quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef Phluphy. het volgende:
Leuk, een enquete![]()
De helpende hand award: BE
De columnist(e) award : must be Luchtbel
Leukste user icoon award : M@x
De treffendste signature award : Sugar
De creaward : Sugar
Meest memorabele topic/ qoute award:het overlijden van Danyel
Troostaward : must be Pepper
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
De categorien!
![]()
De liefste OUD user award ----->> Slaapmeisje
De grappigste user in OUD award --------->> GEEN IDEE
De beste mod in OUD award ------->> Bright Eyes
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. ----->>Bright Eyes
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! -------->>GEEN IDEE
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! ------->>Ireth
De reldel award ------------->> GEEN IDEE
De blooper award------>> GEEN IDEE
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. -------->> GEEN IDEE
Leukste user icoon award ------>> M@X
De treffendste signature award ------>> Bar & Mar
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje------>> Bright
De mooiste buik award -------->> Sugar
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer ---------->> Stiekemurd
De creaward
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind)
Het leukste kinderpraatje award
Meest memorabele topic/ qoute award
De schattigste kids uit 1 gezin award ----------->> Snoopy
Beste fotograaf award ----------->>
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. ------->> Spuuglokje
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd
Meest memorabele zwangerschap: Slaapmeisjequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
De categorien!
![]()
De liefste OUD user awardBelana en Dutchie
De grappigste user in OUD award Mwanatabu
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Nebelung
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Luchtbel
Leukste user icoon award Moussy
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Dat zijn er veel te veel
De mooiste buik award Moonah
Meest memorabele topic/ qoute award Thijs![]()
Beste fotograaf award Nick van Belana voor zijn prachtige foto's van Ive
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Sugar, Phluphy en Sjak
De columnist(e) award Neukquote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de vlos zelfs gebeld toen ik zonder na te denken een hap rauw croissantdeeg had gegeten midden in de nacht(don't ask..... ) en ik ervan overtuigd was dat ik nu acuut vol zat met Listeria-beestjes
ik kreeg ook acuut krampen, dat kwam door die beestjes die bij mijn baby probeerden te komen, echt waar! Dus...
laatste aanvullingen geplaatstquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
De liefste OUD user award
Diaan
De grappigste user in OUD award
Swetsenegger ik moet altijd erg lachen hoe hij schrijft
De beste mod in OUD award
BE
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander.
Rewimo
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien!
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven!
Swets nogmaals
De reldel award
Troel
De blooper award
Djeez toen hij zijn dochter dronken voerde
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt.
ik kliek niet ...
Leukste user icoon award
Pluphy Niet de leukste maar wel degene met de mooiste gedachte
De treffendste signature award
Jessie vooral het stukje alles is gaan hangen
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje
spekkiemonster heel brutaal om mezelf te nomineren, maar ik wacht al zolang...
De mooiste buik award
Slaapmeisje's buik blijft speciaal!
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal
Moonah
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer
Benthe/Stiekumerd mooi roze kamertje
De creaward
Sugar
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind)
Kozakken kijk, dat promoten helpt wel!!
Het leukste kinderpraatje award
Suus van Ireth daar moet ik zo om lachen
Meest memorabele topic/ qoute award
Bar-en Mar met de mededeling dat Thijs overleden is.
De schattigste kids uit 1 gezin award
Jolie zulke mooie grote ogen
Beste fotograaf award
Jessie
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt.
Vicky
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft
Hoe heet die meid die nog foto's zou plaatsen van die weggeven spulletjes?
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd
Pluphy
Meest memorabele topic/ qoute award "Ik weet niet hoe te zeggen" Bar en Marquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie nadat mijnergens in het wild stond te plassen
en dit vooral verborgen probeerde te houden voor de rest van de wereld
Juichen mama! Ajjemaal klappen! Goed geplast. Netjes hoor!
En dat natuurlijk op de megafoontetterstand
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
De categorien!
![]()
De liefste OUD user awarddat zijn er ff teveel om te noemen, want ik vind ik er heel veel superlief!
De grappigste user in OUD award Ireth! altijd leuke verhalen over haar Suus, gewoon echt een tof mens!
De beste mod in OUD award BE
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. dit zijn er ook meerdere, kan geen keuze maken, ik krijg zovaak lieve en goede tips als ik eens ergens mee zit vanwege Sara.
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! geen idee.
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Renzell!
De reldel award Geen
De blooper award Djeez
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Volgens mij kliek ik met niemand
Leukste user icoon award -
De treffendste signature award -
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Slaapmeisje
De mooiste buik award Sugar, wat een geweldig mooie buik was dat!
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal -
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer -
De creaward -
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) -
Het leukste kinderpraatje award Ireth, van Suus!
Meest memorabele topic/ qoute award Het topic van Bar, over Thijs![]()
De schattigste kids uit 1 gezin award Storm en Maria!
Beste fotograaf award Icicle
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky, maar ik geniet er altijd van hoor!
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft niemand
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Pinquit, omdat ik helemaal fan van Maxje ben! Superjochie![]()
Meest Memorabele zwangerschap: Slaapmeisje![]()
De beste mod in OUD award -quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
Uiteindelijk hoor ik Jans huilen. Dus ik storm in me blote, natte duidelijk 2 kinderen gehad hebbende lijf hun kamer binnen. Hebben ze toch nog iets gedaan. Het rolgordijntje omhoog gehaaldDag buren
De blooper awardquote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef easy-going het volgende:
Er zijn alleen geen rellen geweest dit jaar, ik heb af en toe nog zo mijn best gedaan, maar het kwam maar niet los![]()
Leukste user icoon award Ireth loopt hem helemaal mis omdat ze Tye heeft weggehaald dus wordt het die van M@xquote:Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef Rottdog het volgende:
Picture this moeders is moe, zwaar verkouden, voelt zich een wrak, totaal nergens voor in de stemming en is vandaag dus ook heel makkelijk wat betreft Zoë. Kind wil zich niet aankleden oke denkt mams loop je toch lekker in je luier rond boeiuh. Overal speelgoed moeders springt er gewoon over heen en denkt ach morgen is weer een dag. Maar die luier loopt wel vol dus ja dat mag dan wel eens verschoond worden maar door mijn verkoudheid ontgaat mij iets. Kind is nog niet in de meewerkende mood dus mams denkt slim te zijn. Rits de ene kant van de luier los, zo ook de andere en nu komt het ik pak het voorste gedeelte van de luier (voor de vaders de kant met de plaatjes) geef er een ruk aan, luier schiet door de benen van het kind en de poep vliegt zo de hele ronde in.Daar sta je dan met je goede gedrag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |