abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 21:38:23 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26484238
Vorige Ouders; Blundertopic

Kom maar op met die leuke blunders
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 21:53:16 #2
81992 Githa
pi_26484688
oooohw dit leuke topic weer ...nou zoveel blunder heb ik nog niet meegemaakt maar die gaan ongetwijfeld komen maar deze kan ik al wel toevoegen

Jordy is helemaal geen huilbaby en huilt dan ook eigenlijk alleen als er echt iets is. Een paar weken terug had Jordy de dag ervoor erg veel gehuild, hij was wat verkouden maar verder niks bijzonders.... Nu hadden we een super drukke dag, lekkage in de keuken die ons nogal bezig hield. En ook vandaag begon Jordy weer zo enorm te huilen en ik kreeg hem maar niet stil Hij was zo super zielig Dus ik tegen mijn vriend. "Bel de dokter maar, hij blijft maar huilen er is gewoon iets niet goed !" Ondertussen alle mogelijke oorzaken overdenkend ...

en ineens wist ik het!

hmmmmmz, hoelaat is het?
Hij heeft honger ! hij had al een uur geleden eten moeten hebben

Na de fles was hij dus ook niet meer "ziek" Gewoon alles bedenken maar er niet op komen dat hij wel eens honger zou kunnen hebben.
  zondag 24 april 2005 @ 21:58:38 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26484827
Ik quote nog even die van Luchtbel, die het topic omhoogschopte terwijl ie bijna vol was:
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Hello Jolietje is morgen 9 maanden en het bleek alleen maar erger te worden, zo heeft ze regelmatig met een speen in het overslagje van d'r rompertje geslapen en ik me maar afvragen waar die spenen toch bleven tijdens het verschonen. Goot ik op een veel te vroege morgen yoghurt in d'r fles in plaats van melk, had ze een luier achterstevoren aan, was bij het postkantoor niet meer te achterhalen wat het nummer van mijn pakketje was; in de 3 minuten dat we hadden staan wachten was het bonnetje tot 4 cm na opgegeten had ik nog Vicks aan m'n vinger toen ik daarmee een wondje op d'r hand wou bekijken dat brandde enorm.

Paar weken geleden was ik d'r aan het verschonen bij de Hema en kon na een ware vechtpartij (veel te hoge verschoontafel en te druk kind) slechts 1 sokje terugvinden. Het tweede sokje was onvindbaar, uiteindelijk maar een nieuw paar sokken gehaald en weggegaan. Toen ik later die dag bij een vriendin een poepluier van Jolie wilde verschonen riep ik geschrokken hulp in; er zit iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok

Oh en onze antilekbeker kan nergens mee naar toe, echt heel raar maar er zat helemaal geen dop bij toen we hem kochten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 24 april 2005 @ 21:59:18 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26484850
LB die sok
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26486997
quote:
....iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok

omg... ik stikte bijna in m'n dropje....
pi_26487872
die rapley methode ook...
pi_26515285
Nou dan mijn blunder van afgelopen zondag. Morgaine was zo moe en ik liep nog in pyama rond dus ik nam haar nog even bij mij in bed en toen ze uiteindelijk in slaap was gevallen heb ik haar laten leggen en ze sliep zo lekker. Kussens aan beide zijkanten van ons bed gelegd en mij gaan douchen en aankleden. Toen ik klaar was naar de woonkamer gegaan en toen we even bezig waren met mijn "nieuwe" naaimachine (erg tweedehands) hoorde we een harde knal gevolgd door een hoop gegil en gehuil. Morgaine was zelf maar van het bed gekropen en head first er van af gelazerd. Een flinke rode plek op haar voorhoofd rijker en wij bijna een hartverzakking. Nu mag ze alleen nog in haar eigen bed slapen of bij ons als we er in blijven liggen!
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:34:42 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26515748
Ik zie dat er genoeg opvolgers zijn voor mijn felbegeerde trofee.

Over die antilekbekers; zo was ik laatst zoooo blij, wat had meneertje toch goed gedronken. In 1x de helft van zijn bekertje leeg. Pak ik hem op om hem te prijzen middels een flinke knuffel, voelt hij toch behoorlijk 'nat' aan. Beker was niet zo antilek als we dachten. Kind onder, stoel kletsnat.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:21:26 #9
61800 Rottdog
pi_26550874
Komt die dan

Net Zoë in de tummy gedaan vindt ze geweldig en ik dacht gezellig gaan we weer eens wat tummy foto's maken Zet de tummy onder de douche, Zoë erin lekker spelen ga er voor zitten met de dig, kind lekker aan het spelen niets aan de hand. Totdat ze ziet dat ik dichtbij kom en zich geen moment bedenkt van leuk pakke zodat ze met tummy en al ondersteboven gaat op een stel handdoeken en ik daar voor zittende de hele volle lading van water over me heen krijgt. Kind verbaasd kijkend naar haar moeder die volledig in een deuk ligt van de opdat moment nog afknippende foto

† In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 08:10:01 #10
81992 Githa
pi_26561953
Rottdog.... moest Zoë uiteindelijk ook nog lachen ?
Dit zijn nog eens leuke blunders en helemaal wanneer er zo'n leuke foto bij staat.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:08:21 #11
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26564963
Rottdog
pi_26565368
Rottdog Ik had ook wel een foto van jou willen zien na de omgevallen emmer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 28 april 2005 @ 19:56:04 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26578457
Hahahaa
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 28 april 2005 @ 21:29:39 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26580999
Nu kom ik even blunderen hoor:

Mijn vriend heeft een heel lief petekindje, die ik laatst wilde tempen!

Maar zijn moeder, heeft ook op de commode naast de thermometer haar positieve zwangerschapstest van hem liggen!
Maar aangezien dat ding enorm lijkt op een thermometer pakte ik niets vermoedend die test in plaats van die thermometer...
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:36:50 #15
81992 Githa
pi_26581258
Wahahaha, Rijstebuiltje ...da's ook een goeie
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:52:44 #16
43556 miss_dynastie
pi_26581782
Rottdog, beeldige foto
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:11:35 #17
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26596802
woahahaha
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 12:58:22 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_26617375
Ik heb een paar weken geleden een klein blundertje gemaakt.

Ik paste even op mijn nichtje van net een jaar oud en gaf de kinderen een banaan. Banaantje pellen, banaantje uit het vuistje. Tot 3x toe flikkerde ze dat ding door de tuin heen met een boos gezichtje. hup, banaan afspoelen, weer gegeven, ik wíst dat ze die dingen at. Tot het grote vreetmonster Cas kwam, die heeft hem maar opgegeten.

Bleek dat ze alles nog geprakt eet ipv uit het vuistje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:28:15 #19
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26628896
Rottdog: Die verse schuimsporen nog in die emmer. GEWELDIG !!
  maandag 2 mei 2005 @ 19:47:01 #20
61183 leonieke
Dan toch?
pi_26674340
Het zou niet mogen, maar ik plaats hier toch maar een vette TVP
Dit topic is té zalig om te missen
pi_26677585
Hijs niet van pas, maar wil hem toch vertellen!

Op een dag ga ik met Suus in de wandelwagen naar de bakker, brood halen. Vaak kreeg Suus dan van mij een krentenbol, niet altijd, maar meestal wel.

Broodjes gekocht, dag gezwaaid naar de bakkersvrouw en weer terug richting huis.

Suus zat een beetje te jengelen en met haar handje achterover naar mij toe te zwaaien.. en ze werd op een gegeven moment erg ongeduldig en zelfs bozig.

Haar krentenbol!

Madam zat startklaar met haar handje achterover tot ik er een krentenbol induwde te wachten en het duurde en duurde en duurde maar.... maar er kwam geen krentenbol!

Ben toen maar weer teruggegaan naar de bakker!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zondag 8 mei 2005 @ 18:46:04 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26830544
Rottdog het is trouwens net alsof je in onze badkamer bent, wij hebben ook zo´n kleur muur, een tub roze douche gordijn en zo'n kastje

In het zwembad de hele tijd bezig die twee benen in de goede gaten van de band te wurmen, dan denk je dat gaat thuis wel ff snel in de loopstoel kind loopt al weg terwijl ze steeds verder naar onder zakt vraag me nog af waarom. Op het moment dat het karretje boven het kind uit komt realiseer ik me dat er twee benen door één gestoken zitten
pi_26837406
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:46 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog het is trouwens net alsof je in onze badkamer bent, wij hebben ook zo´n kleur muur, een tub roze douche gordijn en zo'n kastje

In het zwembad de hele tijd bezig die twee benen in de goede gaten van de band te wurmen, dan denk je dat gaat thuis wel ff snel in de loopstoel kind loopt al weg terwijl ze steeds verder naar onder zakt vraag me nog af waarom. Op het moment dat het karretje boven het kind uit komt realiseer ik me dat er twee benen door één gestoken zitten
Ha ha zo heb ik mijn zoontje toen ie heel klein was wel eens in een tuinbroek gehezen, en hij probeerde nog weg te lopen ook, dat stomverbaasde koppie van hem, hij viel niet maar hij keek wel erg benauwd.
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:00:34 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_29906563
schopje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_29906722
Wat wil je kwijt Troel, vertel
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:14:31 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_29907068
Nou, de enige blunder die ik kan bedenken is dat ik de twee jongste kinderen van Logician soms wel eens verkeerd noem. Dus dat de oudste de naam van de jongste krijgt enzo

Verder wilde ik graag nog meer smeuige verhalen van jullie horen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:36:27 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_29907708
Ik heb er wel 1 hoor

Cas liep vanavond in zijn blote kontje rond en stond op eens in zijn piemeltje te knijpen en om ons heen te dreutelen met een luier. Dat is een teken dat hij moet plassen. Peet tilt hem op en hupt naar de wc... Cas had al gepoept, armen en handen vol stront dus
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29911146
Over smeuiig gesproken....
pi_29911462
1: even niet opletten terwijl de oudste alleen een onderbroek aanheeft ivm zindelijkheidstraining
2: als de stank inmiddels te erg is om te negeren er achterkomen dat er gepoept is
3: kind alsnog op de plee zetten om het "poep hoort bij de wc"-gevoel te geven
4: volgescheten onderbroek uitspoelen onder de douche, onderwijl de jongste de badkamer uitschreeuwend
5: *paf*
6: van de wc gevallen kind achter de wc vandaan vissen, de wc-borstel afpakken, onderwijl de jongste de wc uitschreeuwend
7: jankend kind met beginnende buil op hoofd onder de douche zetten, onderwijl controlerend of je zelf niet onder de stront zit (en uiteraard jongste nu én uit de badkamer én uit de wc houdend middels viswijfgeschreeuw )
8: erachterkomen dat jankend kind inmiddels niet meer huilt om zijn buil, maar omdat de douche maar niet warm wordt
9: warm water aanzetten
10: jongste met onverantwoord vet en zoet en veel snoep voor de tv zetten
11: oudste in- en afzepen en naar rozenbloesempjes ruikend afleveren voor de tv
12: wc en badkamer uitbaggeren en wasmachine aanzetten
13: op het kinderdagverblijf en in de speeltuin uitleggen dat hij van de wc gevallen is en ik hem heus niet expres onder de koude douche zette
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:16:21 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29911717
Mwanatabu . Het is wel een beetje herkenbaar (vooral bij de schaamteicoontjes ), maar als je het zo op een rijtje zet is het wel heel erg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:51:47 #31
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_29912161
Och help Mwanatabu
Ik zie dit verhaal echt helemaal voor me!
pi_29912179
Morgaine was jarig op 11 augustus en moeder was in een vage bui terwijl ik haar aan het verschonen en aankleden was buk ik om iets uiit de onderste lade van de kommode te pakken (vergeten klaar te leggen) en nog voor ik met mijn ogen kan knipperen ligt er een huilend kind op de grond. Wat voel je je dan stom!!!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:57:49 #33
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29912262
mm, niet direct een blunder met het kind zelf.
ik heb lang opgepast bij een familie met twee meiden. we waren naar de stad geweest, de moeder was ook mee. ze liep de gang binnen en zette de buggy zo neer en ging eerst haar jas ophangen, tas wegzetten terwijl ze het kind met jas en al in de buggy liet zitten. Dus ik dacht lief te zijn en maakte het riempje los en tilde het meisje er vast uit. * KNAL *
Er bleken flessen yoghurt in het netje van de buggy te zitten en het kindje was bewust in de buggy gelaten om tegengewicht te geven, haha!
toen lag er dus een lege buggy op zijn rug met in het netje 2 kapotte flessen yoghurt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29922185
met Dochter, zoon van vier en drie even op een terrasje gaan zitten... Flink kletsen met een vriend die ik in tijden niet gezien had... Toevallig staat er vlakbij een draaimolen....
Jengel... Zeur... Ah... Mama... Okee... Ga maar snel....
Mogen we zelluf?
Nou.. Vooruit... Alles met arendsogen in de gaten houden.. Gaat prima.. Kiddies heerlijk aan het ronddraaien, moeder weer aan de klets... Komt dochterlief alleen terug... Uhm... Net had je nog een broertje....

Ja, die is kwijt... Paniek!!!!
Overal gespeurd.. Geen zoontje te bekennen... Dochter roept continu: "Die is bij de chinees"...
Mama moet nu zoeken, niet van dier are dingen zeggen.... Naast het terras een chinees restaurant, wat eigenlijk nog gesloten is... Met zoonlief voor het raam.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:24:46 #35
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29937029
ging vandaag heerlijk met kyllian de eendjes voeren stukje wandelen in het park
hij wilde op het bankje zitten dus ik zeg dat is goed
hoor ik een bonk is hij dus tussen de rugleuning en het zit gedeelte gegleden en hij lag lachend op de grond
toch voortaan eerst maar eens kijken ofdat hij daar wel op kan zitten
pi_29937215
Ik ben oppas geweest van oa een meisje van nu 4 jaar, toen ze een jaar of 2.5 was gingen we op dinsdag lekker naar de markt, een hele grote boodschappenlijst van mama meegekregen en ooknog eens 4 broden moeten halen. Dat allemaal leuk gehaald, kind in de buggy, spullen in en aan de buggy, op de markt even een krentebol halen, de buggy loslaten om geld te pakken en dan vergeten dat al die boodschappen veel meer wegen dan dat kind
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:22:57 #37
94046 PM-girl
pi_29947232
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben oppas geweest van oa een meisje van nu 4 jaar, toen ze een jaar of 2.5 was gingen we op dinsdag lekker naar de markt, een hele grote boodschappenlijst van mama meegekregen en ooknog eens 4 broden moeten halen. Dat allemaal leuk gehaald, kind in de buggy, spullen in en aan de buggy, op de markt even een krentebol halen, de buggy loslaten om geld te pakken en dan vergeten dat al die boodschappen veel meer wegen dan dat kind
haha, ik ben dus niet de enige!!
*
pi_29949653
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:22 schreef PM-girl het volgende:

[..]

haha, ik ben dus niet de enige!!
Nope En het was extra genant want het was middenop de markt en iedereen keek
pi_29952196
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef vamperotica het volgende:
met Dochter, zoon van vier en drie even op een terrasje gaan zitten... Flink kletsen met een vriend die ik in tijden niet gezien had... Toevallig staat er vlakbij een draaimolen....
Jengel... Zeur... Ah... Mama... Okee... Ga maar snel....
Mogen we zelluf?
Nou.. Vooruit... Alles met arendsogen in de gaten houden.. Gaat prima.. Kiddies heerlijk aan het ronddraaien, moeder weer aan de klets... Komt dochterlief alleen terug... Uhm... Net had je nog een broertje....

Ja, die is kwijt... Paniek!!!!
Overal gespeurd.. Geen zoontje te bekennen... Dochter roept continu: "Die is bij de chinees"...
Mama moet nu zoeken, niet van dier are dingen zeggen.... Naast het terras een chinees restaurant, wat eigenlijk nog gesloten is... Met zoonlief voor het raam.....
"die is bij de chinees"

Ik had er gister 2 minuten nadat ik de pc uitzette nog één:

Kind past opeens geen enkele broek meer ivm aanwezigheid gezonde pens, dus: nieuwe broeken kopen.
Wij in de winkel met een 2-jarige die het welgeteld 2 minuten interessant vindt om mee te denken over zijn nieuwe aanschaf en dan naar de kinderhoek kuiert. Pa en moe winkelen verder (in een overigens vrij kleine winkel, we dachten dus dat we genoeg overzicht hadden)
2 minuten later: kind komt voorbijgerend. We sturen hem terug naar de hoek.
1 minuut later: kind komt voorbijgerend. We sturen hem terug naar de hoek.
1 minuut later: kind komt voorbijgerend, buigt uit zichzelf af naar de speelhoek. Laat maar dus, denken we.
Niet dus. We arriveren een minuut later eindelijk met de enige 2 broeken in maat 92 met korte pijpen bij de speelhoek. Geen kind.
We kammen alle rekken uit, nog redelijk zachtjes zijn naam noemen (men moest eens denken dat we niet kunnen opvoeden ). Geen kind. Ik snauw iets naar mijn eega en loop het winkelcentrum in, uit eromheen, geen kind
Partner kamt ondertussen andere helft winkelcentrum uit. Onderwijl klamp ik diverse mevrouwen aan of ze ook een onbeheerd turfje hebben zien lopen. Diverse misprijzende blikken, maar geen aanwijzingen.
Dan uit de verte een hoop verlossend gegil: meneer is gevonden, was in plaats van naar de speelhoek een meisje ( ) achterna gerend en was zomaar een mooie speelgoedhobbelmotor met lampjes tegengekomen en was daar maar lekker op gaan zitten broemen.
Weer een wijze les, denk ik dan maar
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29952328
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:59 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nope En het was extra genant want het was middenop de markt en iedereen keek
Ik heb dat zó vaak zien gebeuren, en ik sta elke keer weer dubbel
pi_29961898
De ouders van mijn oppaskindje hadden me niet verteld dat ie in staat was om zelf de deur van het slot te doen... Ik lag al te slapen en werd wakker van het geschreeuw van dat hummeltje in de tuin. Godzijdank kon ie nog niet het hek dat de inrit van de straat afsloot open krijgen.

en ik wist niet dat PLASTIC dartpijltjes ook bloederige wonden kunnen veroorzaken.
pi_29990169
's ochtends tandjes poetsen. Zoontje staat al braaf met zijn mondje open 'AAAAAAAA' te zingen, terwijl ik en mijn ochtendhumeur zijn tandenborsteltje zoeken en er tandpasta op doen. 'Beetje heet' stamelt hij verrast als ik de tandenborstel over zijn gebitselementjes rag. Tuurlijk, denkt mijn slaperig brein, het zal wel, beetje heet, raar kind. Twee picoseconden later zet hij het op een brullen. Dan valt mij op dat ik per ongeluk Parodontax heb gebruikt in plaats van zijn milde peutertandpasta. Hij zingt nu, weken later, weer voorzichtig 'AAAAA' als zijn tanden gepoetst moeten, maar echt van harte gaat het niet meer.
pi_29990309
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef anneja het volgende:
's ochtends tandjes poetsen. Zoontje staat al braaf met zijn mondje open 'AAAAAAAA' te zingen, terwijl ik en mijn ochtendhumeur zijn tandenborsteltje zoeken en er tandpasta op doen. 'Beetje heet' stamelt hij verrast als ik de tandenborstel over zijn gebitselementjes rag. Tuurlijk, denkt mijn slaperig brein, het zal wel, beetje heet, raar kind. Twee picoseconden later zet hij het op een brullen. Dan valt mij op dat ik per ongeluk Parodontax heb gebruikt in plaats van zijn milde peutertandpasta. Hij zingt nu, weken later, weer voorzichtig 'AAAAA' als zijn tanden gepoetst moeten, maar echt van harte gaat het niet meer.
Zohow herkenbaar!!!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:14:55 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29990805
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:57 schreef _Arual_ het volgende:
De ouders van mijn oppaskindje hadden me niet verteld dat ie in staat was om zelf de deur van het slot te doen... Ik lag al te slapen en werd wakker van het geschreeuw van dat hummeltje in de tuin. Godzijdank kon ie nog niet het hek dat de inrit van de straat afsloot open krijgen.

en ik wist niet dat PLASTIC dartpijltjes ook bloederige wonden kunnen veroorzaken.
slaap jij altijd als je oppast je hoef hier nooit op te oppassen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29990933
ik sliep ook bij oppas gezin hoor _evenstar_ is helemaal zo gek nog niet.....

Moest dan ook de andere dag naar school, en de ouders van oppaskindjes kwamen meestal maar pas tegen 4en smorgens thuis....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:20:54 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29991027
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik sliep ook bij oppas gezin hoor _evenstar_ is helemaal zo gek nog niet.....

Moest dan ook de andere dag naar school, en de ouders van oppaskindjes kwamen meestal maar pas tegen 4en smorgens thuis....
ik heb ook opgepast.. maar een klein hummeltje gaat niet zo snel s nachts de straat op dunkt me.. s nachts bij het oppassen slapen oke dóh maar zoals ik het lees is dit overdags gebeurd..
Het komt op mij allemaal een beetje onverantwoord over..
pi_29991112
hmm ik weet het niet hoor, maar goed als ik sliep stond wel de babyfoon bij mij op de kamer zodat ik gelijk wakker werd als ik wat hoorde
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:41:27 #48
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29991720
Ik haal uit dat verhaal NERGENS of het overdag of 's avonds is en dan nog, als het kind boven ligt te pitten kan je zelf ook ff op de bank een uiltje knappen hoor, is geen verschil
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:51:07 #49
3011 E.T.
pi_29992008
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dus jij bent straks 24/7 wakker?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:51:41 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29992027
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:41 schreef Magneet het volgende:
Ik haal uit dat verhaal NERGENS of het overdag of 's avonds is en dan nog, als het kind boven ligt te pitten kan je zelf ook ff op de bank een uiltje knappen hoor, is geen verschil
je hoeft niet meteen te capsen ik zeg het komt op mij zo over.. en verschillen wij dan in van mening.. ik vind dat als je oppast op het kind van een ander je daar dn de verantwoordelijkheid voor hebt het komt op mij nu eenmaal onvoorzichtig over. ik mijn mening jij het jouwe prima toch ?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:53:50 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29992093
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

dus jij bent straks 24/7 wakker?
ja nou goed
pff kom op zeg en ik vind er nogal een degelijk verschil in zitten of het om het kind van een ander gaat of om je eigen kindje.. maar goed ik ga mezelf niet verantwoorden waarom en hoe en wat dit is mijn mening klaar
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:08:48 #52
61800 Rottdog
pi_29992647
Is s'avonds ook een keer bezocht door een jongetje van 2 met de woorden "kom even een bakkie leut halen". Ouders zaten in de kamer en hebben zoonlief nooit horen weggaan die is via de voordeur op pad gegaan.

Dat zijn van die dingen die kunnen gebeuren
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 07:58:44 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30021786
Oh die strontverhalen en Anneja die tandpastavergissing maakte ik op d'r verjaardag nota bene. Ze gaf gelukkig geen kik

Ik zeg regelmatig als ik een afspraak maak met mensen; oh ja komt wel goed uit, ik heb net opgeruimd; kom maar over een uurtje Jolie is net wakker kan ze even rustig eten.
Na een uur is dan meestal niks meer opgeruimd en zie ik de visite in een soort van shock om zich heen kijken.

Jolie speelt 's morgens vaak bij mij in bed, dan gaat ze op m'n buik zitten of staan en als ik JA! roep duikt ze bovenop me en ik doe dan m'n hoofd opzij zodat ze lachend in het kussen valt. Van de week stond ze op m'n buik mt de gordijnen te spelen, ik was nog moe dus ik lag half slapend tegen d'r te mompelen. Na een tijdje zei ze geen 'kiekiek' meer naar de buitenwereld maar vragend 'ja'? 'ja?' Uiteraard beantwoord ik dat met; JA! Goed kan jij spelen hoor; waarop ze zich bovenop me stort, voorhoofd tegen voorhoofd

Oh en ik zet onze fiets met Jolie erop altijd vast in ons pad door de container er tegen aan te schuiven. Dan kan ik nog even alles op slot doen of iets kleins pakken, iets wat ik moet doen. Maar de container tegen de fiets aanzetten om vervolgens diezelfde container aan de straat te gaan zetten is niet zo heel slim ik duwde hem naar voren dus de fiets knalde tegen me aan, ik wil niet weten wat er was gebeurd als ik hem weg had getrokken, nu was ze alleen onwijs geschrokken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:25:02 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_30037770
Oew, dat ken ik LB, ik lag ook een keer in bed en Christan laat zich enthousiast achterover vallen. BAF met zijn hoofd midden op mijn neus Gelukkig was Frank erbij want ik kon 10 minuten niks meer zien door de tranen in mijn ogen.

Eén van onze leukste momenten was dat waarop wij lagen te vrijen en Christan (jaar of twee) er gezellig bovenop klom met het idee van: Christan ook paardjerijden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_30068401
Van de vakantie hadden we trouwens ook weer een ranzige, we hadden net gegeten bij een pannenkoekenrestaurant en jongste besloot (na vier dagen niks) fijn te gaan poepen. Dus man met hem naar binnen met zijn kijk-mij-zorgende-vader-zijn look, om te vragen of er ergens een verschoonplek was. Was er niet, zei de serveerster, maar het mocht wel gewoon op tafel hoor (als ik iets ranzig vind is het het verschonen van poepluiers op een eettafel, maargoed). Zoontje dus op de tafel, en terwijl hij net ligt besluit die dat hij eigenlijk nog helemaal niet klaar was met poepen (en na vier dagen niks, tja, laten we zeggen dat zijn opslagcapaciteit groter is dan die van zijn luier). Alles, maar dan ook alles zat onder. Uiteindelijk alles zo goed en zo kwaad als het ging weer weggepoetst met zijn jasje en kleren (waren toch al vies), met billendoekjes, en met een hoop wc-papier, onderwijl proberend dit alles te doen zonder dat de andere eters er wat van zouden merken. Toen we weggingen was de tafel schoner dan toen we kwamen, maar toch.
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:28:58 #56
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30068507
heerlijke verhalen :d
christan leuk is dat he paardje rijden
dat poepen geweldig
ofdat ik hem vertelt heb weet ik niet anders nog maar een keer
is al een tijdje geleden

mijn vader en moeder waren 25 jaar getrouwt
gingen lekker uit eten bij de griek
we gaven kyllian heerlijk appelsap
toen begon hij wat ruzie te maken als ik zat zei was hij boos
en toen ja toen kroop de lucht in mijn neus ik dacht dat ruik ik niet goed ik ga eens kijken
en jawel hij zat helemaal onder er zat zo'n druk achter dat zelfs de vloer onder zat
en er lag vloerbedekking
pak hem uit de stoel die ook helemaal onder zat mee naar de wc verschonen
zoiets was me nog nooit overkomen dus is had geen schone kleding
mensen keken raar eerst met kleding naar de wc zonder kleding uit de wc kreeg gelukkig een zakje om alles in te doen
en gelukkig wat het heel goed weer .
sins dit voorval nam ik altijd extra kleding mee
pi_30068565
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef anneja het volgende:
Van de vakantie hadden we trouwens ook weer een ranzige, we hadden net gegeten bij een pannenkoekenrestaurant en jongste besloot (na vier dagen niks) fijn te gaan poepen. Dus man met hem naar binnen met zijn kijk-mij-zorgende-vader-zijn look, om te vragen of er ergens een verschoonplek was. Was er niet, zei de serveerster, maar het mocht wel gewoon op tafel hoor (als ik iets ranzig vind is het het verschonen van poepluiers op een eettafel, maargoed). Zoontje dus op de tafel, en terwijl hij net ligt besluit die dat hij eigenlijk nog helemaal niet klaar was met poepen (en na vier dagen niks, tja, laten we zeggen dat zijn opslagcapaciteit groter is dan die van zijn luier). Alles, maar dan ook alles zat onder. Uiteindelijk alles zo goed en zo kwaad als het ging weer weggepoetst met zijn jasje en kleren (waren toch al vies), met billendoekjes, en met een hoop wc-papier, onderwijl proberend dit alles te doen zonder dat de andere eters er wat van zouden merken. Toen we weggingen was de tafel schoner dan toen we kwamen, maar toch.

Dat had ons kunnen overkomen!
Maarrrr, jullie hebben in ieder geval eerst lekker kunnen eten.
Als wij weggaan uit een restaurant, dan beginnen de andere klanten nog net niet te applaudiseren...
pi_30068671
Oh ja, als we toch in de restaurantsfeer blijven: de eerste keer dat wij met kind naar een restaurant gingen, was dit 1,5 jaar en begon net met brabbelen (taalverwervingsstoornis tgv autisme). Hij is nogal luidruchtig, dus kon iedereen meegenieten van een KUT KUT KUT!!! gillende dreumes (en nee, dit was puur toeval, hij was gewoon de K, de U en de T aan het oefenen).

Wel heeft ondergetekende een hand in een genant stukje taalverwerving van de jongste in het volgende verhaaltje:
Jongste kreeg een leuk lief puzzeltje van Nijntje. Het stukje met het olifantje paste niet helemaal. Jongste zegt: "Olifantje past niet!" Jongste probeert het nog een keer en vermaant het olifantje dan: "Goddomme olifant!"
Eerlijk waar, ik heb het één (1, EEN) keer gezegd...)
pi_30089203
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:

Eerlijk waar, ik heb het één (1, EEN) keer gezegd...)
Ach. Het eerste volzinnetje van oudste was 'oh, KUT!' van zijn oma hoor, heus!

En jongste noemt onze buurman Christiaan al bijna een jaar Tietun. Komen wij hem tegen in de buurtsuper. Roept hij zoon dus, niet buurman enthousiast en uiteraard zeer luid: 'Mamamamamama! Tietun! Tietun kijken! Tietun Tietun Tietun!'. Hmmmm.
pi_30105683
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik overnachtte altijd als ik ging babysitten. Ik was destijds zelf nog piepjong, en mocht 's nachts niet de straat over. Dit gebeurde dus rond vier uur 's nachts of zo. Maar ik hoorde het godzijdank nog net op tijd allemaal.
pi_30106772
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef anneja het volgende:
Ach. Het eerste volzinnetje van oudste was 'oh, KUT!' van zijn oma hoor, heus!

En jongste noemt onze buurman Christiaan al bijna een jaar Tietun. Komen wij hem tegen in de buurtsuper. Roept hij zoon dus, niet buurman enthousiast en uiteraard zeer luid: 'Mamamamamama! Tietun! Tietun kijken! Tietun Tietun Tietun!'. Hmmmm.

Mijn eerste woordje was "kloot". M'n moeder zat altijd te vloeken in de auto op medeweggebruikers, dus op een keer zaten we in de auto en ik roep ineens "Kloot!" M'n moeder kijkt verbaasd om en zegt: "Wat zegt je daar????" Zegt m'n zus: "Jaaa, ze bedoelt klootzak!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30107658
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:04 schreef texelonia het volgende:

[..]

Mijn eerste woordje was "kloot". M'n moeder zat altijd te vloeken in de auto op medeweggebruikers, dus op een keer zaten we in de auto en ik roep ineens "Kloot!" M'n moeder kijkt verbaasd om en zegt: "Wat zegt je daar????" Zegt m'n zus: "Jaaa, ze bedoelt klootzak!"
Mijn derde woordje was "Voddedomme"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:08:39 #63
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30109225
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, als we toch in de restaurantsfeer blijven: de eerste keer dat wij met kind naar een restaurant gingen, was dit 1,5 jaar en begon net met brabbelen (taalverwervingsstoornis tgv autisme). Hij is nogal luidruchtig, dus kon iedereen meegenieten van een KUT KUT KUT!!! gillende dreumes (en nee, dit was puur toeval, hij was gewoon de K, de U en de T aan het oefenen).
Zo noemde mijn moeder me vroeger altijd "vieze poepchinees" als ik had gepoept, ik kon nog niet goed praten en maakte er altijd "Poepienees" van...
Tot we een keer uit eten gingen bij de chinees (jaja voel je um al ? ) met tante, neefjes, nichtjes, iig een goed gevulde tafel, en opeens ging er een lampje branden... de hele avond had ik 'chinees' gehoord en ik gilde door de zaak, hardstikke duidelijk, goed verstaanbaar VIEZE POEP CHINEES !!!!
Daarna werd het eten zowat op tafel gegooit door de obers, en werden vriendelijk verzocht door te eten en op te rotten
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30115176
Ik ben wel eens met het verkeerde kind naar zuigelingenzorg gegaan, en heb ooit eens in de uitverkoop prachtige schoentjes gescoord............paste prima, maar ik had de papieren propjes niet uit de schoentjes gehaald met passen. We hadden dus een tijdje niets aan die schoenen.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:30:16 #65
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30196322
Suus had al 2 dagen niet gepoept, dus ik was op het ergste voorbereid... maar op dit??

Het zat nog net niet achter haar oren en een putmeur....

Het ene doekje na de andere vloog over haar besmeurde billen tot.... ik misgreep... doekjes op....

En waar lag het nieuwe pak doekjes? In de keuken! Sta je daar letterlijk en figuurlijk midden in de sh!t....

Oke andere maatregelen, douche aangezet, paar badspeeltjes de douche ingegooid, Suus in blote nixie ook in de douche geparkeerd en ik op jacht naar doekjes, handdoeken, schone kleertjes.

Wat kan er namelijk misgaan met een sproeier, een suus en een douche?
Nou..... heel veel.... besefte ik toen het schuim onder de douchedeur kwam..

Suus ruikt dus nu naar Axe, naar Fa, naar Dove, naar Zwitzal, naar Zwartskopf en naar scheerschuim

De billen zijn schoon, mijn douche ruikt overdadig naar van alles en ik... ben bekaf....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:31:31 #66
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30196358
OMG suus
pi_30197407
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef Ireth het volgende:
Suus had al 2 dagen niet gepoept, dus ik was op het ergste voorbereid... maar op dit??

Het zat nog net niet achter haar oren en een putmeur....

Het ene doekje na de andere vloog over haar besmeurde billen tot.... ik misgreep... doekjes op....

En waar lag het nieuwe pak doekjes? In de keuken! Sta je daar letterlijk en figuurlijk midden in de sh!t....

Oke andere maatregelen, douche aangezet, paar badspeeltjes de douche ingegooid, Suus in blote nixie ook in de douche geparkeerd en ik op jacht naar doekjes, handdoeken, schone kleertjes.

Wat kan er namelijk misgaan met een sproeier, een suus en een douche?
Nou..... heel veel.... besefte ik toen het schuim onder de douchedeur kwam..

Suus ruikt dus nu naar Axe, naar Fa, naar Dove, naar Zwitzal, naar Zwartskopf en naar scheerschuim

De billen zijn schoon, mijn douche ruikt overdadig naar van alles en ik... ben bekaf....
Hihihihi. Maar je moet het zo zien: ze heeft zich in ieder geval flink vermaakt!
pi_30197676
Suus
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:40:36 #69
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30202294
Het vervolg....

*snif snif* de putmeurenlucht bereikte weer mijn neuspupillen en idd, weer een flinke lading tot bijna achter haar oren!

De doekjes waren inmiddels aangevuld dus de ene na de andere werd aangerukt om het kind weer fatsoenlijk te maken. Schone kleertjes gepakt, soppie over het schone kind heen en een schone luier....

...

...

Luiers op!

Suus op de grond neergezet in haar blote bips en op zoek naar het nieuwe pak luiers, ondertussen de goden vragend of ze alsjeblieft niet net nu een plasje/poepje zou gaan doen...

Maar alles is goed afgelopen, het kind loopt weer geluierd en schoon aangekleed rond!

Kheb het gevoel dat het vandaag een topdag gaat worden!
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:23:53 #70
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30212844
Ireth hou op alsjeblieft ik hou het niet meer van ut lachen, zit zelfs hier te janken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 september 2005 @ 20:36:58 #71
13151 crew  Rewimo
pi_30213252
Ireth Je maakt mijn dag helemaal goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:58:45 #72
61800 Rottdog
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:11:42 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30216970
Zal ik het hele verhaal dan maar compleet maken??

Kon het nog erger qua sh!t vandaag?? Ja hoor.. kon makkelijk dacht Suus...

Vanaaf na het eten, Suus zit lekker flink in het zwitzalschuim, ik ben druk bezig de shampoo in haar haar in te masseren als ik ineens een hoop gebubbel hoor...... en vervolgens hoor ik Suus heel blij fluisteren: "poepie!" gevolgd door een big smile van mijn meis....

Een hele lading dunne poep in het water... hele sliertjes bruine smurrie... drijvend tussen het zwitzal schuim....

Wat een ongelooflijke sh!tdag vandaag....
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:22:53 #74
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30217234
dat was echt een shit dag geweldig ...
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:26:34 #75
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_30223363
Oh dear Ireth Suus dacht zeker: "Laten we het maar meteen goed afmaken vandaag!"

Dat was dus letterlijk een shitdag ja
patat ftw :)
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:15:45 #76
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_30224932
Suus
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_30225590

Drie keer raden wie er voor lul stond bij het boodschapjes doen door een driftbui van de jongste draak die tweeëneenhalve winkel duurde.
  zondag 4 september 2005 @ 22:30:45 #78
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30272466
Voor het eerst uit eten met familie van en beide oma's van Je haren zijn gekamd, je kleren schoon, je hebt je zelfs een beetje opgemaakt al is het 30 graden. Het kind netjes in jurkje gehuld, zwembroekje over luier om te verbergen dat d'r rompertje goor was van spelen in de trein, ze gedraagt zich prima, lacht, eet netjes en 'zeurt' geen seconde. Op haar kun je tenminste vertrouwen, ze mag nog even bij de mensen op schoot en als je d'r wil pakken tref je het volgende onder de tafel aan

Oi
  zondag 4 september 2005 @ 23:00:41 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_30273497
hahahaha luchtbel, hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen.

Toen Demi een maand of 2 was moesten we even in de auto wachten op mijn man, Demi werd een beetje kummelig dus ik haalde haar uit de maxi om een beetje met haar te spelen.
vooral omhoogtillen vindt ze erg leuk, alleen ik vergat even dat het dak van de auto niet zo heel hoog is.

Gelukkig had ze er geen last van dat ze het dak een kopstoot had gegeven, ze huilde wel even .
Heb me echt wel even schuldig gevoeld hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_30285639
Kind uit auto tillen en daarbij met kopje tegen de rand van de deuropening rammen klinkt ook vrij bekend trouwens (wij rijden niet zo vaak auto)

en als je denkt dat met de fiets waar we wel vaak mee rijden alles goed gaat: kind met energieke zwaai uit stoeltje tillen, en ontdekken dat het gordeltje nog vastzit. Of de variant: kind met energieke zwaai uit stoeltje tillen en kind wat met voetje achter stuur blijft haken.
Gaat *in* het stoeltje zetten dan wel altijd goed? Nee natuurlijk niet: tegenstribbelend kind in stoeltje wurmen, goh wat zit ie raar, oh moet dat been *onder* het stuur door dan?
pi_30286034
Gisteren: lekker zwemmen!
Kind vindt het water een beetje koud. Gaat er slechts millimeter voor millimeter in. Geen nood: mama houdt je goed vast aan je handje. Mama struikelt. Mama valt net niet. Kindje wel
Hij was er wel in 1 keer door
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:09:46 #82
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30313955
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:15 schreef Mwanatabu het volgende:

Hij was er wel in 1 keer door

Vannacht zwabberde ik met stapel wasgoed de slaapkamer in. Even gauw in de kast leggen voordat ze s morgens alles door de war gooit. Struikel ik over een zaklamp en al het wasgoed komt op m'n dochter terecht die heerlijk ligt te slapen......doodse stilte......ze slaapt door.
In het donker alles proberen bij elkaar te rapen en in de kast te leggen, ze blijft slapen. Uiteraard struikel ik nog een keer over dezelfde zaklamp. Nog geen reactie. Mmmmmmm zou alles wel goed met d'r zijn. Wel eng dat ze niet reageert. Even kijken (waar lag die zaklamp ook alweer) bijschijnen. Niks aan de hand. Kind slaapt lekker, ik kan rustig gaan slapen. Tot ze wakker schrikt doordat ik de zaklamp uitklik

Ze is dus wakker geweest vannacht, beetje mopperig aan het ontbijt. Het is half 7, half 8 moeten we vertrekken. Cornflakes in bakje 'hap hap?' Nee Jolietje even wachten tot er melk bij zit, koelkast open. Shock. Ik bekijk alle etiketten maar nergens staat melk op. Er is geen melk.
Dan maar zo, maar het kind is overtuigd. Geen melk: niet happen! Ik probeer d'r nog te paaien met een beetje yoghurt, thee met koffiemelk, broodje. Nee. 'Mel!' (melk) 'Hap hap!'
Het duurt d'r veel te lang en uiteraard raakt ze overstuur, giftig als ik d'r wil aankleden en terwijl ik m'n tandenpoets ligt ze brullend op de grond. Ik besluit later weg te gaan, een pakje opvolgmelk te halen bij AH zodat ze dat onderweg kan opdrinken. Gillend kind dat in m'n gezicht slaat maar ook niet wil meelopen sleept half over de grond. Leeg flesje valt, kind brult steeds harder, we zijn de eerste klanten van vanochtend Stijf kind in fietsstoeltje gepropt en ik probeer het pakje los te maken wat helemaal niet gaat zonder schaar voorbijgangster met nagelschaartje biedt hulp aan. Melk in flesje. Dit moet genoeg zijn en er valt een stilte terwijl ik de dop op de fles doe, als ik op kijk zie ik dat ik me vergist heb, ze is d'r gil aan het zoeken, ze is woest! De fles mietert ze 5 meter verderop op de grond 'Maaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Ja wat in godsnaam???? Wat kan ik nu nog fout gedaan hebben???
'Mel!' 'Hap hap!'

Zucht
pi_30315715
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Vannacht zwabberde ik met stapel wasgoed de slaapkamer in. Even gauw in de kast leggen voordat ze s morgens alles door de war gooit. Struikel ik over een zaklamp en al het wasgoed komt op m'n dochter terecht die heerlijk ligt te slapen......doodse stilte......ze slaapt door.
In het donker alles proberen bij elkaar te rapen en in de kast te leggen, ze blijft slapen. Uiteraard struikel ik nog een keer over dezelfde zaklamp. Nog geen reactie. Mmmmmmm zou alles wel goed met d'r zijn. Wel eng dat ze niet reageert. Even kijken (waar lag die zaklamp ook alweer) bijschijnen. Niks aan de hand. Kind slaapt lekker, ik kan rustig gaan slapen. Tot ze wakker schrikt doordat ik de zaklamp uitklik

Ze is dus wakker geweest vannacht, beetje mopperig aan het ontbijt. Het is half 7, half 8 moeten we vertrekken. Cornflakes in bakje 'hap hap?' Nee Jolietje even wachten tot er melk bij zit, koelkast open. Shock. Ik bekijk alle etiketten maar nergens staat melk op. Er is geen melk.
Dan maar zo, maar het kind is overtuigd. Geen melk: niet happen! Ik probeer d'r nog te paaien met een beetje yoghurt, thee met koffiemelk, broodje. Nee. 'Mel!' (melk) 'Hap hap!'
Het duurt d'r veel te lang en uiteraard raakt ze overstuur, giftig als ik d'r wil aankleden en terwijl ik m'n tandenpoets ligt ze brullend op de grond. Ik besluit later weg te gaan, een pakje opvolgmelk te halen bij AH zodat ze dat onderweg kan opdrinken. Gillend kind dat in m'n gezicht slaat maar ook niet wil meelopen sleept half over de grond. Leeg flesje valt, kind brult steeds harder, we zijn de eerste klanten van vanochtend Stijf kind in fietsstoeltje gepropt en ik probeer het pakje los te maken wat helemaal niet gaat zonder schaar voorbijgangster met nagelschaartje biedt hulp aan. Melk in flesje. Dit moet genoeg zijn en er valt een stilte terwijl ik de dop op de fles doe, als ik op kijk zie ik dat ik me vergist heb, ze is d'r gil aan het zoeken, ze is woest! De fles mietert ze 5 meter verderop op de grond 'Maaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Ja wat in godsnaam???? Wat kan ik nu nog fout gedaan hebben???
'Mel!' 'Hap hap!'

Zucht

Zo liep ik dus afgelopen zaterdag door de Blokker. Er stonden echt mensen met open mond te kijken hoe mijn schatje mij krabde, sloeg, beet, mijn pet van mijn hoofd trok, over de grond sleepte, rolde, wegliep en GILLEN.
Het heeft me een heel fokking kwartier gekost om 1 lullige slakom te kopen. Aan het eind heb ik meneer echt aan zn nekvel door de winkel moeten sleuren om maar in de buurt van de kassa te komen
En we moesten nog naar de Appie Heijn....
pi_30324742
Jolietje toch En je arme mama doet nog wel zo haar best om je tevreden te krijgen

Hier ook een blunder.. Myrthe heeft het staan ontdekt en trekt zich dus te pas en te onpas op aan alles wat hoger is dan zijzelf. Alleen weet ze nog niet hoe ze weer terug naar beneden moet en dan gaat ze huilen en kom ik aangesneld om haar te redden. Maar net was ik even te laat met aansnellen en heeft ze gewoon losgelaten Boem zo achterover op het laminaat Gelukkig was ze met een flesje en veel kusjes snel weer getroost. Maar ik vrees dat ik de komende tijd 20 uur per dag achter haar aan mag gaan lopen als ik wil voorkomen dat ze weer valt..
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2005 @ 16:53:57 #85
81992 Githa
pi_30325073
anders leg je een kussen achter haar Ladybos, je kunt ze niet altijd vangen
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:11:48 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_30325711
Ja, gewoon zo'n stuk piepschuim achterop haar hoofd plakken, dan komt het helemaal goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:09:13 #87
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30330936
Léon is jaloers...

Maandag was zijn 'grote' neef van 3 's ochtends hier. Hartstikke gezellig allemaal. Vond Léon ook. Zo lang Conner maar zo veel mogelijk met hem speelde en Léon lekker bezitterig bij mama op schoot kon zitten.
Meneer is de laatste dagen een beetje chagerijnig, dus enigszins kort lontje.

Gezellig boven spelen terwijl ik de was opvouw. Het stel komt op bed klimmen en springt, semi-springt en buitelt vrolijk over elkaar.
Dan besluit mama ook mee te doen. NOG leuker. We gieren het uit.
Ze buitelen gierend over me heen. Dan pak ik Conner vast en rol over het bed....
Net als dat ik met Léon doe....
Dat beseft Léon zich ineens ook....
Hij duwt eens aan zijn neef. 'Joh, ga er eens af,' zie je hem denken.
Neef reageert niet. Nog een duw: 'Ik meen het; ga eraf.'
Onderwijl roepend: "Mijmama, mijmama!"
Mama reageert ook niet, negeren is altijd het beste is me gezegd.
Inmiddels is het duwen veranderd in het hard 'neefje van mijmama af trekken'. Kost hem moeite en ik zeg: "Léon niet doen."
Léon is nu echt boos en wil de arena verlaten. Dus laat zich met een ferme duik (goh waar heb ik dat eerder gezien? ) van het bed vallen. Ik probeer hem nog met 1 hand te grijpen. Maar KNAL! tegen de verwarming aan.
Goh, nu ineens reageerde zijn moeder wel.

Léon is jaloers! En als mama niet luisteren wil, dan moet Léon maar voelen.
ja, hij snapt alle gezegdes nog niet helemaal
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:42:56 #88
3011 E.T.
pi_30332209
Heerlijk al die verhalen hier!
Er wordt bij elk verhaal weer bevestigd dat ik toch niet zo'n slechte moeder ben
  woensdag 7 september 2005 @ 00:09:01 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_30340104
Ik mis hier het Bright-verhaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 september 2005 @ 01:07:59 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_30341512
whahahaha Troel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_30350246
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:09 schreef Troel het volgende:
Ik mis hier het Bright-verhaal
Kijk ff in het kinderpraatjes topic
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 7 september 2005 @ 15:31:15 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30355467
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:57 schreef Mwanatabu het volgende:
1: even niet opletten terwijl de oudste alleen een onderbroek aanheeft ivm zindelijkheidstraining
2: als de stank inmiddels te erg is om te negeren er achterkomen dat er gepoept is
3: kind alsnog op de plee zetten om het "poep hoort bij de wc"-gevoel te geven
4: volgescheten onderbroek uitspoelen onder de douche, onderwijl de jongste de badkamer uitschreeuwend
5: *paf*
6: van de wc gevallen kind achter de wc vandaan vissen, de wc-borstel afpakken, onderwijl de jongste de wc uitschreeuwend
7: jankend kind met beginnende buil op hoofd onder de douche zetten, onderwijl controlerend of je zelf niet onder de stront zit (en uiteraard jongste nu én uit de badkamer én uit de wc houdend middels viswijfgeschreeuw )
8: erachterkomen dat jankend kind inmiddels niet meer huilt om zijn buil, maar omdat de douche maar niet warm wordt
9: warm water aanzetten
10: jongste met onverantwoord vet en zoet en veel snoep voor de tv zetten
11: oudste in- en afzepen en naar rozenbloesempjes ruikend afleveren voor de tv
12: wc en badkamer uitbaggeren en wasmachine aanzetten
13: op het kinderdagverblijf en in de speeltuin uitleggen dat hij van de wc gevallen is en ik hem heus niet expres onder de koude douche zette
Lang hier niet geweest, maar bij deze kan ik me echt amper stil houden hier op mijn werk!
Briljant!
pi_30355887
vanmorgen is anna van ons bed gevallen. ik was piet aan 't douchen en dacht dat 't nog wel kon om haar daar alleen te laten. kussens aan alle kanten om haar heen, daar liet ze zich doorgaans nog wel door tegenhouden. vandaag niet meer dus. ineens hoorde ik een harde knal en kort daarop natuurlijk luid gekrijs. ze lijkt er niks aan over te hebben gehouden maar ai ai ai wat schrik je dan he.
  woensdag 7 september 2005 @ 18:16:41 #95
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30360581
Oef Bix.. dat is flink schrikken..

Hoe gaat het nu met Anna !?
pi_30361322
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef leonieke het volgende:
Linkje?
mailtje????
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_30361636
Oe Bix wat een schrik!
pi_30369094
ja gatverdamme ik voel me er nog steeds heel rot over. anna was vandaag wel wat uit haar doen en sliep nog korter dan gewoonlijk. maar verder kon ik weinig merken aan haar, ze heeft niet overgegeven oid en had ook geen koorts. vanavond was ze weer heel vrolijk, en ze is heel lief gaan slapen na 't badje, dus ik hoop maar dat alles ok is.

wilde nog even zeggen dat ik de verhalen hier vaak erg grappig vind, al reageer ik er eigenlijk nooit op.
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2005 @ 22:10:20 #99
81992 Githa
pi_30369562
Oe Bix dat is schrikken jah....gelukkig dat alles in orde is met Anna.
pi_30377719
lijkt er niet op dat ze iets erg heeft........
wel schrikken
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_30377874
ik was laatst in de stad met mijn ma zus en nichtje.
ik was met mijn nichtje al het winkelcentrum ingelopen..
Op een gegeven moment zag ze dr mama . dus zij er heen lopen..
Zat er nog een raam tussen..
Gelukkig ging het niet zo hard en heeft ze er niks aan over gehouden..
kreeg wel meteen het verwijt dat ik nog niet klaar was voor kinderen
pi_30378019
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef bixister het volgende:
ja gatverdamme ik voel me er nog steeds heel rot over. anna was vandaag wel wat uit haar doen en sliep nog korter dan gewoonlijk. maar verder kon ik weinig merken aan haar, ze heeft niet overgegeven oid en had ook geen koorts. vanavond was ze weer heel vrolijk, en ze is heel lief gaan slapen na 't badje, dus ik hoop maar dat alles ok is.

wilde nog even zeggen dat ik de verhalen hier vaak erg grappig vind, al reageer ik er eigenlijk nooit op.
Gelukkig, dan zit het vast wel goed. Dat ze uit haar doen was, is gewoon de schrik denk ik.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 09:28:23 #103
43556 miss_dynastie
pi_30378887
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:23 schreef Noukienouk het volgende:
kreeg wel meteen het verwijt dat ik nog niet klaar was voor kinderen
Ja, want zoals in dit topic te lezen is, ouders maken zelf nooooooooit fouten maw: niks van aantrekken
pi_30379835
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, want zoals in dit topic te lezen is, ouders maken zelf nooooooooit fouten maw: niks van aantrekken
Psies, wij zijn slechts uitzonderingen. Echte ouders zijn foutloos en bijkans heilig
  zondag 11 september 2005 @ 20:44:50 #105
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30495026
Geweldig topic!
Dank voor een vrolijk kwartiertje!
Ik heb meteen een linkje naar mijn zus (9 maanden moeder) gestuurd.
Werkt vast therapeutisch voor haar...

Mijn zus legde laatst haar dochter op een kleed in de tuin, zelf moest ze nog snel even iets pakken binnen. Maar Lisa begint steeds sneller te tijgeren en bleek bij terugkomst van haar moeder lekker in het gras te liggen.
Maar waar was ze nou mee aan het spelen?
Wat stopte ze in haar mondje?
Mijn zus herkende het niet als een speeltje dat ze mee naar buiten had genomen....
Lisa bleek zich te vermaken met een door de katten afgebeten en achtergelaten muizenkop...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_30495414
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:04 schreef texelonia het volgende:

*noteert: op taal gaan letten als er kinders komen.

Mijn moeder bezigt dergelijke woorden trouwens helemaal niet, ik zei zelf dus ook helemaal niet van dat soort dingen Totdat ik vriendjes en vriendinnetjes kreeg en zwaar op m'n kop kreeg omdat ik vloekte
pi_30496529
idem hier chris.

en moonah/lisa , baaah!
  woensdag 21 september 2005 @ 11:10:05 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30785021
Gadver die kop van die muis!

Een week of drie geleden was iedereen hier in huis moe en chagarijnig. Jolie had nog geen middageten gehad maar ze was zo moe dat we dachten dat het wel na het slapen kon. Het was een uur of 12 en mijn vond dat ik ook maar even moest gaan slapen. Ik heb schijnbaar niks terug gezegd en hij dacht dat ik boos was. Rond een uur of 3 hoorde hij Jolie kletsen en spelen en hij dacht dat we wel op zouden staan. Maar dat gebeurde niet. Rond half 7 maakte hij me wakker hij had al die tijd gedacht dat we boos in de slaapkamer waren gebleven en Jolie had ruim 3 uur in d'r bedje zitten spelen met enkel ontbijt op die dag
pi_30785881
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Gadver die kop van die muis!

Een week of drie geleden was iedereen hier in huis moe en chagarijnig. Jolie had nog geen middageten gehad maar ze was zo moe dat we dachten dat het wel na het slapen kon. Het was een uur of 12 en mijn vond dat ik ook maar even moest gaan slapen. Ik heb schijnbaar niks terug gezegd en hij dacht dat ik boos was. Rond een uur of 3 hoorde hij Jolie kletsen en spelen en hij dacht dat we wel op zouden staan. Maar dat gebeurde niet. Rond half 7 maakte hij me wakker hij had al die tijd gedacht dat we boos in de slaapkamer waren gebleven en Jolie had ruim 3 uur in d'r bedje zitten spelen met enkel ontbijt op die dag
Whehehe, ik heb een keertje op mijn werk rond 14:00 telefoon gehad "dat de kinderen zo vervelend waren". Op de achtergrond hoorde je twee kinderen helemaal uit hun dak gaan. Ik vroeg dus iets van "wat heb je die in 's hemelsnaam te eten gegeven"? (Kleurstoffen, cafeïne...)
Zegt meneer: "Iets te eten....Uh....Ik denk dat ik al weet wat er is. Doei!" Tuuttuuttuuttuut...
  woensdag 21 september 2005 @ 12:41:21 #110
3011 E.T.
pi_30787832
Was dus meer een blundertje van , LB
pi_30787868
Carmen zegt nog niks maar als ik al die verhalen lees, ga ik nu al vrezen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30787916
Oh ja: om door te gaan op die muizenkop, mijn moeder heeft legio dooie slakken (knars knars...) tussen mijn broertje zijn kaakjes vandaan moeten peuteren
  woensdag 21 september 2005 @ 13:09:16 #113
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30788624
Hier ook, Freek vrat ook slakken, ik ging zelf bijna over mijn nek iedere keer als ik ze uit zijn mondje moest frotten.
Bijkomend voordeel, ik nam het daarna een stuk minder nauw met het hygienische gedeelte van het huishouden .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_30788755
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef Leah het volgende:
Hier ook, Freek vrat ook slakken, ik ging zelf bijna over mijn nek iedere keer als ik ze uit zijn mondje moest frotten.
Bijkomend voordeel, ik nam het daarna een stuk minder nauw met het hygienische gedeelte van het huishouden .
Hihi, heel goed. Het is een feit dat wat smoezel hier en daar goed is voor de gezondheid. Goed voor de weerstand he
pi_30789131
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:
mijn moeder heeft legio dooie slakken (knars knars...) tussen mijn broertje zijn kaakjes vandaan moeten peuteren
En in een chique restaurant heten die inene: Escargots!
pi_30789376
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef snoopy het volgende:

[..]

En in een chique restaurant heten die inene: Escargots!
Ja, maar daar zit dan meer vlees aan dat nog maar net dood is en niet ineengekrompen is tot een walgelijk stinkend klompje
  woensdag 21 september 2005 @ 13:37:06 #117
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30789481
En het is gekookt .
pi_30790126
Geen blunder, wel erg lachwekkend:
Ik was bij mijn zus en haar middelste jochie van 4 is gek op beestjes.
Komt hij opeens in paniek naar mijn zus toe: MAMMAAAAAAAAA! Lievebeestje!!!!!! NEUS!
Bleek dat hij een lieveheersbeestje over zijn lip liet lopen omdat dat leuk voelde en dat dat beestje toen in paniek het eerste het beste gaatje in vloog: De neus.
Na een keer hard snuiten was het lievebeesje weer uit de neus
pi_30790557
Whahaha, insecten staan garant voor een hoop lol sowieso
Hier een "held" die gerust met een slak speelt, een hooiwagen of een tor. Maar als er een mier in de buurt komt gaat hij piepen of bevelen gillen: "Ga weg! Niet op mijn schoen, mier! Stoute mier!"
  woensdag 21 september 2005 @ 15:36:23 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30793108
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef E.T. het volgende:
Was dus meer een blundertje van , LB
Mjah, mijn bed staat denk ik op twee meter afstand van die van Jolie dus ik heb zelf ook een redelijk aandeel geleverd en hij is ouder dus het mag

Gadverdamme die slakken!
pi_30793364
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Mjah, mijn bed staat denk ik op twee meter afstand van die van Jolie dus ik heb zelf ook een redelijk aandeel geleverd en hij is ouder dus het mag

Gadverdamme die slakken!
Wat een zoet kindje trouwens, als het zo 3 uur speelt op lege maag en niet gaat gillen
  woensdag 2 november 2005 @ 19:37:07 #122
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31905999
Ik heb mezelf overtroffen vanavond vrees ik

Jolie loopt nu aan één hand mee, heel handig en leuk als je even boodschappen moet doen. Ja even dus. Ik ben er alleen nog helemaal niet aan gewend. Resultaat; terwijl ik loop te bellen met over wat we in godsnaam moeten gaan eten vanavond en of ik nou deze week zal stoppen met roken of nog een week zal wachten, realiseer ik me dat ik m'n karretje in een ander gangpad heb laten staan. Waar ook alweer? Ik probeer te bedenken waar ik ben geweest of wat ik er als laatste in heb gegooid. Gek ik weet het echt niet meer maar loop rustig langs alle paden, veel karren maar niet die van mij. Wel iets leuks, een nette meneer in pak die met een klein meisje praat.
'Trek je maar niet op aan dat schap, die potjes vallen straks allemaal op de grond. Kan je nog niet zo goed zelf opstaan? Waar is je moeder dan? Je mama?' Het kind wordt overeind gezet en terwijl ze meteen weer neervalt wordt de vraag herhaald. 'Oh boem! Ja! Da!' Het kind wijst naar mij naar d'r moeder die schijnbaar niet doorheeft dat ze echt niet meer dan vier meter los kan lopen en dat is niet handig als je moeder ook nog es vergeet dat ze je meegenomen heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 02-11-2005 19:51:43 ]
  Jubileum moderator woensdag 2 november 2005 @ 19:46:48 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31906344
Hahahahaa
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 november 2005 @ 19:53:32 #124
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31906583
LB
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:57:58 #125
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31906754
Nou ik heb mezelf echt wel ff vervloekt hoor ik stop nog maar niet met roken dan wordt het helemaal erg vrees. De meneer in pak vertelde dat hij een keer bij de voetbalwedstrijd van zijn kleuterzoon was wezen kijken en daarna gewoon naar huis was gegaan. Het kind was nog in de kleedkamer.....ik voelde me wat beter
  woensdag 2 november 2005 @ 20:04:57 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31906994
LB
pi_31907785
Luchtbel
Mijn vader is ook eens vergeten dat hij nog 3 kinderen uit school moest halen, toen hij met een collega in de nieuwe auto van die collega een testrondje reed.
  woensdag 2 november 2005 @ 21:04:09 #128
61800 Rottdog
  donderdag 3 november 2005 @ 00:07:01 #129
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31916212
LB
pi_31919469
Hehehehe Luchtbel...
Die van mij zou ik dan zo'n geval terug kunnen vinden door op het geluid van een paar duizend potten en blikken die omgaan af te gaan
pi_31954136
Zalig topic! Voorlopig nog geen kids, dus ook geen 'eigen' blunders.
Wilde baby teruggeven aan vriendin, maar tussen ons stond ook een raam open. Had de afstand verkeerd ingeschat en dus arme baby met hoofdje tegen de hoek aan. Gelukkig was 'ie alleen maar hard geschrokken en niet gewond. Voelde me wel stom en schuldig toen.

Verder waren ik en m'n zusje heerlijke kinderen...
Zusje en ik moesten de speelkamer opruimen, we waren toen zes en vier ofzo. Zusje was altijd al ordelijker dan mij en vond toen ook dat ik niet moest spelen maar moest opruimen. (dat had mams gezegd!!!) Dus vond ze der niks beter op dan de deur op slot te doen en de sleutel te verstoppen, om vervolgens te vergeten waar ze die gestopt had! Vader dus met ladder tegen zijgevel om kindjes uit speelkamer te vissen, om later de deur van de speelkamer uit de hengsels te vijzen. Maanden later pas de sleutel teruggevonden.
Of die keer dat mijn zus haar bladeren vergeten was (knutselles in herfstperiode). Ze zei tegen de juf dat ze naar 't toilet ging, maar we woonden in dezelfde straat dus ging ze snel naar huis om die bladeren dan toch te halen. Juf dodelijk ongerust toen ze haar niet kon vinden in de wc, moeder half hartinfarct toen zus plots in de keuken stond.
En een hele erge-die hoop ik zelf nooit mee te moeten maken-
Op een keer was m'n moeder mijn zusje de borst aan het geven, en ik drentelde rond in de keuken. Om vervolgens in een onoplettende bui de stoel tegen het aanrecht te schuiven en mezelf even een appelsientje te snijden. Gevolg: snee tussen mijn vingers en blèren maar. Zusje dus bij buurvrouw gedropt en met mij naar de dokter (je ziet nog steeds het litteken van het naaien).
Maar blunderen is menselijk en we zijn toch op onze pootjes terecht gekomen
pi_32698692
Ik regel altijd de kinderopvang voor de kerkdiensten in de kerk van mijn ouders.

Op een zondag dus ook mijn zusjes ingepland, 18 en 12. Ik denk, dat moet goed gaan. Er komt een moeder binnen, nogal van streek want ze moet voor het eerst d'r kindje achterlaten (1,5 maand oud). In alle haast vergeet ze alle nuttige instructies en zegt slechts "er zit een flesje in de tas".
Na een half uurtje wordt de baby wat huilerig, dus mijn zusjes kijken elkaar aan en besluiten om dan maar een flesje te geven. Zo gezegd, zo gedaan, de fles wordt gepakt, baby op schoot en gaan.
Na de dienst, een minuutje of 15 later, komt moeders weer terug. "Heeft ze nog gedronken?" Mijn jongste zusje knikt trots "bijna de hele fles!". Ze geeft het restje aan de moeder terug. "Goh, wat is het snel koud geworden", zegt die. Mijn zusjes kleuren beiden tot achter hun oren, prachtig rood. De jongste weet er nog net uit te wurmen "moet 't warm dan?"

Verder zelf van de week een mooie zet gehad. Ik ben overblijfjuf op een basisschool, en omdat het regenachtig was zat ik met de kleuters in de gymzaal. Ik had er een dagtaak aan ze uit het klimrek weg te houden. Op een gegeven moment zit er een jongen op de onderste rand, een jaartje of 4 ofzo. Ik had ook tegen de andere kinderen gezegd dat ze niet hoger mochten, dus ik naar hem toe en op hoge poten gooi ik eruig: "jij mag niet hoger hoor! Ga maar gewoon met de andere kinderen mee doen met voetbal ofzo!" Staat er een bijdehandje naast me "juf, hij kan ook niet hoger! Hij kan niet eens lopen juf!!!" Bleek dat het jong in een rolstoel zit en door één van de andere juffen op die onderste rand was gezet, zodat hij niet ondersteboven gelopen werd en naar zijn vriendjes kon kijken. Oeps!
pi_32699365
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef innovative het volgende:
Verder zelf van de week een mooie zet gehad. Ik ben overblijfjuf op een basisschool, en omdat het regenachtig was zat ik met de kleuters in de gymzaal. Ik had er een dagtaak aan ze uit het klimrek weg te houden. Op een gegeven moment zit er een jongen op de onderste rand, een jaartje of 4 ofzo. Ik had ook tegen de andere kinderen gezegd dat ze niet hoger mochten, dus ik naar hem toe en op hoge poten gooi ik eruig: "jij mag niet hoger hoor! Ga maar gewoon met de andere kinderen mee doen met voetbal ofzo!" Staat er een bijdehandje naast me "juf, hij kan ook niet hoger! Hij kan niet eens lopen juf!!!" Bleek dat het jong in een rolstoel zit en door één van de andere juffen op die onderste rand was gezet, zodat hij niet ondersteboven gelopen werd en naar zijn vriendjes kon kijken. Oeps!

Een studiegenoot van me werkte in een winkel. Op een gegeven moment loopt er een ventje van een jaar of 6 voorbij met zijn armen uit zijn mouwen onder zijn trui.
Verkoper: Hee, doe jij je armpje eens in je mouw voordat je valt!
Kind: Ik heb geen armpje...

pi_32699383
OUCH das een beste blunder hahahahahahahhahahahahaha

Ik moet zeggen dat ik me geen blunders met me kinderen kan herinneren..... of zal ik die bewust hebben geblocked in mijn hoofd.......????
  woensdag 30 november 2005 @ 16:24:34 #135
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32699651
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef innovative het volgende:
En dat zeg je niet even?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32699788
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:24 schreef MikeyMan het volgende:
En dat zeg je niet even?
Straks ga je nog echt geloven dat ik dom en tactloos ben

woensdag 30 november 2005 @ 16:32:06 #137
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32699903
Hoezo straks?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32705535
Omdat ik (nog?) geen ouder ben, kan ik jullie geen blunder uit eigen ervaring vertellen. Maar ik heb wel een blunder waarbij ik toch betrokken was.

We waren op vakantie bij kennissen in Tsjechie en omdat luiers daar erg duur zijn (relatief gezien) leren ze de kinderen daar erg vroeg al om op het potje te gaan. En dat gaat daar redelijk goed.

Maargoed, we komen daar zo aan en zitten lekker buiten bij de barbeque. Komt een (normaliter erg eenkenig) kleinkind van de familie aangelopen (kon ze net) en krijpt mij zo in mijn broek in een poging om op mijn schoot te klimmen. Dus ik pak haar zo op en zet haar op mijn schoot. Het meisje nog steeds vrolijk en blij.

Maar dat was zo iets 'vreemds' voor haar dat daar een foto van gemaakt moest worden. Ik was blijkbaar de eerste 'vreemdeling' waar ze zelfstandig naar toe kwam en dat ze bij mij op schoot wilde was al helemaal ongekend.

Dus de ouders pakken snel de camera erbij en plotseling voel ik 't een beetje warm worden daar op mijn schoot. Dus ik maak aanstalten om het kind even op te tillen drukt die moeder haar weer op mijn schoot en wijst op de camera. (Vanwege de taalbarriere konden we elkaar niet echt duidelijk maken wat er aan de hand was). Dus de foto wordt gemaakt en toen kon ik eindelijk dat kind van mijn ondergeplaste schoot tillen.

Die ouders schrokken zich rot toen ze mijn natte broek zagen en moederlief schaamde zich dood dat ze het kind teruggeduwed had. Ben ik even blij dat een kinderblaas niet erg groot is en de schade achteraf nog mee viel. Het was iig geen reden genoeg om in de (nog ingepakte) auto op zoek te gaan naar een schone broek.

Ze hebben nog wel een foto van mij in een natte broek gemaakt en die zit naast die van haar foto in het fotoboek. Onder het mom van: Hier ben je lekker bezig -- en dit is het resultaat!

[ Bericht 2% gewijzigd door RiDo78 op 30-11-2005 19:54:04 ]
Don't hurry, be crappy!
pi_32726777
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:28 schreef babyfeet het volgende:
heerlijke verhalen :d
christan leuk is dat he paardje rijden
dat poepen geweldig
ofdat ik hem vertelt heb weet ik niet anders nog maar een keer
is al een tijdje geleden

mijn vader en moeder waren 25 jaar getrouwt
gingen lekker uit eten bij de griek
we gaven kyllian heerlijk appelsap
toen begon hij wat ruzie te maken als ik zat zei was hij boos
en toen ja toen kroop de lucht in mijn neus ik dacht dat ruik ik niet goed ik ga eens kijken
en jawel hij zat helemaal onder er zat zo'n druk achter dat zelfs de vloer onder zat
en er lag vloerbedekking
pak hem uit de stoel die ook helemaal onder zat mee naar de wc verschonen
zoiets was me nog nooit overkomen dus is had geen schone kleding
mensen keken raar eerst met kleding naar de wc zonder kleding uit de wc kreeg gelukkig een zakje om alles in te doen
en gelukkig wat het heel goed weer .
sins dit voorval nam ik altijd extra kleding mee
Oef! Lijkt me heel genant
Tipje voor schone kleding is helemaal niet zo slecht, trouwens

De eerste ervaring die wij hebben met een grieks restaurant en Elise was wat minder; het eerste (kleine!) stukje kip dat ze proefde bleef hangen.
Wel, ik kan je zeggen dat de mensen wel vreemd kijken als je in het gangpad je kind op haar kop vast hebt, maar dat interesseerde me niks.
Achteraf kregen we wel een extra drankje voor de schrik.
pi_32727193
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef Bright het volgende:

[..]

Oef! Lijkt me heel genant
Tipje voor schone kleding is helemaal niet zo slecht, trouwens

De eerste ervaring die wij hebben met een grieks restaurant en Elise was wat minder; het eerste (kleine!) stukje kip dat ze proefde bleef hangen.
Wel, ik kan je zeggen dat de mensen wel vreemd kijken als je in het gangpad je kind op haar kop vast hebt, maar dat interesseerde me niks.
Achteraf kregen we wel een extra drankje voor de schrik.
Oe, schrikken Bright!
Hier wel eens gehad dat ik heel hard schreeuwde omdat er ineens een kind met zijn kaken in mijn bilspieren hing toen ik bukte... Dan wordt er ook gekeken, ja...
pi_33720275
*Meldt opnieuw*
Gisteren het volgende paniekverhaal:

Ik stond onderweg naar huis net de boodschapjes bij Appie Heijn af te rekenen, toen manlief belde:
"Waar ben je? Kun je héél snel komen, want Oudste heeft me buitengesloten op het balkon!"
Ik !!!! , smijt alles wat ik net betaald heb in de tas en sprint naar buiten ("laat het bonnetje maar zitten"), op de fiets en racen maar.
Paar minuten later, ik sta hijgend met een rolberoerte voor de deur. Zit natuurlijk op de veiligheidsknip.
Kindertjes aan de andere kant: Mama!
Ik bellen: "Hij zit op de knip!"
Hij: "Uh...breek de deur maar in dan!" (Balkondeur is helemaal van glas, als hij moet schoppen wordt het link)
Ik: "Raaaah!" *hak* *schop* *trap* KRAAAAAK
Kindertjes: Mama!
Man:

Sta ja daar als Rambo in je huis in te breken...

[ Bericht 3% gewijzigd door Mwanatabu op 05-01-2006 09:16:10 ]
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 09:08:23 #142
81992 Githa
pi_33720478
Mwanatabu
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:14:28 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_33720541
he? waarom moest je dan bellen toen je voor de deur stond? je man stond toch ook voor de deur?

maarre, knap gedaan weer hoor
stormy waters...
sailin'
pi_33720553
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:14 schreef Belana het volgende:
he? waarom moest je dan bellen toen je voor de deur stond? je man stond toch ook voor de deur?

maarre, knap gedaan weer hoor
Oh, vergeten op te schrijven; hij stond op het balkon!!!
Ff toevoegen...
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:18:08 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_33720570
ow! Ow wat erg!
maar dat je die deur dan open kon brenken zeg! dat zou mij niet lukken
stormy waters...
sailin'
pi_33720593
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Belana het volgende:
ow! Ow wat erg!
maar dat je die deur dan open kon brenken zeg! dat zou mij niet lukken
Nou ik heb zeg maar door de veiligheidknip heen getrapt he, en ik voel het nu nog in dat been en mn rug.
Heeeeeere's Mommy!!!
The Shining, anyone?
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:38:02 #147
94046 PM-girl
pi_33720776
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:47 schreef Mwanatabu het volgende:
*Meldt opnieuw*
Gisteren het volgende paniekverhaal:

Ik stond onderweg naar huis net de boodschapjes bij Appie Heijn af te rekenen, toen manlief belde:
"Waar ben je? Kun je héél snel komen, want Oudste heeft me buitengesloten op het balkon!"
Ik !!!! , smijt alles wat ik net betaald heb in de tas en sprint naar buiten ("laat het bonnetje maar zitten"), op de fiets en racen maar.
Paar minuten later, ik sta hijgend met een rolberoerte voor de deur. Zit natuurlijk op de veiligheidsknip.
Kindertjes aan de andere kant: Mama!
Ik bellen: "Hij zit op de knip!"
Hij: "Uh...breek de deur maar in dan!" (Balkondeur is helemaal van glas, als hij moet schoppen wordt het link)
Ik: "Raaaah!" *hak* *schop* *trap* KRAAAAAK
Kindertjes: Mama!
Man:

Sta ja daar als Rambo in je huis in te breken...
wat zeiden de buren?
*
pi_33720914
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:38 schreef PM-girl het volgende:

[..]

wat zeiden de buren?
Ja, da's weer een minpuntje. Niemand die iets had gehoord of wat.
pi_33721785
whahahahaha...:D wat een giller
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33726766
Vampje had samen met de kiddies en familie een heerlijk kerstmaal genuttigd bij oma...
Zusje en vriendje nog even naar huis gebracht en was toen van plan om naar huis te gaan rijden... Nou is Apeldoorn-Tilburg best een afstand voor goedgevulde kinderblaasjes... Dochterlief moest van mij eerst naar de wc en daarna zoonlief nog even.. Maar die kwam ik tijdens het "even in de auto leggen van wat kadootjes" tegen op de achterbank... Dochterlief kwm terug en zoonlief ging ook even.... Dochterlief zit in de auto en ik wil gewoon weg gaan rijden.... Uhm... vergeet je niet iets/ vraagt mn zusje nog... Nee hoor, hoezo?
Nou.. je zoon zit nog op de wc...
pi_33727267
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef vamperotica het volgende:
Vampje had samen met de kiddies en familie een heerlijk kerstmaal genuttigd bij oma...
Zusje en vriendje nog even naar huis gebracht en was toen van plan om naar huis te gaan rijden... Nou is Apeldoorn-Tilburg best een afstand voor goedgevulde kinderblaasjes... Dochterlief moest van mij eerst naar de wc en daarna zoonlief nog even.. Maar die kwam ik tijdens het "even in de auto leggen van wat kadootjes" tegen op de achterbank... Dochterlief kwm terug en zoonlief ging ook even.... Dochterlief zit in de auto en ik wil gewoon weg gaan rijden.... Uhm... vergeet je niet iets/ vraagt mn zusje nog... Nee hoor, hoezo?
Nou.. je zoon zit nog op de wc...
Hahaha, goed dat ze het nog zei, anders had je daar zoonloos in Tilburg gestaan...
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:04:53 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_33727573
vamperotica toch
stormy waters...
sailin'
pi_33727768
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hahaha, goed dat ze het nog zei, anders had je daar zoonloos in Tilburg gestaan...
Yup! Nou ja... ik heb nog ene jongere uitvoering rondhobbelen..Als reserve
pi_33727854
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:04 schreef Belana het volgende:
vamperotica toch
Ik schaam me ook best een beetje...
Maar gelukkig ben ik vast niet de enige die ooit een kind ( bijna) vergeten is!

toch???
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:12:52 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_33727862
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup! Nou ja... ik heb nog ene jongere uitvoering rondhobbelen..Als reserve
stormy waters...
sailin'
pi_33727923
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef Belana het volgende:

[..]

En in juni komt er nog 1 bij.... alleen weet ik nog niet of dat de mannelijke of vrouwelijke uitvoering gaat worden!
pi_33728149
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En in juni komt er nog 1 bij....
alleen weet ik nog niet of dat de mannelijke of vrouwelijke uitvoering gaat worden!
Kijk, dan kun je het toch gewoon op zwangerschapsdementie gooien?
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:29:55 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_33728375
vamperotica, op de vorige pagina kan je lezen over LB die vergeten was dat ze Jolie bij zich had met boodschappen
stormy waters...
sailin'
  maandag 9 januari 2006 @ 14:55:15 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33866312
Echt blunderig is het niet, maar wel grappig

Al 2 nachten op rij ben ik in mijn slaap met Suus bezig. Trek mijn man aan zijn arm omhoog omdat ie onder het dekbed dreigt te verdwijnen. Hou hem stevig bij zijn shirt vast als ie het bed uit probeert te stappen om te plassen, want hij zal eens vallen in het donker. Vanacht lag ik over zijn buik te aaien want Suus had buikpijn ( ) en om de haverklap kom ik overeind om het dekbed recht te trekken en hem in te stoppen, anders krijgt ie het koud...

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 14:57:35 #160
13151 crew  Rewimo
pi_33866394
Ireth
pi_33866918
Ireth heel herkenbaar, dat doe ik ook regelmatig ! Manlief vind het wel best, zolang het bij aaien blijft
pi_33867183
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef Ladybos het volgende:
Ireth heel herkenbaar, dat doe ik ook regelmatig ! Manlief vind het wel best, zolang het bij aaien blijft
Een zetpil daar zijn ze vaak minder van gecharmeerd idd
pi_33867272
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 15:27:38 #164
13151 crew  Rewimo
pi_33867427
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Of een schone luier Compleet met het hanteren van billendoekjes
pi_33867671
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Of een schone luier Compleet met het hanteren van billendoekjes
Thermometer, zinkzalf

Oh god, we zitten weer in de anale fase van maandag...
  maandag 9 januari 2006 @ 22:00:25 #166
63367 Jdee
pi_33883549
oh mijn god, ik kreeg niet eens voorgelezen
..en laat gaan...
pi_33884254
borst geven
en dan nog een boertje laten
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:14:06 #168
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33904423
Gisteren heb ik Suus ingeschreven voor de basisschool. Zit ik ijverig die formulieren in te vullen met alle gegevens in dat kantoortje, direceur praktisch op mijn vingers kijkend, noteer ik bij [voornamen] "Sussanne Chantal"
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:33:33 #169
63367 Jdee
pi_33916014
stressss stressss!
..en laat gaan...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:38:04 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33916205
whehe zo heb ik al 2 x snachts robbie de schrik om t hart gejaagd ik werd wakker en dacht dat Maxim tussen ons in lag, en dan gelijk draaide robbie zich om en trok dat dekbed mee, ik schiet omhoog en ga helemaal over hem heen hangen om te kijken of maxim e rligt, ik ben bang dat hij het dekbed over hem heen trekt. maar ondertussen krijgt rob dus een hartaanval zowat omdat ik ineens over hem heen hang. heb ik al 2 x geflikt
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:10:59 #171
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33917529
Ik heb zelf geen kinderen maar mijn moeder heeft wel een enorme blunder gemaakt met mij en mijn broertje.

Ik scheel zes jaar met mijn broertje en hij liep heel laat. We kwamen van de dierentuin vandaan en ik wilde de buggy duwen, dat vond mijn broertje ook geweldig. Lekker hard scheuren door het station.
Alleen was mijn moeder de veiligeheidsklipjes die ervoor zorgen dat je de buggy niet kan inklappen vergeten erop te zetten.
Ik ren vrolijk doorhet station en ineens klapt de buggy dubbel, met mijn broertje erin. Ik lag 2 meter verderop en mijn broertje zat dubbelgevouwen in de buggy. Ik hoor mijn moeder nog gillen
Mijn broertje had niets en ik had wat schaafwondjes op de knieen ellebogen en handen. Kort daarna ging mijn broertje lopen.

Ikzelf heb in de kinderopvang gewerkt en mijn beste vriendin werkt daar nog steeds. Ze werkt met babies en die tilt ze nog wel eens in de lucht. Gierend lachen altijd behalve 1 keer.
Ze had net de fles gegeven en het kind had al wel een boertje gelaten. ze dacht dus dat het wel veilig zou zijn. Hoppakee omhoog met de baby en toen kwam er een hele plas omlaag. De baby moest enorm spugen en het zat in haar haar, nek en oren. Ik kwam niet meer bij van het lachen, zij was minder geamuseerd

Toen ik stage liep op een basisschool was een kind constant zijn t-shirt aan het uitrekken door zijn knieen omhoog te trekken en zijn thsirt erover heen te doen.
Ik zei op een gegeven moment "Niet doen joh, straks past je grote broer hem nog." wetende dat hij een grote broer had. Met nadruk op had, zijn broer bleek een jaar ervoor overleden te zijn en ik wist dat niet. Kindje moest erg huilen

[ Bericht 39% gewijzigd door Silmarwen op 10-01-2006 21:16:27 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 21:28:12 #172
13151 crew  Rewimo
pi_33918252
Oei, bij die laatste kon je wel door de grond zakken denk ik, wat zielig...
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:16:36 #173
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33937502
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Oei, bij die laatste kon je wel door de grond zakken denk ik, wat zielig...
Ik voelde me zo enorm rot toen
pi_33940112
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik voelde me zo enorm rot toen
Het is geen boze opzet, maar toch kun je wel door de grond zakken bij zo'n zeperd idd...

Ik heb hem vast wel eens verteld, maar een ganggenoot van mij tijdens mijn studie werkte in een kledingwinkel. Er liep op een gegeven moment een jongetje voorbij met een vers gepaste trui, met zijn ene armpje niet in zijn mouw, maar in de body van de trui...dacht hij.
Hij wilde niet dat die trui uitlubberde, dus hij zei vriendelijk: "Hee, doe jij je armpje eens in die mouw!"
Kind: "Ik heb geen armpje!"
Verkoper:

Uit dezelfde categorie, dacht ik zo...
pi_33940461
ja die weet ik nog, oei oei!

silmarwen da's ook geen lichte vergissing nee. heel gek dat je zoiets belangrijks niet wist (maar wel dat hij een grote broer had (gehad)).
  zondag 22 januari 2006 @ 23:09:56 #176
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34362526
Afgelopen vrijdag moest sanne naar het consultatiebureau voor haar 4e prikje,dus ik haar uitkleden.
Nadat ze gewogen was enzo wikkelde ik haar in d`r badjasje en zette ze bij mij op schoot,we moesten immers nog bij de arts zijn.
Voelde ik opeens iets warms op mijn broek,ik kijken jahoor geplast.
Zegt die vrouw van het consultatiebureau ``je mag haar wel een luier om doen hoor``
Daar was ik dus mooi te laat mee.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 07:50:36 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34368631
hahaha, edje, dat gebeurt je vast niet nog een keer
pi_34369049
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef edje34 het volgende:
Afgelopen vrijdag moest sanne naar het consultatiebureau voor haar 4e prikje,dus ik haar uitkleden.
Nadat ze gewogen was enzo wikkelde ik haar in d`r badjasje en zette ze bij mij op schoot,we moesten immers nog bij de arts zijn.
Voelde ik opeens iets warms op mijn broek,ik kijken jahoor geplast.
Zegt die vrouw van het consultatiebureau ``je mag haar wel een luier om doen hoor``
Daar was ik dus mooi te laat mee.
Hihi, die kennen we hier ook
Oudste had de gewoonte over de juffrouw van de weegschaal heen te plassen, zelfs. Jongetjes komen dan net iets verder geloof ik, met een keurig boogje
pi_34369058

[ Bericht 100% gewijzigd door vamperotica op 23-01-2006 08:48:11 (oeps...verkeerde topic) ]
  maandag 23 januari 2006 @ 19:45:07 #180
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34388464
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:50 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha, edje, dat gebeurt je vast niet nog een keer
denk het ook niet,volgende keer gelijk luier om
(Hans teeuwen)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:54:03 #181
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_34529762
Recept voor de nachtvoeding voor de kleine Bo (nu dik 2 jaar oud):

1. leg hongerige meid bij papa in bed
2. maak water warm, doe poeder in flesje
3. voeg water toe
3. goed schudden
4. draai speen op flesje
5. kijk verbaasd naar melk- en poederresten die vanaf plafond naar beneden druppen...
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:06:35 #182
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34530224
Die is mij ook regelmatig gebeurd. En dat het dan inderdaad een tijdje duurt voordat je je realiseert wat er nu niet goed was gegaan
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:29:24 #183
63367 Jdee
pi_34542705
woehahaha!
(toch blij dat ik bv geef)
(alhoewel de tand-afdrukken me af en toe anders doen vinden hoor)
..en laat gaan...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:11:50 #184
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34639790
"Suus niet doen! op je knietjes zitten!"

Voor de honderdste keer moet ik Suus vertellen dat ze niet mag staan op de bank. Ze wil dan naar buiten kijken, maar als ze op haar knietjes zit lukt dat ook net wel. Met een diepe zucht loop ik de woonkamer binnen als ik merk dat ik geen respons krijg.

De koude vloer onder mijn blote pootjes doet me rillen en terwijl ik naar het lichtknopje grijp werp ik een blik op de bank. Die leeg is. Waar geen Suus te vinden is.

Verward kijk ik om me heen, waar is ze nu gebleven? Even aan manlief vragen of hij het weet. Manlief is ergens ver in dromenland en een blik op de wekker doet me beseffen dat Suus dat ongetwijfeld ook is.

01.55

Even sta ik te twijfelen, stond Suus nu wel of niet op de bank naar buiten te kijken? Een geritsel van dekens en slaapzak door een omdraaiende Suus over de babyfoon verteld me dat Suus gewoon in bed ligt.

Verkleumd kruip ik tegen manlief aan. Die zich met een luid gemopper van me afdraait. Ik mag geen eens mijn voeten opwarmen tegen die van hem aan.

(tis voor manlief te hopen dat dit gedrag ooit nog eens stopt, die wordt doodmoe van mijn nachtelijke sessies )
pi_34639939
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Ireth het volgende:
"Suus niet doen! op je knietjes zitten!"

Voor de honderdste keer moet ik Suus vertellen dat ze niet mag staan op de bank. Ze wil dan naar buiten kijken, maar als ze op haar knietjes zit lukt dat ook net wel. Met een diepe zucht loop ik de woonkamer binnen als ik merk dat ik geen respons krijg.

De koude vloer onder mijn blote pootjes doet me rillen en terwijl ik naar het lichtknopje grijp werp ik een blik op de bank. Die leeg is. Waar geen Suus te vinden is.

Verward kijk ik om me heen, waar is ze nu gebleven? Even aan manlief vragen of hij het weet. Manlief is ergens ver in dromenland en een blik op de wekker doet me beseffen dat Suus dat ongetwijfeld ook is.

01.55

Even sta ik te twijfelen, stond Suus nu wel of niet op de bank naar buiten te kijken? Een geritsel van dekens en slaapzak door een omdraaiende Suus over de babyfoon verteld me dat Suus gewoon in bed ligt.

Verkleumd kruip ik tegen manlief aan. Die zich met een luid gemopper van me afdraait. Ik mag geen eens mijn voeten opwarmen tegen die van hem aan.

[afbeelding]

(tis voor manlief te hopen dat dit gedrag ooit nog eens stopt, die wordt doodmoe van mijn nachtelijke sessies )

Ik ren in de regel gillend uit bed dat er brand is, als ik al iets articuleer. Meestal ren ik gewoon gillend uit bed. Altijd goed voor wat hartkloppingen, dat slaapwandelen.
pi_34640158
Ireth toch! Gebeurt dat echt vaker?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:42:32 #187
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34640213
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:39 schreef snoopy het volgende:
Ireth toch! Gebeurt dat echt vaker?
neuh... Ouders; Blundertopic part II

(gemiddeld zo'n 3 a 4x per week denk ik.... )
pi_34640452
pi_34640473
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:42 schreef Ireth het volgende:

[..]

neuh... Ouders; Blundertopic part II

(gemiddeld zo'n 3 a 4x per week denk ik.... )
Jeuz, daar kom ik bij lange na niet aan nee...
Maar wel flauw dat jij je ijsklompjes niet mag warmen aan je man
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:22:58 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_34645120
Ireth, jij bent grappig
stormy waters...
sailin'
pi_34645658
Ireth, hahahahaha, wat grappig
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 januari 2006 @ 14:04:00 #192
13151 crew  Rewimo
pi_34646357
Ireth Geweldig!
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:56:59 #193
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34678886
Ik ben echt erg...

Vanacht heb ik (weer!) manlief over zijn buikkie liggen aaien, in de veronderstelling dat het Suus was die weer "buikkie au" had. Ook heb ik zijn tshirt in zijn boxer short liggen proppen, anders kreeg Suus een koud buikkie. Toen hij uit bed wilde stappen om te plassen trok ik hem aan zijn shirt terug, ik was bang dat Suus zou vallen!

Het ergste is, dat ik het allemaal weet, ik ben dus half half wakker geweest, maar niet wakker genoeg om te beseffen dat het Suus niet was! Ik had even de ijdele hoop dat manlief het allemaal niet meer wist, maar die begint er dus net over
  zondag 9 juli 2006 @ 09:41:45 #194
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_39653035
Het grote "Ireth Op Avontuur" topic

Wie wel eens in de Xenos is geweest kent het wel, stellingen vol glazen, zo ver als je maar kijken kan. Met je armen straks langs je lichaam passeer je de boel in de hoop niets te raken. Het zou me namelijk nogal geen lange kassabon worden als de boel omsodemieterd.

Nu was ik dus ook bij de Xenos, samen met dochterlief. Terwijl ik diverse kussentjes sta te bekijken bemerk ik dat de vierkante meter rondom mij leeg is. Waar is dochterlief?

Een blik naar links geeft geen resultaat, een blik naar rechts doet mijn hart overslaan.

Een soort toren van pisa, van longdrinkglazen, ongeveer anderhalve meter hoog en een meter in doorsnee. En dochterlief staat aan 1 van de glazen op ooghoogte (lees: 80 cm!) te wroeten. De toren begint akelig te wankelen en als een volleerd amazone zonder paard zet ik de sprint er in. De kussentjes geef ik een gooi (godzijdank niet ook naar een toren van glazen!) en steeds dichterbij kom ik bij dochterlief en het naderende onheil. De bovenste glazen wiebelen nu wel heel erg, en het door dochterlief uitgezochte glas is bijna uit de toren gefriemeld. Nog een laatste 2 meters, mijn hart maakt overuren en....

Het is donker om mij heen. Verbaasd kijk ik rond, terwijl een kat mij blij verwelkomd met een luid gemiauw. Ik sta in mijn woonkamer, het zweet klots onder mijn oksels. Dochterlief ligt prinsesjesheerlijk te slapen, manlief mept nog eens om hem heen naar een mug.. en ik ben zojuist ontwaakt uit een vreselijke droom. Ik zag de kassabon al voor me, terwijl een Xenos medewerker mij een doos aanreikt vol gebroken glas...
pi_39653086
Haha Ireth, gelukkig was het een droom... Maar dat is idd de winkel voor dat soort ongelukjes...
Fake it till you make it...
pi_39713527
Ireth Dit is wel leuk wakker worden zo moet ik zeggen
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:34:19 #197
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39797108
Hmmm twee weken geleden had ik Twan naar school gebracht smiddags en daarna nog even de stad in. Om 3 uur hoefde ik hem pas op te halen. Toen ik rond 2 uur thuiskwam, dacht ik nog even op de bank tv te gaan kijken. Twan was die morgen al om 6 uur dus was wel wat moe.... en ik had nog wel even de tijd. Op een gegeven moment schrok ik wakker en was het 10 over 3 ik als een gek en half slapend op de fiets gesprongen om hem op te halen.... alle rode stoplichten genegeerd en zere benen van het harde fietsen, maar was er binnen 10 minuten, waar ik normaal wel 10 minuten over fiets... kom bij school aan was hij juf aan het helpen om het speelgoed op te ruimen en kon hij niet met mij mee omdat hij juf aan het helpen was.... voelde me behoorlijk lullig die middag....
Make love, not war ☮
  zondag 16 juli 2006 @ 12:42:26 #198
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_39873250
Een blunder-in-the-making, mag dat ook?

Nick wil z'n electrische treinbaan opbouwen vanmiddag. Geen goed plan vond ik. Die mega-berg speelgoed moet hoognodig uitgezocht en opgeruimd worden, puilt aan alle kanten uit laden, kisten en kasten. Dus ik pedagoochel er vrolijk op los:
"Vanmiddag gaan we aaaaal jouw speelgoed op een grote hoop hier midden in de kamer leggen en uitzoeken. Dan doen we de autootjes weer bij elkaar in de kist, en de treinspullen weer bij elkaar in een andere kist, en het speelgoed wat kapot is doen we weg en het speelgoed dat je niet leuk meer vind om mee te spelen geven we aan andere kindjes, okee?"

Niet okee dus...

"Neeeeeejjjj!!! Ik wil met àlles nog spelen, en d'r is niks kapot, en en en en.... NEEEEEJJJ!!!"

*zucht*

"Maar er zit vast wel speelgoed bij waarvan je niet meer wist dat je het had, en dat je leuk vond toen je nog kleiner was maar nu niet meer. Dan kunnen we dat toch beter aan kindjes geven die niet zoveel speelgoed hebben?"

Nick gaat staan, zet z'n handen in z'n zij:"Nee, want als Sinterklaas komt en de kerstman dan krijgen zo ook heel veel speelgoed!" <<--- Met dank aan de Opa's en Oma's die nog net niet met een vrachtwagen voor komen rijden als één van die roodgeklede makkers weer op bezoek is....

Afijn, we zitten aan de middagboterham, en ik mijd het onderwerp maar Nick is het niet vergeten!! Me and my big mouth... Moest zonodig weer 't kind er op voorbereiden.... Grmbl....Wordt nog wat.... Wish me luck voor zometeen!!!!
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 16 juli 2006 @ 13:43:17 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39874738
tvp

en good luck voor zometeen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39878317
tvp
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 16 juli 2006 @ 16:10:02 #201
33969 babsjuh
pi_39878609
Pfew.... Dat is achter de rug....

Note to self: Niet meer van te voren aankondigen dat je kapot en uit de gratie geraakt speelgoed weg wil doen.... Domme doos die je d'r bent!!!

Tijdens het opruimen zei Nick zo ongeveer bij ieder legoblokje, potloodje of autootje dat ik die niet weg mocht gooien.... Heb wel redelijk ongemerkt het speelgoed dat wat mij betreft weg kan in een aparte kist kunnen verzamelen, Nick houdt die kist met argusogen in de gaten maar mams heeft die kist niet voor niets vlak naast de vuilnisbak gezet.... De komende weken zal geregeld een stukje speelgoed uit die kist in de vuilnisbak belanden, 't duurt ff maar zo komen we er ook wel....

Moet wel oppassen, want op dit moment wordt de vuilnisbak iedere 5 minuten ter inspectie geopend. Een autootje waar alle 4 de wielen vanaf waren dat ik dus wel in de prullenbak had gemieterd werd er onder bijzonder luid protest net zo hard weer uitgevist...

Ben benieuwd hoe ik de keet hier morgenochtend aantref... Heb al visioenen over omgekieperde vuilnisbakken....
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 juli 2006 @ 18:05:08 #202
13151 crew  Rewimo
pi_39881309
Ik heb inmiddels geleerd dat je zulke acties moet houden als je kind niet thuis is of in bed ligt Hoewel Christan zich er redelijk in kan vinden als ik het gooi op: naar een ander kindje want daar ben jij al *veel* te groot voor
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 juli 2006 @ 18:07:00 #203
114177 Diaan73
pi_39881358
Ik ga "het" spullen/speelgoed opruimen doen als Twan 3 weken met vakantie is bij zijn vader. Die eerste dag dat hij terugkomt, zal ik me wel schrap moeten zetten. Hier mag nog geen papiertje weg.
Make love, not war ☮
pi_39881516
Toch zou ik hier graag even een opmerking maken in het belang van het kind

Hou er wel rekening mee dat je kind enorm gehecht kan zijn aan iets wat voor jou niet meer dan een onooglijk lapje stof is. Ik kan me een dergelijke opruimbui namelijk nog goed herinneren
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 juli 2006 @ 18:14:19 #205
13151 crew  Rewimo
pi_39881546
Ik zou er niet over piekeren om iets weg te doen waar hij echt aan gehecht is. Dit gaat puur over speelgoed waar hij niks meer mee doet, of dat stuk is of zo.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 juli 2006 @ 18:16:16 #206
114177 Diaan73
pi_39881579
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er niet over piekeren om iets weg te doen waar hij echt aan gehecht is. Dit gaat puur over speelgoed waar hij niks meer mee doet, of dat stuk is of zo.
Ja precies, dat is ook wat ik ermee bedoel. Ik zal het ook niet meteen in de vuilnis laten belanden maar in een doos op zolder... you never know. En waar hij te groot voor is, kan gewoon naar mn neefje van 2 maanden.
Make love, not war ☮
pi_39881596
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Soms is een kind aan dingen gehecht waar hij tijden niet naar omkijkt of niet mee speelt. Dat drie maanden achter elkaar kapot ligt te wezen in een kastje, maar er dan wordt uitgehaald om het nog eens te bewonderen. Omdat hij het van opa heeft gekregen bijv. (en jij dat allang weer vergeten was omdat het om iets onbenulligs als een lapje stof ging).
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 18:33:59 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39882004
hier gaat aanstaand puin in een doos de schuur in. is er een maand niet naar gevraagd, gaat het de bak in.
pi_39882841
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat aanstaand puin in een doos de schuur in. is er een maand niet naar gevraagd, gaat het de bak in.
noteert voor later eventueel
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 16 juli 2006 @ 19:30:21 #210
33969 babsjuh
pi_39883365
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef ChrisJX het volgende:
Toch zou ik hier graag even een opmerking maken in het belang van het kind

Hou er wel rekening mee dat je kind enorm gehecht kan zijn aan iets wat voor jou niet meer dan een onooglijk lapje stof is. Ik kan me een dergelijke opruimbui namelijk nog goed herinneren
Daar moet je inderdaad heel voorzichtig mee omgaan, daar heb je gelijk in. Punt is hier alleen dat Nick een fenomenaal geheugen heeft als het gaat om wat hij van wie gekregen heeft, met dito herinneringen aan het geef- of krijgmoment. Van alles maar dan ook alles weet hij nog van wie hij het heeft gekregen en bij welke gelegenheid. Een onooglijk klein blauw plastic blokje, waarvan ik geen flauw idee had waar het ooit bij had gehoord, bleek te horen bij een vijfdehands (en niet meer compleet) vormenspelletje bij Opa en Oma en was kennelijk ooit na het logeren mee naar huis gekomen. Een wieltje bleek bij een Mac-speeltje te horen, de rest was een jaar geleden al kapot en weggegooid.

Dat is gelijk ook de reden dat ik dat opruimen doe als hij er bij is: de verhalen komen dan gelijk los en mijn geheugen wordt ook opgefrist. Aangezien Nick niets maar dan ook niets weg wil gooien, en wij geen opslagruimte ter grootte van de Rotterdamse haven hebben, zal ìk de beslissing moeten nemen wat er weg kan en wat niet. Hoe graag ik ook wil, niet alles kan bewaard worden. De "prullaria" waarvan ik denk of vermoed dat hij er speciale herinneringen aan heeft bewaar ik wel. Ooit zal best aan het licht komen dat ik tòch wat dierbaars weggegooid heb en dat zal ik dan heel jammer vinden, maar er is gewoon een grens anders kan ik over een paar jaar m'n huis niet meer in van de zooi die we allemaal bewaard hebben.

Volgende keer moet ik alleen niet meer aankondigen dat er wat weggedaan gaat worden...
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 3 september 2006 @ 22:09:16 #211
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41464113
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef MamBoo het volgende:
Recept voor de nachtvoeding voor de kleine Bo (nu dik 2 jaar oud):

1. leg hongerige meid bij papa in bed
2. maak water warm, doe poeder in flesje
3. voeg water toe
3. goed schudden
4. draai speen op flesje
5. kijk verbaasd naar melk- en poederresten die vanaf plafond naar beneden druppen...
schitterend
(Hans teeuwen)
  maandag 4 september 2006 @ 22:42:09 #212
61800 Rottdog
pi_41496747
Picture this moeders is moe, zwaar verkouden, voelt zich een wrak, totaal nergens voor in de stemming en is vandaag dus ook heel makkelijk wat betreft Zoë. Kind wil zich niet aankleden oke denkt mams loop je toch lekker in je luier rond boeiuh. Overal speelgoed moeders springt er gewoon over heen en denkt ach morgen is weer een dag. Maar die luier loopt wel vol dus ja dat mag dan wel eens verschoond worden maar door mijn verkoudheid ontgaat mij iets. Kind is nog niet in de meewerkende mood dus mams denkt slim te zijn. Rits de ene kant van de luier los, zo ook de andere en nu komt het ik pak het voorste gedeelte van de luier (voor de vaders de kant met de plaatjes) geef er een ruk aan, luier schiet door de benen van het kind en de poep vliegt zo de hele ronde in. Daar sta je dan met je goede gedrag
  maandag 4 september 2006 @ 22:50:10 #213
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_41497030
Lekker
  maandag 4 september 2006 @ 22:52:48 #214
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41497124
pi_41497456
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef Rottdog het volgende:
(voor de vaders de kant met de plaatjes)
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_41506539
Ik zie het helemaal voor me rottdog
pi_41507233
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef Rottdog het volgende:
...en de poep vliegt zo de hele ronde in...
Hehehe, dat heb ík zelfs nog niet voor elkaar gekregen
pi_41559650
Geweldig Rottdog! Ik zie het (helaas ) ook voor me ...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:10:59 #219
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42762946
Ik had daarstraks een plaspop op schoot!

Je weet wel, zo'n pop waar je vroeger met een lepeltje of flesje bovenin poppevoedsel deed terwijl ze op het potje zat en het er van onderen net zo hard weer uit liep.

Suus kroop lekker bij me op schoot, pakte haar drinken en ging lekker onderuitgezakt zitten drinken... en ik kreeg bijna gelijktijdig een natte broek. Madam zat ook gelijk te plassen.... en mama was even daarvoor nog erg slaperig bij het wassen / aankleden, want ik was dus vergeten om haar een luier om te doen
pi_42763012
whahahaah Ireth, wat een heerlijke blunder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42767431
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 09:10 schreef Ireth het volgende:
Ik had daarstraks een plaspop op schoot!

Je weet wel, zo'n pop waar je vroeger met een lepeltje of flesje bovenin poppevoedsel deed terwijl ze op het potje zat en het er van onderen net zo hard weer uit liep.

Suus kroop lekker bij me op schoot, pakte haar drinken en ging lekker onderuitgezakt zitten drinken... en ik kreeg bijna gelijktijdig een natte broek. Madam zat ook gelijk te plassen.... en mama was even daarvoor nog erg slaperig bij het wassen / aankleden, want ik was dus vergeten om haar een luier om te doen
Die is goed :D
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42767593
Ik heb ook eens iets heeel oenigs gedaan: Toen Danielle naar het ziekenhuis moest voro de amandelen meosten we heel vroeg weg. Omdat we twee auto's hebben, verhuist het autostoeltje steeds van auto. En voor deze blunder gingen we er automatisch van uit dat de ander het autostoeltje wel meteen goed in de auto zou zetten. Magoed, we rijden dus naar het ziekenhuis, weer terug, ik rijd nog een paar dagen rond en op een dag merk ik dat Danielle wel erg goed kan bewegen in het stoeltje....blijkt dat ding helemala niet in de gordels te hebben gezeten, stoeltje stond los op de achterbank !! Dit is nu typisch een verhaal wat ik nooooooit aan de oma's kan vertellen....die zouden me uit de ouderlijke macht ontzetten.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:11:24 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42770338
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:36 schreef Catootje het volgende:
Ik heb ook eens iets heeel oenigs gedaan: Toen Danielle naar het ziekenhuis moest voro de amandelen meosten we heel vroeg weg. Omdat we twee auto's hebben, verhuist het autostoeltje steeds van auto. En voor deze blunder gingen we er automatisch van uit dat de ander het autostoeltje wel meteen goed in de auto zou zetten. Magoed, we rijden dus naar het ziekenhuis, weer terug, ik rijd nog een paar dagen rond en op een dag merk ik dat Danielle wel erg goed kan bewegen in het stoeltje....blijkt dat ding helemala niet in de gordels te hebben gezeten, stoeltje stond los op de achterbank !! Dit is nu typisch een verhaal wat ik nooooooit aan de oma's kan vertellen....die zouden me uit de ouderlijke macht ontzetten.
Dat hebben wij ook eens gehad We gingen de rotonde over en inene zie ik dat Amber zich stevig vastklemt aan de zijkant van de stoel en toen zag ik dat stoeltje heel langzaam omvallen. We waren net op tijd de rotonde weer af en toen veerde de stoel weer terug rechtop
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:43:43 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45614920
*kickup*

Suus heeft een nieuw stopwoordje... "joh"

Als in "Nee joh!!!" en "ech nie joh!!!"

Nu had ik dus vanmiddag terwijl we van de supermarkt naar huis liepen een opvoedkundig gesprek met mijn dochter...

"Suus, je moet niet 'joh' zeggen, dat is niet zo leuk, je kan dan beter 'nee mama!!' of 'ech nie mama!!' zeggen, dat is veel liever!"
"Vind joh dat dan ook niet leuk mama??"
"eehh.. nee Suus.. "

Ondertussen lopen we door een straatje met allemaal voortuintjes..

"waar woont joh dan mama??"
"ja eehh.. dat weet ik niet precies hoor Suus! " (hoe leg je een niet tastbare term uit? )
"Woont joh hiero soms??" *wijst naar huis + tuintje*
"ah nee joh!!!"

Het was me ook ineens duidelijk hoe ze aan dat 'joh' is gekomen....
  woensdag 24 januari 2007 @ 08:34:51 #225
156412 hestria
erg gastvrij
pi_45621457
Ik heb er een aantal, ook al van wat later

Toen michelle een week of 3 was, om 10 uur naar bed toe gaan, en s'ochtends om 8 uur wakker worden met het idee dat er iets niet klopt. Erachter komen dat ze 2 flessen heeft gemist, maar gewoon doorgeslapen heeft. De ochtend fles ging erg snel.

Mama was boos op papa en noemde hem eikel, even later horen we aan de tafel eikel, eikel, eikel.

Michelle op het potje gezet en daarna in overleg met schoonmama nog wat in haar bloote billen laten lopen, Michelle bij het bureau zien staan kijken wat papa aan het doen is en ondertussen papa's schoenen vol piesen

In een volle winkel, de verkoopster tegen michelle zeggen dat ze zo'n mooie lieve meid is, michelle nee zeggen en vertellen dat ze een DOOS is
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_45621987
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:34 schreef hestria het volgende:
Ik heb er een aantal, ook al van wat later

Toen michelle een week of 3 was, om 10 uur naar bed toe gaan, en s'ochtends om 8 uur wakker worden met het idee dat er iets niet klopt. Erachter komen dat ze 2 flessen heeft gemist, maar gewoon doorgeslapen heeft. De ochtend fles ging erg snel.

Mama was boos op papa en noemde hem eikel, even later horen we aan de tafel eikel, eikel, eikel.

Michelle op het potje gezet en daarna in overleg met schoonmama nog wat in haar bloote billen laten lopen, Michelle bij het bureau zien staan kijken wat papa aan het doen is en ondertussen papa's schoenen vol piesen

In een volle winkel, de verkoopster tegen michelle zeggen dat ze zo'n mooie lieve meid is, michelle nee zeggen en vertellen dat ze een DOOS is
Van Buurman & Buurman: "Gutverdumme!"
Van mij: "KUT!" (van een kind dat niet praatte...maar dat woord dan weer net wel oppikte...die ene keer dat we uit eten gingen...)
pi_45622522
haha ja foute woorden pikken ze feilloos op, vreselijk! en Ireth, zo'n blunder vind ik 't niet maar wat toevallig, Piet is ook ineens zo aan het 'joh'en. bij hem komt het duidelijk van een dvd die hier favoriet is (over een helicopter die Budgy heet) en waar 1 van de collega-helicopters blijkbaar vaak 'joh' zegt. het was mij niet opgevallen maar nu Piet het zo ineens veel gebruikt ging ik toch eens opletten waar hij dat van had.
pi_45625502
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef Ireth het volgende:
*kickup*

Suus heeft een nieuw stopwoordje... "joh" [afbeelding]

Als in "Nee joh!!!" en "ech nie joh!!!"

Nu had ik dus vanmiddag terwijl we van de supermarkt naar huis liepen een opvoedkundig gesprek met mijn dochter...

"Suus, je moet niet 'joh' zeggen, dat is niet zo leuk, je kan dan beter 'nee mama!!' of 'ech nie mama!!' zeggen, dat is veel liever!"
"Vind joh dat dan ook niet leuk mama??"
"eehh.. nee Suus.. "

Ondertussen lopen we door een straatje met allemaal voortuintjes..

"waar woont joh dan mama??"
"ja eehh.. dat weet ik niet precies hoor Suus! " (hoe leg je een niet tastbare term uit? )
"Woont joh hiero soms??" *wijst naar huis + tuintje*
"ah nee joh!!!"
[afbeelding] [afbeelding]

Het was me ook ineens duidelijk hoe ze aan dat 'joh' is gekomen....
Hihihihi

Zo roept Sara nu de hele dag :nou, en noh..
Ook leuk is: So! (van zo) als ze ergens klaar mee is.

Sara's derde woordje (na poes en papa) was Hasj, en Hasjies, dat riep ze de hele dag, geen idee hoe ze eraan kwam.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45643584
hehee heerlijk die blunders
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45665251
fuente, haha misschien bedoelt ze er (h)alsjeblieft mee? (zo zegt anna 't de laatste tijd tenminste. "hasje! hasjeblief!"
pi_45670343
Wat een leuk topic!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:54:58 #232
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46723850
Suus lag vanacht tussen ons in in bed, maar zonder luierbroekje, alleen in haar onderbroekje. Aangezien we geen waterdichte hoezen hebben was ik daar dus niet echt blij mee, dus ik begon madam aan haar broekje te trekken zodat ik een luierbroekje aan kon doen. Madam had daar geen zin in en stribbelde aardig tegen dus ik werd lichtelijk geirriteerd en begon wat te sjorren aan dat onderbroekje. "Suus ff luisteren nu, je moet een luierbroekje aan! Nu ff niet zo piepen en meewerken!!"

Manlief schiet in de lach en knipt het lampje aan... met mijn ogen knipperend tegen het felle licht vraag ik beduusd waar Suus nu ineens zo snel naar toe was...

Ik was dus half slapend druk bezig geweest om manlief uit zijn boxershort te sleuren.. Die kwam dus niet meer bij van het lachen.. en Suus?? Die lag gewoon in haar eigen bedje...

pi_46723898
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef Ireth het volgende:
Suus lag vanacht tussen ons in in bed, maar zonder luierbroekje, alleen in haar onderbroekje. Aangezien we geen waterdichte hoezen hebben was ik daar dus niet echt blij mee, dus ik begon madam aan haar broekje te trekken zodat ik een luierbroekje aan kon doen. Madam had daar geen zin in en stribbelde aardig tegen dus ik werd lichtelijk geirriteerd en begon wat te sjorren aan dat onderbroekje. "Suus ff luisteren nu, je moet een luierbroekje aan! Nu ff niet zo piepen en meewerken!!"

Manlief schiet in de lach en knipt het lampje aan... met mijn ogen knipperend tegen het felle licht vraag ik beduusd waar Suus nu ineens zo snel naar toe was...

Ik was dus half slapend druk bezig geweest om manlief uit zijn boxershort te sleuren.. Die kwam dus niet meer bij van het lachen.. en Suus?? Die lag gewoon in haar eigen bedje...

Whoehahahaha die is echt geweldig Ireth!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2007 @ 10:00:19 #234
81992 Githa
pi_46723933
Ireth ....
Geweldig!!!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:06:57 #235
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46724061
ireth
En paste je man het luierbroekje? hahahaha
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:08:52 #236
114177 Diaan73
pi_46724113
Ireth wat een geweldig verhaal!!!
Make love, not war ☮
pi_46724256
Ireth de tranen lopen over mijn wangen...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46724556
BOEHAHAHAHAHAHA
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 februari 2007 @ 10:27:48 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46724588
Hahaha Ireth
pi_46724792
Ireth
pi_46725107
Kinky hoor
pi_46725163
Whahahah Ireth, geweldig!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46725647
hahahaha

nog even en ik kan hier ook meeposten!
ik praat en doe vanalles in mijn slaap, zeker in 'stressvolle' tijden
Ik vermoed zomaar dat ná de geboorte zo'n periode gaat volgen
pi_46726283
Ireth!!!
Beeldscherm zat hier onder het drinken, ik moest het uitproesten.
Geweldig verhaal!
je man maar denken dat ie zomaar midden in de nacht zijn broek uit moest zodat jij hem kon bespringen... nee... is het omdat ie een luierbroekje moet!
whoehahahaha
pi_46727446
Ireth , hahaha.
pi_46729170
Note: lees dit topic niet als je aan het lunchen bent.

* veegt thee van het beeldscherm.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:08:56 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46729372
LOL ireth!! was je zo slaapdronken!!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:12:33 #248
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46729488
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef pinquit het volgende:
LOL ireth!! was je zo slaapdronken!!
Ik heb dat dus heel vaak, tot grote hilariteit van manlief..

Ouders; Blundertopic part II
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:16:22 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46729624
whahahaha keigrappig toch
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:57:45 #250
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_47262151
Ireth!

Wat is/was Wilyan makkelijk. Kan zichzelf vermaken, vreet niet heel vaak belachelijk achterlijke dingen uit... Maar Hanne! Niet vertrouwd om die ook maar een seconde uit het oog te verliezen.

Gisteren halen we Wilyan uit psz/school. Vlak naast de psz staat een KPN-hokje met zo'n heras-hek er omheen. Daarnaast staan vaak paardjes. We gaan dus bij de paardjes kijken en dat gaat lange tijd goed.
Ineens ziet Wilyan een lieveheersbeestje en het valt ons op dat er wel héél veel van die beestjes zijn. Op dat moment begint Hanne te piepen en begint daarna te huilen.
Ik kijk op en daar staat ze dan.. Heeft onze kleine dame haar hoofd tussen twee spijlen van dat hek door gestoken!
Gelukkig kreeg ik gewoon haar hoofd weer tussen de spijlen door. Maar mèèèn, dan bedenk je je ineens wat als dat nou níet gelukt was!
* Noli. had al visioenen van grote brandweerkerels met giga instrumenten om dat hek om dat kleine eierhoofdje weg te knippen en dan een moeder ernaast zwetend met een kop als een biet..

Achteraf lachen we er wat om (echt weer een Hanne-actie) en zijn we weer met de neus op de feiten gedrukt..
Ze is niet los vertrouwd..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_47275555
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Noli. het volgende:
Ireth!

Wat is/was Wilyan makkelijk. Kan zichzelf vermaken, vreet niet heel vaak belachelijk achterlijke dingen uit... Maar Hanne! Niet vertrouwd om die ook maar een seconde uit het oog te verliezen.

Gisteren halen we Wilyan uit psz/school. Vlak naast de psz staat een KPN-hokje met zo'n heras-hek er omheen. Daarnaast staan vaak paardjes. We gaan dus bij de paardjes kijken en dat gaat lange tijd goed.
Ineens ziet Wilyan een lieveheersbeestje en het valt ons op dat er wel héél veel van die beestjes zijn. Op dat moment begint Hanne te piepen en begint daarna te huilen.
Ik kijk op en daar staat ze dan.. Heeft onze kleine dame haar hoofd tussen twee spijlen van dat hek door gestoken!
Gelukkig kreeg ik gewoon haar hoofd weer tussen de spijlen door. Maar mèèèn, dan bedenk je je ineens wat als dat nou níet gelukt was!
* Noli.] had al visioenen van grote brandweerkerels met giga instrumenten om dat hek om dat kleine eierhoofdje weg te knippen en dan een moeder ernaast zwetend met een kop als een biet.. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding

Achteraf lachen we er wat om (echt weer een Hanne-actie) en zijn we weer met de neus op de feiten gedrukt..
Ze is niet los vertrouwd..

Mijn zusje heeft dat ook een keer gehad. Stonden we in de IJsselhallen (Zwolle) op een landbouwtentoonstelling naast een bord "De grootste stier van Europa". En zij klem met dr dikke kop. Vader wrikken, moeder uit dr naad
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:59:43 #252
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_47281053
Vandaag een heel stuk gelopen met Amber, maar ze begint een beetje moe te worden (geen middagslaapje, dan weet je het wel ) en ze weigert verder mee te lopen. Na veel gemopper ga ik haar halen, pak haar hand vast en neem haar mee. Ik loop een beetje te mokken, kijk strak voor me uit, Amber die aan het miepen is en ik ene hoor ik .......... KLOEINK *oeioeioeinnngggg* ,-dat was het nadreungeluidje, zoals een kerkklok na"dreunt' , gevolgd door een heeeeel hard gehuil
Amber was dus tegen een paal gelopen van een verkeersbord
nu heeft ze een dikke buil op haar hoofd. Volgens mij was met mijn fout, want ik was haar aan het mee"trekken" en ik heb die hele paal niet gezien

geluk bij een ongeluk was wel, (voor mij dan) dan ze daarna een stuk meegaander was, op weg naar huis
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:06:22 #253
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_47281380
Lady!!! OMG IK zit hier hardop te lachen omdat dat iets is wat mij ook zo zou kunnen overkomen!! Sneu voor Amber, maar o zo herkenbaar!!!!
pi_47284739
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef LadyS het volgende:
Vandaag een heel stuk gelopen met Amber, maar ze begint een beetje moe te worden (geen middagslaapje, dan weet je het wel ) en ze weigert verder mee te lopen. Na veel gemopper ga ik haar halen, pak haar hand vast en neem haar mee. Ik loop een beetje te mokken, kijk strak voor me uit, Amber die aan het miepen is en ik ene hoor ik .......... KLOEINK *oeioeioeinnngggg* ,-dat was het nadreungeluidje, zoals een kerkklok na"dreunt' , gevolgd door een heeeeel hard gehuil
Amber was dus tegen een paal gelopen van een verkeersbord
nu heeft ze een dikke buil op haar hoofd. Volgens mij was met mijn fout, want ik was haar aan het mee"trekken" en ik heb die hele paal niet gezien

geluk bij een ongeluk was wel, (voor mij dan) dan ze daarna een stuk meegaander was, op weg naar huis
Ooowwww heel herkenbaar, 'k wou het niet posten want ik schaam me dood , maar ach, als jij het ook doet
Manlief en ik haalden Sara gister op van het kdv. Het is hier 4 minuutjes lopen vandaan, en zo af en toe lopen we naar huis, Sara loopt dan zelf. Ze had gister een beetje een miepbui, en op een gegeven moment ging ze erbij zitten en wou ze gedragen worden. Dus ik wil d'r optillen, pak d'r handjes zodat ze eerst zou gaan staan, en toen glipte ze met 1 handje los, viel op d'r knietjes, en toen op de grond, zittend, toen werd ze dus boos, en liet ze zich zo achterover vallen, op een steen. Ik kon echt wel door de grond gaan, Sara huilde natuurlijk ontzettend (vooral van de schrik denk ik, want er is nu niets te zien, geen bult, niets) en d'r kwam ook nog eens meteen een vrouwtje door de ramen gluren met zo'n beschuldigende blik
Het is niet dat ik d'r op de grond gedonderd heb ofzo, maar zo voelde het wel
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:52:45 #255
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_47293811
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mijn zusje heeft dat ook een keer gehad. Stonden we in de IJsselhallen (Zwolle) op een landbouwtentoonstelling naast een bord "De grootste stier van Europa". En zij klem met dr dikke kop. Vader wrikken, moeder uit dr naad
Gelukkig was dit een gevalletje zepastermethaarhoofdweldoormaarhoud'mzelfscheefduspasthetdanniet-gevalletje. Ik had haar dus wel meteen weer vrij maar we hebben weer een puntje om haar extra goed in de gaten te houden.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:31:36 #256
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47301083
Hahaha...dat zou ons nu met Emma ook kunnen gebeuren! van de week lag de bal waar ze mee aan het spelen was onder de kleine picknicktafel in de tuin. Zo'n minigevalletje. En wat doet mevrouw... steekt haar hoofd door het kleine gaatje aan de zijkant ipv er op een ietwat slimmere manier tussen te komen! Gevolg: ze zit klem met haar hoofd. Was niet blij. En we kregen haar er alleen uit toen mijn moeder haar benen vasthield en ik aan haar erdoorheen trok...(op de een of andere manier lukte het niet meer andersom...)
  zondag 25 maart 2007 @ 20:39:17 #257
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47650521
Emma doet zo mogelijk alles na wat wij doen. Dat is handig voor het bijbrengen van nieuwe vaardigheden maar soms ook niet...

Het deksel van het yoghurtemmertje ligt op de salontafel. op de een of andere manier komt er een boekje van emma op terecht. Yoghurt op de kaft, bij gebrek aan een doekje lik ik het boekje af en veeg nog het nog eens af aan mijn broek. Halve minuut later begint M te zeggen "dat doet ze n..." nog voor hij uitgesproken is heeft Emma het boekje te pakken, likt er aan en veegt het af aan mijn broek.
In het vervolg toch maar even nadenken voordat ik zoiets doe
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47736988
Heerlijke verhalen, stiekem even een TVP'tje plaatsen, en een zacht schopje voor meer van die heerlijke verhalen.
Vivre
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:24:37 #259
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49150948
Ja hoor, ik mag me officieel komen melden in dit topic.

Gister alleen met de 2 kinderen. Léon had gepoept dus naar boven met het spul om hem te verschonen. Cas hobbelt lekker van kamer naar kamer.
Léons vieze luier gooi ik alvast richting trap, zodat de stank niet op de kamer blijft hangen.
Met alle gevolgen vandien.
Cas hoor je nog heel even huffend en puffend de kamers doorkruisen, maar dan is het stil.
Verdacht stil.
Heel even denk ik, hij zal toch niet...?
Maar die gedachte schud ik van me af. Zo'n luier krijg je ook niet zomaar open.
Toch maar snel Léon een schone luier aan gedaan en aangekleed.
Snel kijken waar Cas is.
Die zet net zijn tweede hand in de inmiddels geopende luier. Middenin de poep...........
GADVERDAMME!!!!
Ik was gelukkig nog redelijk op tijd, alleen zijn handjes en zijn mouwen zaten onder. Maar was ik 1 tel later geweest dan had zijn snoet ook helemaal onder gezeten.
Vloerbedekking zat al wel onder de vegen, maar dat kon ik nog schoonkrijgen.
Beter opletten Dutchie, als ze stil zijn is er ALTIJD stront aan de knikker. Letterlijk dus dit keer.
  Jubileum moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 20:22:52 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49157959
stront aan de knikker
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:26:34 #261
103793 kozakken
Living the life
pi_49158103
Och dutsj
pi_49162264
ieuwks!
(al zag ik het bij het begin van je verhaal nog erger voor me, dacht dat die vieze luier precies op Cas z'n hoofd beland was en dat dat het hijgen & puffen veroorzaakte).
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:02:15 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49162400
Dutch!
Leermomentje idd!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:25:01 #264
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49163522
Dutchie

Hier redelijk herkenbaar. Alleen is het dan dus Kim die graag in dr eigen strontluier wil graaien. En dan natuurlijk overal aan gaan zitten.
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:58:11 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49171625
Storm laat me blunder na blunder maken.

Op mijn verjaardag even naar Ikea, koffie drinken. Leuk, maar ramvol, want (oh ja!) vakantie!!!! Elke opa, oma, vader en moeder uit Eindhoven en omstreken was op deze maandagochtend met minimaal 4 (klein)kinderen naar Ikea gereden, zo bleek. Jeuj. Het restaurant was onbegaanbaar, maar we zagen toch een tafeltje! Storm in kinderstoel, dienblad op tafel en een ouwe vent die ineens zegt: "Deze is bezet, hoor!!! " Oeps, zijn jas hangt er ook, zien we nu. Maar wat zien we niet... Dat Stormpje graait naar het dienblad, naar de koffie en onder mijn ogen kiept ie zo het net gepakte kopje koffie om. Over zijn arm, zijn beentje....!!! Ik schreeuw hard "Storm!!!!" en hij huilt, misschien van schrik, misschien van pijn? Ik in elk geval van schrik én woede, want de betreffende ouwe vent mompelt: "Sjonge, jonge, jonge..." terwijl hij de tafel schoonmaakt. "Meneer, maakt u zich nu druk om die táfel??!!" sis ik. "Nee, ik vind het zielig voor dat kind. Dat vind ik. En ik vind het dom van jullie." (Hij kijkt naar mij en mijn moeder, die er ook bij is).
Woedend en geschrokken ga ik hard snikkend met Storm, die al meteen is gestopt met huilen, naar het toilet. Ik kom 3 Ikea-medewerkers tegen die bezorgd met me mee gaan, omdat ik huilend met baby de weg zoek naar een wc. Lief van ze, want ik was echt heel erg overstuur en paniekerig. Samen even een lauw nat doekje erop gehouden, maar er was gelukkig echt helemaal niks aan de hand. Nergens een rood plekje en Storm die gewoon vrolijk was. Maar wat is zoiets snel gebeurd en wat voel je je daarna een waardeloze moeder, zeg. Zeker als zo'n vent het je meteen in je gezicht zegt.

Dezelfde dag graait Storm aarde uit een plant en eet het op.
De volgende dag heeft Storm met zijn hand even lekker door het potje vol plas van zijn zus geroerd en de vloer ermee gesopt.

Moeders, moeders, bij deze baby moet je opletten!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:49:51 #266
105850 Fuente
mamamuts
pi_49172323
Dutchie

Sugar, trek je niets aan van chagerijnige andere mensen joh! 'k Heb zo'n hekel aan mensen in een winkel/restaurant whatever die het beter weten
Zo te lezen is Storm wel een heerlijk ondernemend vente zeg
Sara
Merel
Ukje
pi_49172443
Naar die Ikea gaan was jouw enige blunder Dutch
Chagrijnen heb je overal, het was gewoon dom van die meneer om als een alfa-mannetje om die tafel te gaan staan bulken joh, kun jij het helpen dat je afgeleid werd!
pi_49172486
wat rot dat 't zo ging gisteren sugar, een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje. maar gelukkig viel het mee. en mensen die van de zijlijn commentaar geven, tsja, ik vind 't wel wat al te makkelijk. net of zij nooit een foutje maken. je zou meer hebben aan wat medeleven en hulp.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:49:59 #269
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49175520
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Naar die Ikea gaan was jouw enige blunder Dutch
Chagrijnen heb je overal, het was gewoon dom van die meneer om als een alfa-mannetje om die tafel te gaan staan bulken joh, kun jij het helpen dat je afgeleid werd!
Dat was Sugar Mwana.
Na haar verhaal staat de Ikea ect heeeeelemaal onderaan mijn verlanglijstje van 'places to go'.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:16:49 #270
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49176436
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:58 schreef Sugar het volgende:
Maar wat is zoiets snel gebeurd en wat voel je je daarna een waardeloze moeder, zeg.
Laatst werden wij idd ook met de neus op de feiten gedrukt

We waren met zijn vieren aan het zwemmen. Iris werd naar verloop van tijd moe en we waren aan het overleggen wat te doen. Peter blijven met Amber en ik naar huis met Iris. Of anders om? Wie neemt de auto dan mee en wie gaat er lopend enz enz.
Tot er een badmeester aangesneld komt... Amber haar bandje was afgegleden en ze was aan het worstelen om boven water te blijven. We stonden er notabene naast!!! En ze had zo kunnen verdrinken
Ik ben idd het meest geschrokken van het feit dat het zó gebeurd kan zijn
pi_50489234
-schopje-

Kennen jullie dat, dat je je dochter eens laat klimmen op een stuk beton van 1.70m hoog terwijl je je armen om haar heen houdt, ze ineens iets lijkt te zien achter je, je een halve seconde je hoofd omdraait om te kijken wat ze ziet, en als je je hoofd weer terugdraait haar net onder je arm door ter aarde ziet storten op de stoep?

Gelukkig had ze bijna niets, alleen een tand door de lip en een geschaafde kin
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:14:08 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50492857
Vriendin vertelde me net dat ze onlangs met haar man de nieuwe digitale ontvanger aan het nakijken was, maar even vergat dat daar ook allemaal pornozenders op zaten. Zoonlief (5) keek ook mee en ze waren nét te laat met oogjes afdekken en snel-snel doorzappen.

Gevolg: 'Mama, die mevrouw had een hele arm in haar mond!'
( het was uiteraard geen arm)

Het hele verhaal komt ook in de Groter Groeien te staan, ze had er een prijs mee gewonnen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:20:20 #273
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50493064
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Tan het volgende:
( het was uiteraard geen arm)
Joh!
Maar hij is wel leuk!
pi_50493450
nou ja altijd minder erg dan die mevrouw wier zoontje haar geen kus meer wilde geven op 't schoolplein... (stond dat verhaal hier of bij de 'praatjes'?).

ladyS ik lees nu pas je verhaal over 't zwembad, wat griezelig zeg!
pi_50493579
hahaha... een arm

inderdaad Bix, dat verhaal vergeet ik ook nooit meer !
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:38:07 #276
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50493616
Wat was dat Bix?
pi_50493713
sorry ik zoek 't nog voor je op, moet nu weg. ik denk dat 't in 1 van de kinderpraatjestopics stond. i
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:43:57 #278
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50493736
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:42 schreef bixister het volgende:
sorry ik zoek 't nog voor je op, moet nu weg. ik denk dat 't in 1 van de kinderpraatjestopics stond. i
Ik ben er ook wel benieuwd naar inderdaad!! Ken het verhaal niet.
pi_50493807
Vies praatje

En dan helemaal onderaan
Liefde
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:49:25 #280
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50493869
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef MeNicole het volgende:
Vies praatje

En dan helemaal onderaan
Dank je!! Hij is echt erg ja hahahahahah
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:52:41 #281
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50493928
Nicole, bedoel je dat daar dat verhaal wat bix bedoelt staat?
Want dan kan ik het nog niet vinden.
En Bix, ik bedoelde gewoon even een samenvatting hoor.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:54:19 #282
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50493959
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef Moonah het volgende:
Dat stukje met de 'spoiler-tekst'
pi_50493961
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef Moonah het volgende:
Ja dats waar Bix het over had. Gewoon 1 ste pagina geschreven door Pepper_961.
Maar misschien is jou pagina indeling anders. Da misschien op pagina 2
Liefde
pi_50494012
quote:
Zo kan ook
Liefde
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:00:19 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50494138
Ah, tnx Owlet!
Die had ik niet willen missen!

MeNicole, ik was maar aan het zoeken op de eerste pagina die ik gelinkt kreeg, daar stond ook een verhaaltje met een spoiler...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:05:21 #287
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50494270
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:00 schreef Moonah het volgende:

MeNicole, ik was maar aan het zoeken op de eerste pagina die ik gelinkt kreeg, daar stond ook een verhaaltje met een spoiler...
Oh ja, dat probleem heb ik ook altijd, dat ligt aan je paginainstelling (hoeveel berichten je per pagina wilt), een rechtstreekse link naar het berichtje is natuurlijk ideaal haha, maar vergat even dat dat ook nog kon (zwangerschapsdementie )
pi_50501015
ja, die bedoelde ik, tnx owlet & tan.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:43:11 #289
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_50501572
Edit: verkeerde topic, moest kinderpraatjes hebben
pi_50513254
quote:
pi_50514587
De net niet meer baby van mijn broer kan zitten! Dat is tof.Je moet nog wel een beetje op haar letten natuurlijk.
Het eten was afgelopen, de kinderstoel werd ff aand e kant gezet en ik kreeg de beeb in mn handen.
Dus ik zet haar voor me op tafel, met een hand om haar heen en we zijn een hele tijd leuk aan het kletsen. De baby speelt met mn haar en lacht en is blij.

OP een gegeven moment zegt mn broer hele interessante dingen, ik kijk en luister dus naar hem, intussen speelt de baby vrolijk door.
En toen viel ze opeens, onder mijn hand door, schuin voorover, met haar koppie op een metalen onderzetter.

Een hele grote bult
Ik voelde me zó stom! Ik heb 17 tantezeggers van 0-14 en ik had er nog nooit eentje zich laten bezeren
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:25:55 #292
61800 Rottdog
pi_50516063
Herkenbaar Freecell

Alleen was het mijn schoonzus met die blunder ze heeft nl een dochter die een half jaar ouder is en dus al kon zitten. De mijne toendertijd nog niet en ze zet haar zo op de grond en liep weg met als gevolg een grote bonk en een gillend kind wat plots lag te spartelen
pi_50534870
We zijn bij een kledingzaak en Elise hangt steeds aan zo'n ronddraaiend kledingrekje, maar dan zonder kleding eraan. En, ondanks wat waarschuwingen gebeurt het ergste: ze valt en het rekje valt op haar. We staan verdorie 2 meter van haar vandaan!
Het rekje valt op haar en ze bloed als een rund!

Echt, dat is schrikken, als je ziet dat het bloed uit haar achterhoofd gutst en in een straaltje haar nek in loopt!!
Afijn, 112 gebeld, gelukkig stopte het bloeden al wel snel. Daarna naar de eerste hulp van het AZU gegaan en daar een hele tijd gewacht. Ze heeft dus een snee van 4cm groot in haar achterhoofd...

Ja, dan zie je dat ze bezig is, je waarschuwt, staat er maar 2 meter vandaan en dan nog gebeurt er zoiets vreselijks... Brrr... En dan nog een geluk dat ze niet andersom was gevallen, anders had het rek misschien wel een oog uit gestoken!
  zondag 17 juni 2007 @ 00:31:08 #294
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50534984
Ik zeg het hier bijna dagelijks . Het bataljon beschermengelen rondom een kind moet erg groot zijn
  zondag 17 juni 2007 @ 07:42:16 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50538292
@Bright, dergelijke doemscenario's heb ik met alle kinderen wel eens meegemaakt, vre-se-lijk!! Is ze gehecht?
pi_50566977
Tan, ze is 'geplakt'. Ik heb het er maar over dat ze een beetje bison-tex erop gesmeerd hebben.
Maar ze gaat vandaag naar de psz en het ziet er eigenlijk nog niet uit. Het mag nog niet worden gewassen, dus ze heeft nu lichtblond haar met een bruine achterzijde.
Gelukkig lijikt ze er verder geen last van te hebben. Ze klaagt ook niet meer over pijn aan haar achterhoofd.
Maar het blijft toch een vreselijk ongeluk. Nu viel het op haar achterhoofd, maar voor hetzelfde geld was ze slechter terecht gekomen!
  maandag 18 juni 2007 @ 09:35:01 #297
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50568317
Elise

Niet vanmezelf maar husb die gisteren blunderde:
Gisteren zijn wij weer eens naar "de Ballenbak" geweest, hartstikke leuk en gezellig. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt.

Ik had net een rondje apekooi met Wilyan gedaan toen we Husb met Hanne op de trampoline zagen. Hanne staat te springen samen met haar pappa, gaat lekker rustig niks aan het handje. Terwijl Wilyan en ik naar de trampolines lopen laat husb zich op zijn kont vallen op de trampoline net op het moment dat Hanne neerkomt tijdens een sprong. Door de plof van husb kreeg Hanne ineens veel meer vaart bij de afzet en maakte ze een salto van wel een dikke meter hoog !!!! Ze had gelukkig helemaal niks omdat ze precies helemaal rond ging en pappa haar goed op kon vangen maar ze was flink geschrokken.

De pappa deed er wat lacherig om, Wilyan vond het erg grappig wat Hanne deed maar moeder en dochter waren beiden not amused
Maxi, Midi & Mini
  maandag 18 juni 2007 @ 10:17:43 #298
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50569195
@Noli Omdat het goed afliep kan ik er ook wel om lachen, het moet er ergens wel komisch uit hebben gezien
Wij hebben hier een trampoline thuis en daarbij is zoiets ook gebeurd met Jessai alleen lande hij naast de trampoline Dat was minder plezierig, al kwam hij redeliojk goed terecht, zonder botbreuken, alleen wat schrammen.

@Bright, oh ja, plakken. Heb hier alles al eens gehad, hechtingen, zwaluwstaartje, plaksel... maar verder ben ik wel een goede moeder hoor
voor Elise
  maandag 18 juni 2007 @ 10:53:19 #299
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50570103
Het zag er eigenlijk ook wel komisch uit toen ze zo rond draaide.
Ze ging echt in deze stand door de lucht.
Als een soort radslag dus en dan een dikke meter hoog..

Maar man wat ben je misselijk als je 'r zo ziet vliegen.
Maxi, Midi & Mini
  Jubileum moderator maandag 18 juni 2007 @ 19:27:14 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50587644
Noli Ik zou het ook moeilijk vinden om gelijk de humor ervan in te zien ja
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50589129
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:08 schreef Rottdog het volgende:
Is s'avonds ook een keer bezocht door een jongetje van 2 met de woorden "kom even een bakkie leut halen". Ouders zaten in de kamer en hebben zoonlief nooit horen weggaan die is via de voordeur op pad gegaan.

Dat zijn van die dingen die kunnen gebeuren
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14
die ik had gebeld of 'ie thuis de film kwam afkijken ipv bij de buurjongen.ik wilde op tijd gaan slapen,was niet lekker.
dus hij zou thuis komen tijdens reclameblok en thuis de film uitkijken.
reclameblok,niets.gebeld,niets.volgend reclameblok,niets.half elf,niets.elf uur,half twaalf,niets!
ik hardstikke kwaad bij de buren aan bellen,en bellen en bellen.staat er een slaperige buurjongen;die is hier niet. niet?? ik in de stress.zoeken met de buurvrouw.bijkt dat ie al in zijn bed lag.had hem niet thuis horen komen (en hij dan ook wel niets gezegt...zijn reactie;"oooh vergeten"(raar volk ,die pubers) maar mooi niet vroeg naar bed,en mooi iedereen wakker!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')