Geprobeerd via de officiele website, hij update maar als ik het spel weer probeer dan doet ie het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:33 schreef captainkid het volgende:
punkbuster updaten?
Ik weet dat je die handmatig kan updaten via een site.
Inloggen had ik geen probleem mee, dat ging gewoon normaal. Maar verder kan ik inderdaad ook maar iets van 30 sec. spelen voordat ik word gekickt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:51 schreef Devilnl het volgende:
Zooo ben ik weer.. nou ik weet niet, maar tot zover werd ik van alles servers afgegooit
Na 30seconden spelen,, Kick..
Maar ook het inloggen duurt pokke lang btw.. 1minuut is geen uitzondering.
Ik heb een single core AMD processor dus die update zal voor mij niet gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ehm kijk hoewel je niet bij de band of fokkers clan hoort geef ik je nog een tip![]()
Hoewel er bij jou als uitleg voor de kick iets anders staat dan wat bij mij stond, hielp het bij mij om een dual core updat te doen van amd, als je dat hebt natuurlijk![]()
Dat het probleem niet bij mij ligt maar bij Evenbalance.quote:De grootste reden waarom beina niemand het meer speelt:
PunkBuster!
Voor de patch toen PB nog niet enabled was speelde het gewoon soepel op beina alle servers.
Patch kwam uit en PB moest aan dat is de gameplay niet ten goede gekomen.
De meeste mensen die lag ervaren weten niet hoe dit komt, maar een hoop 2142 en AA spelers kennen dit probleem al.
Het komt namelijk door "PnkBstrB.exe" dit is een onderdeel van Punkbuster dat je hardeschijf scanned.
Zie het een beetje als een antivirus maar dan voor cheats, deze neemt zoveel CPU in beslag zodat er niet meer genoeg over is op een single core CPU.
Je kan het al raden... dit veroorzaakt lag!
Dit probleem speelt al maanden maar oplossen doen ze het niet bij Evenbalance.
Snap daarom niet waarom ID/SD voor Punkbuster gekozen heeft
AA en BF2142 hebben door PB lag/kicks al een hele hoop gamers verloren.
Het was beter geweest als ze voor VAC gekozen hadden, daarmee zijn veel minder problemen en het veroorzaakt zo goed als geen lag.
De meeste gamers hebben geen super PC, zij gamen meestal nog gewoon op een single core CPU.
Ook gaan de meeste gamers er vanuit dat een Game "out of the box" werkt zonder gedoe.
Als het niet of niet goed werkt brengen ze de game gewoon terug naar de winkel.
En zoals je nu al ziet gebeuren vliegen mensen van de servers af (PB kick) en klagen massaal over lag.
Hoe zou het komen dat de servers nu zogoed als leeg zijn
Er is maar één oplossing om o.a. deze game tot een succes te brengen en dat is om Punkbuster te implementeren ZONDER de PnkBstrB.exe kick/lag scanner.
Dit is de manier zoals hij tot nu toe geimplementeerd is in BF2.
In Crysis komt ook deze rotte PB versie, geloof me maar zelfde problemen zelfde lag/kicks...
hier kan je em downloaden (de prog he) : klik hieropquote:
Net mn punkbuster verwijderd, ik ga ervanuit dat ik m nu opnieuw moet installeren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
hier kan je em downloaden (de prog he) : klik hierop
je moet em wel opslaan in de volgende map EA GAMESBattlefield2pb
Dat is niet echt slim wat je nu hebt gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Net mn punkbuster verwijderd, ik ga ervanuit dat ik m nu opnieuw moet installeren.
Ik heb m geuninstalled en opnieuw geinstalled met die tool die je gaf. Eerst ging werkt ie niet omdat de firewall m automatisch tegenhield en om toestemming vroeg maar toen ik dat had gegeven ging ie opnieuw zoeken en toen werd de connectie test succesvol afgerond en nu word ik niet meer na een halve minuut gekicked, het werkt dus wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is niet echt slim wat je nu hebt gedaan![]()
Pb downloaden : klik
windows kiezen en opslaan in ....EA GAMESBattlefield2pb
PB updaten, daarna pbsvc opstarten en de stappen uitvoeren die ik eerder heb gepost.
lukt het niet stuur dan een pm met je msn adres dan help ik je wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |