Daar heb ik ook altijd last van op de JT server, beetje veel triest volk wat daar komtquote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Was gister wel geinig op de JT server alleen een beetje kinderachtigDe helft schreeuwde continue om kicks en bans en de andere helft stond continue bij vliegmaterieel te wachten
Gek he dat je dan verliest
Wel een paar keer bij je broertje in de heli gezeten, was wel leuk.
Ik speel iedere dag een paar rondjes, vanaf een uur of 19.00quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze willen gewoon op negers schieten, tis de KKKlan![]()
Wanneer speel je weer een rondje? Ik ben er woensdag welMorgen is twijfelachtig.
Ik wil best meelopen, maar ik hou je nooit bijquote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef FJD het volgende:
Ik moet de dag van de BootLAN ook nog een rondje lopenGelukkig kan ik daarna afkoelen in t water
Doe je mee Jorrit? Tis maar ruim anderhalf uur.
Eerste 70minuten loop ik in D1 wat iets boven de 10km/u is. Daarna nog een halfuur D2 wat iets van 12km/u zou moeten zijn. Zeker dat eerste moet je wel een tijdje vol kunnen houdenquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil best meelopen, maar ik hou je nooit bij
Zover ik de reactie hier gelezen heb zou ik niet voor alternate gaan..quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Sickert het volgende:
wil een nieuwe video kaart
mn 7800 gaat nu zelfs gek doen met bf2
mn budget is max 150,-
heb bij alternate al een 8600GTS gezien
iemand tips?
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAXXHA
of
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAXXHB
volgens mij zit er alleen verschil in mhz? en ook weer niet zoveel
ik ga er langsquote:Op maandag 17 september 2007 16:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Zover ik de reactie hier gelezen heb zou ik niet voor alternate gaan..
Dan wil ik best me hardloopschoenen meenemen. Eens kijken hoe kapot ik gaquote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerste 70minuten loop ik in D1 wat iets boven de 10km/u is. Daarna nog een halfuur D2 wat iets van 12km/u zou moeten zijn. Zeker dat eerste moet je wel een tijdje vol kunnen houden![]()
Ik ga straks eens bellen of ik vrijdag m'n hartslagmeter niet gewoon op kan pikken. Kut webshop
Ze moeten je wel hebben he..quote:Op maandag 17 september 2007 16:45 schreef FJD het volgende:
Pfff moet ik naar de IKEA klantenservice om te zorgen dat de bank komt. Een bank wordt alleen uitgeleverd als er betaald is, een bank die omgeruild moet worden is dus dan ook al betaald. Echter, niet volgens het transportbedrijf van IKEANu heb ik de helpdesk gebeld, die kan voor mij aangeven dat ze dat recht moeten trekken maar daar gaat minimaal twee weken overheen omdat IKEA Delft rechtstreeks onder Zweden valt (zal wel zijn omdat ze concept centre zijn). Ze kunnen ook niet gebeld worden want dat is afgeschermd
![]()
50min in het OV of 10km op de fiets. Toch maar even t fietsje pakken dan![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef Stefan740 het volgende:
Ik werd vanochtend opgebeld door alternate, de kaart was er nog niet en hij had even gekeken naar andere opties zegt ie. Ik ook toevallig en heb de order omgebouwd naar een XFX 8800gts XXX voor 279,-
quote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Morgen is me tan code lijst binnen en kan ik de rest bijbetalen plus bootlan geld
Als het goed is heeft mijn broertje knaken overgemaakt en Casper zou het ook overmakenquote:
Tsja het moest even, k wil het niet doen maar als het moet dan moet het maar.quote:Op maandag 17 september 2007 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Toch ff lekker gespeeld op de JT server..alleen was heel us team aan het spelen op het vliegdekschip.. en ik maar rondjes vliegen met die J-10.. Toen joinde ik US en was het baserape feest. Ook erg veel geouwehoer op de ingame chat.
Echter die melding tijdens een serverpauze is wel ideaal..goed opgelost.Tnx boyzzz voor het uitzetten van de auto high pingkicker.
Wat een lekker hoertjequote:Op maandag 17 september 2007 19:41 schreef Sickert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bp3PvQYgN0k
voor de rukkerts
kwam het tegen op de fp
Ik op de fiets erheen, nou ja het was maar 10km en het regende een beetje. Bij Delft stopte het met een beetje regenen en was ik doorweekt. Vervolgens nog iets te ver doorgefietst waardoor ik ook nog terug kon rijdenquote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben he..![]()
Succes maar weer dan..![]()
Dat is nou fietsen, m'n jongquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef FJD het volgende:
gewoon in de pedalen en gaan! Beetje sporten met de tramMooi man dat wielrennen, heb nu al zin in de Alpe.
Op welke heb je je oog laten vallen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:42 schreef dekkered het volgende:
Iemand van jullie nog een mening over een bepaalde laptop/laptopmerk?
Ik ben namelijk van plan om er 1 te kopen morgen.
kan je toch ook via je 06 laten lopen gaat iets snellerquote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Morgen is me tan code lijst binnen en kan ik de rest bijbetalen plus bootlan geld
weet nog niet zeker percies maar denk zoiezo dat het of een acer of een HP wordtquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op welke heb je je oog laten vallen?
Ik ga vanmiddag naar de MM en dan zal ik daar ook nog even naar kijken (als ze ze hebben)quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Acer is wel goed en goedkoop. Qua design en prestaties heb ik goede ervaringen met ToshibaSony Vaio is ook mooi maar wel erg prijzig.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat is nou fietsen, m'n jongWat nou wielrennen
Wielen zitten op je fiets ja, en rennen moet je volgend jaar doen in Rotterdam..
![]()
Gewoon fietsen.. trappen op die pedalen, beetje sturen.. all the same.. wat nou wielrennen?![]()
Hij kan het lekker vertellen ja..quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]Als je prestaties net zo groot zijn als je mond dan ben je binnen een half uur de berg over
kloptquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
das waar
ik praat ook geen poepquote:
En dat voor een negert.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik praat ook geen poep![]()
Blijf je toch lekker thuis?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb niet normaal last van kut tyfus gepiep in me oren![]()
Heb maar 5 uur geslapen en zometeen naar school![]()
je kan je toch "ziek" meldenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:35 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Me tweede week HBO, denk dat ik nog wel ff wacht totdat ik ga spijbelen![]()
Ah een middelbare scholierquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:36 schreef dekkered het volgende:
je kan je toch "ziek" melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |