quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de zuiperts zijn gewoon nog niet wakker![]()
ja hoi ik ben ijsmuts, wat mot je? > neuken ofzoquote:
Neuh, alleen ff laten weten dat ik een nieuwe PC heb..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja hoi ik ben ijsmuts, wat mot je? > neuken ofzo![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Neuh, alleen ff laten weten dat ik een nieuwe PC heb..![]()
![]()
doet je geluidskaart het alquote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Neuh, alleen ff laten weten dat ik een nieuwe PC heb..![]()
![]()
Zuipertsquote:Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
de zuiperts zijn gewoon nog niet wakker![]()
Vond nog een sweex kaartje, welke wel vista drivers heeft..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
doet je geluidskaart het al![]()
Ik heb nog nooit problemen gehad om BF2 geinstalleerd te krijgen. Alleen PB zelf..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:50 schreef Viro het volgende:
Zolang ursel ursel is zal de nieuwe pc niet in staat zijn om BF2 te draaien![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zuiperts![]()
Zuip(N)erds![]()
Zuip(EX)perts![]()
Heeft Intel geen dual core optimizer oid?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:14 schreef ursel het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad om BF2 geinstalleerd te krijgen. Alleen PB zelf..![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft Intel geen dual core optimizer oid?
Vanavond rondje knallen?
Geen idee. Prik maar een datum.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer kom je bier zuipen met je Xdoos?![]()
Weet ik veel, dat kunnen je me vast wel vertellen..quote:Op donderdag 13 september 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft Intel geen dual core optimizer oid?
Vanavond rondje knallen?
ik moest nog aan je denkenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
Gisteravond was ik voetbal Oranje aan t kijken bij Ursel
tot nu dusquote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik schiet wel mee vanavond, alleen thuis!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik schiet wel mee vanavond, alleen thuis!![]()
Het leek gisteren wel een CL avond van Ajax man. Met net zulke teleurstellend voetbal. Enige verschil was dat er nu wel gewonnen werdquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
Babel bakte er niets van kreeg gelijk een fjd flashback![]()
jij ook?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:42 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Goed, niveau op peil brengen voor GTN
![]()
quote:als ik op dat veld stond had ik hem ook een heis gegeven!
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
Waarom gaan mensen als Seedorf en Kuyt uberhaupt nog mee naar wedstrijden van het Nederlands elftal?
Van Basten brengt liever Emanuelson in het veld dan Seedorf. Blijkbaar vind van Basten Urby een waardevollere toevoeging dan Seedorf...dus de man die ruim 2 jaar terug z'n debuut maakt in Ajax 1 is waardevoller dan de man die 3 maal een EC1 in handen heeft gehad en de afgelopen 10 jaar bij Real, Inter en AC heeft gespeeld. Seedorf, blijft toch gewoon thuis. Bij dit soort incapabele mensen heb je niets te zoeken
Mijn optiek. Afstappen van 433 als je niet kan beschikken over robben en van persie samen. Andere vleugelaanvallers met creativiteit en een pass hebben we niet. Dus 442. Met van Nistelrooy diep en van persie er omheen. Seefdorf in de rol als bij AC Milan, Sneijder of van de Vaart als de rol van Kaka, en de Zeeuw en van Bronckhorst controlerend.quote:Tja en Babel opstellen in een slecht lopend team terwijl Kuyt op de bank zit. Voetbalkwaliteit loopt er genoeg op het veld maar je hebt mensen nodig die zich 90minuten lang keihard inzetten en het team op sleeptouw neemt met een forse dosis werklust en enthousiasme. Als je dan Babel opstelt en Kuyt op de bank zet dan heb je het niet begrepenSowieso, Babel op links en van Persie op rechts, v/d Vaart op rechts
![]()
Met zijn gouden pik, vooruit nog een rondje extra danquote:Half oktober krijgen we op onze kloten van Roemenie. Vervolgens winnen we de overgebleven b-duels, gaan we naar het EK en komen we niet verder dan 1 wedstrijd na de poulefase. Van Basten heeft vervolgens aan de doelstellingen voldaan en mag zowaar nog twee jaar blijven![]()
Je zet nu 2x Van Persie erin?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mijn optiek. Afstappen van 433 als je niet kan beschikken over robben en van persie samen. Andere vleugelaanvallers met creativiteit en een pass hebben we niet. Dus 442. Met van Nistelrooy diep en van persie er omheen. Seefdorf in de rol als bij AC Milan, Sneijder of van de Vaart als de rol van Kaka, en de Zeeuw en van Bronckhorst controlerend.
Nu nog een goede opbouwende verdediger vinden![]()
Teleurstellende Voetbal Prestatiesquote:
Ik zou het niet weten, volg geen voetbalquote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Teleurstellende Voetbal Prestaties![]()
Het is weer saai hierquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
duss....
Tsja ik heb alle opdrachten van deze week al af op me stage, wa moet ik dan doen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:16 schreef Stefan740 het volgende:
ga eens iets nuttigs doen dan
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsja ik heb alle opdrachten van deze week al af op me stage, wa moet ik dan doen ?
Er staat deze week sjaakquote:Op donderdag 13 september 2007 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]Dus je kan mee met de bootlan..
Album van hilary duff luisteren?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsja ik heb alle opdrachten van deze week al af op me stage, wa moet ik dan doen ?
tuurlijk, zelf organiseren is ruk hequote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Ursel heb jij een plekje in je auto voor meAnders moet ik de Corsa gaan regelen, kan ook wel maar is meer gedoe.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Album van hilary duff luisteren?
Dat chiel het er nog levend vanaf heeft gebracht danquote:Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef Viro het volgende:
Bejaarde rijdt drie keer over man heen
OMG chiel is overreden
Voor de bootlan..quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Ursel heb jij een plekje in je auto voor meAnders moet ik de Corsa gaan regelen, kan ook wel maar is meer gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |