abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53229263
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut PB bleef kicken, zelfs na de tip van viro
Had er ook last van dat ik steeds gekicked werd. Heb ik dit tooltje gedownload en daarmee PB geupdate. Nergens geen last meer van gehad.
http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
  zondag 16 september 2007 @ 21:51:54 #53
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_53229547
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef Sickert het volgende:

[..]

had je ook in itunes uit moeten zetten
maar het komt eigenlijk doordat je tags niet kloppen
heb het ook een keer gehad
maar nu met kloppende tags zweer ik bij itunes
Ik wil helemaal geen tags. Ik wil gewoon me directory structuur zien.
Als ik een cd heb, dan kunnen die titels me gestolen worden, maar aan het foldernaampje kan ik wel zien welke cd het is en kan ik die afspelen. Binnen iTunes kan ik het niet terug vinden

Maar ik ben er nu achter dat je playlists kunt maken en daar kun je gewoon vanuit je explorer mp3's inslepen en een playlist kun je aan je ipod koppelen.

Overigens blijf ik van mening dat een ipod, zonde van je geld is
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 16 september 2007 @ 21:59:46 #54
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_53229732
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut PB bleef kicken, zelfs na de tip van viro
Op Vista draait die nu anders voortreffelijk.. Ondanks de adviesen van Viro..
  zondag 16 september 2007 @ 22:23:21 #55
63192 ursel
pi_53230424
Willen de mensen die voor de bootlan nog niet betaald hebben dit met spoed doen..
pi_53230655
Speelde vandaag weer na lange tijd BF2 en meteen die PB kick
Alles opgelost door http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.ph
BoF!
  zondag 16 september 2007 @ 22:32:35 #57
63192 ursel
pi_53230680
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Speelde vandaag weer na lange tijd BF2 en meteen die PB kick
Alles opgelost door http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.ph
Ging je nog mee bootlannen..
pi_53231203
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:32 schreef ursel het volgende:

[..]

Ging je nog mee bootlannen..
Nee, zou het wel willen maar kan op dit moment echt geen geld missen
BoF!
  zondag 16 september 2007 @ 23:50:05 #59
63192 ursel
  maandag 17 september 2007 @ 00:26:04 #60
63192 ursel
pi_53233395
Nou.. trusten maar he..
Luie donders..
  maandag 17 september 2007 @ 00:35:43 #61
63192 ursel
pi_53233561
We hebben ons eigen theme-song..

pi_53235299
mogguh!

zo dat was dat,nu vakantie!
eerst nog ffies en dan richting frankrijk om te surfen
veel plezier volgend weekend op de bootlan
pi_53235679
Mogguh homo's!
pi_53235777
quote:
Koekje bij
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet iemand hoe je zonder itunes mp3 op je ipod kan krijgen???
Dat itunes is
Het is knetterstraag en al mijn muziek staat door elkaar, omdat hij niet wil sorteren om folderstructuur
Eerst alles selecteren wat je er op wil hebben en dan verplaatsen. Sleep je nummer voor nummer wordt het alleen maar trager
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet van Loen..
Die had een abonnement op rood..
Laten we de topper Fraser niet vergeten dan . Zeer goede voetballer had dat eigenlijk niet eens nodig.
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_53236120
Homo's

Heb nu al zin in de BootLAN. Jorrit&Ursel hoe laat zijn jullie er ongeveer? Dan stem ik daar m'n aankomst ook even op af zodat mee kan helpen met de opbouw en het bier aanslaan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53236224
moguh
Every war is different, every war is the same.
  maandag 17 september 2007 @ 09:11:14 #68
63192 ursel
pi_53236486
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
Homo's

Heb nu al zin in de BootLAN. Jorrit&Ursel hoe laat zijn jullie er ongeveer? Dan stem ik daar m'n aankomst ook even op af zodat mee kan helpen met de opbouw en het bier aanslaan
Komt allemaal goed..
pi_53236541
wie voelt zich hier nog meer niet lekker?

(vanmiddag gelukkig vrij)
pi_53236772
quote:
Dump haar maar in de ganges als het lukt!
pi_53236876
ik ga me zomervakantie opnemen

15 oktober begint het
pi_53236902
Puni kom zaterdag gewoon ff BBQen man

Wordt lachen Ik ga even MP op om een vishengeltje op de kop te tikken. Eentje voor kleine visjes en eentje voor snoek
pi_53236960
pi_53236994
quote:
Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?
pi_53237071
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?
Spelling & Grammer checker werken niet bij deze zinnen
  maandag 17 september 2007 @ 09:44:49 #76
63192 ursel
pi_53237143
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Die was natuurlijk te simpel in te koppen..
pi_53237178
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef ursel het volgende:
Die was natuurlijk te simpel in te koppen..
Ik heb ook een volautomatische melder geïnstalleerd. Elke keer als dekkered ergens reageert dan gaat die af zodat ik snel achter m'n PC kan kruipen om dekkered af te zeiken en zo m'n ego te boosten
pi_53237362
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dump haar maar in de ganges als het lukt!
Ik ben koningsgezind terwijl ik toch Katholiek ben. Reden is voor mij dat ik de politieke stabiliteit wel fijn vind en niet zit te wachten op ook nog eens een presidentsverkiezing. De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)

Verder vind ik zaken als koninginnendag/maxima etc toch wel bijdragen aan een verbroederingsgevoel.

Daarbij is het koninklijk kapitaal een soort van noodfonds voor bijvoorbeeld rampen als overstromingen in Limburg waar zij heeft betaald waar reguliere noodfondsen en verzekeringen ontoereikend bleken.

Maar denk dat het persoonlijk is en ja ze kosten veel geld maar het is in mijn ogen geen weggegooid geld. Zolang men het maar controleert zoals nu via de verantwoordelijkheid van de minister president. Dit om uitwassen net als met Bernhard te voorkomen. Deze man had internationaal veel aanzien en heeft veel voor Nederland betekend wereldwijd maar hij is helaas ook herhaaldelijk afgedwaald van het rechte pad. Maar veteranen aanbidden hem bijvoorbeeld.
pi_53237413
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Puni kom zaterdag gewoon ff BBQen man

Wordt lachen Ik ga even MP op om een vishengeltje op de kop te tikken. Eentje voor kleine visjes en eentje voor snoek
vanaf hoelaat is die BBQ?
  maandag 17 september 2007 @ 09:58:29 #80
63192 ursel
pi_53237465
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik ben koningsgezind terwijl ik toch Katholiek ben. Reden is voor mij dat ik de politieke stabiliteit wel fijn vind en niet zit te wachten op ook nog eens een presidentsverkiezing. De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)

Verder vind ik zaken als koninginnendag/maxima etc toch wel bijdragen aan een verbroederingsgevoel.

Daarbij is het koninklijk kapitaal een soort van noodfonds voor bijvoorbeeld rampen als overstromingen in Limburg waar zij heeft betaald waar reguliere noodfondsen en verzekeringen ontoereikend bleken.

Maar denk dat het persoonlijk is en ja ze kosten veel geld maar het is in mijn ogen geen weggegooid geld. Zolang men het maar controleert zoals nu via de verantwoordelijkheid van de minister president. Dit om uitwassen net als met Bernhard te voorkomen. Deze man had internationaal veel aanzien en heeft veel voor Nederland betekend wereldwijd maar hij is helaas ook herhaaldelijk afgedwaald van het rechte pad. Maar veteranen aanbidden hem bijvoorbeeld.
Mee eens..
Al mag het soms wel eens wat minder kosten.
Discussies over die boot zijn ook wel leuk trouwens. Eerst wat weggeven en jaren later klagen erover dat het teveel kost..
  maandag 17 september 2007 @ 09:58:49 #81
63192 ursel
pi_53237476
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef staticdata het volgende:

[..]

Rond etenstijd..
pi_53237484
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef staticdata het volgende:
Uurtje of 19:00/20:00 en dan moet je er precies invallen
pi_53237531
Jullie stellen mij teleur
pi_53237634
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:58 schreef ursel het volgende:

[..]

Rond etenstijd..
ja maar het is ramadan
pi_53237669
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef jpjedi het volgende:
De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)
De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoor Dat is dan ook mijn grootste punt van kritiek. De koningin zou een puur ceremoniele functie moeten worden, nu is deze nog teveel politiek.
quote:
Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftal Verder heb ik niet echt het idee dat Nederlanders heel vaderlandslievend zijn.
quote:
Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:01 schreef dekkered het volgende:
Jullie stellen mij teleur
Jij mij niet. Een volzin.
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:05 schreef staticdata het volgende:
ja maar het is ramadan
BBQ begint om precies 19:40.
pi_53237762
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:07 schreef FJD het volgende:

[..]

De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoor Dat is dan ook mijn grootste punt van kritiek. De koningin zou een puur ceremoniele functie moeten worden, nu is deze nog teveel politiek.
[..]
Bea heeft bijna nergens een beslissende stem, hooguit een adviserende stem. Dat onze voorgaande premiers daar erg gevoelig voor waren, daar kan Bea niets aan doen
of misschien toch wel wat aan doen
quote:
Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftal Verder heb ik niet echt het idee dat Nederlanders heel vaderlandslievend zijn.
[..]
Nee hoor Schaatsen ook. Dan vinden friezen en overige nederlandse provinciegenoten elkaar ook weer in een keer
quote:
Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.
[..]
Dat heet dus ceremoniele hulp
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:05 schreef staticdata het volgende:

[..]

ja maar het is ramadan
Dan is de zon al onder hoor
[FoD] Cardinal
pi_53237815
quote:

[..]

Jij mij niet. Een volzin.
Ik vergat de punt.
pi_53237849
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
Bea heeft bijna nergens een beslissende stem, hooguit een adviserende stem. Dan onze voorgaande premiers daar erg gevoelig voor waren, daar kan Bea niets aan doen
of misschien toch wel wat aan doen
Op basis waarvan heeft ze die stem? Niet omdat ze gekozen is, niet omdat ze een indrukwekkende staat van dienst heeft. Ze zou hierin geen stem mogen hebben.
quote:
Nee hoor Schaatsen ook. Dan vinden friezen en overige nederlandse provinciegenoten elkaar ook weer in een keer
Boeren united
quote:
Dat heet dus ceremoniele hulp.
Geld dat dus weer over een extra schijf heen moet. Nu is de Nederlandse overheid (sowieso geen enkele overheid) toch al niet het toonbeeld van efficientie maar goed. Het gaat gewoon nergens over. Bea moet gewoon in een Gouden Koets rond rijden, lintjes doorknippen, beetje kletsen met andere koninginnen over hoe druk het bestaan wel niet is en zich verder niet met de koers van het land bemoeien. Zeker niet met belastingsgeld
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef dekkered het volgende:
Ik vergat de punt.
Stap voor stap jongen. Eerst een volzin, dan interpunctie.
pi_53237884
quote:

[..]

[..]
Het enige wat ze volgens mij doet is de handtekening onder wetsvoorstellen plaatsen en dat is weer op advies vanuit de regering en ze heeft bij mijn weten nog nooit geweigerd.. Dus in theorie ja, ze heeft invloed, In de praktijk zie ik er weinig van.
quote:
[..]
Mening..tja ik zie het wel. Maar ik kom uit een dorp en dat maakt misschien verschil. In de regio Breda is het erg verbroederend net als Carnaval. Dat terwijl RK geloof en koningshuis nooit zo hebben kunnen boteren.
quote:
[..]
Tja het is maar hoe je het bekijkt. kip of het ei. Het geld dat vanuit de regering niet wordt besteed vind nu wel zijn weg naar urgente goede doelen. Denk dat de mensen in Limburg er in de tijd erg blij mee waren.

Plus we hebben een mooie ceremoniele vertegenwoordiging voor ons land die politieke spanning op een andere manier kan benaderen dan de officieel politieke weg. Zie resultaat in India..alle expats opgelucht.

(dat ze dan weer zo`n domme drugskoerier vrij praat vind ik weer minder maar goed.
pi_53238151
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:18 schreef jpjedi het volgende:
Het enige wat ze volgens mij doet is de handtekening onder wetsvoorstellen plaatsen en dat is weer op advies vanuit de regering en ze heeft bij mijn weten nog nooit geweigerd.. Dus in theorie ja, ze heeft invloed, In de praktijk zie ik er weinig van.
Dat kan ze zich denk ik ook niet veroorloven en het is dan ook meer symboolpolitiek om haar uit die functies te halen. Neemt niet weg dat ze niet eens in die positie dient te zitten. Overigens schijnt ze goed ingewijd te zijn in de politiek en goed op de hoogte te zijn van wat er speelt. Dat suggereert bijna al dat ze dat soort dingen overlegt als er politieke figuren over de vloer kunnen en in dat geval kan dat dus ook invloed hebben. Of die invloed groot is is een tweede maar iemand die door toeval op een dergelijke positie terechtkomt zou die invloed niet mogen hebben.
quote:
Mening..tja ik zie het wel. Maar ik kom uit een dorp en dat maakt misschien verschil. In de regio Breda is het erg verbroederend net als Carnaval. Dat terwijl RK geloof en koningshuis nooit zo hebben kunnen boteren.
Carnaval Dat is mooi man. Overigens is dat nog niet echt verbondenheid van heel Nederland maar meer van alles onder de rivieren :p
quote:
Tja het is maar hoe je het bekijkt. kip of het ei. Het geld dat vanuit de regering niet wordt besteed vind nu wel zijn weg naar urgente goede doelen. Denk dat de mensen in Limburg er in de tijd erg blij mee waren.
Waarom mag Bea bepalen waar belastinggeld naar toe gaat? Waar haalt ze dat recht vandaan? Ik stem op een partij omdat ik achter hun standpunten sta. De partijen in het kabinet hebben veel stemmen gekregen en hebben dus een bepaald draagvlak onder de bevolking waardoor het kabinet geld kan geven om dergelijke schade te vergoeden. Overigens kwam er ook flink wat steun vanuit de EU maar dat terzijde
quote:
Plus we hebben een mooie ceremoniele vertegenwoordiging voor ons land die politieke spanning op een andere manier kan benaderen dan de officieel politieke weg. Zie resultaat in India..alle expats opgelucht.
Ceremoniële functie dus, niets meer, niets minder
pi_53238280
wij worden het niet eens.

inzichtsverschil denk ik. Mijn argumenten zijn voor mij voldoende om het goed te keuren.

Het maakt ons land zoals het al jaren is..iets om trots om te zijn.. landen zijn geen bedrijven en soms horen dingen niet zo te zijn als dat ze volgens onze maatstaven behoren te zijn. Zie het als een erfenis..die prachtige gouden horloge van je opa..het is een foei lelijk ding maar je bent er wel zuinig mee en trots op.

Het is een gevoel en voor mij niet nodig om het 'technisch' te benaderen, waarom het nu eigenlijk zo is.
pi_53238295
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:36 schreef jpjedi het volgende:
wij worden het niet eens.
Dat hebben we wel vaker toch
pi_53238714
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:36 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat hebben we wel vaker toch
Denk dat ik in deze ook wat meer op de lijn van JP zit
[FoD] Cardinal
pi_53238765
Kom jij nog gezellig vissen dit weekend?
  maandag 17 september 2007 @ 10:58:42 #95
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_53238837
De patch 1.41 is toch een full patch? Of moet ik daarvoor eerst andere patches installeren?
Heb de file van 539 (?) MB.
pi_53238905
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:58 schreef Keltie het volgende:
De patch 1.41 is toch een full patch? Of moet ik daarvoor eerst andere patches installeren?
Heb de file van 539 (?) MB.
Full patch, geen updates mogelijk.

http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
  maandag 17 september 2007 @ 11:04:34 #97
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_53238977
Vervelend dat m'n laatste download het dan niet doet.. Zo eens deze downloaden.
pi_53239015
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Kom jij nog gezellig vissen dit weekend?
Can't do vanaf vrijdag as. ben ik bijna de hele week/weekend zakelijk op pad
[FoD] Cardinal
  maandag 17 september 2007 @ 11:27:38 #99
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_53239543
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef FJD het volgende:

[..]

Full patch, geen updates mogelijk.

http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
Hmm.. Hij blijft Failed to Patch aangeven.. Daarna wel dat het goed gepatched is maar bij het opstarten blijft'ie 1.2........ aangeven?
pi_53239593
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Hij blijft Failed to Patch aangeven.. Daarna wel dat het goed gepatched is maar bij het opstarten blijft'ie 1.2........ aangeven?
Niet langer aan kloten, gewoon full reinstall doen

Het blijft BF2 natuurlijk, je kunt niets rationeels verwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')