Nee nog niet, ga ik zometeen doen. Eerst even doorlezenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je je nog gemeld in het drakenshirttopic?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een gezeik in dat drakentopic, krijg per post die ik meer lees minder zin om te reageren
Het sneue vind ik dat er een hoop mensen de laan uit gestuurd zijn destijds en lang niet allemaal krijgen ze hun oude baantje terug. Al die ellende voor niets geweestquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja heb ik ook gehoord. Ze krijgen het in Leuven niet voor elkaar
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...en na de eerste 200 posts heb ik besloten om helemaal niet te reageren. Iemand claimt dat je in drakenshirt niet wordt aangenomen bij veel bedrijven (dat kan kloppen) en dat een pak veel lekkerder zit. Toch denk ik niet dat hij op een vrije zaterdagmorgen een pak aantrekt om bij de keukentafel aan het ontbijt te zitten
Jawel, maar dit is een populair KLB topic, en die moeten over het algemeen gemeden worden als bloeddorstige hondsdolle duivenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was toch ook een KLB topic?
goh, waar heb ik dat vaker gehoord...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het sneue vind ik dat er een hoop mensen de laan uit gestuurd zijn destijds en lang niet allemaal krijgen ze hun oude baantje terug. Al die ellende voor niets geweest
Bij het laatste baantje wat ik heb ben ik op sollicitatie gekomen in een Winnie The Pooh shirt, en dat was geen probleem. Toen ik een keer een Sid Vicious shirt aan had kreeg ik een compliment van m'n baas dat het een gaaf shirt was, en hij wilde weten waar ik die vandaan hadquote:
Is het echt zo erg? Voordat je overnieuw begint met een scriptie ben je óf nog niet ver óf het is erg dramatischquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:24 schreef LadyBlack het volgende:* frustratie-uiting
Volgens mij ga ik overnieuw beginnen met een nieuwe scriptie
Riep er iemand?quote:
Wonton soep met stierenballen & crap tjoy waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga er zo achterkomen wat het maandmenu van de plaatselijke Ginees in september inhoudt
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wonton soep met stierenballen & crap tjoy waarschijnlijk
Tsja, iemand moet het doen hequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga er zo achterkomen wat het maandmenu van de plaatselijke Ginees in september inhoudt
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Owh kent iemand hier de film Payback? Ik kom zojuist een briljante samenvatting tegen:
[..]
ik kan rood staan, maar dan kan ik niks meer pinnen en dat is maar goed ook waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kon ik dat maar zeggen. Mijn banksaldo begint dieptes te bereiken die nog nooit bereikt zijn..
Waarschijnlijk kat en/of hond, maar het was gewoon best lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:46 schreef Mikkie het volgende:
Dat vind ik bij de Chinees altijd wat 'eng', om onbekende gerechten te nemen. Je weet maar nooit wat ze erin tiefen
Vlees is vleesquote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als er maar geen haren tussen zitten hè
ook dat is iets waar ik niet aan wil denkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Houden zo. Het was mijn planning ook nooit, maar nu gaat 't hard.
Maar ach, als ik 't vergelijk met mn schuld bij 't IBG is dit peanuts
ik hou mezelf steeds voor dat ik 'later' een goede baan krijg en het makkelijk kan terugbetalenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook professioneel uit je gedachten bannen, dat doe ik ook.
het schijnt mee te vallenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Er wordt me een puntje door de neus geboord in de AKQ, maar ik heb geen zin om er over door te zeiken![]()
ik ga zo aan het werk laterquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet je ook doen, anders heb je een aardig probleem voor jezelf gecreerd
Of je trouwt, krijgt kinderen en laat je man werken
ik zoek graag vragen die dicht bij me liggenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk ik ook
Goh, een Friemds vraag?
Ik hoor ook nog een flinke smak geld te krijgen van het bedrijf waar ik destijds de bestelbus heb gehuurd, en van het uitzendbureau waar ik gewerkt heb. Ik wacht het nog even af en als ik dan niks hoor/merk ga ik er toch maar es achteraan bellenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Either way moet er binnenkort nog wat extra geld binnen komen, maar zo lang dat er niet is, is 't aanmodderen.
Sommige dingen kosten nou eenmaal een bak geld, en daar verander je niets aan. Studie is een van die dingenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook dat is iets waar ik niet aan wil denkenhet zal waarschijnlijk lager zijn dan die van jou, maar als ik teveel nadenk over mijn studieschuld dan krijg ik de creeps
En als je het écht niet kan terugbetalen wordt het kwijtgescholden na zoveel jaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hou mezelf steeds voor dat ik 'later' een goede baan krijg en het makkelijk kan terugbetalen
het wordt toch gedaan naar draagkracht? dus hoe meer je verdient hoe meer je moet afbetalenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan heb je het wel héél ernstig voor elkaar. Het minimumterugbetalingsbedrag is ¤ 45,- ofzo, en pas na 15 jaar loop je kans op kwijtschelding. Die ¤ 45,- kun je eigenlijk altijd wel missen als je een béétje normaal salaris hebt (tenzij je in de bijstand zit ofzo), en 15 jaar is behoorlijk wat.
Het lijkt me leuk om een keer met wat mensen op een terras te zitten, voor ieder een pitcher bier te bestellen en dan uit de pitcher te drinkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijkIk ken ze als Pitchers
Ik geloof dat er anderhalf liter bier in gaat. Als je een beetje goed schenkt kun je er bijna zes vaasjes/amsterdammers uit halen.
ah op die manierquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar ¤ 45 is het minimum. Alles daarboven is naar draagkracht. Dus als je ¤ 3.000 gaat verdienen zul je wel wat meer moeten afbetalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
ehm... had jij het niet al druk met je studie enzoquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Mikkie het volgende:
Oeh ik heb weer een nieuw project ter bevordering van mijn rusteloosheid gezien: vrijwillige brandweer!Tof!
ik zorg ervoor dat je in de krant komt dan hequote:Op zaterdag 15 september 2007 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, daar hebben we toch niks aan. Sta ik een beetje stoer te wezen, ga jij plaatjes schieten.
ah, da's dus een film voor op de dvdquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net naar Becoming Jane geweest..... wel een trieste film zegHet eerste wat ik uit kon brengen was: "Totally unsatisfactory"
en mijn vriendin zei: "Doe mij maar Pride & Prejudice!"
Ja, tis er zeker een die je niet perse in de bioscoop hoeft te zien....quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Etcetera het volgende:
ah, da's dus een film voor op de dvd
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat is ook al een boutfilm, moet je nagaan
Hm, je kunt toch 10x beter de serie zien dan de film........quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De serie heb ik nooit gezien, en ik ga proberen dat de rest van m'n leven zo te houden
iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe
Af en toe een instinkertje waarbij mensen zich kunnen onderscheiden maken het alleen maar leuker, toch?
te pauperquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb laatst Team America gezien
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die was vet, gewoon omdat ie nergens over ging.
"Matt Damon!"
ja sorryquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja precies. Jammer dat je het zo snel doorhad
whahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
En een vriend van me, toen er een raket een meter voor een vliegtuigje ontplofte en het vliegtuigje neerstortte: Hee man, da's vet nep!
Joh, de rest van de film is inderdaad nogal realistisch
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
En een vriend van me, toen er een raket een meter voor een vliegtuigje ontplofte en het vliegtuigje neerstortte: Hee man, da's vet nep!
Joh, de rest van de film is inderdaad nogal realistisch
Dat jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:00 schreef Mikkie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWTzyU5MFgM
Jammer alleen dat de context mist, maar de essentie van z'n vijf regels tekst is duidelijk
ik haat spinnen. tegenwoordig durf ik de kleinere versies zelf te vangen met een zakdoekje ofzo, maar bij langpoters enzo haal ik de stofzuiger erbijquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Ach kom, Arachnophobia is niks engs aan...
spinnenfobiequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een arachnophobianoob, wat is arachnophobia?
Ow, spinnen zijn best ok, beter dan snelbinders iigquote:
Gewoon een glaasje en een stukje papier en dan de Verdonkmethode.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mag ik je dan een tip geven?
Met de stofzuiger werkt niet. M'n zus deed dat ook altijd, maar heeft verschillende keren de spin weer naar buiten zien kruipen.
daarom stop ik altijd een stofdoek in de stofzuigerslangquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mag ik je dan een tip geven?
Met de stofzuiger werkt niet. M'n zus deed dat ook altijd, maar heeft verschillende keren de spin weer naar buiten zien kruipen.
ah is ook zoquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of de Mikkiemethode: pakken, pletten, weggooien en handen wassen.
Of als je in een sadistische bui bent en een hooiwagen te pakken hebt: poten uittrekken en kijken hoe lang 'ie nog kan lopen en hoe 'ie z'n best nog doet.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet het antwoord op de AKQ, maar kan het niet plaatsen
quote:
Risk gespeeld, en m'n zusje heeft mogelijk voor de eerste keer gewonnen! Toch wel verrassendquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Risk pakken en dan een spelletje doen, tot later
die is toch al gemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel extreem dom zijn hè
M'n planning voor vanavond is overigens íets anders verlopen. Ik had The Bourne Supremacy nu al af moeten hebben
je hebt een geniale triviantvraag van mikkie gemistquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Risk gespeeld, en m'n zusje heeft mogelijk voor de eerste keer gewonnen! Toch wel verrassend. Daarna nog Triviant gedaan, dat is gewonnen door m'n broer. Ook maar net, want ik had ook zes partjes
Niet echt wat interessants gebeurds dus, maar ik denk ik meld het toch even.
Om 23:15 beginnen is al niet echt een goed planquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:
james bond op sbs 6
zouden ze weer zo'n debacle uithalen als de vorige keer?
Ik zag je post er over staan en heb em toen maar opgezocht. Was inderdaad een leukequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hebt een geniale triviantvraag van mikkie gemist
Werk ze, ik ga hier zo maar afsluiten, denk dat ik het gevecht met m'n oogleden wel ga verliezenquote:
weltrusten danquote:Op zondag 16 september 2007 00:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Werk ze, ik ga hier zo maar afsluiten, denk dat ik het gevecht met m'n oogleden wel ga verliezen
Ik las het net al, vond het wel schokkend!quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Colin McRae en zoontje omgekomen bij helikoptercrash![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef Etcetera het volgende:
trustequote:Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook naar bed nuhing nog een beetje doelloos rond op internet.......
Slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 16 september 2007 02:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ga ook op bed
slaap lekker allemaal
quote:
Nee, daar kom ik alleen af en toe om te duiken, hoezo dat?quote:Op zondag 16 september 2007 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk weer voor een terras, zal je bedoelen...
Woon jij trouwens in de regio Zeeland?
Omdat ik volgende week richting Zeeland afreis voor een whisky festival in Vlissingen en je misschien nog wat tips had...quote:Op zondag 16 september 2007 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik alleen af en toe om te duiken, hoezo dat?
Ik woon in het prachtige west-friesland, noord-holland.
quote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel een dood die goed past bij een autocoureur
Nee, daar kan ik je niet mee helpen dan, maar een whisky festival klinkt wel okquote:Op zondag 16 september 2007 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week richting Zeeland afreis voor een whisky festival in Vlissingen en je misschien nog wat tips had...
Als ik er ben zit ik altijd op schouwen-duiveland, daar weet ik de meest belachelijke duikstekken en zo allemaal wel te vinden, net als heel wat campings/jeugdherbergen/hotels, maar vlissingen en omg. kom ik echt nooitquote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Ja, whisky is niet verkeerd, maar ik ben er 3 dagen en weet behalve Neeltje Jans niet zoveel van Zeeland...
Er is daar ook niet zo heel veelquote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Ja, whisky is niet verkeerd, maar ik ben er 3 dagen en weet behalve Neeltje Jans niet zoveel van Zeeland...
Wat is daar dan te beleven?quote:Op zondag 16 september 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt naar Willemstad. Dat ligt nét over grens van Zeeland en Brabant.
[afbeelding]
Het is een oude vesting. Leuk om te zien. Je kunt er leuk eten en een beetje kijken hoe de verdediging in elkaar zat.quote:
Maar het is dus niet wezenlijk anders dan bijvoorbeeld Naarden Vesting, er zijn niet echt speciale attractiesquote:Op zondag 16 september 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een oude vesting. Leuk om te zien. Je kunt er leuk eten en een beetje kijken hoe de verdediging in elkaar zat.
quote:
Correct. Maar als je er dan toch in de buurt bentquote:Op zondag 16 september 2007 11:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar het is dus niet wezenlijk anders dan bijvoorbeeld Naarden Vesting, er zijn niet echt speciale attracties
Fair pointquote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. Maar als je er dan toch in de buurt bent
Daar is de whisky proeverij, dus daar ben ik dan al...quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Vlissingen is het Arsenaal, daar kan je ook wel een middagje doorbrengen
Goeiemiddag :pquote:Op zondag 16 september 2007 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nu zie ik dat plaatje voortaan heel anders
Goeiemorgen trouwens![]()
daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 16 september 2007 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Jaja i know, ik heb lang in bed gelegen, lekker hoor
6 of 16 scheelt er maar 1 natuurlijk, dus gewoon eten die dingenquote:Op zondag 16 september 2007 12:13 schreef Mikkie het volgende:
En straks lekker F1 kijken met Danerolles erbij
Hoop wel dat ze nog goed zijn, volgens 't blikje konden ze mee tot 6 september, maar daar kwam ik dus net pas achter..
Nee hoorquote:Op zondag 16 september 2007 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ach, uitslapen is ook maar overgewaardeerd toch Mikkie?
Ik las wel iets over dat je depressief kunt worden van chronisch slaaptekort. Maar dan moet je het best wel bont maken geloof ikquote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee hoor
Was er laatst niet in het nieuws dat vroeg opstaan zelfs slecht voor je gezondheid is?![]()
Om de een of andere reden kunnen ouders het niet waarderen als je achter je computer gaa zitten als ze op bezoek zijnquote:
quote:
wat zei ik nou over dat rokenquote:Op zondag 16 september 2007 14:12 schreef MaJo het volgende:
Stappen was leuk gisterAlleen een beetje jammer dat het rond drieen een beetje zwart voor mijn ogen werd en ik moest zitten want anders was ik out gegaan
Dat krijg je als je de laatste tijd zo moe bent dat je altijd voor twaalven naar bed moet en dan weer een avond gaat stappen... En de alcohol werkt natuurlijk ook wel mee
Ook nog een beetje gerookt trouwens
ach als je dan een halve koe wegwerkt moet het net kunnenquote:Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
wat zei ik nou over dat roken![]()
net gebbq-uedook de enige maaltijd van de hele dag
M'n vrouw en ik willen nog deel 2 kijken, maar ben wel benieuwd of 3 echt zo goed isquote:Op zondag 16 september 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar de Bourne Ultimatum. Ben benieuwd![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar de Bourne Ultimatum. Ben benieuwd![]()
weet je wat je krijgt als je een trui koopt bij IKEAquote:Op zondag 16 september 2007 17:29 schreef iamredleader het volgende:en de dag is goeddeels voorbij - het nachtkastje is gekocht, in elkaar gezet en op de plaats van bestemming. En de wc is verrijkt met een wc borstel, die ik in elkaar mocht zetten (ja, het is IKEA, he).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef Etcetera het volgende:
wat zei ik nou over dat roken![]()
net gebbq-uedook de enige maaltijd van de hele dag
Is ook stomquote:Op zondag 16 september 2007 17:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
foei! De asbakken staan op ons balkon
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je wat je krijgt als je een trui koopt bij IKEASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ga er zelf dan eens naar levenquote:Op zondag 16 september 2007 18:35 schreef Soempie het volgende:
M'n bejaarde tante zou zeggen: de mens lijdt het meest van het leiden dat hij vreest.
Om het even compleet te maken.![]()
Jawel, 6 oktober hebben jullie wel iets.quote:Op zondag 16 september 2007 18:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ga er zelf dan eens naar leven
6 oktober hebben wij nog niks trouwens Soemp
oh jaquote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, 6 oktober hebben jullie wel iets.![]()
quote:
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
Misschien valt het inderdaad ook wel mee, maar ik kreeg net zo'n enorme buikpijn aanval nadat ik een paar uur geleden veel brood heb gegeten dus werd daar even bang vanIk ga nu weer positief denken, pas als ik het zeker weet ga ik me er druk om maken...
heel verstandigquote:Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
Misschien valt het inderdaad ook wel mee, maar ik kreeg net zo'n enorme buikpijn aanval nadat ik een paar uur geleden veel brood heb gegeten dus werd daar even bang vanIk ga nu weer positief denken, pas als ik het zeker weet ga ik me er druk om maken...
de mijne? goed hoorquote:
ook na tests of je allergie hebtquote:Op zondag 16 september 2007 18:46 schreef iamredleader het volgende:
Uitslag krijg je juist van allergieen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |