abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129733874
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef DJMO het volgende:
mjah, m'n boosheid is al weer gezakt hoor ;) maar alsnog blijft het kut dat ik nu een volledige muur opnieuw moet behangen :') (en als ik het goed wil doen, de hele kamer, omdat ik niet weet welk behang er nu op zit, qua waar het gekocht is en welk kleurnummer etx het heeft)
Hoe hoog is het en om hoeveel banen gaat het? Wat je zou kunnen doen is die volledige baan 'afsteken' en met schoolbordverf kunnen verven en een lijst van hout er omheen maken. Of een lijst van hout en prikbord spul ofzo.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:38:30 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129734573
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef DJMO het volgende:

hij voor straf morgen z'n vader en/of opa bellen om om nieuw behang te vragen.
Waarom is dat een straf DJMO? Is hij bang voor hun reactie? Of vind je het lastig om hem zélf er op aan te spreken?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 augustus 2013 @ 22:39:34 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_129734630
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Moonah het volgende:

[..]

Waarom is dat een straf DJMO? Is hij bang voor hun reactie? Of vind je het lastig om hem zélf er op aan te spreken?
hij had papa beloofd om te luisteren en lief te zijn bij mama. Indien hij zou stout zou zijn, zou ik papa bellen. en ik vind dit wel een reden dat hij zelf papa mag bellen om uit te leggen dat hij stout is geweest.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 augustus 2013 @ 22:39:53 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_129734659
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hoe hoog is het en om hoeveel banen gaat het? Wat je zou kunnen doen is die volledige baan 'afsteken' en met schoolbordverf kunnen verven en een lijst van hout er omheen maken. Of een lijst van hout en prikbord spul ofzo.
ga ik nog even over nadenken :Y wel een leuke optie idd!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_129734729
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

ga ik nog even over nadenken :Y wel een leuke optie idd!
Goedkope plinten van vurenhout. Gamma ben je voor een paar euries klaar.
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 22:43:49 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129734890
quote:

[..]

hij had papa beloofd om te luisteren en lief te zijn bij mama. Indien hij zou stout zou zijn, zou ik papa bellen. en ik vind dit wel een reden dat hij zelf papa mag bellen om uit te leggen dat hij stout is geweest.
vind je het niet een beetje oneerlijk om pa als boeman in te schakelen?
en ik zou niet meteen voor nieuw behang zorgen.
laat m maar een tijdje tegen het gesloopte aankijken. het is toch zijn kamer?
ik zou er verder geen woord aan vuilmaken. gewoon dat behang laten zitten.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:44:39 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129734928
quote:

[..]

Zoals door anderen gezegd, dit incident kan best een plausibele oorzaak hebben. En dat het in zijn beleving helemaal niet 'stout' is.
En eerlijk gezegd vind ik het een beetje dubieus om je gezag van de andere ouder af te laten hangen. Dat ondermijnt jouw eigen gezag. Snap je wat ik bedoel? Net zo iets als "wacht maar tot je vader thuis is....!!!".
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:49:34 #158
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_129735172
Ik was toen ik 3-4 jaar was ook een behangpulker. Mijn vader heeft echt vaak nieuw behang moeten plakken.
En achteraf snapte ik best wel dat ik dat niet mocht doen, en toch vond ik het pulken te leuk, vooral 's ochtends en 's avonds als ik in bed lag en deed ik het dan toch. Ik dacht echt niet na over de gevolgen, ik begreep dat niet eens.
(En uiteindelijk kreeg ik een wandschildering van Disney's Sneeuwwitje en de 7 dwergen :P )

Hij is 4... ik vind dat je het hem niet aan kunt rekenen. Hij overziet gevolgen gewoon niet en hecht niet zo'n waarde aan een behangetje als jij.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:13:44 #159
5428 crew  miss_sly
pi_129748796
quote:

[..]

Ik vind ook niet dat je van een kind een dergelijke belofte kunt vragen.
En papa zou inderdaad geen boeman mogen zijn. Bovendien als hij 'stout' is bij jou, los jij het op en hoeft papa (heel belangrijke dingen buiten beschouwing gelaten) het toch niet eens te weten? Dat is toch helemaal niet belangrijk?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129749158
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat je van een kind een dergelijke belofte kunt vragen.
En papa zou inderdaad geen boeman mogen zijn. Bovendien als hij 'stout' is bij jou, los jij het op en hoeft papa (heel belangrijke dingen buiten beschouwing gelaten) het toch niet eens te weten? Dat is toch helemaal niet belangrijk?
Ach als Jen bij oma gaat logeren vraag ik ook altijd, zul je wel lief zijn en netjes luisteren?

Er hangt uiteraard geen straf aan als dat niet gebeurt... Als ze zich misdraagt bij mn ouders dan lossen zij dat op dat moment op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:40:18 #161
5428 crew  miss_sly
pi_129749745
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach als Jen bij oma gaat logeren vraag ik ook altijd, zul je wel lief zijn en netjes luisteren?

Er hangt uiteraard geen straf aan als dat niet gebeurt... Als ze zich misdraagt bij mn ouders dan lossen zij dat op dat moment op.
Ik vraag dat nooit. Ik ga er van uit dat het absoluut haar bedoeling is om lief te zijn en te luisteren, maar dat dat ook wel eens mis zal gaan. En als het misgaat, kunnen opa en omi dat prima oplossen en hoef ik niet te horen of en wanneer ze 'niet lief' is geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129749897
Bij Jen is het gewoon absoluut nodig om het even te melden..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:54:22 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_129750150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:46 schreef Ticootje het volgende:
Bij Jen is het gewoon absoluut nodig om het even te melden..
Er zijn kinderen waarbij dat nodig is, ik geef het ook altijd aan, maar ik hoef het probleem nooit op te lossen, dat is aan papa.

Maar deze discussie past beter elders denk ik :@ Dit is juist een leuk topic vanwege herkenning en dergelijke en nu is het meer discussie. My 2 cents.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:48:20 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129757896
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn kinderen waarbij dat nodig is, ik geef het ook altijd aan, maar ik hoef het probleem nooit op te lossen, dat is aan papa.

Maar deze discussie past beter elders denk ik :@ Dit is juist een leuk topic vanwege herkenning en dergelijke en nu is het meer discussie. My 2 cents.
Eens. :)
Ik open wel even een nieuw topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door Moonah op 06-08-2013 17:33:29 (linkje toegevoegd) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')