Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
-heel verhaal knip-
Ben bang dat je gelijk hebt, vader van een vriend van mij heeft dat geflikt, die jongen heeft nu geen band met papa zeg maarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ook![]()
Je kunt je kind niet fatsoenlijk opvoeden als je 60 uur in de week werkt. Met zulke werkweken kom je de eerste 10 jaar van z'n/haar leven niet verder dan de man die op zaterdag de frituurpan aanzet en op zondag het vlees aansnijdt. Tel daarbij op dat je kind ondertussen wel die band op kan bouwen met mama en je zult na die 10 jaar met een beetje pech ook merken dat je eigenlijk niet eens echt deel uitmaakt van je eigen gezin.
Daar sta je dan met je geweldige carrière met veel buitenland ervaring maar met een vrouw die je bijna niet kent en een kind waar je geen band mee hebt. Is dat dan succes? Doemdenken? Ach misschien is het iets te negatief geschetst maar ik heb het (deels) zelf meegemaakt. In theorie kun je het allemaal naast elkaar, in de praktijk is dat op z'n minst lastig.
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de zuiperts zijn gewoon nog niet wakker![]()
Ik ken de achtergrond van je verhaal en kan je standpunt begrijpen. Echter dat ik een denkfout maak vind ik wat kort door de bocht. Ik benader het op een andere manier en ben me terdege bewust van het gevaar dat je beschrijft.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Je maakt een fundamentele denkfout en dat is de gedachte dat je tijdens de carriere die je voorstelt je kinderen op kunt voeden. Je mag al heel blij zijn als je je huwelijk intact kunt houden met werkweken van 60 uur. Over dat soort werkweken praat je nml. als je echt zo aan je carriere wilt werken en dat weet jij ook![]()
Je kunt je kind niet fatsoenlijk opvoeden als je 60 uur in de week werkt. Met zulke werkweken kom je de eerste 10 jaar van z'n/haar leven niet verder dan de man die op zaterdag de frituurpan aanzet en op zondag het vlees aansnijdt. Tel daarbij op dat je kind ondertussen wel die band op kan bouwen met mama en je zult na die 10 jaar met een beetje pech ook merken dat je eigenlijk niet eens echt deel uitmaakt van je eigen gezin.
Daar sta je dan met je geweldige carrière met veel buitenland ervaring maar met een vrouw die je bijna niet kent en een kind waar je geen band mee hebt. Is dat dan succes? Doemdenken? Ach misschien is het iets te negatief geschetst maar ik heb het (deels) zelf meegemaakt. In theorie kun je het allemaal naast elkaar, in de praktijk is dat op z'n minst lastig.
Ik hoop het voor je maar ik zou er niet te hard op hopen. Pest is dat je het ook leuk vindt (in het algemeen gesproken, niet jij persoonlijk) omdat het iets is waar je goed in bent. Op zo'n moment is het erg lastig om gas terug te nemen en hoe hoger je komt hoe onmogelijker het wordt om je aan een uur of 40 in de week te houden. Zo'n werkweek is bijna wel nodig omdat je kind de eerste jaren al voor 19:00 op z'n nest ligtquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:44 schreef jpjedi het volgende:
60 uur per week is op het moment bij mij minstens het geval maar dit is een piek die gaat afzwakken.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:40 schreef Suikermais het volgende:
Zo..mijn Goede daad alweer verricht voor vandaag
Kom ik net thuis van 't concert van The Police. Loop ik naar de keuken zonder licht aan te doen. Zie ik daar ineens 2 donker getinte personen knoeien aan een motor waarvan ik zeker weet dat deze niet van hun is. Ik licht aangedaan in de keuken en weg waren ze....voor 3 minuten. Wederom beginnen ze te knoeien en ik besluit onze 'vrienden' van de politie te bellen. Terwijl ik aan 't bellen ben laat ik mijn telefoon zien tegen 't raam. En dan blijkt ineens dat ze radensnel zijn !!! Weg waren ze...
Terwijl ik aan 't bellen ben met onze vrienden,hoor ik een scooter wegrijden op volle vaart en meldt dit aan de agent die ik aan de telefoon heb.
Telefoon-agent geeft dit door aan maar liefst 4 auto's....
En nog geen 2 minuten laten blijken ze al te zijn aangehouden. Ze blijken allerhande gereedschappen bij zich te hebben om dat soort dingen te jatten. En da mag nie.. !!
Zo..en nu naar bedje toe. Morgen weer een drukke dag in Hellendoorn..rally kijken.
Nu maar hopen dat ze niet terugkomen om je te grazen te nemenquote:
denkt het, niemand heeft het vertrouwen meer in me, ben ook niet meer zo geliefdquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
http://alpe.bandoffokkers.nl/index.php?option=com_poll&task=results&id=15
Probeer je het underdog effect te creeren Escape?
Ik heb ook een stem..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
http://alpe.bandoffokkers.nl/index.php?option=com_poll&task=results&id=15
Probeer je het underdog effect te creeren Escape?
quote:
Rasmussen..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
denkt het, niemand heeft het vertrouwen meer in me, ben ook niet meer zo geliefd
Dit geeft me alleen een extra boost
same herequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb ook een stem![]()
![]()
en ik heb ook geen zin vandaag![]()
geen zin of een stem?quote:
Static is te laf om mee te gaanquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:14 schreef dekkered het volgende:
geen zin of een stem?
Dus het liefst kom je nooit meer in Nederland te wonen?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
Verhaal JP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |