quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Colin McRae en zoontje omgekomen bij helikoptercrash![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Colin McRae en zoontje omgekomen bij helikoptercrash![]()
trustequote:Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook naar bed nuhing nog een beetje doelloos rond op internet.......
Slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 16 september 2007 02:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ga ook op bed
slaap lekker allemaal
quote:
Nee, daar kom ik alleen af en toe om te duiken, hoezo dat?quote:Op zondag 16 september 2007 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk weer voor een terras, zal je bedoelen...
Woon jij trouwens in de regio Zeeland?
Omdat ik volgende week richting Zeeland afreis voor een whisky festival in Vlissingen en je misschien nog wat tips had...quote:Op zondag 16 september 2007 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik alleen af en toe om te duiken, hoezo dat?
Ik woon in het prachtige west-friesland, noord-holland.
quote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel een dood die goed past bij een autocoureur
Nee, daar kan ik je niet mee helpen dan, maar een whisky festival klinkt wel okquote:Op zondag 16 september 2007 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week richting Zeeland afreis voor een whisky festival in Vlissingen en je misschien nog wat tips had...
Als ik er ben zit ik altijd op schouwen-duiveland, daar weet ik de meest belachelijke duikstekken en zo allemaal wel te vinden, net als heel wat campings/jeugdherbergen/hotels, maar vlissingen en omg. kom ik echt nooitquote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Ja, whisky is niet verkeerd, maar ik ben er 3 dagen en weet behalve Neeltje Jans niet zoveel van Zeeland...
Er is daar ook niet zo heel veelquote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Ja, whisky is niet verkeerd, maar ik ben er 3 dagen en weet behalve Neeltje Jans niet zoveel van Zeeland...
Wat is daar dan te beleven?quote:Op zondag 16 september 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt naar Willemstad. Dat ligt nét over grens van Zeeland en Brabant.
[afbeelding]
Het is een oude vesting. Leuk om te zien. Je kunt er leuk eten en een beetje kijken hoe de verdediging in elkaar zat.quote:
Maar het is dus niet wezenlijk anders dan bijvoorbeeld Naarden Vesting, er zijn niet echt speciale attractiesquote:Op zondag 16 september 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een oude vesting. Leuk om te zien. Je kunt er leuk eten en een beetje kijken hoe de verdediging in elkaar zat.
quote:
Correct. Maar als je er dan toch in de buurt bentquote:Op zondag 16 september 2007 11:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar het is dus niet wezenlijk anders dan bijvoorbeeld Naarden Vesting, er zijn niet echt speciale attracties
Fair pointquote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. Maar als je er dan toch in de buurt bent
Daar is de whisky proeverij, dus daar ben ik dan al...quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Vlissingen is het Arsenaal, daar kan je ook wel een middagje doorbrengen
Goeiemiddag :pquote:Op zondag 16 september 2007 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nu zie ik dat plaatje voortaan heel anders
Goeiemorgen trouwens![]()
daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 16 september 2007 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Jaja i know, ik heb lang in bed gelegen, lekker hoor
6 of 16 scheelt er maar 1 natuurlijk, dus gewoon eten die dingenquote:Op zondag 16 september 2007 12:13 schreef Mikkie het volgende:
En straks lekker F1 kijken met Danerolles erbij
Hoop wel dat ze nog goed zijn, volgens 't blikje konden ze mee tot 6 september, maar daar kwam ik dus net pas achter..
Nee hoorquote:Op zondag 16 september 2007 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ach, uitslapen is ook maar overgewaardeerd toch Mikkie?
Ik las wel iets over dat je depressief kunt worden van chronisch slaaptekort. Maar dan moet je het best wel bont maken geloof ikquote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee hoor
Was er laatst niet in het nieuws dat vroeg opstaan zelfs slecht voor je gezondheid is?![]()
Om de een of andere reden kunnen ouders het niet waarderen als je achter je computer gaa zitten als ze op bezoek zijnquote:
quote:
wat zei ik nou over dat rokenquote:Op zondag 16 september 2007 14:12 schreef MaJo het volgende:
Stappen was leuk gisterAlleen een beetje jammer dat het rond drieen een beetje zwart voor mijn ogen werd en ik moest zitten want anders was ik out gegaan
Dat krijg je als je de laatste tijd zo moe bent dat je altijd voor twaalven naar bed moet en dan weer een avond gaat stappen... En de alcohol werkt natuurlijk ook wel mee
Ook nog een beetje gerookt trouwens
ach als je dan een halve koe wegwerkt moet het net kunnenquote:Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
wat zei ik nou over dat roken![]()
net gebbq-uedook de enige maaltijd van de hele dag
M'n vrouw en ik willen nog deel 2 kijken, maar ben wel benieuwd of 3 echt zo goed isquote:Op zondag 16 september 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar de Bourne Ultimatum. Ben benieuwd![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar de Bourne Ultimatum. Ben benieuwd![]()
weet je wat je krijgt als je een trui koopt bij IKEAquote:Op zondag 16 september 2007 17:29 schreef iamredleader het volgende:en de dag is goeddeels voorbij - het nachtkastje is gekocht, in elkaar gezet en op de plaats van bestemming. En de wc is verrijkt met een wc borstel, die ik in elkaar mocht zetten (ja, het is IKEA, he).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef Etcetera het volgende:
wat zei ik nou over dat roken![]()
net gebbq-uedook de enige maaltijd van de hele dag
Is ook stomquote:Op zondag 16 september 2007 17:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
foei! De asbakken staan op ons balkon
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je wat je krijgt als je een trui koopt bij IKEASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ga er zelf dan eens naar levenquote:Op zondag 16 september 2007 18:35 schreef Soempie het volgende:
M'n bejaarde tante zou zeggen: de mens lijdt het meest van het leiden dat hij vreest.
Om het even compleet te maken.![]()
Jawel, 6 oktober hebben jullie wel iets.quote:Op zondag 16 september 2007 18:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ga er zelf dan eens naar leven
6 oktober hebben wij nog niks trouwens Soemp
oh jaquote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, 6 oktober hebben jullie wel iets.![]()
quote:
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
Misschien valt het inderdaad ook wel mee, maar ik kreeg net zo'n enorme buikpijn aanval nadat ik een paar uur geleden veel brood heb gegeten dus werd daar even bang vanIk ga nu weer positief denken, pas als ik het zeker weet ga ik me er druk om maken...
heel verstandigquote:Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
Misschien valt het inderdaad ook wel mee, maar ik kreeg net zo'n enorme buikpijn aanval nadat ik een paar uur geleden veel brood heb gegeten dus werd daar even bang vanIk ga nu weer positief denken, pas als ik het zeker weet ga ik me er druk om maken...
de mijne? goed hoorquote:
ook na tests of je allergie hebtquote:Op zondag 16 september 2007 18:46 schreef iamredleader het volgende:
Uitslag krijg je juist van allergieen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |