Hoe hoog is het en om hoeveel banen gaat het? Wat je zou kunnen doen is die volledige baan 'afsteken' en met schoolbordverf kunnen verven en een lijst van hout er omheen maken. Of een lijst van hout en prikbord spul ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef DJMO het volgende:
mjah, m'n boosheid is al weer gezakt hoormaar alsnog blijft het kut dat ik nu een volledige muur opnieuw moet behangen
(en als ik het goed wil doen, de hele kamer, omdat ik niet weet welk behang er nu op zit, qua waar het gekocht is en welk kleurnummer etx het heeft)
Waarom is dat een straf DJMO? Is hij bang voor hun reactie? Of vind je het lastig om hem zélf er op aan te spreken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef DJMO het volgende:
hij voor straf morgen z'n vader en/of opa bellen om om nieuw behang te vragen.
hij had papa beloofd om te luisteren en lief te zijn bij mama. Indien hij zou stout zou zijn, zou ik papa bellen. en ik vind dit wel een reden dat hij zelf papa mag bellen om uit te leggen dat hij stout is geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Waarom is dat een straf DJMO? Is hij bang voor hun reactie? Of vind je het lastig om hem zélf er op aan te spreken?
ga ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoe hoog is het en om hoeveel banen gaat het? Wat je zou kunnen doen is die volledige baan 'afsteken' en met schoolbordverf kunnen verven en een lijst van hout er omheen maken. Of een lijst van hout en prikbord spul ofzo.
Goedkope plinten van vurenhout. Gamma ben je voor een paar euries klaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga ik nog even over nadenkenwel een leuke optie idd!
vind je het niet een beetje oneerlijk om pa als boeman in te schakelen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had papa beloofd om te luisteren en lief te zijn bij mama. Indien hij zou stout zou zijn, zou ik papa bellen. en ik vind dit wel een reden dat hij zelf papa mag bellen om uit te leggen dat hij stout is geweest.
Zoals door anderen gezegd, dit incident kan best een plausibele oorzaak hebben. En dat het in zijn beleving helemaal niet 'stout' is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had papa beloofd om te luisteren en lief te zijn bij mama. Indien hij zou stout zou zijn, zou ik papa bellen. en ik vind dit wel een reden dat hij zelf papa mag bellen om uit te leggen dat hij stout is geweest.
Ik vind ook niet dat je van een kind een dergelijke belofte kunt vragen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach als Jen bij oma gaat logeren vraag ik ook altijd, zul je wel lief zijn en netjes luisteren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je van een kind een dergelijke belofte kunt vragen.
En papa zou inderdaad geen boeman mogen zijn. Bovendien als hij 'stout' is bij jou, los jij het op en hoeft papa (heel belangrijke dingen buiten beschouwing gelaten) het toch niet eens te weten? Dat is toch helemaal niet belangrijk?
Ik vraag dat nooit. Ik ga er van uit dat het absoluut haar bedoeling is om lief te zijn en te luisteren, maar dat dat ook wel eens mis zal gaan. En als het misgaat, kunnen opa en omi dat prima oplossen en hoef ik niet te horen of en wanneer ze 'niet lief' is geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach als Jen bij oma gaat logeren vraag ik ook altijd, zul je wel lief zijn en netjes luisteren?
Er hangt uiteraard geen straf aan als dat niet gebeurt... Als ze zich misdraagt bij mn ouders dan lossen zij dat op dat moment op.
Er zijn kinderen waarbij dat nodig is, ik geef het ook altijd aan, maar ik hoef het probleem nooit op te lossen, dat is aan papa.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:46 schreef Ticootje het volgende:
Bij Jen is het gewoon absoluut nodig om het even te melden..
Eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn kinderen waarbij dat nodig is, ik geef het ook altijd aan, maar ik hoef het probleem nooit op te lossen, dat is aan papa.
Maar deze discussie past beter elders denk ikDit is juist een leuk topic vanwege herkenning en dergelijke en nu is het meer discussie. My 2 cents.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |