Had er ook last van dat ik steeds gekicked werd. Heb ik dit tooltje gedownload en daarmee PB geupdate. Nergens geen last meer van gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut PBbleef kicken, zelfs na de tip van viro
![]()
Ik wil helemaal geen tags. Ik wil gewoon me directory structuur zien.quote:Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
had je ook in itunes uit moeten zetten
maar het komt eigenlijk doordat je tags niet kloppen
heb het ook een keer gehad
maar nu met kloppende tags zweer ik bij itunes
Op Vista draait die nu anders voortreffelijk.. Ondanks de adviesen van Viro..quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut PBbleef kicken, zelfs na de tip van viro
![]()
Ging je nog mee bootlannen..quote:Op zondag 16 september 2007 22:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Speelde vandaag weer na lange tijd BF2 en meteen die PB kick![]()
Alles opgelost door http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.ph
Koekje bijquote:Op maandag 17 september 2007 05:28 schreef jpjedi het volgende:
Beatrix komt op de koffie in Bangalore
Eerst alles selecteren wat je er op wil hebben en dan verplaatsen. Sleep je nummer voor nummer wordt het alleen maar tragerquote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet iemand hoe je zonder itunes mp3 op je ipod kan krijgen???
Dat itunes is
Het is knetterstraag en al mijn muziek staat door elkaar, omdat hij niet wil sorteren om folderstructuur
Laten we de topper Fraser niet vergeten danquote:Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet van Loen..
Die had een abonnement op rood..
Komt allemaal goed..quote:Op maandag 17 september 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
Homo's
Heb nu al zin in de BootLAN. Jorrit&Ursel hoe laat zijn jullie er ongeveer? Dan stem ik daar m'n aankomst ook even op af zodat mee kan helpen met de opbouw en het bier aanslaan
Dump haar maar in de ganges als het lukt!quote:Op maandag 17 september 2007 05:28 schreef jpjedi het volgende:
Beatrix komt op de koffie in Bangalore
Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?quote:Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef dekkered het volgende:
jullie een idee?
Overclocken, waar begin ik, en waar eindig ik?
Probleempje met Word
Spelling & Grammer checker werken niet bij deze zinnenquote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?
quote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Reageer normaal en probeer eens fatsoenlijke volzinnen te produceren. Of zit je niet op zulk advies te wachten?
Ik heb ook een volautomatische melder geïnstalleerd. Elke keer als dekkered ergens reageert dan gaat die af zodat ik snel achter m'n PC kan kruipen om dekkered af te zeiken en zo m'n ego te boostenquote:Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef ursel het volgende:![]()
Die was natuurlijk te simpel in te koppen..
![]()
Ik ben koningsgezind terwijl ik toch Katholiek ben. Reden is voor mij dat ik de politieke stabiliteit wel fijn vind en niet zit te wachten op ook nog eens een presidentsverkiezing. De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)quote:Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dump haar maar in de ganges als het lukt!
vanaf hoelaat is die BBQ?quote:Op maandag 17 september 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Puni kom zaterdag gewoon ff BBQen man![]()
Wordt lachenIk ga even MP op om een vishengeltje op de kop te tikken. Eentje voor kleine visjes en eentje voor snoek
Mee eens..quote:Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben koningsgezind terwijl ik toch Katholiek ben. Reden is voor mij dat ik de politieke stabiliteit wel fijn vind en niet zit te wachten op ook nog eens een presidentsverkiezing. De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)
Verder vind ik zaken als koninginnendag/maxima etc toch wel bijdragen aan een verbroederingsgevoel.
Daarbij is het koninklijk kapitaal een soort van noodfonds voor bijvoorbeeld rampen als overstromingen in Limburg waar zij heeft betaald waar reguliere noodfondsen en verzekeringen ontoereikend bleken.
Maar denk dat het persoonlijk is en ja ze kosten veel geld maar het is in mijn ogen geen weggegooid geld. Zolang men het maar controleert zoals nu via de verantwoordelijkheid van de minister president. Dit om uitwassen net als met Bernhard te voorkomen. Deze man had internationaal veel aanzien en heeft veel voor Nederland betekend wereldwijd maar hij is helaas ook herhaaldelijk afgedwaald van het rechte pad. Maar veteranen aanbidden hem bijvoorbeeld.
Uurtje of 19:00/20:00 en dan moet je er precies invallenquote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef staticdata het volgende:
vanaf hoelaat is die BBQ?
De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoorquote:Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef jpjedi het volgende:
De koningin heeft nu uiterst beperkte macht en met een president heb je iemand met veel macht in een enkel persoon. (afhankelijk van staatsbestel)
Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftalquote:Verder vind ik zaken als koninginnendag/maxima etc toch wel bijdragen aan een verbroederingsgevoel.
Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.quote:Daarbij is het koninklijk kapitaal een soort van noodfonds voor bijvoorbeeld rampen als overstromingen in Limburg waar zij heeft betaald waar reguliere noodfondsen en verzekeringen ontoereikend bleken.
Jij mij niet. Een volzin.quote:
BBQ begint om precies 19:40.quote:
Bea heeft bijna nergens een beslissende stem, hooguit een adviserende stem. Dat onze voorgaande premiers daar erg gevoelig voor waren, daar kan Bea niets aan doenquote:Op maandag 17 september 2007 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoorDat is dan ook mijn grootste punt van kritiek. De koningin zou een puur ceremoniele functie moeten worden, nu is deze nog teveel politiek.
[..]
quote:Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftalVerder heb ik niet echt het idee dat Nederlanders heel vaderlandslievend zijn.
[..]
quote:Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.
[..]
quote:
Op basis waarvan heeft ze die stem? Niet omdat ze gekozen is, niet omdat ze een indrukwekkende staat van dienst heeft. Ze zou hierin geen stem mogen hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 10:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
Bea heeft bijna nergens een beslissende stem, hooguit een adviserende stem. Dan onze voorgaande premiers daar erg gevoelig voor waren, daar kan Bea niets aan doen![]()
of misschien toch wel wat aan doen![]()
Boeren unitedquote:Nee hoor Schaatsen ook. Dan vinden friezen en overige nederlandse provinciegenoten elkaar ook weer in een keer
![]()
Geld dat dus weer over een extra schijf heen moet. Nu is de Nederlandse overheid (sowieso geen enkele overheid) toch al niet het toonbeeld van efficientie maar goed. Het gaat gewoon nergens over. Bea moet gewoon in een Gouden Koets rond rijden, lintjes doorknippen, beetje kletsen met andere koninginnen over hoe druk het bestaan wel niet is en zich verder niet met de koers van het land bemoeien. Zeker niet met belastingsgeldquote:Dat heet dus ceremoniele hulp.
Stap voor stap jongen. Eerst een volzin, dan interpunctie.quote:
Het enige wat ze volgens mij doet is de handtekening onder wetsvoorstellen plaatsen en dat is weer op advies vanuit de regering en ze heeft bij mijn weten nog nooit geweigerd.. Dus in theorie ja, ze heeft invloed, In de praktijk zie ik er weinig van.quote:Op maandag 17 september 2007 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
De macht van de koningin gaat wel iets verder dan ceremonieel hoorDat is dan ook mijn grootste punt van kritiek. De koningin zou een puur ceremoniele functie moeten worden, nu is deze nog teveel politiek.
[..]
Mening..tja ik zie het wel. Maar ik kom uit een dorp en dat maakt misschien verschil. In de regio Breda is het erg verbroederend net als Carnaval. Dat terwijl RK geloof en koningshuis nooit zo hebben kunnen boteren.quote:Enige verbroedering die Nederlanders kennen is het Nederlands elftalVerder heb ik niet echt het idee dat Nederlanders heel vaderlandslievend zijn.
[..]
Tja het is maar hoe je het bekijkt. kip of het ei. Het geld dat vanuit de regering niet wordt besteed vind nu wel zijn weg naar urgente goede doelen. Denk dat de mensen in Limburg er in de tijd erg blij mee waren.quote:Wat natuurlijk een sigaar uit eigen doos is. Of heeft Bea dat geld allemaal zelf verdiend? Ze krijgt een forse toelage vanuit de belastingpot en geeft dat vervolgens uit aan goede doelen. Leuk hoor zo'n verkapte vorm van ontwikkelingshulp maar het gaat nergens over natuurlijk.
[..]
Dat kan ze zich denk ik ook niet veroorloven en het is dan ook meer symboolpolitiek om haar uit die functies te halen. Neemt niet weg dat ze niet eens in die positie dient te zitten. Overigens schijnt ze goed ingewijd te zijn in de politiek en goed op de hoogte te zijn van wat er speelt. Dat suggereert bijna al dat ze dat soort dingen overlegt als er politieke figuren over de vloer kunnen en in dat geval kan dat dus ook invloed hebben. Of die invloed groot is is een tweede maar iemand die door toeval op een dergelijke positie terechtkomt zou die invloed niet mogen hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 10:18 schreef jpjedi het volgende:
Het enige wat ze volgens mij doet is de handtekening onder wetsvoorstellen plaatsen en dat is weer op advies vanuit de regering en ze heeft bij mijn weten nog nooit geweigerd.. Dus in theorie ja, ze heeft invloed, In de praktijk zie ik er weinig van.
Carnavalquote:Mening..tja ik zie het wel. Maar ik kom uit een dorp en dat maakt misschien verschil. In de regio Breda is het erg verbroederend net als Carnaval. Dat terwijl RK geloof en koningshuis nooit zo hebben kunnen boteren.
Waarom mag Bea bepalen waar belastinggeld naar toe gaat? Waar haalt ze dat recht vandaan? Ik stem op een partij omdat ik achter hun standpunten sta. De partijen in het kabinet hebben veel stemmen gekregen en hebben dus een bepaald draagvlak onder de bevolking waardoor het kabinet geld kan geven om dergelijke schade te vergoeden. Overigens kwam er ook flink wat steun vanuit de EU maar dat terzijdequote:Tja het is maar hoe je het bekijkt. kip of het ei. Het geld dat vanuit de regering niet wordt besteed vind nu wel zijn weg naar urgente goede doelen. Denk dat de mensen in Limburg er in de tijd erg blij mee waren.
Ceremoniële functie dus, niets meer, niets minderquote:Plus we hebben een mooie ceremoniele vertegenwoordiging voor ons land die politieke spanning op een andere manier kan benaderen dan de officieel politieke weg. Zie resultaat in India..alle expats opgelucht.
Dat hebben we wel vaker tochquote:
Denk dat ik in deze ook wat meer op de lijn van JP zitquote:
Full patch, geen updates mogelijk.quote:Op maandag 17 september 2007 10:58 schreef Keltie het volgende:
De patch 1.41 is toch een full patch? Of moet ik daarvoor eerst andere patches installeren?
Heb de file van 539 (?) MB.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Kom jij nog gezellig vissen dit weekend?![]()
Hmm.. Hij blijft Failed to Patch aangeven.. Daarna wel dat het goed gepatched is maar bij het opstarten blijft'ie 1.2........ aangeven?quote:Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Full patch, geen updates mogelijk.
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
Niet langer aan kloten, gewoon full reinstall doenquote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Hij blijft Failed to Patch aangeven.. Daarna wel dat het goed gepatched is maar bij het opstarten blijft'ie 1.2........ aangeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |