en heeft er nog iemand tips voor patje30?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:38 schreef texelonia het volgende:
Zondag vieren we Sinterklaas, met mijn ouders en zus. We doen niet aan surprises, maar het leek me leuk om samen met Noah voor mijn ouders en zus wel een surprise te maken. Leuk, knutselen, tekenen, verven en plakken, dacht ik. Verkeerd gedacht dusNoah wilde alleen dingen doen die niet mocht, en vervolgens dus alleen maar janken. Niks gezellig dus
Denk je je kind dan een plezier mee te doen, want van míj hoefden die surprises ook heus niet. Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik hem (krijsend) in bed heb gelegd. Even vergeten dat ie nog niet eens gegeten had
![]()
en het ging over zindelijk worden in belgie en nederland, ietswat offtopic dusch.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:46 schreef patje30 het volgende:
Heeft iemand van julle nog suggesties/tips voor bedplassende kinderen???
ik trek het niet meer hoor, elke dag een dekbed, dekbedovertrek, hoeslaken en kussen! moeten wassen....
ik laat tony al savonds voordat ik naar bed ga nog een keer plassen, trek hem zodra ik wakker ben meteen zijn bed uit, en nog ben ik te laat dan! na het eten krijgt hij geen drinken meer, ik laat het licht in de gang en badkamer de hele nacht voor hem aan zodat als hij wel wakker wordt hij naar de wc durft....![]()
wat kan ik nog meer doen? ik ben echt door alle trukjes heen... hellup!!!!!!!!!!!!! :'(
ik laat hem nu al zelf zijn bed afhalen zodat hij doorheeft wat een werk het eigenlijk allemaal is.... en niets helpt!!!!!!
boos worden niet, paaien niet....kadotjes beloven... straffen.... niets!!!!!
Luier draagt hij al s'nachts en dan haal ik die drynightys voor hem, maar de plassen die hij doet zijn zo groot dat ook die luier het niet allemaal tegen houd!quote:Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
luier aan snachts patty?
en als je genoeg lijm gebruikt, blijft je peuter dan niet gewoon aan de muur hangen? spotje erop, abstracte kunst aan de muur!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier live verslag van een ontspannen voedingssessie inclusief rellende peuter die complete lijmpotten over de grond keilt om maar zo ergerlijk mogelijk te zijn.
Maw: jammer dat ik geen behang heb, lijm is er immers genoeg
ik ga inderdaad een afspraak maken met de huisarts. ook vanmorgen was het weer helemaal mis....quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Patje er zijn speciale luiers te krijgen voor grotere kindjes/mensen bij thuiszorgwinkels dacht ik.
En sowieso bezoekje huisarts is ook wel practisch, want misschien heeft het wel een medische oorzaak die door onderzoek en juiste behandeling verholpen kan worden?
Ik was al even bezig geweest om de wirwar van wel of niet verzekerde dingen van mijn verzekeringsmaatschappij door te spitten, maar was het nog niet tegen gekomen.... Er stond mij namelijk bij dat die inderdaad vergoed worden, maar alleen als het door de dokter wordt voorgeschreven. (dacht ik)quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
Zo'n plaswekker "voelt" toch aan wanneer het kind moet plassen? ... zo leert het kind ook hoe zijn blaas reageert .... een soort training.
Misschien toch een idee pat ... dan leert hij zelf aanvoelen wanneer de drang er is en gaat dan vanzelf wellicht ....? worden die dingen eig. vergoed?
nou ik heb dus een nieuw matras voor meneer gekocht, en ik heb om het matras het plastic laten zitten! hihi, molton en hoeslaken erover, en klaar is patje....quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:06 schreef Babygirl het volgende:
*weer ff uit lurkstand springt*
Patje30, ik heb hier een 1x gebruikte plaswekker liggen.
Je mag hem voor een zachtprijsje overnemen als je wilt.
Hij is dus 1 keer gebruikt en niet nat geweest.
Mijn zoon is inmiddels 10 jaar en bij ons heeft dit bedplassen tot 9 1/2 jaar geduurt en ineens was het over....Hij heeft ook medicijnen voorgeschreven gekregen (de neusspry) maar die werkte helemaal niet.
Maar goed ik weet dus hoe wanhopig je je voelt.
Ik weet niet of je ze al gebruik, maar bij de hema kan je speciale hoezen kopen voor je matras.
Maar goed, als je wilt hoor ik het wel.
Groetjes Babygirl.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit topic is te mooi om weg te zinken in mijn AT!
Hier net even naar buiten gesneakt met Verse Baby en Kleine Grote Broer van Verse Baby. Beeb in 12 lagen kleding onder 3 lagen dekens plus kruik, peuter naast de wandelwagen en hobbelen maar richting Lidl.
In de Lidl had ik twee ware engeltjes. Mini sliep en Maxi lachte iedereen lief toe en was superbeleefd: "Hallo mevrouw!" en "Pardon!" toen hij tegen iemand aanliep. Bij de kassa de juf netjes gegroet, schapjes helpen inpakken, bonnetje aanpakken, netjes dankjewel en tot ziens mevrouw.
Het keerpunt: de schuifdeuren gaan open, ik wend de steven richting huis en...
"IK WIL IN DE HELIKOPTEEEEER! IIIIIHHHH JANK! KRIJS!" wijst hij naar dat stomme kuthobbelapparaat bij het Kruidvat. Hij rukt aan mijn jas, de kinderwagen, schudt en trekt daaraan, slaat, krabt. Mensen die passeren blijven met open mond staan kijken. Ik pel zijn vingers van de duwstang van de kinderwagen en probeer door te lopen, hij klauwt zich weer vast, trekt de wagen bijna om, ik opnieuw zijn breekbare kleine poezelvingertjes loshalen en strak doorlopen. Dit maal 500. Tot bijna thuis. Op de hoek deed hij natuurlijk weer normaal, zodat de malle buurvrouw (die nog steeds niet doorheeft dat ik zwanger was en nu een kind heb) mij nog even fijn kon aanspreken.
Vanavond spinazie! Dat zal ze leren, de krengen![]()
Ik heb spinazie altijd lekker gevonden.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit topic is te mooi om weg te zinken in mijn AT!
Hier net even naar buiten gesneakt met Verse Baby en Kleine Grote Broer van Verse Baby. Beeb in 12 lagen kleding onder 3 lagen dekens plus kruik, peuter naast de wandelwagen en hobbelen maar richting Lidl.
In de Lidl had ik twee ware engeltjes. Mini sliep en Maxi lachte iedereen lief toe en was superbeleefd: "Hallo mevrouw!" en "Pardon!" toen hij tegen iemand aanliep. Bij de kassa de juf netjes gegroet, schapjes helpen inpakken, bonnetje aanpakken, netjes dankjewel en tot ziens mevrouw.
Het keerpunt: de schuifdeuren gaan open, ik wend de steven richting huis en...
"IK WIL IN DE HELIKOPTEEEEER! IIIIIHHHH JANK! KRIJS!" wijst hij naar dat stomme kuthobbelapparaat bij het Kruidvat. Hij rukt aan mijn jas, de kinderwagen, schudt en trekt daaraan, slaat, krabt. Mensen die passeren blijven met open mond staan kijken. Ik pel zijn vingers van de duwstang van de kinderwagen en probeer door te lopen, hij klauwt zich weer vast, trekt de wagen bijna om, ik opnieuw zijn breekbare kleine poezelvingertjes loshalen en strak doorlopen. Dit maal 500. Tot bijna thuis. Op de hoek deed hij natuurlijk weer normaal, zodat de malle buurvrouw (die nog steeds niet doorheeft dat ik zwanger was en nu een kind heb) mij nog even fijn kon aanspreken.
Vanavond spinazie! Dat zal ze leren, de krengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |