abonnement Unibet Coolblue
pi_53235293
quote:
Oranjes naar India, Bhutan en Slovenië.

DEN HAAG - Koningin Beatrix brengt eind oktober voor de tweede keer tijdens haar regeerperiode een staatsbezoek aan India. Dat is gisteren officieel bekendgemaakt. Prins Willem-Alexander en prinses Máxima reizen mee en gaan aansluitend zelf op officieel bezoek in het Himalaya-koninkrijk Bhutan. De nieuwe Bhutaanse koning Jigme Khesar Nagyel Wangchuk heeft hen uitgenodigd.

Beatrix bezoekt tijdens haar reis van 24 tot en met 27 oktober New Delhi en Bangalore, het centrum van de IT-industrie in het land. In 1986 was de koningin samen met prins Claus al eens op staatsbezoek in India.

Willem-Alexander en Máxima gaan begin oktober ook samen op stap. Ze zijn door de president van Slovenië uitgenodigd voor een officieel bezoek.
En wij gaan haar ontmoeten!



bron

Ook is de Indiase ambassadeur in Den Haag met pensioen gestuurd vanwege alle visum problemen. Dehli gaat alle regels aanpassen en versoepelen.

De koningin schijnt zich hiervoor sterk te hebben gemaakt op verzoek van Philips, Shell en de Dutch clubs in India.
  maandag 17 september 2007 @ 08:34:49 #2
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53235995
Leuk

Ik weet niet eens waar Bangalore ligt in India
pi_53236043
Bea is ok ole ole
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53236099
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:34 schreef Curri het volgende:
Leuk

Ik weet niet eens waar Bangalore ligt in India
Daarom heb ik het topic ook in KAA gezet.
  maandag 17 september 2007 @ 19:14:48 #5
111528 Viajero
Who dares wins
pi_53250858
Kan je ergens een Engelstalig (of evt Kanada/Hindi/Konkani) link vinden zodat ik hem naar mijn collegas in Bangalore kan sturen?

Zelf kort gezocht maar niet gevonden..

*Viajero werkt in London voor een bedrijf uit Bangalore.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 17 september 2007 @ 19:27:01 #7
111528 Viajero
Who dares wins
pi_53251165
quote:
Klasse, dank je! (staat alleen niet Bangalore in, maar ok)

Subex Azure

Financiele software voor (vooral) de telecom sector.

Er zit een kans in dat ik binnenkort zelf in Bangalore op de thee kom
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_53254676
tvp
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53295911
Documenten en aankondiging zijn binnen van de Nederlandse ambassade in Dehli.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Ter gelegenheid van het staatsbezoek dat Hare Majesteit de Koningin en Hunne Koninklijke Hoogheden de Prins van Oranje en Prinses Máxima der Nederlanden, van 24 tot en met 27 oktober 2007 aan India zullen brengen, heeft Hare Majesteit het voornemen om tijdens een ontvangst, kennis te maken met meerderjarige leden van de Nederlandse gemeenschap in Zuid-India.

Deze ontvangst zal plaatsvinden op vrijdag 26 oktober 2007 in het Taj West End Hotel te Bangalore. De ontvangst zal om ongeveer 17.00 uur beginnen. De exacte tijd zal later bekend worden gemaakt.

Ten einde een inzicht te verkrijgen in de mate van belangstelling voor het bijwonen van deze ontvangst, verzoek ik u vriendelijk het bijgevoegde formulier in te vullen en deze in de reeds voorgeadresseerde antwoordenveloppe vóór 18 september aanstaande aan de ambassade te retourneren.

Na ontvangst ter ambassade van het antwoordformulier kunt u circa drie weken voor de ontvangst nader bericht tegemoet zien.


De ambassadeur,
pi_53784593
JAAAAAAAAAAAAAA

Officiële brief van het koninklijk huis gekregen. Alles is op de minuut precies geregisseerd en er zit een kaart bij met tekst hoe je wordt aangekondigd. We krijgen een persoonlijke voorstelling en mogen wat tijd doorbrengen met Beatrix, Willem-Alexander en Maxima.

Ook zitten er instructies bij hoe je haar aanspreekt, hoe je je kleed en een complete tekst van het Wilhelmus.

Mijn vrouw moet nu een middag japon gaan kopen hier.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:24:45 #11
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_53788029
Leuk, biertje doen met Willem, is ie goed in....
Siesta & Fiesta!
pi_53788360
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:24 schreef Bramito het volgende:
Leuk, biertje doen met Willem, is ie goed in....

Je kent hem?

Herinner me wel die 'feest foto' van Maxima uit Argentinië.. Eigenlijk vond ik dat wel cool.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:54:23 #13
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_53788723
Laten we zeggen dat ik mensen ken die mensen kennen. Ze hebben elkaar trouwens leren kennen op de Feria van Sevilla als ik me niet vergis, dus dat zit wel goed met die twee wat feesten betreft. In ieder geval hou je ons op de hoogte, toch?
Siesta & Fiesta!
pi_53789086
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:54 schreef Bramito het volgende:
Laten we zeggen dat ik mensen ken die mensen kennen. Ze hebben elkaar trouwens leren kennen op de Feria van Sevilla als ik me niet vergis, dus dat zit wel goed met die twee wat feesten betreft. In ieder geval hou je ons op de hoogte, toch?
meen te weten dat ze elkaar ontmoet hebben via haar vader die weer kennis was van Bernhard. Of dat Feria is weet ik niet. Verder heeft ze op de Deutsche bank in Brussel gewerk zodat het redelijk bekend was dat Willem met zijn porsche de E19 onveilig maakte op vrijdagavond.

Foto`s zal niet lukken maar ik hou jullie op de hoogte. mijn vrouw zet de uitnodiging online op haar weblog vanavond en dan zal ik hier wel een linkje wegknallen.
pi_53794769
Bea en haar (door ons betaalde) snoepreisjes
Ik support gevallen topclubs!
pi_53795338
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:39 schreef Fetai het volgende:
Bea en haar (door ons betaalde) snoepreisjes
Mening mag je hebben natuurlijk. Ik heb genoeg redenen persoonlijk om het koninklijk huis een warm hart toe te dragen. Maar als ik die hier ga verklaren vervallen we in een off-topic discussie die al 100 keer gevoerd is op FOK!

Maar een vraag richting jou in het kader van dit topic: Zou je gaan als je een uitnodiging kreeg omdat je bijzonder werk hebt of iets dergelijks.. zeg maar dat de gelegenheid zich toevallig voordoet?
pi_53798636
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Mening mag je hebben natuurlijk. Ik heb genoeg redenen persoonlijk om het koninklijk huis een warm hart toe te dragen. Maar als ik die hier ga verklaren vervallen we in een off-topic discussie die al 100 keer gevoerd is op FOK!

Maar een vraag richting jou in het kader van dit topic: Zou je gaan als je een uitnodiging kreeg omdat je bijzonder werk hebt of iets dergelijks.. zeg maar dat de gelegenheid zich toevallig voordoet?
Dat zou ik meteen doen ja, zonder twijfel. India lijkt me een geweldig land om ooit nog eens heen te gaan. Mijn excuses voor mijn vorige reactie, zelf hou ik niet van one-liners, maar ook ik doe er soms aan mee.
Ik support gevallen topclubs!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')