abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44078311
Onze kinderen zijn natuurlijk de allerliefste, super voorbeeldig, luisteren, zijn geduldig, eten en drinken alles wat je ze voorzet, slaan en schoppen nooit, maken nooit ruzie ..... kortom, het zijn voorbeeldkinderen .....

.... of toch niet????

Heb je ook wel eens van die dagen dat je ze het liefste achter het behang wil plakken, of gewoon eigenlijk misschien wel helemaal niet meer wil kennen (even dan) .... dan kan je je hier afreageren.

de laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:38 schreef texelonia het volgende:
Zondag vieren we Sinterklaas, met mijn ouders en zus. We doen niet aan surprises, maar het leek me leuk om samen met Noah voor mijn ouders en zus wel een surprise te maken. Leuk, knutselen, tekenen, verven en plakken, dacht ik. Verkeerd gedacht dus Noah wilde alleen dingen doen die niet mocht, en vervolgens dus alleen maar janken. Niks gezellig dus Denk je je kind dan een plezier mee te doen, want van míj hoefden die surprises ook heus niet. Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik hem (krijsend) in bed heb gelegd. Even vergeten dat ie nog niet eens gegeten had
en heeft er nog iemand tips voor patje30?
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:46 schreef patje30 het volgende:
Heeft iemand van julle nog suggesties/tips voor bedplassende kinderen???

ik trek het niet meer hoor, elke dag een dekbed, dekbedovertrek, hoeslaken en kussen! moeten wassen....

ik laat tony al savonds voordat ik naar bed ga nog een keer plassen, trek hem zodra ik wakker ben meteen zijn bed uit, en nog ben ik te laat dan! na het eten krijgt hij geen drinken meer, ik laat het licht in de gang en badkamer de hele nacht voor hem aan zodat als hij wel wakker wordt hij naar de wc durft....

wat kan ik nog meer doen? ik ben echt door alle trukjes heen... hellup!!!!!!!!!!!!! :'(

ik laat hem nu al zelf zijn bed afhalen zodat hij doorheeft wat een werk het eigenlijk allemaal is.... en niets helpt!!!!!!
boos worden niet, paaien niet....kadotjes beloven... straffen.... niets!!!!!
en het ging over zindelijk worden in belgie en nederland, ietswat offtopic dusch.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_44078613
Voor patje30: Met luier laten slapen en naar een dokter gaan.
Misschien is er wel lichamelijks aan de hand.

Bij ons werd geadviseerd overdag de plas op te houden, eerst 1 minuut, dan 3 minuten enzo enzo....
Zodat het "belletje" wat verbonden is met blaas in de hersentjes harder gaat rinkelen.

Ot:

Behang heb ik verkocht ben overgegaan op een cursus stukadoren...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:10:02 #3
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_44079867
De meeste kinderen gaan hier (= België) toch met 2,5/ 3 jaar naar school.
Dat neemt niet weg dat er in de eerste kleuterklas regelmatig nog eens 'ongelukjes' gebeuren.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 11:37:10 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44098500
pattje30 ik vond dit artikel over bedplassende kinderen.
misschien heb je er iets aan?
  zondag 3 december 2006 @ 13:19:27 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44100808
Twan is helemaal zenuwachtig voor het Sinterklaasfeest hier vanmiddag. Je kunt bijna geen boe of ba zeggen of hij is "boos". Hij heeft me net geholpen met eten voorbereiden en vaatwasser uitpakken, dat doet hem wel goed. Even wat afleiding.
Make love, not war ☮
pi_44101590
luier aan snachts patty?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 3 december 2006 @ 20:16:45 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44112432
Deze las ik op het Viva forum. Er postte iemand dat ze zwanger was enzo, maar ze zat in het stoomafblaastopic aldaar.
Dit kreeg ze als antwoord, ik heb er smakelijk om gelachen

*Waar je nu post, schelden moeders en vaders op hun kinderen. Dat duurt voor jou nog wel een paar jaartjes. De eerste 2 jaar zul je je kind namelijk het Meest Geweldige Kind allertijden vinden. Daarna zien we je wel verschijnen.*
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44130120
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
luier aan snachts patty?
Luier draagt hij al s'nachts en dan haal ik die drynightys voor hem, maar de plassen die hij doet zijn zo groot dat ook die luier het niet allemaal tegen houd!

Ik ben nu zelf als plaswekker gaan optreden...

als ik naar bed ga laat ik hem plassen, dan rond een uur of 3 ga ik er nog en ker uit om hem te laten plassen en rond 6 uur maak ik hem weer wakker om nogmaals te laten plassen..

de eerste dag is het goed gegaan, nu de 2e en 3e dag weer niet, maar nu heb ik er wel een beetje zicht op om welk tijdstip het gebeurt, dus in plaats van 6 uur vervroeg ik die iets, (doe nu half 6, oke ff vies praatje, plasje was nog warm dus was net pas gedaan) dus morgen even kijken of het dan zo goed gaat.....

het is niet de meest ideale oplossing, maar met een plaswekker moet ik er ook uit, dus ik probeer het nu zo.....

tnx voor alle tips!!
pi_44158588
Hier live verslag van een ontspannen voedingssessie inclusief rellende peuter die complete lijmpotten over de grond keilt om maar zo ergerlijk mogelijk te zijn.
Maw: jammer dat ik geen behang heb, lijm is er immers genoeg
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44158802
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier live verslag van een ontspannen voedingssessie inclusief rellende peuter die complete lijmpotten over de grond keilt om maar zo ergerlijk mogelijk te zijn.
Maw: jammer dat ik geen behang heb, lijm is er immers genoeg
en als je genoeg lijm gebruikt, blijft je peuter dan niet gewoon aan de muur hangen? spotje erop, abstracte kunst aan de muur!
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:33:58 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44159315
Patje er zijn speciale luiers te krijgen voor grotere kindjes/mensen bij thuiszorgwinkels dacht ik.
En sowieso bezoekje huisarts is ook wel practisch, want misschien heeft het wel een medische oorzaak die door onderzoek en juiste behandeling verholpen kan worden?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44159492
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Patje er zijn speciale luiers te krijgen voor grotere kindjes/mensen bij thuiszorgwinkels dacht ik.
En sowieso bezoekje huisarts is ook wel practisch, want misschien heeft het wel een medische oorzaak die door onderzoek en juiste behandeling verholpen kan worden?
ik ga inderdaad een afspraak maken met de huisarts. ook vanmorgen was het weer helemaal mis....
pi_44159605
Zo'n plaswekker "voelt" toch aan wanneer het kind moet plassen? ... zo leert het kind ook hoe zijn blaas reageert .... een soort training.

Misschien toch een idee pat ... dan leert hij zelf aanvoelen wanneer de drang er is en gaat dan vanzelf wellicht ....? worden die dingen eig. vergoed?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_44159674
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
Zo'n plaswekker "voelt" toch aan wanneer het kind moet plassen? ... zo leert het kind ook hoe zijn blaas reageert .... een soort training.

Misschien toch een idee pat ... dan leert hij zelf aanvoelen wanneer de drang er is en gaat dan vanzelf wellicht ....? worden die dingen eig. vergoed?
Ik was al even bezig geweest om de wirwar van wel of niet verzekerde dingen van mijn verzekeringsmaatschappij door te spitten, maar was het nog niet tegen gekomen.... Er stond mij namelijk bij dat die inderdaad vergoed worden, maar alleen als het door de dokter wordt voorgeschreven. (dacht ik)
pi_44160168
*weer ff uit lurkstand springt*

Patje30, ik heb hier een 1x gebruikte plaswekker liggen.
Je mag hem voor een zachtprijsje overnemen als je wilt.
Hij is dus 1 keer gebruikt en niet nat geweest.
Mijn zoon is inmiddels 10 jaar en bij ons heeft dit bedplassen tot 9 1/2 jaar geduurt en ineens was het over.... Hij heeft ook medicijnen voorgeschreven gekregen (de neusspry) maar die werkte helemaal niet.
Maar goed ik weet dus hoe wanhopig je je voelt.
Ik weet niet of je ze al gebruik, maar bij de hema kan je speciale hoezen kopen voor je matras.

Maar goed, als je wilt hoor ik het wel.

Groetjes Babygirl.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_44160332
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:06 schreef Babygirl het volgende:
*weer ff uit lurkstand springt*

Patje30, ik heb hier een 1x gebruikte plaswekker liggen.
Je mag hem voor een zachtprijsje overnemen als je wilt.
Hij is dus 1 keer gebruikt en niet nat geweest.
Mijn zoon is inmiddels 10 jaar en bij ons heeft dit bedplassen tot 9 1/2 jaar geduurt en ineens was het over.... Hij heeft ook medicijnen voorgeschreven gekregen (de neusspry) maar die werkte helemaal niet.
Maar goed ik weet dus hoe wanhopig je je voelt.
Ik weet niet of je ze al gebruik, maar bij de hema kan je speciale hoezen kopen voor je matras.

Maar goed, als je wilt hoor ik het wel.

Groetjes Babygirl.
nou ik heb dus een nieuw matras voor meneer gekocht, en ik heb om het matras het plastic laten zitten! hihi, molton en hoeslaken erover, en klaar is patje....

Ik wacht even mijn afspraak met de huisarts af, en kijk even of mijn verzekering het vergoed, zo niet, kom ik zeker even op je post terug!!! tnx voor het aanbod!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 13:43:03 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44161219
Naar de huisarts lijkt me sowieso een goed idee. Al is het maar om een lichamelijke oorzaak juist uit te sluiten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44161373
Kijk dat is slim, het plastic laten zitten!

9 van de 10 verzekeringen vergoed zo'n plas wekker als het goed is.
Nadeel vond ik alleen dat je eerst ff 100¤ moet voorschieten. Je krijgt het pas terug als je de rekening opstuurt.

En idd als eerste gewoon ff naar de HA, das altijd goed!

suc6 iig.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:58:53 #19
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44161642
Aangezien het gaat om een kind wordt het geloof ik sowieso vergoed wanneer het op doktersadvies is.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44429653
Dit topic is te mooi om weg te zinken in mijn AT!

Hier net even naar buiten gesneakt met Verse Baby en Kleine Grote Broer van Verse Baby. Beeb in 12 lagen kleding onder 3 lagen dekens plus kruik, peuter naast de wandelwagen en hobbelen maar richting Lidl.
In de Lidl had ik twee ware engeltjes. Mini sliep en Maxi lachte iedereen lief toe en was superbeleefd: "Hallo mevrouw!" en "Pardon!" toen hij tegen iemand aanliep. Bij de kassa de juf netjes gegroet, schapjes helpen inpakken, bonnetje aanpakken, netjes dankjewel en tot ziens mevrouw.

Het keerpunt: de schuifdeuren gaan open, ik wend de steven richting huis en...
"IK WIL IN DE HELIKOPTEEEEER! IIIIIHHHH JANK! KRIJS!" wijst hij naar dat stomme kuthobbelapparaat bij het Kruidvat. Hij rukt aan mijn jas, de kinderwagen, schudt en trekt daaraan, slaat, krabt. Mensen die passeren blijven met open mond staan kijken. Ik pel zijn vingers van de duwstang van de kinderwagen en probeer door te lopen, hij klauwt zich weer vast, trekt de wagen bijna om, ik opnieuw zijn breekbare kleine poezelvingertjes loshalen en strak doorlopen. Dit maal 500. Tot bijna thuis. Op de hoek deed hij natuurlijk weer normaal, zodat de malle buurvrouw (die nog steeds niet doorheeft dat ik zwanger was en nu een kind heb) mij nog even fijn kon aanspreken.

Vanavond spinazie! Dat zal ze leren, de krengen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44429750
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Mwanatabu het volgende:

Hier net even naar buiten gesneakt met Verse Baby en Kleine Grote Broer van Verse Baby. Beeb in 12 lagen kleding onder 3 lagen dekens plus kruik, peuter naast de wandelwagen en hobbelen maar richting Lidl.
In de Lidl had ik twee ware engeltjes. Mini sliep en Maxi lachte iedereen lief toe en was superbeleefd: "Hallo mevrouw!" en "Pardon!" toen hij tegen iemand aanliep. Bij de kassa de juf netjes gegroet, schapjes helpen inpakken, bonnetje aanpakken, netjes dankjewel en tot ziens mevrouw.

"IK WIL IN DE HELIKOPTEEEEER! IIIIIHHHH JANK! KRIJS!" wijst hij naar dat stomme kuthobbelapparaat bij het Kruidvat. Hij rukt aan mijn jas, de kinderwagen, schudt en trekt daaraan, slaat, krabt. Mensen die passeren blijven met open mond staan kijken. Ik pel zijn vingers van de duwstang van de kinderwagen en probeer door te lopen, hij klauwt zich weer vast, trekt de wagen bijna om, ik opnieuw zijn breekbare kleine poezelvingertjes loshalen en strak doorlopen. Dit maal 500. Tot bijna thuis. Op de hoek deed hij natuurlijk weer normaal, zodat de malle buurvrouw (die nog steeds niet doorheeft dat ik zwanger was en nu een kind heb) mij nog even fijn kon aanspreken.

het klinkt zo bekend!!!!!!!!!

wat een draken kunnen ze af en toe zijn he
pi_44437251
Ow jaa, dinsdag zat ik in de bus onderweg naar het sollicitatie gesprek...
En voor me een moeder en haar zoontje, en die kleine maar huilen, gillen, drammen ikke wilhil die draaaahaaak hebbuh...

Jongelui naast me helemaal groen en geel ergeren aan die kleine, moeders rood en best wel boos....

en ik ik zat te genieten van dit gebeuren
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44441820
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik heb spinazie altijd lekker gevonden.
Wel een hele malle buurvrouw dan... mwana. Had je een onzichtbare buik of is ze gewoon een beetje kort/kleinzichtig.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44799917
......................................................................................................................

Even hoor.......

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik ben het ZAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben al vanaf vanochtend 8 uur!!!!!! aan het waarschuwen en straf uitdelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het ging waarempel tussen 12 en 1 even goed maar dat moest natuurlijk een stilte voor de storm zijn he........ lopen ze mekaar toch af te maken boven!!!!
Sta net met vriendlief in de gang horen we ineens.... jij gaat met hem vechten... ja zowat tot bloedens aan toe als we niet ingegrepen hadden he.......
Alle drie naar hun nest gestuurd en niet meer erui... nu zitten ze te eten en gaan na het eten weer naar bed.
We zouden naar opa en oma gaan maar dat feest is dus niet doorgegaan.... brullen natuurlijk het hele fokking blok hier heeft kunnen mee genieten van het gekrijs, gebrul en geschreeuw.
Na en forze waarschuwing van als jullie nu niet ophouden kunnen jullie de rest van het jaar ( ow wat ben ikblij dat ze daar nog geen besef van hebben ) niet meer op je reet zitten, was het volume wat getemperd in een ow asjeblieft help me toch iemand... maar dan wel zachjes...

Inmiddels de kids naar bed gebracht wat overigens zonder slag of stoot ging zowaar.... heb ze medegedeeld dat het morgen anders moet anders liggen ze weer de hele dag in bed.

Ja hard ja... ze moeten het nou maar eens weten dat ik niet alles tolereer... leuk joh 5 dagen stiefzoontje over de vloer geeft geheid ellende de eerste twee dagen...
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 20:20:36 #25
37843 lady-wrb
kortaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')