abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53158689
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
-heel verhaal knip-
Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ook

Je kunt je kind niet fatsoenlijk opvoeden als je 60 uur in de week werkt. Met zulke werkweken kom je de eerste 10 jaar van z'n/haar leven niet verder dan de man die op zaterdag de frituurpan aanzet en op zondag het vlees aansnijdt. Tel daarbij op dat je kind ondertussen wel die band op kan bouwen met mama en je zult na die 10 jaar met een beetje pech ook merken dat je eigenlijk niet eens echt deel uitmaakt van je eigen gezin.

Daar sta je dan met je geweldige carrière met veel buitenland ervaring maar met een vrouw die je bijna niet kent en een kind waar je geen band mee hebt. Is dat dan succes? Doemdenken? Ach misschien is het iets te negatief geschetst maar ik heb het (deels) zelf meegemaakt. In theorie kun je het allemaal naast elkaar, in de praktijk is dat op z'n minst lastig.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53158960
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ook

Je kunt je kind niet fatsoenlijk opvoeden als je 60 uur in de week werkt. Met zulke werkweken kom je de eerste 10 jaar van z'n/haar leven niet verder dan de man die op zaterdag de frituurpan aanzet en op zondag het vlees aansnijdt. Tel daarbij op dat je kind ondertussen wel die band op kan bouwen met mama en je zult na die 10 jaar met een beetje pech ook merken dat je eigenlijk niet eens echt deel uitmaakt van je eigen gezin.

Daar sta je dan met je geweldige carrière met veel buitenland ervaring maar met een vrouw die je bijna niet kent en een kind waar je geen band mee hebt. Is dat dan succes? Doemdenken? Ach misschien is het iets te negatief geschetst maar ik heb het (deels) zelf meegemaakt. In theorie kun je het allemaal naast elkaar, in de praktijk is dat op z'n minst lastig.
Ben bang dat je gelijk hebt, vader van een vriend van mij heeft dat geflikt, die jongen heeft nu geen band met papa zeg maar
BoF!
  vrijdag 14 september 2007 @ 00:57:51 #128
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_53161993
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

de zuiperts zijn gewoon nog niet wakker
Ben ik nog op tijd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_53162490
Zo..mijn Goede daad alweer verricht voor vandaag

Kom ik net thuis van 't concert van The Police. Loop ik naar de keuken zonder licht aan te doen. Zie ik daar ineens 2 donker getinte personen knoeien aan een motor waarvan ik zeker weet dat deze niet van hun is. Ik licht aangedaan in de keuken en weg waren ze....voor 3 minuten. Wederom beginnen ze te knoeien en ik besluit onze 'vrienden' van de politie te bellen. Terwijl ik aan 't bellen ben laat ik mijn telefoon zien tegen 't raam. En dan blijkt ineens dat ze radensnel zijn !!! Weg waren ze...

Terwijl ik aan 't bellen ben met onze vrienden,hoor ik een scooter wegrijden op volle vaart en meldt dit aan de agent die ik aan de telefoon heb.
Telefoon-agent geeft dit door aan maar liefst 4 auto's....
En nog geen 2 minuten laten blijken ze al te zijn aangehouden. Ze blijken allerhande gereedschappen bij zich te hebben om dat soort dingen te jatten. En da mag nie.. !!

Zo..en nu naar bedje toe. Morgen weer een drukke dag in Hellendoorn..rally kijken.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_53162971
pi_53163166
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik ken de achtergrond van je verhaal en kan je standpunt begrijpen. Echter dat ik een denkfout maak vind ik wat kort door de bocht. Ik benader het op een andere manier en ben me terdege bewust van het gevaar dat je beschrijft.

Ik ga niet over lijken en ga geen schadespoor trekken. Ik haal er nu alles uit om mijn kinderen wat mee te kunnen geven. 60 uur per week is op het moment bij mij minstens het geval maar dit is een piek die gaat afzwakken. Dit is nou net het mooie als je zelf de leiding hebt..dan kun je deligeren.

Met andere woorden, ik zie geen reden waarom ik een bedrijf met 35 man wel zou kunnen leiden en mijn eigen gezin niet..kwestie van hoe je in het leven staat en hoe serieus dat je het neemt. Het is in mijn ogen niet klakkeloos te generaliseren! Ik weet dat ik het kan en hoe ik het ga doen.

Nu knallen voor mijn werk..een mooi treetje beklimmen en tijd voor mijn gezin maken. Ik heb juist deze stap genomen om meer bij mijn vrouw te zijn aangezien ik nu meer vanuit kantoor werk. Mijn vorige functie zou zijn utgemond op vervreemden aangezien ik 3 weken per maand in het buitenland verblef

Echter ik heb ook collega`s met gezin die ook 3 weken per maand op reis zijn en dat blijven doen of die in Engeland wonen en werken in Zweden.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 14-09-2007 08:56:28 ]
pi_53163427
pi_53163570

pi_53163576
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 04:44 schreef jpjedi het volgende:
60 uur per week is op het moment bij mij minstens het geval maar dit is een piek die gaat afzwakken.
Ik hoop het voor je maar ik zou er niet te hard op hopen. Pest is dat je het ook leuk vindt (in het algemeen gesproken, niet jij persoonlijk) omdat het iets is waar je goed in bent. Op zo'n moment is het erg lastig om gas terug te nemen en hoe hoger je komt hoe onmogelijker het wordt om je aan een uur of 40 in de week te houden. Zo'n werkweek is bijna wel nodig omdat je kind de eerste jaren al voor 19:00 op z'n nest ligt

Ik echt hoop van harte dat je het kunt, dan kun je twee mooie dingen erg goed met elkaar combineren maar zolang ik nog niet heb gezien dat banen op dat niveau passen in iets wat op een 40 urige werkweek lijkt blijf ik sceptisch

Hoe gaat het met het fietsen Afgelopen week zou je zijn begonnen toch

[ Bericht 5% gewijzigd door FJD op 14-09-2007 08:09:42 ]
pi_53164113
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:40 schreef Suikermais het volgende:
Zo..mijn Goede daad alweer verricht voor vandaag

Kom ik net thuis van 't concert van The Police. Loop ik naar de keuken zonder licht aan te doen. Zie ik daar ineens 2 donker getinte personen knoeien aan een motor waarvan ik zeker weet dat deze niet van hun is. Ik licht aangedaan in de keuken en weg waren ze....voor 3 minuten. Wederom beginnen ze te knoeien en ik besluit onze 'vrienden' van de politie te bellen. Terwijl ik aan 't bellen ben laat ik mijn telefoon zien tegen 't raam. En dan blijkt ineens dat ze radensnel zijn !!! Weg waren ze...

Terwijl ik aan 't bellen ben met onze vrienden,hoor ik een scooter wegrijden op volle vaart en meldt dit aan de agent die ik aan de telefoon heb.
Telefoon-agent geeft dit door aan maar liefst 4 auto's....
En nog geen 2 minuten laten blijken ze al te zijn aangehouden. Ze blijken allerhande gereedschappen bij zich te hebben om dat soort dingen te jatten. En da mag nie.. !!

Zo..en nu naar bedje toe. Morgen weer een drukke dag in Hellendoorn..rally kijken.
pi_53164404
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:40 schreef Suikermais het volgende:

Heldendaad
Nu maar hopen dat ze niet terugkomen om je te grazen te nemen

Fifa 08 demo op de PS3 is echt gaaf, zeker op de beamer, erg mooi getekend
pi_53164470
http://alpe.bandoffokkers.nl/index.php?option=com_poll&task=results&id=15

Probeer je het underdog effect te creeren Escape?
pi_53164583
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:

denkt het, niemand heeft het vertrouwen meer in me, ben ook niet meer zo geliefd
Dit geeft me alleen een extra boost
  vrijdag 14 september 2007 @ 09:29:29 #139
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_53164652
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:

Ik heb ook een stem..

Mooie daad dickie, was dat die moter voor je deur.. Die is wel de moeite waard om mee te nemen..
pi_53164661
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
Ik heb ook een stem..
Ik push je graag de berg op.
pi_53164785
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef escape_nl het volgende:

[..]

denkt het, niemand heeft het vertrouwen meer in me, ben ook niet meer zo geliefd
Dit geeft me alleen een extra boost
Rasmussen..
pi_53165508
ik heb ook een stem

en ik heb ook geen zin vandaag
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_53165538
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb ook een stem

en ik heb ook geen zin vandaag
same here
pi_53165561
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

same here
geen zin of een stem?

(ik heb ook geen zin vadaag )
Every war is different, every war is the same.
pi_53165586
zin ....
pi_53165603
geen zin nee.....
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_53165619
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:14 schreef dekkered het volgende:
geen zin of een stem?
Static is te laf om mee te gaan
pi_53165634
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:17 schreef FJD het volgende:

[..]

Static is te laf om mee te gaan
ben ik dan ook laf? (ik ga ook niet mee dus)
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:18:15 #149
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53165636
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
Verhaal JP.
Dus het liefst kom je nooit meer in Nederland te wonen? Of ga je heen en weer reizen tussen Prinsenbeek en Liverpool? Ik zou echt nooit emigreren denk ik, veel te gehecht aan Nederland en de luxe infrastructuur hier
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_53165643
fuk man, ik moet die training volgende week gevenb in napels, weet zelfs niet eens hoe het moet
loop nu al een paar dagen in die manual te staren maar kom er niet uit > heb ook geen zin om het te snappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')