ik zorg ervoor dat je in de krant komt dan hequote:Op zaterdag 15 september 2007 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, daar hebben we toch niks aan. Sta ik een beetje stoer te wezen, ga jij plaatjes schieten.
ah, da's dus een film voor op de dvdquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net naar Becoming Jane geweest..... wel een trieste film zegHet eerste wat ik uit kon brengen was: "Totally unsatisfactory"
en mijn vriendin zei: "Doe mij maar Pride & Prejudice!"
Ja, tis er zeker een die je niet perse in de bioscoop hoeft te zien....quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Etcetera het volgende:
ah, da's dus een film voor op de dvd
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat is ook al een boutfilm, moet je nagaan
Hm, je kunt toch 10x beter de serie zien dan de film........quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De serie heb ik nooit gezien, en ik ga proberen dat de rest van m'n leven zo te houden
iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe
Af en toe een instinkertje waarbij mensen zich kunnen onderscheiden maken het alleen maar leuker, toch?
te pauperquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb laatst Team America gezien
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die was vet, gewoon omdat ie nergens over ging.
"Matt Damon!"
ja sorryquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja precies. Jammer dat je het zo snel doorhad
whahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
En een vriend van me, toen er een raket een meter voor een vliegtuigje ontplofte en het vliegtuigje neerstortte: Hee man, da's vet nep!
Joh, de rest van de film is inderdaad nogal realistisch
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
En een vriend van me, toen er een raket een meter voor een vliegtuigje ontplofte en het vliegtuigje neerstortte: Hee man, da's vet nep!
Joh, de rest van de film is inderdaad nogal realistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |