abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 16:10:02 #201
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_39878609
Pfew.... Dat is achter de rug....

Note to self: Niet meer van te voren aankondigen dat je kapot en uit de gratie geraakt speelgoed weg wil doen.... Domme doos die je d'r bent!!!

Tijdens het opruimen zei Nick zo ongeveer bij ieder legoblokje, potloodje of autootje dat ik die niet weg mocht gooien.... Heb wel redelijk ongemerkt het speelgoed dat wat mij betreft weg kan in een aparte kist kunnen verzamelen, Nick houdt die kist met argusogen in de gaten maar mams heeft die kist niet voor niets vlak naast de vuilnisbak gezet.... De komende weken zal geregeld een stukje speelgoed uit die kist in de vuilnisbak belanden, 't duurt ff maar zo komen we er ook wel....

Moet wel oppassen, want op dit moment wordt de vuilnisbak iedere 5 minuten ter inspectie geopend. Een autootje waar alle 4 de wielen vanaf waren dat ik dus wel in de prullenbak had gemieterd werd er onder bijzonder luid protest net zo hard weer uitgevist...

Ben benieuwd hoe ik de keet hier morgenochtend aantref... Heb al visioenen over omgekieperde vuilnisbakken....
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 juli 2006 @ 18:05:08 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39881309
Ik heb inmiddels geleerd dat je zulke acties moet houden als je kind niet thuis is of in bed ligt Hoewel Christan zich er redelijk in kan vinden als ik het gooi op: naar een ander kindje want daar ben jij al *veel* te groot voor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 juli 2006 @ 18:07:00 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39881358
Ik ga "het" spullen/speelgoed opruimen doen als Twan 3 weken met vakantie is bij zijn vader. Die eerste dag dat hij terugkomt, zal ik me wel schrap moeten zetten. Hier mag nog geen papiertje weg.
Make love, not war ☮
pi_39881516
Toch zou ik hier graag even een opmerking maken in het belang van het kind

Hou er wel rekening mee dat je kind enorm gehecht kan zijn aan iets wat voor jou niet meer dan een onooglijk lapje stof is. Ik kan me een dergelijke opruimbui namelijk nog goed herinneren
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 juli 2006 @ 18:14:19 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39881546
Ik zou er niet over piekeren om iets weg te doen waar hij echt aan gehecht is. Dit gaat puur over speelgoed waar hij niks meer mee doet, of dat stuk is of zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 juli 2006 @ 18:16:16 #206
114177 Diaan73
pi_39881579
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er niet over piekeren om iets weg te doen waar hij echt aan gehecht is. Dit gaat puur over speelgoed waar hij niks meer mee doet, of dat stuk is of zo.
Ja precies, dat is ook wat ik ermee bedoel. Ik zal het ook niet meteen in de vuilnis laten belanden maar in een doos op zolder... you never know. En waar hij te groot voor is, kan gewoon naar mn neefje van 2 maanden.
Make love, not war ☮
pi_39881596
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Soms is een kind aan dingen gehecht waar hij tijden niet naar omkijkt of niet mee speelt. Dat drie maanden achter elkaar kapot ligt te wezen in een kastje, maar er dan wordt uitgehaald om het nog eens te bewonderen. Omdat hij het van opa heeft gekregen bijv. (en jij dat allang weer vergeten was omdat het om iets onbenulligs als een lapje stof ging).
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 18:33:59 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39882004
hier gaat aanstaand puin in een doos de schuur in. is er een maand niet naar gevraagd, gaat het de bak in.
pi_39882841
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat aanstaand puin in een doos de schuur in. is er een maand niet naar gevraagd, gaat het de bak in.
noteert voor later eventueel
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 16 juli 2006 @ 19:30:21 #210
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_39883365
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef ChrisJX het volgende:
Toch zou ik hier graag even een opmerking maken in het belang van het kind

Hou er wel rekening mee dat je kind enorm gehecht kan zijn aan iets wat voor jou niet meer dan een onooglijk lapje stof is. Ik kan me een dergelijke opruimbui namelijk nog goed herinneren
Daar moet je inderdaad heel voorzichtig mee omgaan, daar heb je gelijk in. Punt is hier alleen dat Nick een fenomenaal geheugen heeft als het gaat om wat hij van wie gekregen heeft, met dito herinneringen aan het geef- of krijgmoment. Van alles maar dan ook alles weet hij nog van wie hij het heeft gekregen en bij welke gelegenheid. Een onooglijk klein blauw plastic blokje, waarvan ik geen flauw idee had waar het ooit bij had gehoord, bleek te horen bij een vijfdehands (en niet meer compleet) vormenspelletje bij Opa en Oma en was kennelijk ooit na het logeren mee naar huis gekomen. Een wieltje bleek bij een Mac-speeltje te horen, de rest was een jaar geleden al kapot en weggegooid.

Dat is gelijk ook de reden dat ik dat opruimen doe als hij er bij is: de verhalen komen dan gelijk los en mijn geheugen wordt ook opgefrist. Aangezien Nick niets maar dan ook niets weg wil gooien, en wij geen opslagruimte ter grootte van de Rotterdamse haven hebben, zal ìk de beslissing moeten nemen wat er weg kan en wat niet. Hoe graag ik ook wil, niet alles kan bewaard worden. De "prullaria" waarvan ik denk of vermoed dat hij er speciale herinneringen aan heeft bewaar ik wel. Ooit zal best aan het licht komen dat ik tòch wat dierbaars weggegooid heb en dat zal ik dan heel jammer vinden, maar er is gewoon een grens anders kan ik over een paar jaar m'n huis niet meer in van de zooi die we allemaal bewaard hebben.

Volgende keer moet ik alleen niet meer aankondigen dat er wat weggedaan gaat worden...
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 3 september 2006 @ 22:09:16 #211
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41464113
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef MamBoo het volgende:
Recept voor de nachtvoeding voor de kleine Bo (nu dik 2 jaar oud):

1. leg hongerige meid bij papa in bed
2. maak water warm, doe poeder in flesje
3. voeg water toe
3. goed schudden
4. draai speen op flesje
5. kijk verbaasd naar melk- en poederresten die vanaf plafond naar beneden druppen...
schitterend
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  maandag 4 september 2006 @ 22:42:09 #212
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41496747
Picture this moeders is moe, zwaar verkouden, voelt zich een wrak, totaal nergens voor in de stemming en is vandaag dus ook heel makkelijk wat betreft Zoë. Kind wil zich niet aankleden oke denkt mams loop je toch lekker in je luier rond boeiuh. Overal speelgoed moeders springt er gewoon over heen en denkt ach morgen is weer een dag. Maar die luier loopt wel vol dus ja dat mag dan wel eens verschoond worden maar door mijn verkoudheid ontgaat mij iets. Kind is nog niet in de meewerkende mood dus mams denkt slim te zijn. Rits de ene kant van de luier los, zo ook de andere en nu komt het ik pak het voorste gedeelte van de luier (voor de vaders de kant met de plaatjes) geef er een ruk aan, luier schiet door de benen van het kind en de poep vliegt zo de hele ronde in. Daar sta je dan met je goede gedrag
  maandag 4 september 2006 @ 22:50:10 #213
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_41497030
Lekker
  maandag 4 september 2006 @ 22:52:48 #214
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41497124
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41497456
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef Rottdog het volgende:
(voor de vaders de kant met de plaatjes)
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_41506539
Ik zie het helemaal voor me rottdog
Fake it till you make it...
pi_41507233
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef Rottdog het volgende:
...en de poep vliegt zo de hele ronde in...
Hehehe, dat heb ík zelfs nog niet voor elkaar gekregen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41559650
Geweldig Rottdog! Ik zie het (helaas ) ook voor me ...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:10:59 #219
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42762946
Ik had daarstraks een plaspop op schoot!

Je weet wel, zo'n pop waar je vroeger met een lepeltje of flesje bovenin poppevoedsel deed terwijl ze op het potje zat en het er van onderen net zo hard weer uit liep.

Suus kroop lekker bij me op schoot, pakte haar drinken en ging lekker onderuitgezakt zitten drinken... en ik kreeg bijna gelijktijdig een natte broek. Madam zat ook gelijk te plassen.... en mama was even daarvoor nog erg slaperig bij het wassen / aankleden, want ik was dus vergeten om haar een luier om te doen
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_42763012
whahahaah Ireth, wat een heerlijke blunder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42767431
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 09:10 schreef Ireth het volgende:
Ik had daarstraks een plaspop op schoot!

Je weet wel, zo'n pop waar je vroeger met een lepeltje of flesje bovenin poppevoedsel deed terwijl ze op het potje zat en het er van onderen net zo hard weer uit liep.

Suus kroop lekker bij me op schoot, pakte haar drinken en ging lekker onderuitgezakt zitten drinken... en ik kreeg bijna gelijktijdig een natte broek. Madam zat ook gelijk te plassen.... en mama was even daarvoor nog erg slaperig bij het wassen / aankleden, want ik was dus vergeten om haar een luier om te doen
Die is goed :D
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42767593
Ik heb ook eens iets heeel oenigs gedaan: Toen Danielle naar het ziekenhuis moest voro de amandelen meosten we heel vroeg weg. Omdat we twee auto's hebben, verhuist het autostoeltje steeds van auto. En voor deze blunder gingen we er automatisch van uit dat de ander het autostoeltje wel meteen goed in de auto zou zetten. Magoed, we rijden dus naar het ziekenhuis, weer terug, ik rijd nog een paar dagen rond en op een dag merk ik dat Danielle wel erg goed kan bewegen in het stoeltje....blijkt dat ding helemala niet in de gordels te hebben gezeten, stoeltje stond los op de achterbank !! Dit is nu typisch een verhaal wat ik nooooooit aan de oma's kan vertellen....die zouden me uit de ouderlijke macht ontzetten.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:11:24 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42770338
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:36 schreef Catootje het volgende:
Ik heb ook eens iets heeel oenigs gedaan: Toen Danielle naar het ziekenhuis moest voro de amandelen meosten we heel vroeg weg. Omdat we twee auto's hebben, verhuist het autostoeltje steeds van auto. En voor deze blunder gingen we er automatisch van uit dat de ander het autostoeltje wel meteen goed in de auto zou zetten. Magoed, we rijden dus naar het ziekenhuis, weer terug, ik rijd nog een paar dagen rond en op een dag merk ik dat Danielle wel erg goed kan bewegen in het stoeltje....blijkt dat ding helemala niet in de gordels te hebben gezeten, stoeltje stond los op de achterbank !! Dit is nu typisch een verhaal wat ik nooooooit aan de oma's kan vertellen....die zouden me uit de ouderlijke macht ontzetten.
Dat hebben wij ook eens gehad We gingen de rotonde over en inene zie ik dat Amber zich stevig vastklemt aan de zijkant van de stoel en toen zag ik dat stoeltje heel langzaam omvallen. We waren net op tijd de rotonde weer af en toen veerde de stoel weer terug rechtop
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:43:43 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45614920
*kickup*

Suus heeft een nieuw stopwoordje... "joh"

Als in "Nee joh!!!" en "ech nie joh!!!"

Nu had ik dus vanmiddag terwijl we van de supermarkt naar huis liepen een opvoedkundig gesprek met mijn dochter...

"Suus, je moet niet 'joh' zeggen, dat is niet zo leuk, je kan dan beter 'nee mama!!' of 'ech nie mama!!' zeggen, dat is veel liever!"
"Vind joh dat dan ook niet leuk mama??"
"eehh.. nee Suus.. "

Ondertussen lopen we door een straatje met allemaal voortuintjes..

"waar woont joh dan mama??"
"ja eehh.. dat weet ik niet precies hoor Suus! " (hoe leg je een niet tastbare term uit? )
"Woont joh hiero soms??" *wijst naar huis + tuintje*
"ah nee joh!!!"

Het was me ook ineens duidelijk hoe ze aan dat 'joh' is gekomen....
  woensdag 24 januari 2007 @ 08:34:51 #225
156412 hestria
erg gastvrij
pi_45621457
Ik heb er een aantal, ook al van wat later

Toen michelle een week of 3 was, om 10 uur naar bed toe gaan, en s'ochtends om 8 uur wakker worden met het idee dat er iets niet klopt. Erachter komen dat ze 2 flessen heeft gemist, maar gewoon doorgeslapen heeft. De ochtend fles ging erg snel.

Mama was boos op papa en noemde hem eikel, even later horen we aan de tafel eikel, eikel, eikel.

Michelle op het potje gezet en daarna in overleg met schoonmama nog wat in haar bloote billen laten lopen, Michelle bij het bureau zien staan kijken wat papa aan het doen is en ondertussen papa's schoenen vol piesen

In een volle winkel, de verkoopster tegen michelle zeggen dat ze zo'n mooie lieve meid is, michelle nee zeggen en vertellen dat ze een DOOS is
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_45621987
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:34 schreef hestria het volgende:
Ik heb er een aantal, ook al van wat later

Toen michelle een week of 3 was, om 10 uur naar bed toe gaan, en s'ochtends om 8 uur wakker worden met het idee dat er iets niet klopt. Erachter komen dat ze 2 flessen heeft gemist, maar gewoon doorgeslapen heeft. De ochtend fles ging erg snel.

Mama was boos op papa en noemde hem eikel, even later horen we aan de tafel eikel, eikel, eikel.

Michelle op het potje gezet en daarna in overleg met schoonmama nog wat in haar bloote billen laten lopen, Michelle bij het bureau zien staan kijken wat papa aan het doen is en ondertussen papa's schoenen vol piesen

In een volle winkel, de verkoopster tegen michelle zeggen dat ze zo'n mooie lieve meid is, michelle nee zeggen en vertellen dat ze een DOOS is
Van Buurman & Buurman: "Gutverdumme!"
Van mij: "KUT!" (van een kind dat niet praatte...maar dat woord dan weer net wel oppikte...die ene keer dat we uit eten gingen...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45622522
haha ja foute woorden pikken ze feilloos op, vreselijk! en Ireth, zo'n blunder vind ik 't niet maar wat toevallig, Piet is ook ineens zo aan het 'joh'en. bij hem komt het duidelijk van een dvd die hier favoriet is (over een helicopter die Budgy heet) en waar 1 van de collega-helicopters blijkbaar vaak 'joh' zegt. het was mij niet opgevallen maar nu Piet het zo ineens veel gebruikt ging ik toch eens opletten waar hij dat van had.
pi_45625502
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef Ireth het volgende:
*kickup*

Suus heeft een nieuw stopwoordje... "joh" [afbeelding]

Als in "Nee joh!!!" en "ech nie joh!!!"

Nu had ik dus vanmiddag terwijl we van de supermarkt naar huis liepen een opvoedkundig gesprek met mijn dochter...

"Suus, je moet niet 'joh' zeggen, dat is niet zo leuk, je kan dan beter 'nee mama!!' of 'ech nie mama!!' zeggen, dat is veel liever!"
"Vind joh dat dan ook niet leuk mama??"
"eehh.. nee Suus.. "

Ondertussen lopen we door een straatje met allemaal voortuintjes..

"waar woont joh dan mama??"
"ja eehh.. dat weet ik niet precies hoor Suus! " (hoe leg je een niet tastbare term uit? )
"Woont joh hiero soms??" *wijst naar huis + tuintje*
"ah nee joh!!!"
[afbeelding] [afbeelding]

Het was me ook ineens duidelijk hoe ze aan dat 'joh' is gekomen....
Hihihihi

Zo roept Sara nu de hele dag :nou, en noh..
Ook leuk is: So! (van zo) als ze ergens klaar mee is.

Sara's derde woordje (na poes en papa) was Hasj, en Hasjies, dat riep ze de hele dag, geen idee hoe ze eraan kwam.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45643584
hehee heerlijk die blunders
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45665251
fuente, haha misschien bedoelt ze er (h)alsjeblieft mee? (zo zegt anna 't de laatste tijd tenminste. "hasje! hasjeblief!"
pi_45670343
Wat een leuk topic!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:54:58 #232
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46723850
Suus lag vanacht tussen ons in in bed, maar zonder luierbroekje, alleen in haar onderbroekje. Aangezien we geen waterdichte hoezen hebben was ik daar dus niet echt blij mee, dus ik begon madam aan haar broekje te trekken zodat ik een luierbroekje aan kon doen. Madam had daar geen zin in en stribbelde aardig tegen dus ik werd lichtelijk geirriteerd en begon wat te sjorren aan dat onderbroekje. "Suus ff luisteren nu, je moet een luierbroekje aan! Nu ff niet zo piepen en meewerken!!"

Manlief schiet in de lach en knipt het lampje aan... met mijn ogen knipperend tegen het felle licht vraag ik beduusd waar Suus nu ineens zo snel naar toe was...

Ik was dus half slapend druk bezig geweest om manlief uit zijn boxershort te sleuren.. Die kwam dus niet meer bij van het lachen.. en Suus?? Die lag gewoon in haar eigen bedje...

pi_46723898
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef Ireth het volgende:
Suus lag vanacht tussen ons in in bed, maar zonder luierbroekje, alleen in haar onderbroekje. Aangezien we geen waterdichte hoezen hebben was ik daar dus niet echt blij mee, dus ik begon madam aan haar broekje te trekken zodat ik een luierbroekje aan kon doen. Madam had daar geen zin in en stribbelde aardig tegen dus ik werd lichtelijk geirriteerd en begon wat te sjorren aan dat onderbroekje. "Suus ff luisteren nu, je moet een luierbroekje aan! Nu ff niet zo piepen en meewerken!!"

Manlief schiet in de lach en knipt het lampje aan... met mijn ogen knipperend tegen het felle licht vraag ik beduusd waar Suus nu ineens zo snel naar toe was...

Ik was dus half slapend druk bezig geweest om manlief uit zijn boxershort te sleuren.. Die kwam dus niet meer bij van het lachen.. en Suus?? Die lag gewoon in haar eigen bedje...

Whoehahahaha die is echt geweldig Ireth!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2007 @ 10:00:19 #234
81992 Githa
pi_46723933
Ireth ....
Geweldig!!!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:06:57 #235
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46724061
ireth
En paste je man het luierbroekje? hahahaha
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:08:52 #236
114177 Diaan73
pi_46724113
Ireth wat een geweldig verhaal!!!
Make love, not war ☮
pi_46724256
Ireth de tranen lopen over mijn wangen...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46724556
BOEHAHAHAHAHAHA
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 februari 2007 @ 10:27:48 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46724588
Hahaha Ireth
pi_46724792
Ireth
pi_46725107
Kinky hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46725163
Whahahah Ireth, geweldig!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46725647
hahahaha

nog even en ik kan hier ook meeposten!
ik praat en doe vanalles in mijn slaap, zeker in 'stressvolle' tijden
Ik vermoed zomaar dat ná de geboorte zo'n periode gaat volgen
pi_46726283
Ireth!!!
Beeldscherm zat hier onder het drinken, ik moest het uitproesten.
Geweldig verhaal!
je man maar denken dat ie zomaar midden in de nacht zijn broek uit moest zodat jij hem kon bespringen... nee... is het omdat ie een luierbroekje moet!
whoehahahaha
pi_46727446
Ireth , hahaha.
Fake it till you make it...
pi_46729170
Note: lees dit topic niet als je aan het lunchen bent.

* veegt thee van het beeldscherm.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:08:56 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46729372
LOL ireth!! was je zo slaapdronken!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:12:33 #248
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46729488
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef pinquit het volgende:
LOL ireth!! was je zo slaapdronken!!
Ik heb dat dus heel vaak, tot grote hilariteit van manlief..

Ouders; Blundertopic part II
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:16:22 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46729624
whahahaha keigrappig toch
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:57:45 #250
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_47262151
Ireth!

Wat is/was Wilyan makkelijk. Kan zichzelf vermaken, vreet niet heel vaak belachelijk achterlijke dingen uit... Maar Hanne! Niet vertrouwd om die ook maar een seconde uit het oog te verliezen.

Gisteren halen we Wilyan uit psz/school. Vlak naast de psz staat een KPN-hokje met zo'n heras-hek er omheen. Daarnaast staan vaak paardjes. We gaan dus bij de paardjes kijken en dat gaat lange tijd goed.
Ineens ziet Wilyan een lieveheersbeestje en het valt ons op dat er wel héél veel van die beestjes zijn. Op dat moment begint Hanne te piepen en begint daarna te huilen.
Ik kijk op en daar staat ze dan.. Heeft onze kleine dame haar hoofd tussen twee spijlen van dat hek door gestoken!
Gelukkig kreeg ik gewoon haar hoofd weer tussen de spijlen door. Maar mèèèn, dan bedenk je je ineens wat als dat nou níet gelukt was!
* Noli. had al visioenen van grote brandweerkerels met giga instrumenten om dat hek om dat kleine eierhoofdje weg te knippen en dan een moeder ernaast zwetend met een kop als een biet..

Achteraf lachen we er wat om (echt weer een Hanne-actie) en zijn we weer met de neus op de feiten gedrukt..
Ze is niet los vertrouwd..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')