ben benieuwd iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:50 schreef escape_nl het volgende:
Net een XFX 8800 GTS gekocht, kijken of het aan de videokaart ligt, zo gaan we alle onderdelen af
ik, zeg het maar, kan ze dan wel weer uploaden voor jequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:51 schreef jpjedi het volgende:
wie kan er 120 dagen oude files pakken? (giga oid)
Rudy heb jij je giga account nog?
nee zit bij tweak, maar die heeft iets van 90 dagen dacht ik nu...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:51 schreef jpjedi het volgende:
wie kan er 120 dagen oude files pakken? (giga oid)
Rudy heb jij je giga account nog?
Tnx voor het aanbod maar heb het al gefixt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:02 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik, zeg het maar, kan ze dan wel weer uploaden voor je
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef Stefan740 het volgende:
Zucht mag je niet eens meer met messenger 7.5 werken van die tiefushoeren, moet je de nieuwste downloaden met kut live zooi en kut opties![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over dat msn, precies wat ik wou zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kwam ik net ook achter toen ik ff wou inloggen.. Nou ja, dan niet
![]()
.. stinkprogramma is het eigenlijk heh?
![]()
Ik wil helemaal geen superluxe smileys met een hipperdepip achtergrond en driedubbele wopsietopsie..
Maar daar ga ik me lekker helemaal niet druk om zitten maken.. want ik ben zo blij als een kind!![]()
Al me spulletjes heb ik in huis, morgen lekker een dikke vette super pc in elkaar schroeven![]()
Ja IJs, mijn pc is nog dikker dan die van Ursel![]()
![]()
![]()
Hell.. ik heb zelfs de dikste pc van BoF!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onverkapt kijk-mij-dikste-pc-hebben postquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja IJs, mijn pc is nog dikker dan die van Ursel![]()
![]()
![]()
Hell.. ik heb zelfs de dikste pc van BoF!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
onverkapt kijk-mij-dikste-pc-hebben post![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja boef, kan ik tijdens de lan gewoon onderdelen uit je pc halen als ik die nodig heb![]()
Ik heb maar 1 stemquote:
15x doodquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:52 schreef Viro het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07375/Jackie_owning.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Officieel gunner hoer![]()
![]()
BF2 online geeft errorquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
punkbuster handshaking failure![]()
WTF, ik kan niet meer knallen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
BF2 online geeft error
lees deze topic even door en je kan weer knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |