Vista. Nog geen enkele keer problemen gehad met BF2 zelf..quote:Op maandag 17 september 2007 11:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet langer aan kloten, gewoon full reinstall doen![]()
Het blijft BF2 natuurlijk, je kunt niets rationeels verwachten
mijn probleem op vista is, dat hij de eerste 1 à 2 minuten met iets van 2 fps speelt ofzo... als ik dan dood ben en wilt respawnen knalt hij er af en toe uit... en ze moeten ff een breedbeeldpatch maken...quote:Op maandag 17 september 2007 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
De enige problemen die ik had waren op mijn vista systeem en waren meer te verklaren bij PB en de rechten op Vista. Nog geen enkele keer problemen gehad met BF2 zelf..![]()
![]()
![]()
breedbeeld kon je toch zelf in de settings tweaken?quote:Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mijn probleem op vista is, dat hij de eerste 1 à 2 minuten met iets van 2 fps speelt ofzo... als ik dan dood ben en wilt respawnen knalt hij er af en toe uit... en ze moeten ff een breedbeeldpatch maken...
Daarom heb ik ook geen vista geinstalleerd om me nieuwe bak. Voorlopig nog ff XP. Vista komt na de LAN wel.quote:Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mijn probleem op vista is, dat hij de eerste 1 à 2 minuten met iets van 2 fps speelt ofzo... als ik dan dood ben en wilt respawnen knalt hij er af en toe uit... en ze moeten ff een breedbeeldpatch maken...
Ik heb toch wel een keer of 3 patches failed gehad en toen maar reinstallenquote:Op maandag 17 september 2007 11:34 schreef ursel het volgende:
De enige problemen die ik had waren op mijn vista systeem en waren meer te verklaren bij PB en de rechten op Vista. Nog geen enkele keer problemen gehad met BF2 zelf..![]()
![]()
![]()
k hou wel van een gokje wagen..quote:Op maandag 17 september 2007 11:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen vista geinstalleerd om me nieuwe bak. Voorlopig nog ff XP. Vista komt na de LAN wel.
ja maar dat werktte weer niet heerlijk bij mij onder vista...quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
breedbeeld kon je toch zelf in de settings tweaken?
Ik zie Fer idd ook nog steeds niet in mijn fav victim staan..quote:Op maandag 17 september 2007 12:13 schreef BugWorks het volgende:
Is de BoF server eigenlijk wel ranked? Heb er gister een tijdje op gespeeld, maar er wordt niks geupdate bij mijn stats?
quote:Op maandag 17 september 2007 12:17 schreef ursel het volgende:
Ik zie Fer idd ook nog steeds niet in mijn fav victim staan..![]()
![]()
Dat klopt, maar dan verlies je een beetje aan de bovenkant van je zicht.quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
breedbeeld kon je toch zelf in de settings tweaken?
de intentie van bf3 is dat op het eind het hele slagveld weggevaagd isquote:Op maandag 17 september 2007 12:59 schreef jpjedi het volgende:
is er eigenlijk al wat bekend over BF3?
Ik las een tijdje geleden dat ze al best een eindje op weg zijn en dat je bomen en huizen kunt opblazen.![]()
Iemand?
Het enige wat je op hoeft te blazen is je tegenstander tochquote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
de intentie van bf3 is dat op het eind het hele slagveld weggevaagd is. Je schijnt alles op te kunnen blazen wat er op het slagveld aanwezig is.
lijkt me erg vet zeg.quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
de intentie van bf3 is dat op het eind het hele slagveld weggevaagd is. Je schijnt alles op te kunnen blazen wat er op het slagveld aanwezig is.
Dat die JP-blocker van jou nog zo goed werkt Fer.. Knap werk..quote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lijkt me erg vet zeg.![]()
ik heb trouwens een ping van 300 op de BoF server maar op de meeste anderen in Europa een ping van 180-200.![]()
zo lang het maar geen future bf2142 stijl wordt..heb tering hekel aan science fiction.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
Dat die JP-blocker van jou nog zo goed werkt Fer.. Knap werk..
Kijk nu komt de aap uit de mouw. Nu snap ik waarom ik gisteren een ping van 700+ had. Kun je zorgen dat je voortaan alleen JP reroute en niet JMPquote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is niet echt een blocker maar meer een rerouterZ'n verbinding gaat nu via Canada, Australie en Zuid-Afrika naar de server
Het is overigens ook meer om te voorkomen dat jullie door z'n lage ping doorkrijgen dat hij helemaal niet in India zit.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk nu komt de aap uit de mouw. Nu snap ik waarom ik gisteren een ping van 700+ had. Kun je zorgen dat je voortaan alleen JP reroute en niet JMP
Ow kutquote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk nu komt de aap uit de mouw. Nu snap ik waarom ik gisteren een ping van 700+ had. Kun je zorgen dat je voortaan alleen JP reroute en niet JMP
Oh de rest dacht dat JMP stond voor J(Middle East)Pquote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goede zaak van de KNVB. Dat drinken langs de velden in de openluchtquote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef FJD het volgende:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=29474
Ook de KNVB is de weg kwijtWeer echt Hollands. In plaats van de kleine groep die het verziekt te pakken, pakken we gezellig de hele groep
Zo kom je nog eens ergens
Als we moeten wachten totdat het op de Indiaase manier is afgehandeld, dan zijn BF 3 en bijkomende patches ernog eerderquote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Homo`s... wacht maar tot ik hier een ping van 5 heb.![]()
Combikaartjesquote:Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef jpjedi het volgende:
BoF combikaartjes...F1 en bbq voor 2010..bij mij te bestellen.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef jpjedi het volgende:
BoF combikaartjes...F1 en bbq voor 2010..bij mij te bestellen.![]()
http://www.nu.nl/news/123(...)a_intercity%27s.htmlquote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Combikaartjes![]()
Zeker ook met de trein naar India![]()
Ghi Ghi maar goed dat mijn nieuwe systeem dat wel aankanquote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef FJD het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/49374
Lekker ruk is dat weer zeg![]()
Gewoon wachten op 10.1quote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef FJD het volgende:
Ik vrees dat ik een DX10 kaart er niet doorheen ga krijgenEerst maar eens een baan zoeken dan
Ach tegen de tijd dat Crysis er dan eindelijk echt is ben jij wel klaar met je studiequote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef FJD het volgende:
Ik vrees dat ik een DX10 kaart er niet doorheen ga krijgenEerst maar eens een baan zoeken dan
JT server komt met gemak volquote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef FJD het volgende:
De JT server kan trouwens ook wel een schopje gebruikte. Gistermiddag om de 5sec een schokje en alles wat op de server zat had <100 ping dus daar lag het niet aan
Begrijpend lezen lieverdquote:
Idd DX10 is gewoon heel slecht in elkaar gezet door MS daardoor kunnen de huidige DX 10 kaarten niet 100% draaien. DX10.1 moet de huidige preformence problemen van DX10 oplossen.quote:
Tyquote:Op maandag 17 september 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Begrijpend lezen lieverd
De server heeft denk ik even een reset nodig. Er waren gisteren meer mensen die last hadden van lag.
Ach ja dat soort mensen heb je ook. Maar als je een squad aanmaakt en de echte actieve mensen invite kan je makkelijk vlaggen cappen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Was gister wel geinig op de JT server alleen een beetje kinderachtigDe helft schreeuwde continue om kicks en bans en de andere helft stond continue bij vliegmaterieel te wachten
Gek he dat je dan verliest
Wel een paar keer bij je broertje in de heli gezeten, was wel leuk.
Ze willen gewoon op negers schieten, tis de KKKlanquote:Op maandag 17 september 2007 15:08 schreef Viro het volgende:
Zien ze mij spelen dan joinen ze als een gek, k weet niet waarom maar ik voel me net een BF2 celebrity![]()
Ik was er ook gister... wachten op het vliegmaterieelquote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Was gister wel geinig op de JT server alleen een beetje kinderachtigDe helft schreeuwde continue om kicks en bans en de andere helft stond continue bij vliegmaterieel te wachten
Gek he dat je dan verliest
Wel een paar keer bij je broertje in de heli gezeten, was wel leuk.
Thx.quote:Op maandag 17 september 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
@Jorrit: Als je wilt kan ik voor jullie drie een krat pils p.p. meenemen. Zie op t BoF forum dat je dat lastig kwijt kunt, ik rijd alleen dus dat past perfect![]()
De C1000 heeft 3 kratten Dommelsch voor 20,- (zal wel excl. statiegeld zijn). Zeg t maarIk kan naar een C1000, een AH en een Jumbo rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |