De liefste OUD user award
![]()
-
Slaapmeisje ![]()
De grappigste user in OUD award -
Bixister, ze is vaak erg scherp, ziet dingen waar anderen (vermoedelijk) snel overheen lezen, haar stijl waarop ze dan reageert doet me regelmatig glimlachen.
De beste mod in OUD award -
Brighteyes, voor deze ene keer eens voluit. Ik vond het zo grappig dat je geen afscheid kon nemen van OUD en weer snel als blauwe terug kwam. Ik heb ook helemaal niet het idee dat je nu minder doet in OUD.
![]()
De helpende hand award -
Rewimo ![]()
De hormonster award -
Chacama De columnist(e) award -
Renzell, ze schrijft erg visualiserend met een overmatig gebruik van de smilies, heel enthousiast en liefdevol over Julius!
De reldel award -
EasyDe blooper award -
Djeez, dat was echt zo stom!!!
De kliek award -
Jessie
Leukste user icoon award - ik ga even rond kijken...
De treffendste signature award -
Phluphy
De grote geduld award - Ik ben echt zo blij dat we dit jaar slaapmeisje niet massaal hoeven te nomineren, er zijn toch een paar dames uit die reeks zwanger geraakt afgelopen jaar, mooi is dat!
Mijn gedachten gaan ook nog wel eens naar Spindizzy, maar haar zie ik hier nooit meer en heb geen idee hoe het wachten er voor haar bij staat. Ik kan verder ook niet kiezen, ik gun het jullie zo van harte!
De mooiste buik award -
Sugar!! Tot 2 keer toe een prachtig mooi bolletje en nu weer zo mooi plat, dat verdient een award!
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal -
Moonah, een goed geschreven en zeer aangrijpend verhaal, maar met een fantasthies mooi resultaat!
De kinderkamer award -
Tan, vier superleuke unieke creatieve kamers
De creaward -
M@x, ik vind haar creaties echt leuk, inspirerend, haar stijl spreekt me erg aan.
De leukste kindersite award -
Ireth, ziet er altijd goed uit, en dankzij jou kan ik het liedje met de olifant zingen met Chiara
![]()
Het leukste kinderpraatje award -
Jolie
Meest memorabele topic/ qoute award -
ik weet niet hoe te zeggenDe schattigste kids uit 1 gezin award -
Liam en Ezra, wat een droppies zijn dat! En Ian er ook een beetje bij!
Beste fotograaf award -
IcicleKids-fotospammer-award -
Spuuglokje, maar wel met leuke kiekjes van schatjes van kinderen!
OUD- anti award - Ik vond idd de server wel erg vaak anti OUD
Troostaward -
Anitra