2500,- is gemiddeld startsalaris voor startende WOersquote:Op donderdag 13 september 2007 08:36 schreef staticdata het volgende:
FJD 2500 euries vragen is zeker met onregelmatigheidstoeslag of niet? vind het anders aardig wat hoor
Tis in ieder geval een nog grotere uitdaging dan alleen de Huez.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
2500,- is gemiddeld startsalaris voor startende WOersGewoon voor een 40urige werkweek natuurlijk.
La Marmotte in t voorjaar van 2009 doen?
maar je bent toch nog niet klaar met je opleidingquote:Op donderdag 13 september 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
2500,- is gemiddeld startsalaris voor startende WOersGewoon voor een 40urige werkweek natuurlijk.
La Marmotte in t voorjaar van 2009 doen?
Daarom geeft hij ook aan voor startende WO'ers. Afgestudeerde WO'ers stromen nog hoger inquote:Op donderdag 13 september 2007 08:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar je bent toch nog niet klaar met je opleiding
snap er geen reet meer van
Nou ik zou het knap vinden als je zo'n bedrag met weinig ervaring voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 13 september 2007 08:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom geeft hij ook aan voor startende WO'ers. Afgestudeerde WO'ers stromen nog hoger in![]()
![]()
Drie man in m'n omgeving die rond dat bedrag verdienen na afstuderen.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:49 schreef staticdata het volgende:
Nou ik zou het knap vinden als je zo'n bedrag met weinig ervaring voor elkaar krijgt
Als het erg tegenvalt doe ik die zondag gewoon nog een beklimming van een ander berg die in de buurt ligtquote:Op donderdag 13 september 2007 08:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
Tis in ieder geval een nog grotere uitdaging dan alleen de Huez.![]()
Hier vast dan een kaartjequote:Op donderdag 13 september 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
Als het erg tegenvalt doe ik die zondag gewoon nog een beklimming van een ander berg die in de buurt ligt
Allemaal snel uit het water !quote:Op donderdag 13 september 2007 09:16 schreef Keltie het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Misschien ooit later maar nu zeker nietquote:Op donderdag 13 september 2007 09:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, als TNT nu niks wordt, check bayt.com dan eens uit. onwijs veel banen in vooral het middenoosten, mensen met ons kaliber kunnen er zo aan de slag. ervaring op doen, geld schrapen > mooi man!
nu is juist het moment manquote:Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien ooit later maar nu zeker niet![]()
Levensmoequote:Op donderdag 13 september 2007 09:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, als TNT nu niks wordt, check bayt.com dan eens uit. onwijs veel banen in vooral het middenoosten, mensen met ons kaliber kunnen er zo aan de slag. ervaring op doen, geld schrapen > mooi man!
ik zag een accounting job in de green zone in bagdad, die ik zo zou kunnen doenff aan de vrouw voorleggen
![]()
Als ik t doe om een paar jaar te schrapen dan zou t wel dan moeten zijn ja of natuurlijk nog veel later over een jaar of 25/30.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nu is juist het moment mantenzij later over een jaartje of 2/3 is
![]()
uiteraard, maar je hoeft ook niet direct naar bagdadquote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef FJD het volgende:
Of we het zouden doen is een tweede natuurlijk![]()
quote:
Afghanistan is ook goedquote:Op donderdag 13 september 2007 09:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
uiteraard, maar je hoeft ook niet direct naar bagdad![]()
wtf wil iedereen soms naar Australie?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Afghanistan is ook goed
Naja, als ik het zou willen dan moet t vrouwtje het ook willen. Alleen ga ik sowieso niet meer voor langere tijd naar t buitenland.
Zou nog wel eens naar Australie willen. Dan niet heel cliche op wereldreis maar gewoon emigreren voor een jaartje of 5maar of dat past in een levenschema is weer een tweede natuurlijk.
Australie is wel de meest niet originele bestemming die er is hoor Ariequote:Op donderdag 13 september 2007 09:49 schreef Viro het volgende:
wtf wil iedereen soms naar Australie?
tja het vrouwtje wilt ook kinderen hequote:Op donderdag 13 september 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Afghanistan is ook goed
Naja, als ik het zou willen dan moet t vrouwtje het ook willen. Alleen ga ik sowieso niet meer voor langere tijd naar t buitenland.
Zou nog wel eens naar Australie willen. Dan niet heel cliche op wereldreis maar gewoon emigreren voor een jaartje of 5maar of dat past in een levenschema is weer een tweede natuurlijk.
zei de ambtenaar terwijl hij met de voeten op het bureau in zijn koffie met melk en suiker roerdequote:Op donderdag 13 september 2007 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil ik ook ooit emigreren. Daar vind ik Nederland een veel te mooi land voor
Sorry, onze schuld..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja het vrouwtje wilt ook kinderen he
vanwege jouquote:Op donderdag 13 september 2007 10:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Sorry, onze schuld..![]()
Waarom denk je dat zijn vrouwtje naar Den Haag toe wou.![]()
ambtenaren die geen koffie ambtenaar drinkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:Koffie
Koffie met melk en suiker
Totdat over drie jaar de SP en Wilders gaan regerenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil ik ook ooit emigreren. Daar vind ik Nederland een veel te mooi land voor
Beetje welquote:Op donderdag 13 september 2007 10:15 schreef ursel het volgende:
Sorry, onze schuld..![]()
Waarom denk je dat zijn vrouwtje naar Den Haag toe wou.![]()
ambtenaren die werkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ambtenaren die geen koffie ambtenaar drinken![]()
JP...? graag uw reactiequote:Op donderdag 13 september 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
Aan de andere kant zou je ze ook de eerste paar jaar in t buitenland op kunnen voeden. Ach ja, net zoals zoveel Nederlanders zal het voor mij ook wel bij een mooie droom blijven en misschien is dat maar goed ook. De werkelijkheid is toch altijd stukken minder mooi
JP is heul geen Nederlander. Das een Brabanderquote:Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
JP...? graag uw reactie![]()
ambtenarenquote:
whehehe hoorde gister dat als vlaanderen een eigen staat wordt limburg en brabant zich daar bij gaan voegen!!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
JP is heul geen Nederlander. Das een Brabander![]()
amdquote:
Zou het gras daar echt groener zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JP...? graag uw reactie![]()
ad remquote:
de zuiperts zijn gewoon nog niet wakkerquote:Op donderdag 13 september 2007 10:34 schreef staticdata het volgende:
adje is gelijk een topic killer
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de zuiperts zijn gewoon nog niet wakker![]()
ja hoi ik ben ijsmuts, wat mot je? > neuken ofzoquote:
Neuh, alleen ff laten weten dat ik een nieuwe PC heb..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja hoi ik ben ijsmuts, wat mot je? > neuken ofzo![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Neuh, alleen ff laten weten dat ik een nieuwe PC heb..![]()
![]()
doet je geluidskaart het alquote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Neuh, alleen ff laten weten dat ik een nieuwe PC heb..![]()
![]()
Zuipertsquote:Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Vond nog een sweex kaartje, welke wel vista drivers heeft..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
doet je geluidskaart het al![]()
Ik heb nog nooit problemen gehad om BF2 geinstalleerd te krijgen. Alleen PB zelf..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:50 schreef Viro het volgende:
Zolang ursel ursel is zal de nieuwe pc niet in staat zijn om BF2 te draaien![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zuiperts![]()
Zuip(N)erds![]()
Zuip(EX)perts![]()
Heeft Intel geen dual core optimizer oid?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:14 schreef ursel het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad om BF2 geinstalleerd te krijgen. Alleen PB zelf..![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft Intel geen dual core optimizer oid?
Vanavond rondje knallen?
Geen idee. Prik maar een datum.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer kom je bier zuipen met je Xdoos?![]()
Weet ik veel, dat kunnen je me vast wel vertellen..quote:Op donderdag 13 september 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft Intel geen dual core optimizer oid?
Vanavond rondje knallen?
ik moest nog aan je denkenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
Gisteravond was ik voetbal Oranje aan t kijken bij Ursel
tot nu dusquote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik schiet wel mee vanavond, alleen thuis!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik schiet wel mee vanavond, alleen thuis!![]()
Het leek gisteren wel een CL avond van Ajax man. Met net zulke teleurstellend voetbal. Enige verschil was dat er nu wel gewonnen werdquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
Babel bakte er niets van kreeg gelijk een fjd flashback![]()
jij ook?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:42 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Goed, niveau op peil brengen voor GTN
![]()
quote:als ik op dat veld stond had ik hem ook een heis gegeven!
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
Waarom gaan mensen als Seedorf en Kuyt uberhaupt nog mee naar wedstrijden van het Nederlands elftal?
Van Basten brengt liever Emanuelson in het veld dan Seedorf. Blijkbaar vind van Basten Urby een waardevollere toevoeging dan Seedorf...dus de man die ruim 2 jaar terug z'n debuut maakt in Ajax 1 is waardevoller dan de man die 3 maal een EC1 in handen heeft gehad en de afgelopen 10 jaar bij Real, Inter en AC heeft gespeeld. Seedorf, blijft toch gewoon thuis. Bij dit soort incapabele mensen heb je niets te zoeken
Mijn optiek. Afstappen van 433 als je niet kan beschikken over robben en van persie samen. Andere vleugelaanvallers met creativiteit en een pass hebben we niet. Dus 442. Met van Nistelrooy diep en van persie er omheen. Seefdorf in de rol als bij AC Milan, Sneijder of van de Vaart als de rol van Kaka, en de Zeeuw en van Bronckhorst controlerend.quote:Tja en Babel opstellen in een slecht lopend team terwijl Kuyt op de bank zit. Voetbalkwaliteit loopt er genoeg op het veld maar je hebt mensen nodig die zich 90minuten lang keihard inzetten en het team op sleeptouw neemt met een forse dosis werklust en enthousiasme. Als je dan Babel opstelt en Kuyt op de bank zet dan heb je het niet begrepenSowieso, Babel op links en van Persie op rechts, v/d Vaart op rechts
![]()
Met zijn gouden pik, vooruit nog een rondje extra danquote:Half oktober krijgen we op onze kloten van Roemenie. Vervolgens winnen we de overgebleven b-duels, gaan we naar het EK en komen we niet verder dan 1 wedstrijd na de poulefase. Van Basten heeft vervolgens aan de doelstellingen voldaan en mag zowaar nog twee jaar blijven![]()
Je zet nu 2x Van Persie erin?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mijn optiek. Afstappen van 433 als je niet kan beschikken over robben en van persie samen. Andere vleugelaanvallers met creativiteit en een pass hebben we niet. Dus 442. Met van Nistelrooy diep en van persie er omheen. Seefdorf in de rol als bij AC Milan, Sneijder of van de Vaart als de rol van Kaka, en de Zeeuw en van Bronckhorst controlerend.
Nu nog een goede opbouwende verdediger vinden![]()
Teleurstellende Voetbal Prestatiesquote:
Ik zou het niet weten, volg geen voetbalquote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Teleurstellende Voetbal Prestaties![]()
Het is weer saai hierquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
duss....
Tsja ik heb alle opdrachten van deze week al af op me stage, wa moet ik dan doen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:16 schreef Stefan740 het volgende:
ga eens iets nuttigs doen dan
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsja ik heb alle opdrachten van deze week al af op me stage, wa moet ik dan doen ?
Er staat deze week sjaakquote:Op donderdag 13 september 2007 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]Dus je kan mee met de bootlan..
Album van hilary duff luisteren?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsja ik heb alle opdrachten van deze week al af op me stage, wa moet ik dan doen ?
tuurlijk, zelf organiseren is ruk hequote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Ursel heb jij een plekje in je auto voor meAnders moet ik de Corsa gaan regelen, kan ook wel maar is meer gedoe.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Album van hilary duff luisteren?
Dat chiel het er nog levend vanaf heeft gebracht danquote:Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef Viro het volgende:
Bejaarde rijdt drie keer over man heen
OMG chiel is overreden
Voor de bootlan..quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Ursel heb jij een plekje in je auto voor meAnders moet ik de Corsa gaan regelen, kan ook wel maar is meer gedoe.
Wat niet...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef Stefan740 het volgende:
Wat is er mis met Verdonk?
Hoeveel meets heb jij ook alweer georganiseerd de afgelopen twee jaar?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:52 schreef staticdata het volgende:
tuurlijk, zelf organiseren is ruk he
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Stefan740 het volgende:
ik heb op verdonk gestemd door dat hirsi ali gezeik, eerst liegt dat wijf en dan krijgt verdonk de schuld.
het kan me ook weinig boeien eigelijk, ik heb alleen dat 11 uur durende debat gezien en dat deed ze goed.
hmm, levertijd onbekend.. dat is zuur.. weinig aan te doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef Stefan740 het volgende:
31ste betaalt
MSI 512 D4 X RX2600XT Diamond R ¤ 199,00
Da's heftig..quote:Op donderdag 13 september 2007 17:56 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6354
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! WTF!!!! SHIT!!! GVD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Triest.. in en in Triest!
TEAMSWITCH!!!![]()
mooi he die diehard boffers, overal toch stiekum een beetje homogetinte draai aan gevenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
-knip-
Op zich ----- kont er dit.
-knip-
Spannund!!quote:Het bericht dat McLaren op zeker is uitgesloten van deelname aan seizoen 2007 en 2008 is herroepen, al blijft het goed mogelijk dat deze straf later vanavond wel wordt uitgesproken. Dat is het laatste nieuws over de sanctie die de renstal van Ron Dennis krijgt opgelegd.
Meer volgt.
ik ben alweer terugquote:
Ik had ook al te vroeg gewisseldquote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
godver, wordt mclaren er nu niet uitgetieftheb net hamilton en motor ingeruild voor 2x bmw
![]()
Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
-heel verhaal knip-
Ben bang dat je gelijk hebt, vader van een vriend van mij heeft dat geflikt, die jongen heeft nu geen band met papa zeg maarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ook![]()
Je kunt je kind niet fatsoenlijk opvoeden als je 60 uur in de week werkt. Met zulke werkweken kom je de eerste 10 jaar van z'n/haar leven niet verder dan de man die op zaterdag de frituurpan aanzet en op zondag het vlees aansnijdt. Tel daarbij op dat je kind ondertussen wel die band op kan bouwen met mama en je zult na die 10 jaar met een beetje pech ook merken dat je eigenlijk niet eens echt deel uitmaakt van je eigen gezin.
Daar sta je dan met je geweldige carrière met veel buitenland ervaring maar met een vrouw die je bijna niet kent en een kind waar je geen band mee hebt. Is dat dan succes? Doemdenken? Ach misschien is het iets te negatief geschetst maar ik heb het (deels) zelf meegemaakt. In theorie kun je het allemaal naast elkaar, in de praktijk is dat op z'n minst lastig.
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond van je verhaal en kan je standpunt begrijpen. Echter dat ik een denkfout maak vind ik wat kort door de bocht. Ik benader het op een andere manier en ben me terdege bewust van het gevaar dat je beschrijft.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ook![]()
Je kunt je kind niet fatsoenlijk opvoeden als je 60 uur in de week werkt. Met zulke werkweken kom je de eerste 10 jaar van z'n/haar leven niet verder dan de man die op zaterdag de frituurpan aanzet en op zondag het vlees aansnijdt. Tel daarbij op dat je kind ondertussen wel die band op kan bouwen met mama en je zult na die 10 jaar met een beetje pech ook merken dat je eigenlijk niet eens echt deel uitmaakt van je eigen gezin.
Daar sta je dan met je geweldige carrière met veel buitenland ervaring maar met een vrouw die je bijna niet kent en een kind waar je geen band mee hebt. Is dat dan succes? Doemdenken? Ach misschien is het iets te negatief geschetst maar ik heb het (deels) zelf meegemaakt. In theorie kun je het allemaal naast elkaar, in de praktijk is dat op z'n minst lastig.
Ik hoop het voor je maar ik zou er niet te hard op hopen. Pest is dat je het ook leuk vindt (in het algemeen gesproken, niet jij persoonlijk) omdat het iets is waar je goed in bent. Op zo'n moment is het erg lastig om gas terug te nemen en hoe hoger je komt hoe onmogelijker het wordt om je aan een uur of 40 in de week te houden. Zo'n werkweek is bijna wel nodig omdat je kind de eerste jaren al voor 19:00 op z'n nest ligtquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:44 schreef jpjedi het volgende:
60 uur per week is op het moment bij mij minstens het geval maar dit is een piek die gaat afzwakken.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:40 schreef Suikermais het volgende:
Zo..mijn Goede daad alweer verricht voor vandaag
Kom ik net thuis van 't concert van The Police. Loop ik naar de keuken zonder licht aan te doen. Zie ik daar ineens 2 donker getinte personen knoeien aan een motor waarvan ik zeker weet dat deze niet van hun is. Ik licht aangedaan in de keuken en weg waren ze....voor 3 minuten. Wederom beginnen ze te knoeien en ik besluit onze 'vrienden' van de politie te bellen. Terwijl ik aan 't bellen ben laat ik mijn telefoon zien tegen 't raam. En dan blijkt ineens dat ze radensnel zijn !!! Weg waren ze...
Terwijl ik aan 't bellen ben met onze vrienden,hoor ik een scooter wegrijden op volle vaart en meldt dit aan de agent die ik aan de telefoon heb.
Telefoon-agent geeft dit door aan maar liefst 4 auto's....
En nog geen 2 minuten laten blijken ze al te zijn aangehouden. Ze blijken allerhande gereedschappen bij zich te hebben om dat soort dingen te jatten. En da mag nie.. !!
Zo..en nu naar bedje toe. Morgen weer een drukke dag in Hellendoorn..rally kijken.
Nu maar hopen dat ze niet terugkomen om je te grazen te nemenquote:
denkt het, niemand heeft het vertrouwen meer in me, ben ook niet meer zo geliefdquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
http://alpe.bandoffokkers.nl/index.php?option=com_poll&task=results&id=15
Probeer je het underdog effect te creeren Escape?
Ik heb ook een stem..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
http://alpe.bandoffokkers.nl/index.php?option=com_poll&task=results&id=15
Probeer je het underdog effect te creeren Escape?
quote:
Rasmussen..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
denkt het, niemand heeft het vertrouwen meer in me, ben ook niet meer zo geliefd
Dit geeft me alleen een extra boost
same herequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb ook een stem![]()
![]()
en ik heb ook geen zin vandaag![]()
geen zin of een stem?quote:
Static is te laf om mee te gaanquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:14 schreef dekkered het volgende:
geen zin of een stem?
Dus het liefst kom je nooit meer in Nederland te wonen?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
Verhaal JP.
Als je zo gehecht bent aan de infrastructuur waarom verhuis je dan niet naar Duitslandquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus het liefst kom je nooit meer in Nederland te wonen?Of ga je heen en weer reizen tussen Prinsenbeek en Liverpool?
Ik zou echt nooit emigreren denk ik, veel te gehecht aan Nederland en de luxe infrastructuur hier
dat wordt een toptrainingquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
fuk man, ik moet die training volgende week gevenb in napels, weet zelfs niet eens hoe het moet![]()
loop nu al een paar dagen in die manual te staren maar kom er niet uit > heb ook geen zin om het te snappen![]()
jah gaat legendarisch wordenquote:
Verrassend zeg...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef staticdata het volgende:
Bos![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/123(...)volgend_jaar_in.html
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je zo gehecht bent aan de infrastructuur waarom verhuis je dan niet naar DuitslandAutobahn
*wacht op de eerste "dat-maakt-toch-niet-uit-want-een-Prius-komt-toch-niet-boven-de-100-grap"
Verder staan de wegen hier binnen een paar jaar zo vol dat er net zo goed een zandweg had kunnen liggen
jah die lees ik al niet eens meer, was die dit keer weer zo gevat en doordrenkt met moeilijke woorden, kortzichtige visies en net niet grappige opmerkingen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]echt weer een typische Ferdi reactie
Mensen die links rukkenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah die lees ik al niet eens meer, was die dit keer weer zo gevat en doordrenkt met moeilijke woorden, kortzichtige visies en net niet grappige opmerkingen?
(wat nou als je met je rechter hand je muis bestuurt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Mensen die links rukken![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Mensen die links rukken![]()
daar loop ik al tijden om te gillen. en die vuilnisbakken beesten zijn half niet zo leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben nu al een paar dagen die "merkwaardige beest in mn vuilnisbak" crap aant lezen, moest mn eigen topic maar weer eens gaan boosten![]()
ik denk dat ik hem zondag ga boosten, ff wat kevers uitpakken, in het kastje flikkeren en hoppaquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
daar loop ik al tijden om te gillen. en die vuilnisbakken beesten zijn half niet zo leuk
vrouwen die pijpenquote:
moet hij maar niet zeiken over mensen die met links rukkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over roken/ rokers
ben jij een linkshandige rukker?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet hij maar niet zeiken over mensen die met links rukken
Hier kan ik me zo kwaad om maken he... Van die nutteloze opmerkingen...quote:
jah die lees ik al niet eens meer, was die dit keer weer zo gevat en doordrenkt met moeilijke woorden, kortzichtige visies en net niet grappige opmerkingen?
het is een gavequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Hoe ik t doe weet ik niet maar het lukt me elke keer weer
bem blij dat jij me nog snaptquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is een gave![]()
@ puni > mooi hehappen
![]()
Gewoon onder het motto, er zit een raar beest in mijn vuilnisbak..quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem zondag ga boosten, ff wat kevers uitpakken, in het kastje flikkeren en hoppa![]()
Zit er nog een diepliggende gedachte achter dan??quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
god god hap hap. de tering
mutsie zegt iets over linkshandig rukken
mutsie zegt daarna ik ga roken.
ik zeg: mensen die roken
en dan wordt alles gelijk uit het verband getrokken en storten keltie en rudy zich er gelijk op
Als je de hele context van het heen en weer quoten zou zien zou je het snappen. maar nee hoor![]()
verkapte kijk-mij-dan-een-dikke-pc-maar-geen-skillz-hebben postquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit er nog een diepliggende gedachte achter dan??![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ben jij een linkshandige rukker?!![]()
oops, nu zien ik het... mybad...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
god god hap hap. de tering
mutsie zegt iets over linkshandig rukken
mutsie zegt daarna ik ga roken.
ik zeg: mensen die roken
en dan wordt alles gelijk uit het verband getrokken en storten keltie en rudy zich er gelijk op
Als je de hele context van het heen en weer quoten zou zien zou je het snappen. maar nee hoor![]()
Hey, maar ik rook niet..quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-dan-een-dikke-pc-maar-geen-skillz-hebben post![]()
das waarquote:
Wacht maar tot we je aansteken!quote:
verkapte kijk mij eens KKK lid zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Wacht maar tot we je aansteken!
Ja hoor, weer zo'n veels te flauwe, net niet grappige grap. Het is echt een gave IJs
ik vond hem dt keer wel geinigquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja hoor, weer zo'n veels te flauwe, net niet grappige grap. Het is echt een gave IJs
Sinds wanneer is Ursel een neger danquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef staticdata het volgende:
verkapte kijk mij eens KKK lid zijn![]()
![]()
![]()
kut ik dacht dat ijs hem had gepost. sorryquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ursel een neger dan![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
wat doen ze daar dan? veel paffen zeker, beetje kat kouwen, waterpijpje ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Sigaartjes heb ik bij en al geprobeerd samen met de buurman. Die ging bijna van zijn houtje van een sigaartje net iets groter dan een pantertje.![]()
nu nog een goede autoquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo ff luxe buiten de deur lunchen![]()
wat een baan heb ik ook he![]()
ik las deze week dat de focus flink gelift gaat wordenquote:
ik heb geen zin, ben maar wat dingen aant opleveren voor de 2006 auditquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef staticdata het volgende:
en nu weer leren. je moet wel les geven ja![]()
Je zou zo frank zijn plek in kunnen nemen..quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb geen zin, ben maar wat dingen aant opleveren voor de 2006 audit![]()
![]()
verkapt kijk-mij-dan-eens-eindelijk-een-baan-hebben postquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou zo frank zijn plek in kunnen nemen..
Je bent jaloers he.. ??quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-dan-eens-eindelijk-een-baan-hebben post![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis ongelooflijk, maar er ligt nog heel werk voor me klaar
en wij maar denken dat ambtenaren alleen half werk afleverenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis ongelooflijk, maar er ligt nog heel werk voor me klaar
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
en wij maar denken dat ambtenaren alleen half werk afleveren
Goed hequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
dit is de 3e van de dagquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
ben benieuwd. stand up comedy in Den Haag.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Kunnen we van jou zeker nog niet zeggen..
ben benieuwd iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:50 schreef escape_nl het volgende:
Net een XFX 8800 GTS gekocht, kijken of het aan de videokaart ligt, zo gaan we alle onderdelen af
ik, zeg het maar, kan ze dan wel weer uploaden voor jequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:51 schreef jpjedi het volgende:
wie kan er 120 dagen oude files pakken? (giga oid)
Rudy heb jij je giga account nog?
nee zit bij tweak, maar die heeft iets van 90 dagen dacht ik nu...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:51 schreef jpjedi het volgende:
wie kan er 120 dagen oude files pakken? (giga oid)
Rudy heb jij je giga account nog?
Tnx voor het aanbod maar heb het al gefixt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:02 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik, zeg het maar, kan ze dan wel weer uploaden voor je
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef Stefan740 het volgende:
Zucht mag je niet eens meer met messenger 7.5 werken van die tiefushoeren, moet je de nieuwste downloaden met kut live zooi en kut opties![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over dat msn, precies wat ik wou zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kwam ik net ook achter toen ik ff wou inloggen.. Nou ja, dan niet
![]()
.. stinkprogramma is het eigenlijk heh?
![]()
Ik wil helemaal geen superluxe smileys met een hipperdepip achtergrond en driedubbele wopsietopsie..
Maar daar ga ik me lekker helemaal niet druk om zitten maken.. want ik ben zo blij als een kind!![]()
Al me spulletjes heb ik in huis, morgen lekker een dikke vette super pc in elkaar schroeven![]()
Ja IJs, mijn pc is nog dikker dan die van Ursel![]()
![]()
![]()
Hell.. ik heb zelfs de dikste pc van BoF!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onverkapt kijk-mij-dikste-pc-hebben postquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja IJs, mijn pc is nog dikker dan die van Ursel![]()
![]()
![]()
Hell.. ik heb zelfs de dikste pc van BoF!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
onverkapt kijk-mij-dikste-pc-hebben post![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja boef, kan ik tijdens de lan gewoon onderdelen uit je pc halen als ik die nodig heb![]()
Ik heb maar 1 stemquote:
15x doodquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:52 schreef Viro het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07375/Jackie_owning.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Officieel gunner hoer![]()
![]()
BF2 online geeft errorquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
punkbuster handshaking failure![]()
WTF, ik kan niet meer knallen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
BF2 online geeft error
lees deze topic even door en je kan weer knallen
heb je teveel filters aanstaan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de FTD'ers... sinds die update naar 3,8 krijg ik aanzienlijk weinig nieuwe titels binnen per dag... ik zeg: hooguit 20. Voorheen was dat rond de 150. Ik heb al verschillende topics/fora's bezocht maar het mocht niet baten. Meerdere mensen hebben er last van, sommige weer niet. Hoe zit het bij jullie... dit is nogal klote, zo'n laag aanbod!
Verplichte updates![]()
![]()
![]()
evenals msn live ja![]()
![]()
Neem aan dat je al je opties hebt doorlopen? Daar kun je het aantal ook instellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de FTD'ers... sinds die update naar 3,8 krijg ik aanzienlijk weinig nieuwe titels binnen per dag... ik zeg: hooguit 20. Voorheen was dat rond de 150. Ik heb al verschillende topics/fora's bezocht maar het mocht niet baten. Meerdere mensen hebben er last van, sommige weer niet. Hoe zit het bij jullie... dit is nogal klote, zo'n laag aanbod!
Verplichte updates![]()
![]()
![]()
evenals msn live ja![]()
![]()
Done!quote:Op zaterdag 15 september 2007 06:17 schreef jpjedi het volgende:
Zouden jullie de autopingkicker voor mij uit willen zetten op de bof server?Dan speel ik een potje mee vanavond.
![]()
kut vergeten in te vullenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:58 schreef FJD het volgende:
Onder het motto "de eerste klap is een daalder waard":
1. FJD Rondewinnaar 28-5-2006 7 (+7)
2. ursel ursel Rondewinnaar 17-8-2006 2 (+2)
3.. Diamond3d Diamond3d 9-8-2007 0 (+0)
3. Blauwvingers Francis Rondewinnaar 11-8-2007 0 (+0)
Frank22 Frank 28-8-2006 0 (+0)
Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 0 (+0)
PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 0 (+0)
Sickert Kevin 17-8-2006 0 (+0)
Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 0 (+0)
Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 0 (+0)
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Done!
Vandaag mijn kompjoetertjuh bouwenVanavond ook maar eens gaan spelen
![]()
Omdat je een wedstrijd geen mailtje hebt gekregenquote:Op zaterdag 15 september 2007 08:47 schreef Sickert het volgende:
had nog wel ingesteld dat ik mail zou krijgen
ik doe nie meer mee
Drivers voor t netwerk wel geinstalleerd? Ook onboard heeft met een beetje pech die drivers nodig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:17 schreef Mr_Baus het volgende:
Waar kan je ook alweer handmatig je ipadres en subnetmasker bende invoeren/instellen?
PC'tje draait, krijg alleen geen verbinding met internetIs altijd hetzelfde liedje..
Denk wel iniedergeval dat je een toffe laptop kan hebben voor die prijsquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:53 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
middag!![]()
ffies een vraagje
mn broer wil een laptop kopen en komt bij mij om advies![]()
hij wil er niet meer dan 1000 euro aan uitgeven,heeft er iemand een idee?
ik niet in iedergeval...
Volgende keer vragen, waarom ze het aan jouw vragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:07 schreef FJD het volgende:
Moderne emancipatie:
Doe jij even boodschappen?
-Ja hoor
Gaan wij even winkelen
-![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:07 schreef FJD het volgende:
Moderne emancipatie:
-Ja hoor
Gaan wij even winkelen
-![]()
Nog lachwekkender dan deze reactie is je gedachte dat jij dat wel zult hebben als je samenwoont met een vrouwquote:
You got ownedquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:07 schreef FJD het volgende:
Moderne emancipatie:
-Ja hoor
Gaan wij even winkelen
-![]()
ja was het woordje student vergeten toe te voegenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:46 schreef escape_nl het volgende:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
j.sebti@hhs.nl
Laat me dat nou voorlopig nog even geloven!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog lachwekkender dan deze reactie is je gedachte dat jij dat wel zult hebben als je samenwoont met een vrouw
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat me dat nou voorlopig nog even geloven!
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:06 schreef BugWorks het volgende:
Dit posticoon is wel van toepassing bij jouw: [afbeelding]
![]()
Je bent pas geleden gestopt met een bepaalde leeftijd te zijnquote:
Ja, in februari ben ik gestopt met 21 te zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent pas geleden gestopt met een bepaalde leeftijd te zijn![]()
![]()
en toen ben je nooit meer een andere leeftijd geworden? 22 bv., dat gebeurt wel vaker hoor ik. Das wel vreemd zegquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:41 schreef BugWorks het volgende:
Ja, in februari ben ik gestopt met 21 te zijn![]()
Ik wilde 25 worden, maar op de een of andere manier ben ik toch 22 gewordenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
en toen ben je nooit meer een andere leeftijd geworden? 22 bv., dat gebeurt wel vaker hoor ik. Das wel vreemd zegDe ene dag ben je 21, de volgende dag ben je niets meer.
Dat heb ik altijd met Sinterklaas, ik krijg nooit wat ik had gevraagdquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:55 schreef BugWorks het volgende:
Ik wilde 25 worden, maar op de een of andere manier ben ik toch 22 geworden![]()
2 punten..quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:58 schreef FJD het volgende:
Onder het motto "de eerste klap is een daalder waard":
1. FJD Rondewinnaar 28-5-2006 7 (+7)
2. ursel ursel Rondewinnaar 17-8-2006 2 (+2)
3.. Diamond3d Diamond3d 9-8-2007 0 (+0)
3. Blauwvingers Francis Rondewinnaar 11-8-2007 0 (+0)
Frank22 Frank 28-8-2006 0 (+0)
Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 0 (+0)
PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 0 (+0)
Sickert Kevin 17-8-2006 0 (+0)
Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 0 (+0)
Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 0 (+0)
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |