ik zorg ervoor dat je in de krant komt dan hequote:Op zaterdag 15 september 2007 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, daar hebben we toch niks aan. Sta ik een beetje stoer te wezen, ga jij plaatjes schieten.
ah, da's dus een film voor op de dvdquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net naar Becoming Jane geweest..... wel een trieste film zegHet eerste wat ik uit kon brengen was: "Totally unsatisfactory"
en mijn vriendin zei: "Doe mij maar Pride & Prejudice!"
Ja, tis er zeker een die je niet perse in de bioscoop hoeft te zien....quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Etcetera het volgende:
ah, da's dus een film voor op de dvd
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat is ook al een boutfilm, moet je nagaan
Hm, je kunt toch 10x beter de serie zien dan de film........quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De serie heb ik nooit gezien, en ik ga proberen dat de rest van m'n leven zo te houden
iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe
Af en toe een instinkertje waarbij mensen zich kunnen onderscheiden maken het alleen maar leuker, toch?
te pauperquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb laatst Team America gezien
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die was vet, gewoon omdat ie nergens over ging.
"Matt Damon!"
ja sorryquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja precies. Jammer dat je het zo snel doorhad
whahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
En een vriend van me, toen er een raket een meter voor een vliegtuigje ontplofte en het vliegtuigje neerstortte: Hee man, da's vet nep!
Joh, de rest van de film is inderdaad nogal realistisch
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
En een vriend van me, toen er een raket een meter voor een vliegtuigje ontplofte en het vliegtuigje neerstortte: Hee man, da's vet nep!
Joh, de rest van de film is inderdaad nogal realistisch
Dat jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:00 schreef Mikkie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWTzyU5MFgM
Jammer alleen dat de context mist, maar de essentie van z'n vijf regels tekst is duidelijk
ik haat spinnen. tegenwoordig durf ik de kleinere versies zelf te vangen met een zakdoekje ofzo, maar bij langpoters enzo haal ik de stofzuiger erbijquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Ach kom, Arachnophobia is niks engs aan...
spinnenfobiequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een arachnophobianoob, wat is arachnophobia?
Ow, spinnen zijn best ok, beter dan snelbinders iigquote:
Gewoon een glaasje en een stukje papier en dan de Verdonkmethode.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mag ik je dan een tip geven?
Met de stofzuiger werkt niet. M'n zus deed dat ook altijd, maar heeft verschillende keren de spin weer naar buiten zien kruipen.
daarom stop ik altijd een stofdoek in de stofzuigerslangquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mag ik je dan een tip geven?
Met de stofzuiger werkt niet. M'n zus deed dat ook altijd, maar heeft verschillende keren de spin weer naar buiten zien kruipen.
ah is ook zoquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of de Mikkiemethode: pakken, pletten, weggooien en handen wassen.
Of als je in een sadistische bui bent en een hooiwagen te pakken hebt: poten uittrekken en kijken hoe lang 'ie nog kan lopen en hoe 'ie z'n best nog doet.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet het antwoord op de AKQ, maar kan het niet plaatsen
quote:
Risk gespeeld, en m'n zusje heeft mogelijk voor de eerste keer gewonnen! Toch wel verrassendquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Risk pakken en dan een spelletje doen, tot later
die is toch al gemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel extreem dom zijn hč
M'n planning voor vanavond is overigens ķets anders verlopen. Ik had The Bourne Supremacy nu al af moeten hebben
je hebt een geniale triviantvraag van mikkie gemistquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Risk gespeeld, en m'n zusje heeft mogelijk voor de eerste keer gewonnen! Toch wel verrassend. Daarna nog Triviant gedaan, dat is gewonnen door m'n broer. Ook maar net, want ik had ook zes partjes
Niet echt wat interessants gebeurds dus, maar ik denk ik meld het toch even.
Om 23:15 beginnen is al niet echt een goed planquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:
james bond op sbs 6
zouden ze weer zo'n debacle uithalen als de vorige keer?
Ik zag je post er over staan en heb em toen maar opgezocht. Was inderdaad een leukequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hebt een geniale triviantvraag van mikkie gemist
Werk ze, ik ga hier zo maar afsluiten, denk dat ik het gevecht met m'n oogleden wel ga verliezenquote:
weltrusten danquote:Op zondag 16 september 2007 00:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Werk ze, ik ga hier zo maar afsluiten, denk dat ik het gevecht met m'n oogleden wel ga verliezen
Ik las het net al, vond het wel schokkend!quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Colin McRae en zoontje omgekomen bij helikoptercrash![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |