quote:Op donderdag 6 september 2007 09:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja het is écht zo leuk om dat allemaal weer te lezen, elke keer "Oh ja! " bij dingen die je vergeten was
De bevallingen van Belana en Sugar ("Wolfje"die maar niet kwam) en Neuk en Appelsap, hoe ze het op school ging vertellen, Fons waarvan iedereen dacht dat het een werktitel was
, en ook verdrietige dingen natuurlijk...en Moonah d'r zus die postte voor haar, en en en....het lijkt zo kort maar ook weer zo lang geleden
tis heel leukquote:
Thanks, het was ook echt nodigquote:
Verwijder ze danquote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg liefjens... Een rel zal vast wel vermeld worden in het update topic dus al die tvp's zijn nog lang niet nodig.
vandaar die fles wijn gisteren?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:33 schreef m@x het volgende:
Ik heb het ook continu dus het ligt niet aan jouw pc.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:04 schreef iteejer het volgende:
FOK! is traag. Hoe komt dat? Behalve dan de obligate antwoorden dat dat komt omdat FOK! geen echte ict-ers in dienst zou hebben, dat Danny, Breuls en iteejer slechts klunzige amateurs zijn en de gemiddelde user het veel beter weet, dat de software kut is, etc, zijn er ook nog andere antwoorden mogelijk
Vergelijk het met een mannetje dat in een winkel iets moet inpakken nadat de klant het gekocht heeft. Het mannetje (of vrouwtje, sorry) werkt zich uit de naad, en kan het daarmee zelfs op spitsuren bijhouden. Maar er komen meer en meer klanten!
Mannetje gaat steeds harder werken, krijht het behoorlijk warm, maar gaat gewoon door.Het gaat nog steeds goed.
Tot het ogenblik dat er meer klanten per 5 minuten bijkomen, dan het mannetje pakjes in kan pakken. Eerst is er nog wel ruimte op tafel, waar de klanten hun nog niet ingepakte aankoopsels neer kunnen zetten. Al krijgt mannetje daardoor minder plek, waardoor hij nog minder snel kan werken - en nog sneller vol stroomt. Dat gaat dan ineens erg hard.
En zo kan het ineens dichtslibben.
De klantenstroom neemt vanzelf af, ze moeten langer wachten, en zo krijgt mannetje weer even lucht en kan opschieten. Mar dan komen er weer meer, en is het weer gebeurd.
Algemener gezegd: als je in een systeem per seconde meer aanbiedt dan er verwerkt kan worden, krijg je opeenhopingen die vertragen en uiteindelijk een geheel vast lopen. Gaat een hele tijd goed, tot ineens de boel stokt.
En dat gebeurt bij ons nu ook. We hadden dat eerder ook, toen hebben we een aantal maatregelen genomen om meer mannetjes neer te zetten en ze grotere tafels te geven - zodat er meer aankopen kunnen wachten op piek-ogenblikken.
Maar dat loopt nu dus ook vol. Redenen? Allerlei. Bv een steeds maar groeiende database, die dus langere toegangstijden krijgt. Uitgebreidere software, zwaardere software. Meer users. Enorm gegroeide belasting voor de mailserver door spam. Toegenomen belasting door de search. etc.
Systemen gaan natuurlijk op hun zwaktse plekken bokken. En bij ons is dat de fileserver, nog steeds een oud beestje. Dat behlave fileserver, ook nog es mailserver is. Ieder request voor een fok-pagina loopt via dat ding. Dat wisten we ook, en het stond hoog op de prioriteitenlijst om die sevrer eruit te halen en zijn taken te verdelen over andere servers. Daar waren we al mee begonnen, dat was de oplossing voor de traagheid begin dit jaar.
Technisch gesproken: de plek waar de vetraging ontstaat, is de NFS server op die fileserver. Die kan dan de connecties niet meer aan, en kapt er even mee. (NFS is het systeem dat het mogelijk kaakt dat alle webservers naar de centrale files op de fileserver kunnen kijken).
Dát is de oorzaak, en dat is wat jullie als traagheid zien. Achterliggende redenen zijn zoals gezegd de search die een extra belasting levert, een database die ook groeit en groeit, kortom, belasting die op alle fronten alleen maar groeit.
Waar je niets van merkt, omdat het systeem dat via loadbalancers etc keurig opvangt - tót ineens de grens bereikt is, er meer aangeboden wordt dan er verwerkt kan worden, en er ineens schijbaar out of the blue congesties ontstaan die leiden tot forse stagnaties en blokkades.
Wiens schuld is dat, komt zeker weer door die incompetente zooi daar? Ja. We roepen al heel lang dat we nou toch écht die sevrer er uit moeten halen, maar omdat het allemaal nog prima draaide ontbreekt kennelijk de haast en pressie om daar spoed achter te zetten. Ook een rol speelt dat de inkomnsten wat tegenvielen, eigenlijk had ik gehoopt een tweetal nieuwe servers te kunnen aanschaffen, maar dat zit er nu even niet in. Kunnen we best opvangen, we hebben materiaal genoeg, maar dat was dus ook een achterliggende reden, zo van 'misschien kan het over een maand of wat wel'.
Zou dit ook zo zijn als er betaalde krachten gezeten hadden? Zeker wel, het zou zelfs nog erger zijn, want dan zou veel van de poen die nu in een (ook alk wou ik er nog twee meer) indrukwekkende stapel servers zit elders terechtgekomen zijn. En buitendien, ook betaalde krachten stellen prioriteiten en maken keuzes. En maken soms ook minder ideale keuzes.
En wat nu? De plannen liggen klaar, in de loop van de komende weken zouden we die sowieso al gaan uitvoeren. De traagheid is ons net even een slagje voor, En dat is klote. Maar we laten dat noet op ons zitten, en gaan er met grote spoed mee aan de gang!
OMGquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:09 schreef Lois het volgende:
computerles voor catootje, yvonne e.a. blondines
Briljant topic![]()
En de rest:quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef lcicle het volgende:
Wat zitten hier toch een stel kattige kut wijven zeg! Gatverdamme! Hebben jullie eigenlijk wel door dat ELKE keer wanneer Bass Miss iets zegt, daar een kilo zout op wordt gelegd en elk woordje expres verkeerd gelezen wordt!? Wanneer 1 van de incrowd users hier zoiets zou posten, zouden jullie zowat voor ze op de knieën gaan om ze gelijk te geven!
Gatverdamme, dat het toch ELKE keer zo moet gaan!
Bass Miss zal het niets uit maken, die staat boven dat gezeik (terecht!), maar ik erger me groen aan dat belachelijk kinderachtige gedrag van jullie! Het ontneemt mij de behoefte om hier nog iets te zeggen over met name hetgeen Marit1978 gepost heeft (verstandige posts!). Beseffen jullie eigenlijk dat de sfeer op deze manier totaal verziekt wordt?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef lcicle het volgende:
Wat zitten hier toch een stel kattige kut wijven zeg! Gatverdamme! Hebben jullie eigenlijk wel door dat ELKE keer wanneer Bass Miss iets zegt, daar een kilo zout op wordt gelegd en elk woordje expres verkeerd gelezen wordt!? Wanneer 1 van de incrowd users hier zoiets zou posten, zouden jullie zowat voor ze op de knieën gaan om ze gelijk te geven!
Gatverdamme, dat het toch ELKE keer zo moet gaan!
Bass Miss zal het niets uit maken, die staat boven dat gezeik (terecht!), maar ik erger me groen aan dat belachelijk kinderachtige gedrag van jullie! Het ontneemt mij de behoefte om hier nog iets te zeggen over met name hetgeen Marit1978 gepost heeft (verstandige posts!). Beseffen jullie eigenlijk dat de sfeer op deze manier totaal verziekt wordt?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, maar ik persoonljik vind de denigrerende manier waarop B-M vaak (let op, niet altijd) in dit soort discussies de mening van anderen meent te moeten bespreken eerder de oorzaak van evt. sfeerverpestend gedrag dan de reacties erop.
En idd, wat Sugar zegt... relax...
B-M kiest er voor op die manier de discussie in te gaan, dan kan je ook de bal terug verwachten. En als zij er al geen last van heeft zou ik, als ik jou was, me er dan ook niet druk om maken.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef lcicle het volgende:
Ik wél SugarMaar die figuren die hier zo triest op haar reageren waarschijnlijk niet. Anders zouden ze haar woorden beter begrijpen.
En bij filmpjes en foto's kun je niet zoveel 'verkeerd' zeggen
Brighteyes, ik ga even lekker een poepluiertje verschonen en me verder verheugen op de echo die ik vanmiddag hebNo worries
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Poep is altijd goed!
Oh, en echo's uiteraard ook!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Denigrerend omdat ik vind dat het CB goed is als een soort van controle voor mensen die er net te weinig van afweten en zo domme dingen kunnen doen? Of omdat ik ondervonden heb dat ik meer over de onderwerpen afweet waar een CB-arts in mijn ogen echt wel minstens iets over gelezen zou moeten hebben?
Of gaat het om mijn reactie naar Evenstar toe die nog maar eens domme praat aan het verkopen was?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, gewoon over het algemeen vind ik dat je in dit soort discussies weinig respect hebt voor de mening van anderen en dan gaat het nog met name om de manier waarop je dat brengt.
Dat je van mening kan verschillen is 1 ding, maar ik krijg bij jou vaak het gevoel dat jij je idd verheven voelt boven anderen.
Dat is een gevoel. Er zijn meer mensen die dat hebben, er zijn ook mensen die dat niet hebben. Kan gebeuren.
Maar je weet volgens mij ook zelf prima dat je dat doet, soms doe je het er volgens mij zelfs ook nog wel om ook.
Ik zat net in mezelf te denken (nav de felle reactie van Icicle) dat je een beetje de Troel van deze tijd lijkt te zijn, eerdere reacties van je hebben een bepaald beeld teweeg gebracht en op dit moment lijkt dat mede te bepalen hoe men jouw reacties in dit soort discussies leest. Idd speelt dan heel duidelijk mee wie het post, naast wat er gepost is. *einde psychologie van de koude grond*
Hier verder dan maar...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef lcicle het volgende:
Misschien moet Bass Miss dan ook maar onder een kloon gaan posten.
Ik ga er niet wakker van liggen, nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Jij hebt daar zelf geen probleem mee, prima toch?
Ik heb geen probleem met tegengas hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk is de discussie wel mogelijk. Juist mogelijk. Je krijgt alleen soms flink tegengas.
Nee, maar als het cb bijvoorbeeld zegt dat men flesjes moet bijgeven is dat verkeerd. Dat een arts het over gemalen voeding heeft is niet verkeerd, maar het is wel spijtig dat ze zich niet meer ingelezen heeft...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef _evenstar_ het volgende:
jij hebt jou manier van opvoeden, andere mensen blieven een andere weg.
maar dat wil niet zeggen dat de jouwe de juiste is.
quote:Vooral voor de mensen die zelf niet al te verstandig zijn en voor elke pruts advies nodig hebben. Ook om die kindjes in de gaten te houden en eventueel melding van te kunnen maken als er iets grondig fout dreigt te gaan..
Maar toch blijft het jammer dat er nogal wat verkeerde adviesen gegeven worden. Vooral ook omdat zo een mensen alles klakkeloos overnemen.
En zijn er zo geen mensen denk je? En juist voor die mensen is het spijtig als de gegeven adviezen dan ook nog verkeerd zijn. De rest zal het wel zelf uitzoeken en heeft volgens mij geen CB nodig en gaat dus enkel voor de inentingen en metingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:19 schreef Sugar het volgende:
[..]
Niet al te verstandig zijn en voor elke pruts advies nodig hebben... En die mensen nemen het ook nog klakkeloos over... Dat klinkt toch als dom.
Lees mijn post hierboven. En ja, ik ga dus voor de inentingen en metingen ( en om trots te doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:20 schreef Mibos het volgende:
BM ik weet heel goed wat ik wil voor Kaith of niet en ben prima in staat info op te zoeken dus ben ik dan toch dom om naar het CB te gaan want ik voldoe niet aan jou eisen om naar het CB te gaan namelijk?
Ga je met Fons wel?
quote:Op maandag 17 september 2007 23:39 schreef piglet het volgende:
Ja maar, gaat het wel altijd om verkeerde adviezen? Ik kan me bijv. voorstellen dat als jij van plan bent borstvoeding te geven tot je kind naar de basisschool gaat, je geen behoefte hebt aan een advies over afbouwen oid. En als jij helemaal 'into rapley' bent, vind je het niet leuk als je met iemand spreekt die je adviseert om gemalen prut te geven. Maar zijn die adviezen per se verkeerd? Ze passen niet bij jouw situatie en jouw ideeen over opvoeden, maar in mijn ogen zijn ze niet fout. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
O, ja en dat gedoe over gewicht komt volgens mij ook door de algehele hysterie in Nederland mbt overgewicht. Overgewicht bij kinderen is nu eenmaal een 'hot' issue, dus zitten ze er bovenop. Alleen hebben ze blijkbaar nog geen duidelijk idee over hoe mensen dan verder te begeleiden als er mogelijk een probleem is met het gewicht
NB ik heb gelukkig eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met het CB. Misschien dat ik niet ieder advies opvolg, maar ik heb ze wel altijd gewaardeerd.
Dat BV beter is weet iedereen wel, maar niet iedereen heeft daartoe de kracht, de motivatie, de mogelijkheid om koste wat koste BV te geven en te laten slagen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
'Verkeerd'... Tja, kindjes gaan er niet dood van om flesvoeding te krijgen, maar dat ze bijvoorbeeld advies geven om flesvoeding bij te geven vind ik verkeerd.
Gemalen prutjes geven is ook zeker geen ramp, maar ik vind het wel weer spijtig dat dat als de norm gezien wordt en je als alternatief wordt bekeken als je dat niet zo doet. En van een kinderarts die advies moet geven zou ik idd verwachten dat die zich ingelezen heeft en op de hoogte is van de laatste onderzoeken. Maar nu doe ik vast weer uit de hoogte...
Dit is dan wel weer een zeer misselijke reactie als ik me zo mag uitdrukken...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:42 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja dag. Ik hou het idd maar bij het filmjes-, foto- en babytopic. Lach voortaan eens inwendig om de domme mensen, haal info uit de verhalen van users met wat meer herseninhoud en geniet verder van alle verhalen.![]()
Niet iedereen met herseninhoud weet dat ook nog juist te gebruiken. Liever iemand die wat minder slim is maar goed nadenkt dan iemand die meent superieur te wezen maar totaal niet weet waar ze over blaat...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:42 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja dag. Ik hou het idd maar bij het filmjes-, foto- en babytopic. Lach voortaan eens inwendig om de domme mensen, haal info uit de verhalen van users met wat meer herseninhoud en geniet verder van alle verhalen.![]()
Inderdaad weer een heftige discussie!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Hmm.. kval midden in een ander discussie zie ik.
Ennieweej:
@Noli en Icaä: we proberen FOT laagdrempelig te houden en laagdrempeliger te krijgen. Het klopt dat dit niet _altijd_ lukt. Toch lopen er genoeg users in FOT rond zonder digitale spiegelreflex of users die met een gewone camera zijn begonnen en uiteindelijk zijn doorgeschoven (ondergetekende bijvoorbeeld, maar ook bv. een Puckzz, PdeHoog en nog zo wat anderen).
Het is soms even doorbijten en vooral: kritiek kunnen hebben. Want hoewel meestal goed bedoelt, kan het commentaar op foto's soms wel hard aankomen.
Ik hoop dat jullie toch de stap nog eens durven te wagen. Er staan ook nog steeds wat initiatieven op stapel om FOT voor beginners aantrekkelijker te maken, maar ik heb iets meer uren in een dag nodig om daar echt mee van start te kunnen(gelukkig wordt het herfst, dan fotografeer ik toch minder)
Nee dat lukt niet daar, want die discusie ps of niet is al in den treure uit gevoerd en indeigt altijd in scheve bekkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, kan je dan niet een topic openen over 'basic, niet geshopte fotografie'. Ik kan me best voorstellen dat daar een draagvlak voor is.
Het is daar, denk ik, net als in OUD een kwestie van even doorzetten.
Kom ik weer met mijn stokpaardje, in elke groep (online en in IRL) is men in eerste instantie wel gastvrij richting nieuwelingen, maar men heeft toch vaak sneller aandacht voor de vaste klanten dan voor newbies. Doorzetten en volhouden. Niet maar sporadisch komen.
Maar ik kan me herinneren dat je niet zo heel lang geleden juist hele positieve reacties hebt gekregen op een foto.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:59 schreef Anitra het volgende:
KD ik ben heel veel op fot geweest, zelfs op fot meetings en nog krijg ik geen reactie op mijn foto's, op mijn vragen (aelfs niet in jip en janneke taal). en het is niet da ik het 1 keer geprobeerd heb, nee 3 jaar heb ik geprobeerd en he blijft hetzelfde.
ach, zeikerds zijn overalquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet daar, want die discusie ps of niet is al in den treure uit gevoerd en indeigt altijd in scheve bekken
ik mag na 3 jaar toch geen nieuweling meer genoemd worden dacht ik toch?En na diverse meets.
Kijk eens in zijn posthistorie. Die persoon post NOOIT in FOT, maar heeft gewoon in de active topcis geklikt. Dat soort mensen moet je echt gewoon negerenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:27 schreef Icaä het volgende:
Yoni, I rest my case. [Beginners] Mooie foto's en hoe ze nog mooier kunnen
Sluit mijn topic maar, mij zie je daar niet meer terug. Dat ligt niet aan jou trouwens.
En dat gaat over dat laatste zinnetje van je...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef Anitra het volgende:
en duik nu mijn bed in voor de muur van commentaar over heen me heen valt
nogmaals ik val jou niet aan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef Anitra het volgende:
Ynske ik heb zovaak mensen complimenten gegeven daar en ben daar nooit zo maar binnen komen denderen![]()
Ik ben ook niet voor jan l*l naar de FOT meets gegaan, heb verschrikkelijk mooie foto's ge,maakt maa kreeg gewoon geen reactie omdat de vaste groep hun foro's toch mooier vonden en ik maar niew was en "kale"foto 's had. Echt ik kan er boos om worden dat er tlekes weer gezegd wor dat ik het moet proberen, dat doe ik al 3 jaar, ik ben lief en aardig voor iedereen, behalve als er weer een discusie is over ps of niet dan geef ik regelrecht mijn mening daar in en als ik na al dat gelul niet eens 1 reactie krijg op ee foto waar ik zelfs vragen bij gesteld heb, ja sorry hoor.
Ik kom niet zomaar binnen denderen, dat weten oude Fot'ers ook die er toen waren en mij kennen.
Icaa ik snap psies wat je bedoelt, dan heb je toch geen zin meer om te posten? omdat het maar snapshots zijn in hun ogen?
ik duik mijn bed in, word zo moe van telkens hetzelfde zeggen en telkens antwoorden op krijgen die nrgens op slaan want ik heb echt wel mijn best gedaan om er tussen te komen en het gaat niet om de reactie, maar gewoon het negeren van iemand die nieuw is, doen alsof die foto's geen ruk waard zijn. Nou ik heb toch aardige fto's van de meet voorbij zien komen die stukken beter waren dan menig foto in FOT.
en duik nu mijn bed in voor de muur van commentaar over heen me heen valt
niet dat ik daar wat mee kan... maar goed t is een nette verwoording van iets waar je niet veel mee kan.quote:Op maandag 17 september 2007 22:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nette foto, leuk kinderportretje en technisch in orde. Nadeel is dat ik m wat 'gewoontjes' vind. Dat is niet fout ofzo, maar hij springt er niet uit als ie straks in een topic vol portretgeweld staat.
Tof! Rent richting Fot...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef Brighteyes het volgende:
Even spammen hoor!
Ontstaan uit het gesprek rond het FOT beginners-topic: [MEET] FOT beginners clinic
Ik ken de uitdrukking "tegenaan bemoeien" niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou nee, eigenlijk meer 'ondanks dat SB zich er ook nog eens tegenaan ging bemoeien'.
Je dicht jezelf echt te veel eer toe!
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef Brighteyes het volgende:E.T.! Old habits die hard!
Ik heb het even gewijzigd Chacama!
Ooo....quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:48 schreef Pruk het volgende:
ZIe je PM
Antwoord op je vraag staat al verderop in dat topic
quote:Kinderen jonger dan twee jaar in verband met het gevaar van laryngospasmen. Huidafwijkingen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef pinquit het volgende:
ik heb ooit een keer iets gelezen over LUUF op dit forum, iets over dat het niet goed zou zijn?
kan er niks meer over vinden, weet iemand het nog? wat er mis mee was dusof het topic waar het instaat, maar ik geloof dat het al een hele tijd geleden is....
![]()
YW!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Moonah het volgende:
Bewuste topic is al dicht dus dan maar even hier:
BE-beeb, namens deze bejaarde moeder hartelijk dank voor de gevoerde discussie...![]()
Ik moest helaas weg, dus sluit me hierbij aanquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Moonah het volgende:
Bewuste topic is al dicht dus dan maar even hier:
BE-beeb, namens deze bejaarde moeder hartelijk dank voor de gevoerde discussie...![]()
Het is dus geen keuze die je soms kunt maken. Ik denk dat er een onderscheid moet zijn, er zijn mensen die al de juiste partner hebben maar graag nog die leukere baan, nieuwere auto ofzo willen hebben voordat ze toe zijn aan kinderen. En er zijn mensen die pas op latere leeftijd hun juiste partner tegen komen en dan graag kinderen willen, maar dan al wel misschien 35 zijn. So what?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:34 schreef KD-fotografie het volgende:
Ben het ook voor een heel eind met erodome eens, lichamelijk gezien is het gewoonweg niet verstandig en mijn keuze zou het ook niet zijn.
En ja ik weet dat ik geluk heb dat ik op jonge leeftijd mijn partner heb gevonden.
So what? Nou niks dus. Dat is wat iedereen ook al 20 keer in dat topic gepost heeft: "Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar mijn keuze zou het niet zijn".quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:45 schreef bibi het volgende:
Het is dus geen keuze die je soms kunt maken. Ik denk dat er een onderscheid moet zijn, er zijn mensen die al de juiste partner hebben maar graag nog die leukere baan, nieuwere auto ofzo willen hebben voordat ze toe zijn aan kinderen. En er zijn mensen die pas op latere leeftijd hun juiste partner tegen komen en dan graag kinderen willen, maar dan al wel misschien 35 zijn. So what?
Maar ik irriteer me ontzettend aan "ja maar mijn keuze zou het niet zijn..."quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
So what? Nou niks dus. Dat is wat iedereen ook al 20 keer in dat topic gepost heeft: "Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar mijn keuze zou het niet zijn".
Hoezo? Iedereen maakt toch andere keuzes? Het is ook mijn keuze niet om in een dorp te wonen. Moeten alle mensen die in een dorp wonen zich dan ook aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:08 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar ik irriteer me ontzettend aan "ja maar mijn keuze zou het niet zijn..."
Een keuze is dat je kunt kiezen. Als er geen juiste partner is, dan is er in mijn ogen ook geen keuze voor kinderen. Dus omdat ik mijn juiste partner pas op latere leeftijd ben tegen gekomen, zou het volgens sommige van jullie niet meer slim zijn om mijn kinderwens in vervulling te laten gaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen maakt toch andere keuzes? Het is ook mijn keuze niet om in een dorp te wonen. Moeten alle mensen die in een dorp wonen zich dan ook aangesproken voelen?
Sommigen hingen er in jullie ogen een waarde oordeel aan, zelf heb ik dat volgens mij niet gedaan. Mocht dat wel zo zijn overgekomen, dan spijt me dat, want dat was niet mijn bedoeling.
Maar als we hier nog verder over gaan discussieren kunnen we beter alsnog een 2e topic openen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik me voorstellen.
Het is zo'n gevoelig onderwerp en er spelen zoveel verschillende factoren mee bij een beslissing.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:28 schreef Lois het volgende:
Ik herinnerde me deze vruchtwaterpunctie miss sly, bedoel je die soms?
Ik wil je wel helpen, maar de zoekfunctie werkt niet... Ik denk dat je het topic 'de strijd om het eten' bedoelt, maar ik kan hem niet vinden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
Hi, ik ben opzoek naar een topic...
Er was een hele goede tip over niet-etende kleine kinderen van iemand. Ik kan het alleen nergens terug vinden. Heeft iemand een idee??
Is dit niet de papa van Jordy?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ja goed idee Pruk, alleen laat de zoekfunctie me ernstig in de steek. Githa er bij zoeken had ik ook al geprobeerd maar loop tegen een weigerende zoekfunctie aan hiero..
Jahaa!! Thanks!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is dit niet de papa van Jordy?
Spooky4u
eh wrom dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:24 schreef flowerbox het volgende:
*zucht* ik voel me vandaag een beetje een buitenbeentje op OUD...
Waar bedoel je dan??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:30 schreef flowerbox het volgende:
Je (in dit geval ik dus) post soms dingen waar gewoon totaal niet op gereageerd wordt. Nou wil ik niet zeggen dat ik zo'n geweldige poster ben met originele tips of antwoorden, maar soms heb je gewoon ff een reactie nodig.
Tja, het zal ook wel aan mezelf liggen hoor. Zit niet echt lekker in mijn vel ofzo...
Laat ik zeggen: ik snap wel dat sommige denken dat het echt zo'n hechte vaste kliek is die hier dagelijks post. En nee dit zeg ik niet om een rel te veroorzaken.
Och het is niet eens echt een bepaaldespecifieke post van mij hoor. Meer een gevoel in het algemeen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben onwijs opzoek naar om welke post het gaat...
De beste manier om van dat gevoel af te komen lijkt me om gewoon te posten, zowel reacties op anderen als dingen over jezelf. Niet hier posten, want daar bereik je weinig mee, vrees ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Och het is niet eens echt een bepaaldespecifieke post van mij hoor. Meer een gevoel in het algemeen.
En zoals Mibos al zegt: het is een gevoel wat hier af en toe onder nieuwe users van Oud komt boven drijven denk ik.
Het is een gevoel dat ook voor komt in andere 'reeksen' waar een nieuweling binnen komt. De een glijdt er zo tussen, bij een ander duurt het wat langer. En niemand die kan zeggen waar dat nou aan ligt...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Och het is niet eens echt een bepaaldespecifieke post van mij hoor. Meer een gevoel in het algemeen.
En zoals Mibos al zegt: het is een gevoel wat hier af en toe onder nieuwe users van Oud komt boven drijven denk ik.
Ja het gaat sneller dan ik denk. Ik ga er van genieten hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:36 schreef Mibos het volgende:
Flowerbox dan zijn het er nu nog 199en geniet ervan want het is zo voorbij hoor!!!
Wat kan je het altijd weer treffend zeggen BE! Je wordt vast een goede moeder!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een gevoel dat ook voor komt in andere 'reeksen' waar een nieuweling binnen komt. De een glijdt er zo tussen, bij een ander duurt het wat langer. En niemand die kan zeggen waar dat nou aan ligt...
Ik weet iig wel dat het van mijn kant af iig geen opzet is.
Wat mss nog wel mee kan spelen is dat er op dit moment een groepje veel-posters is die allemaal zo rond dezelfde periode zitten en dan reageer je nou eenmaal wat sneller op iemand die ong. hetzelfde meemaakt dan op een relatief nieuw persoon.
En dat verschuift vanzelf weer als die veel-posters bevallen zijn en doorschuiven.
Maar... leuk is het niet als je dat gevoel hebt.![]()
Al die gevoelens die je nu mee krijgt zijn toch al zo heftig.
Hopelijk trekt het snel een beetje bij, zowel vanuit Z&G als binnenin jezelf.![]()
Dan is het goed...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:19 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja het gaat sneller dan ik denk. Ik ga er van genieten hoor.![]()
Niet alleen onder nieuwe users hoor, soms is dat gewoon even zo, en dat moet je volgens mij echt niet persoonlijk nemenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Het is ook soms zo dat jouw post tussen allemaal felicitaties staat, en dan lezen mensen er toch vaak overheen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:10 schreef KD-fotografie het volgende:
De ene keer krijg ook ik enorm veel reacties en de andere keer geeneen, ik ga er maar vanuit dat dat niet bewust is.
Maar niet leuk dat je je zo voelt, ik negeer ook nooit bewust iemand maar soms weet ik gewoon niet wat ik zou moeten typen.
Heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt, had het eigenlijk ook over een heel ander soort topic in OUD.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is ook soms zo dat jouw post tussen allemaal felicitaties staat, en dan lezen mensen er toch vaak overheen.
dankjewel!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:00 schreef Lois het volgende:
de meest recente topics ( van vorig jaar dus)
Hoor wie klopt daar kinderen?
Pepernotenstress, ofwel hoe hou je de Sint leuk?
Het grote waar-haalt-Sinterklaas-de-kadootjes topic
Ook als je een tijdje niet bent geweest en weer eens postquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:40 schreef Mibos het volgende:
Als je nieuw hier komt en weinig meepost in het begin komt het (op mijn persoonlijk) wel over als een kliekje.
had jij je foto's ook gevonden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan zitten doen, maar meer dat het altijd lastig is om ertussen te kruipen als je niet tot de vaste kern behoort die dagelijks alle topics afstruint. Of je nu nieuw bent of niet. Zo zal jij dat inderdaad ook wel ervaren MamavAron. En tja, dan moet je, in jouw geval, maar niet elke keer je username veranderen, dus dat is je eigen schuld
Evenstar, verse foto's van Wiwo ( hij blijft leuk) komen deze week ergens
Ik kan er toch niks aan doen dat mijn hoofd een grote zeef is geworden sinds er een groot aantal hormonen me lijf in is gekropen een kleine 2 jaar terugquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan zitten doen, maar meer dat het altijd lastig is om ertussen te kruipen als je niet tot de vaste kern behoort die dagelijks alle topics afstruint. Of je nu nieuw bent of niet. Zo zal jij dat inderdaad ook wel ervaren MamavAron. En tja, dan moet je, in jouw geval, maar niet elke keer je username veranderen, dus dat is je eigen schuld
Evenstar, verse foto's van Wiwo ( hij blijft leuk) komen deze week ergens
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:04 schreef Moonah het volgende:
Ja hallo!
Kan iemand die signature van Nebelung verbieden?
Elke keer als ik haar tegenkom heb ik de uren erna dat kutliedje in mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:25 schreef nebelung het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, ik had het gedaan om LadyS te plagen![]()
Toby, Toby..
Ik doe hem gauw weg!
Ja ik weet het, misluktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat is dan mislukt, want ik lees het nu pas![]()
rubber hamertje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef vamperotica het volgende:
Waar ow waar is het slaapproblemen topic gebleven?
Die was er toch?? En anders.... Wil er NU iemand met de oplossing komen???
da hamertje is versleten...quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
rubber hamertje?![]()
(hij was er wel volgens mij, zie um ook niet zo snel...)
quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoelde je deze?
De strijd om het slapen - dagboek
daar hadden we ooit zo'n mooi topic voor:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:14 schreef Vivi het volgende:
O miss-Sly, wat klote zeg....het was je zó ontzettend gegund, meissie toch
En je hoofd staat er nu hlemaal niet naar en ms is het wel ontactisch..sorry daarvoor dan, maar iig weet je nu wél dat je zwanger kan worden, misschien is dat uiteindelijk een hele kleine pleister op de wond?
Ach, ik heb hem niet zo hoog opgenomen als jij, kennelijk. Ik weet dat die opmerking eigenlijk in die topics hoort, maar ik heb hem afgelopen week diverse malen gehoord van mensen heel dichtbij en, zoals gezegd: ik heb het zelf ook gedacht. Uiteindelijk doet het er niet toe, want je bent er niet met zwanger worden, maar ik vond het ook niet erg genoeg om er over te vallen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het niet zo gepast om in het topic zelf van leer te trekken, maar van deze opmerking kreeg ik echt de kriebels, hoe goed bedoeld ook.
[..]
daar hadden we ooit zo'n mooi topic voor:
Dingen die je nooit meer wilt horen
[OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 2
Ik was al bang dat het aan mij lag en wist niet goed of ik er verstandig aan deed om er wat van te zeggen, ben blij dat ik niet als enige kriebels kreeg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het niet zo gepast om in het topic zelf van leer te trekken, maar van deze opmerking kreeg ik echt de kriebels, hoe goed bedoeld ook.
Oeps, sorry dat ik de vraag dan hier posttequote:Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat ook. Er zijn wat problemen, ook met de snelheid.
Het enige dat ik weet is dat men heel hard aan het werk is om al dat soort dingen op te lossen.
Mocht je meer willen weten, kijk dan eens in Feedback daar horen dit soort vragen meer thuis dan hier.
Ja zo had ik het ook al geprobeert, maar de pagina laadde niet inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik dan gelijk het trucje verklappen dat ik meestal gebruik?
De zoekfunctie is namelijk ehm...![]()
![]()
Voor het geval dat jullie denken dat ik echt al die topicnummers uit mijn hoofd ken.
Als je naar de algemene indexpagina van Ouder(s) gaat, dan kan je onderaan kiezen voor meer/minder topics. Ik doe dan vaak eerst 3 maanden en ga dan door ctrl-F zoeken op 'speelgoed' in dit geval. Et voila.
Het speelgoedtopic, deel 3
(Oh, en als je hem met de 3 maanden niet kan vinden dan pak ik 3-6 maanden etc. etc. Je moet alleen wel even weten wat de topictitel is, of delen ervan, of de topicstarter, anders lukt het niet.)
Dankquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Lois het volgende:
Ik heb deze nogmaals in de aanbiedingAvondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
Oja... nu je het zegt.. Nja... hij staat nu in mijn AT.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Je vroeg het niet zelf, maar je ging wel Ticootje helpen met zoeken naar hetzelfde topic: [OUD] Mod-FB-topic
Ehm... Ik kan alleen maar af gaan op de info die ik krijg van (F)A's...quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Behalve dan de reactie van een doorgaans goed ingelichte Milagro en het feit dat Floripas nogal de neiging heeft belerend intellectueel minder bedeelden (in haar ogen) tegemoet te treden bedoel je?
Of men is te neurotisch, of men is niet neurotisch genoeg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, met mogelijke fake-zwangerschappen, fake-overleden-baby's en fake-miskramen kan ik me nog wel voorstellen dat men niet meer op elk eerste de beste verhaal duikt...
Maar goed, het is vast een hele enge dunne scheidslijn tussen 'eng kliekje' en 'eng kliekje'...
Het hangt er maar net vanaf welke invalshoek je kiest.
Ook vreemd dat ze gedurende de periode dat ze met een kennelijk doodziek kind zit en zich vreselijke zorgen maakt, gewoon in andere topics met een discussie bezig is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, toch blijf ik het vreemd vinden dat de toen al blijkbaar dood zieke baby in een ander topic gebruikt werd als 'grapje/excuus' en dit blijkbaar niet zo'n zwaarwegend issue was.
En wat weten de FA's trouwens van Floripas, behalve wat zij kwijt wil?
Ja precies, dubieus dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook vreemd dat ze gedurende de periode dat ze met een kennelijk doodziek kind zit en zich vreselijke zorgen maakt, gewoon in andere topics met een discussie bezig is.
Het voegt voor mij iig niets toe, want ik ken jou ongeveer net zo goed als Floripas.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:22 schreef mane het volgende:
Het voegt waarschijnlijk erg weinig toe, maar ik geloof er ook geen klap van.
Sorry voor de dooddoener, maar ik zou zeggen vraag het ze eens... Ik kan het nu wel voor je gaan vragen, maar ik zou je het antwoord, als dat er al zou komen, niet door mogen geven.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, toch blijf ik het vreemd vinden dat de toen al blijkbaar dood zieke baby in een ander topic gebruikt werd als 'grapje/excuus' en dit blijkbaar niet zo'n zwaarwegend issue was.
En wat weten de FA's trouwens van Floripas, behalve wat zij kwijt wil?
Als ik dat laatste echt zou willen, zou ik het toch wel iets anders aanpakken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
Maar for all I know, kan jij net zo goed een kloon zijn die hier een vuurtje op komt stoken...
Dat ga ik ook zeker doen, maar 3 posts geleden vertelde je me nog dat jij het bij de FA's had neergelegd. Daarop kwam je terug dat het niet waar was, waarop ik je weer food for thought meegeef.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry voor de dooddoener, maar ik zou zeggen vraag het ze eens... Ik kan het nu wel voor je gaan vragen, maar ik zou je het antwoord, als dat er al zou komen, niet door mogen geven.
Je hebt in principe helemaal gelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen, maar 3 posts geleden vertelde je me nog dat jij het bij de FA's had neergelegd. Daarop kwam je terug dat het niet waar was, waarop ik je weer food for thought meegeef.
Niet lullig bedoeld, maar als er géén baby is, heb je dus een modje die JOUW subforumpje doelbewust komt verneuken om het verneuken. En dat wordt redelijk mat opgevat vind ik persoonlijk.
Whatever...quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:46 schreef milagro het volgende:
gadverdamme, wat laat jij je in de luren leggen, BE
Het uitlok-topic is een overduidelijk uitloktopic... maar die zijn er vaker geweest.quote:er speelt NIETS tussen mij en Floripas, dat wil meneer je graag doen geloven , hij zoekt mij op in topics, bepaalt, ik niet hem, hij post door mijn PM blokkade heen, ergo hij heeft iets met mij, eenrichtingsverkeer.
Ik zie een OVERDUIDELIJK uitloktopic, ik twijfel echter nog, ik zie de aanleiding giebelend posten in FB (Baaj guardian's topic), de twijfel is weg dan en ik laatdat de zich verdedigende dames in OUD effe weten, dat er volgens mij helemaal geen baby is, en als die er is, die iig geen ernstig hoge koorts heeft, anders zou de oppas zich wel om de baby bekommeren ipv jolig doorposten op Fok en de ouders waarschuwen van betreffende 40 graden koorst baby..
dat Floripas en Co dit nu handig gooit op een "persoonlijke vete" en jullie daarin trappen, is wel lekker makkelijk natuurlijk , hoef jij ook geen stelling te nemen en je vingers eraan te branden.
Ik vind Floripas een nare zuigende drammende ban aannaaiende edithappy eikel, ja, maar ik vind wel meer users gruwelijk irritant, maar dat betekent dus niet dat er wat speelt tussen hen en mij, de irritatie houdt op zodra ik het topic uitloop, hoor, iets wat bij FLoripas duidelijk niet het geval is, gezien deze laffe manier om een gewone eerlijk aankaarting van laf getrol af te serveren als een persoonlijk vete.
flikker toch op, zeg, het is zo fucking obvious, Floripas, zijn maat in het kwaad Gronk, en fervente OUD en kinderen "haatster" Dude ... een avondje lekker de dames in OUD op stang jagen.... ja ik jaag ze ook wel eens op stang, maar niet met zoiets, een baby met gevaaarlijk hoge koorts, puur en enkel om je zieke punt te maken
Kots braak op zoveel schijnheiligheid, en idem op zoveel lafheid, en verbazing over zoveel voorzichtigheid en het trappen in laffe truukjes, om het ineens een milagro ding te maken
Flikker toch op zeg.
Goed, ik zal wel ramptoerist zijn...voor mij is OUD gewoon een subforum zoals zo vele subfora waar ik af en toe eens topics meelees.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het uitlok-topic is een overduidelijk uitloktopic... maar die zijn er vaker geweest.
Het hangt er alleen voor de aanwezige afzeikers een beetje vanaf welke kant het muntje op valt... Is het een dorpspomp topic van RonaldV die hier verder ook never nooit komt dan hobbelen de mensen die er sowieso al een sport in zien graag mee, maar komt het eens uit een andere hoek die de rellers niet zint, dan is er ineens een fake baby.
Ik vind het allemaal wel best. Zoals gezegd ga ik me dus echt niet meer druk maken over het gezeik en geouwehoer over hoe fout OUD wel niet is.
Ben ik dan laf, ik vind het best hoor...
(....)
Herinneren we ons eerdere akkefietjes waar mensen (op basis van heel wat grondigere redenen) in twijfel getrokken werden? Oh god nee... hoe durfden die wijven in OUD zeg...
Als jij daarin leest dat ik er een Milagro ding van wil maken, be my guest...
(Oh, en als het idd fake is, dan is het zieker dan ziek, dat staat als een paal boven water, alleen zie ik daar op dit moment geen bewijs van...)
(M.a.w. GROTE paniek)quote:Hij is gek eng slap, alsof-ie buiten bewustzijn is, en hij gloeit helemaal en zwelt een beetje op! Ik heb een ambulance gebeld, vlug, wat moet ik hem meegeven, naast de gekolfde melk en wat kleertjes? Ik weet niet eens welke medicijnen-ie slikt ofzo!
Plus het feit dat Gronk gesmst zou worden en niet meer reageert hier met een update.quote:Het kan wel eens zo'n nare babybacterie zijn, arm wurmpje. Ik laat 'm maar even met rust.
Waarom kom je er dan steeds een beetje polariserende posts dumpen om je vervolgens met veel kabaal en een 'gut gut, kijk die oud dames zich eens opwinden' air terug te trekken zonder op inhoudelijke posts in te gaan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik haat OUD absoluut niet hoor. Ik interesseer me er niet voor. Maar dat mag hopelijk.
dat is ook alles wat meneer hoeft te doen, hè, stug volhouden dat er een baby was, én een moeder die absoluut niet gebeld mocht worden, want ook al ernstig ziek, en mijn post wijten aan "issues" die ik zou hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, de baby had een griepje en de moeder is binnen 24 uur na een acute blindedarm operatie weer thuis.
Jep, de baby leeft. Er lebt!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:43 schreef Greys het volgende:
Je opzetje is in elk geval gelukt.
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:47 schreef popolon het volgende:
Krijgt het toch nog een staartje, of beter, een appendix.
ahh dus dat was een feit wat niet belangrijk genoeg was om bij je update te vermelden maar als blijkt dat een blindedarmoperatie opname langer duurt dan een half dagje het ineens geen blindedarmontsteking meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Haar blindedarm bleek niet onstoken te zijn tijdens de operatie, dus ze heeft wel een gratis litteken!
Ik dacht dat je zoiets met een echo wel zou kunnen zien. Maar goed, dat moet ze allemaal zelf maar oplossen.
Maar goed, tot nu toe hebben alleen Gronk en Brighteyes gepm'd, dus die waren oprecht geïnteresseerd. De rest kan me ook niet gek veel schelen. Trieste paranoide internetkinnesinne wordt wel flink gerelativeerd van zo'n kleine onder je hoede waarvan je bang bent dat-ie doodgaat.
Nogmaals: de rest mag echt pm'en.
oooh wat kan je toch heeeeeerlijk op het gemoed spelenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Haar blindedarm bleek niet onstoken te zijn tijdens de operatie, dus ze heeft wel een gratis litteken!
Ik dacht dat je zoiets met een echo wel zou kunnen zien. Maar goed, dat moet ze allemaal zelf maar oplossen.
Maar goed, tot nu toe hebben alleen Gronk en Brighteyes gepm'd, dus die waren oprecht geïnteresseerd. De rest kan me ook niet gek veel schelen. Trieste paranoide internetkinnesinne wordt wel flink gerelativeerd van zo'n kleine onder je hoede waarvan je bang bent dat-ie doodgaat.
Nogmaals: de rest mag echt pm'en.
Ik zal het fijne ervan eens navragen, en dan kan ik je het pm'en, als je echt geinteresseerd bent. En iets zegt me dat je dat niet bent.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:12 schreef Re het volgende:
[..]
ahh dus dat was een feit wat niet belangrijk genoeg was om bij je update te vermelden maar als blijkt dat een blindedarmoperatie opname langer duurt dan een half dagje het ineens geen blindedarmontsteking meer
mja dit is een openbaar forum dus al dat ge-pm lijkt me nixquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zal het fijne ervan eens navragen, en dan kan ik je het pm'en, als je echt geinteresseerd bent. En iets zegt me dat je dat niet bent.
Nee, 24 uur, waarvan akte januari dit jaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:49 schreef Re het volgende:
toch knap als je weet dat een blindendarmonsteking opname gemiddeld 5 dagen duurt...
Ik heb je gePMd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Greys het volgende:
Nogmaals, Floripas, waarom per PM allemaal? Jij koos er toch voor om het op het forum te plaatsen? Dan kan je de discussie ook best verder hier voeren, lijkt me.
Dat heb ik je uitgelegd in die PM.quote:En geef nou ook eens antwoord op de vraag waarom je rustig in een ander topic ging zitten kletsen terwijl dat kind 'in doodsnood' was?
Waarvoor precies? Ik was in paniek, ik stelde een vraag.quote:En verder, wat ik hierboven zei. Over de waargebeurde (helaas) verhalen van ouders van zieke kindjes bij wie het niet goed is afgelopen. Schaam je. Echt. Zelfs in het geval dat het allemaal waar zou zijn geweest.
Waarom? Ik ben zielsgelukkig dat hij leeft!quote:Vooral voor je 'Er lebt!'-post van hierboven, met die dikke smiley als PI, moet je je kapot schamen.
En het was niet eens acuut, bleek achteraf. Ze is nogal van de pijntjes en de dingetjes, maar ik vraag haar er even naar, dan filter ik de bullshit er wel uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, 24 uur, waarvan akte januari dit jaar
Maar ga gerust door
Dat lijkt me onterecht. Juist als je met zoiets zit kan je een beetje afleiding goed gebruiken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Re het volgende:
Ik weet dat er een paar jaar geleden iemand compleet verguist is omdat ze d'r kind ziek was en ze gewoon zat door te fokken, blijkbaar lagen je priorieiten ergens anders...
vandaar gemiddeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, 24 uur, waarvan akte januari dit jaar
Maar ga gerust door
dan had je niet subtiel een nietszeggende post in een SC topic moeten plaatsen als je zo ongerust was... om er tig uur later via je side kick er alsnog een drama van te maken...quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat lijkt me onterecht. Juist als je met zoiets zit kan je een beetje afleiding goed gebruiken.
Je doet paranoide. Ik dacht dat de SC de beste plek zou zijn, ik kom anders nooit in OUD, want ik ben, tadááá, geen ouder. Dus wat zou ik in godsnaam willen bewijzen over OUD?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:52 schreef Re het volgende:
[..]
dan had je niet subtiel een nietszeggende post in een SC topic moeten plaatsen als je zo ongerust was... om er tig uur later via je side kick er alsnog een drama van te maken...
Nou. Voor een hóóg (!) opgeleid persoon is dit wel een domme vraag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je doet paranoide. Ik dacht dat de SC de beste plek zou zijn, ik kom anders nooit in OUD, want ik ben, tadááá, geen ouder. Dus wat zou ik in godsnaam willen bewijzen over OUD?
Wie zou mijn sidekick moeten zijn? Gronk? Milagro? Sugar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |