Als je zo gehecht bent aan de infrastructuur waarom verhuis je dan niet naar Duitslandquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus het liefst kom je nooit meer in Nederland te wonen?Of ga je heen en weer reizen tussen Prinsenbeek en Liverpool?
Ik zou echt nooit emigreren denk ik, veel te gehecht aan Nederland en de luxe infrastructuur hier
dat wordt een toptrainingquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
fuk man, ik moet die training volgende week gevenb in napels, weet zelfs niet eens hoe het moet![]()
loop nu al een paar dagen in die manual te staren maar kom er niet uit > heb ook geen zin om het te snappen![]()
jah gaat legendarisch wordenquote:
Verrassend zeg...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef staticdata het volgende:
Bos![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/123(...)volgend_jaar_in.html
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je zo gehecht bent aan de infrastructuur waarom verhuis je dan niet naar DuitslandAutobahn
*wacht op de eerste "dat-maakt-toch-niet-uit-want-een-Prius-komt-toch-niet-boven-de-100-grap"
Verder staan de wegen hier binnen een paar jaar zo vol dat er net zo goed een zandweg had kunnen liggen
jah die lees ik al niet eens meer, was die dit keer weer zo gevat en doordrenkt met moeilijke woorden, kortzichtige visies en net niet grappige opmerkingen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]echt weer een typische Ferdi reactie
Mensen die links rukkenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah die lees ik al niet eens meer, was die dit keer weer zo gevat en doordrenkt met moeilijke woorden, kortzichtige visies en net niet grappige opmerkingen?
(wat nou als je met je rechter hand je muis bestuurt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Mensen die links rukken![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Mensen die links rukken![]()
daar loop ik al tijden om te gillen. en die vuilnisbakken beesten zijn half niet zo leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben nu al een paar dagen die "merkwaardige beest in mn vuilnisbak" crap aant lezen, moest mn eigen topic maar weer eens gaan boosten![]()
ik denk dat ik hem zondag ga boosten, ff wat kevers uitpakken, in het kastje flikkeren en hoppaquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
daar loop ik al tijden om te gillen. en die vuilnisbakken beesten zijn half niet zo leuk
vrouwen die pijpenquote:
moet hij maar niet zeiken over mensen die met links rukkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over roken/ rokers
ben jij een linkshandige rukker?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet hij maar niet zeiken over mensen die met links rukken
Hier kan ik me zo kwaad om maken he... Van die nutteloze opmerkingen...quote:
jah die lees ik al niet eens meer, was die dit keer weer zo gevat en doordrenkt met moeilijke woorden, kortzichtige visies en net niet grappige opmerkingen?
het is een gavequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Hoe ik t doe weet ik niet maar het lukt me elke keer weer
bem blij dat jij me nog snaptquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is een gave![]()
@ puni > mooi hehappen
![]()
Gewoon onder het motto, er zit een raar beest in mijn vuilnisbak..quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem zondag ga boosten, ff wat kevers uitpakken, in het kastje flikkeren en hoppa![]()
Zit er nog een diepliggende gedachte achter dan??quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
god god hap hap. de tering
mutsie zegt iets over linkshandig rukken
mutsie zegt daarna ik ga roken.
ik zeg: mensen die roken
en dan wordt alles gelijk uit het verband getrokken en storten keltie en rudy zich er gelijk op
Als je de hele context van het heen en weer quoten zou zien zou je het snappen. maar nee hoor![]()
verkapte kijk-mij-dan-een-dikke-pc-maar-geen-skillz-hebben postquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit er nog een diepliggende gedachte achter dan??![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ben jij een linkshandige rukker?!![]()
oops, nu zien ik het... mybad...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
god god hap hap. de tering
mutsie zegt iets over linkshandig rukken
mutsie zegt daarna ik ga roken.
ik zeg: mensen die roken
en dan wordt alles gelijk uit het verband getrokken en storten keltie en rudy zich er gelijk op
Als je de hele context van het heen en weer quoten zou zien zou je het snappen. maar nee hoor![]()
Hey, maar ik rook niet..quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-dan-een-dikke-pc-maar-geen-skillz-hebben post![]()
das waarquote:
Wacht maar tot we je aansteken!quote:
verkapte kijk mij eens KKK lid zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Wacht maar tot we je aansteken!
Ja hoor, weer zo'n veels te flauwe, net niet grappige grap. Het is echt een gave IJs
ik vond hem dt keer wel geinigquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja hoor, weer zo'n veels te flauwe, net niet grappige grap. Het is echt een gave IJs
Sinds wanneer is Ursel een neger danquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef staticdata het volgende:
verkapte kijk mij eens KKK lid zijn![]()
![]()
![]()
kut ik dacht dat ijs hem had gepost. sorryquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ursel een neger dan![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
wat doen ze daar dan? veel paffen zeker, beetje kat kouwen, waterpijpje ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Sigaartjes heb ik bij en al geprobeerd samen met de buurman. Die ging bijna van zijn houtje van een sigaartje net iets groter dan een pantertje.![]()
nu nog een goede autoquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo ff luxe buiten de deur lunchen![]()
wat een baan heb ik ook he![]()
ik las deze week dat de focus flink gelift gaat wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |