abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:12:32 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21411538
Jolie is nu 3,5 week en ik heb al behoorlijk wat geblunderd, zo vroeg ik de ochtend na de bevalling of 'hij' wel echt mijn baby was, heeft ze een keer helemaal onder de babyolie gezeten en was ze na 2 keer wassen nog spekglad, zei ik tegen de kraamvisite dat ik babyroze lelijk vind en Jolie er een biggetje in lijkt terwijl ze een babyrozebiggetjespakje cadeau geven, dacht ik dat ze iedere ochtend rond dezelfde tijd wakker werd; bleek de wekker stil te staan en vanmorgen toen ik geen zin had om de lamp aan te doen stak ik mijn vinger regelrecht in de babypoep!

Ik kan niet alleen zijn in mijn soort! Biecht hier je blunders op baby/kindergebied op en zorg er zo voor dat mij dat niet ook overkomt.....
pi_21411736
Volgens mij is ontdekken dat je de (digitale) thermometer niet aan hebt gezet, terwijl die al dik 4 minuten in dat mini-achterwerkje zit ook wel een blunder 1e klas..

(en ik vergeet je steeeeeeeeds te mailen *sleurt outlook naar voren* )
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:21:10 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_21411812
Als ik ga beginnen is het topic vol
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:21:20 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21411818

Oke die telt

(doe me anders ff msnen!)

De ergste dan Mous
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:44:48 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_21412577
Boodschappen doen en in de supermarkt staan en bedenken dat je wat vergeten bent? Een kind bijvoorbeeld....... Dat ik thuis kwam lag René nog heerlijk te slapen
pi_21412596
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Boodschappen doen en in de supermarkt staan en bedenken dat je wat vergeten bent? Een kind bijvoorbeeld....... Dat ik thuis kwam lag René nog heerlijk te slapen

Oke, dies idd heel erg....
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:46:48 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_21412641
Naar binnen moeten bij de gyn en je kind vergeten mee te nemen, ze heeft heel lief bij de zusters zitten spelen

Ik heb gewoon een zoet kind, dat ik haar altijd maar vergeet
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:48:00 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21412689
Er lijkt haast opzet in het spel te zitten
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:54:37 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_21412901
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik er heb, open deel 2 maar vast

Ik heb René een keer opgesloten in de auto op een smoor hete dag

Ik moest ff snel bloed laten prikken in het ziekenhuis, dus geen tas met troep (mobieltje) mee. Ik was klaar, zet René in dr stoel en flikker de deur dicht, op slot... Liggen mn sleutels nog voorin op de stoel. Het arme kind heeft er zeker een uur in zitten janken en jammeren (was net een jaar oud, dus kon de deur ook niet open doen) tot de anwb de deur open kwam slopen. De politie wilde het niet doen, ook al stonden ze er bij en keken ze er naar

Ik heb haar dus in de auto moeten laten zitten, om in het ziekenhuis de ANWB te gaan bellen. Vier jaar geleden liep nog niet iedereen met een mobieltje in zn zak. en toen ik eindelijk iemand had gevonden met een mobiel, wilde de politie me niet helpen, omdat het mijn nummer niet was en het wel een geintje kon zijn.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:58:07 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_21413020
Jullie hebben het niet gezien op de foto's , maar Cas had op zn verjaardag zn broek verkeerd om aan das bijna standaard bij mij
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:00:07 #11
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21413105

Ik heb volgens mij diezelfde dag in het speeltuinbankje gepost dat we een terrasje pakken waren en Jolie d'r pak verkeerd om aan had!
  † In Memoriam † vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:01:22 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_21413149
Luchtbel, vergeet jij ook wel eens luiers om te doen?

pi_21413174
Ik ben trouwens bij Suus megavaak vergeten haar rompertje naar benee te trekken en vast te maken na een verschoning...
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:04:08 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21413260
nog niet....

Wel gingen we vanmiddag naar het ziekenhuis waar ze uiteraard overstuur zou gaan raken en ik had geen speentje mee

En vanmorgen had ik d'r net verschoond en ging d'r flesje halen, kom ik terug ligt ze nog te huilen, wou ik aan de zijkant van d'r luier kijken maar had geen zin om de lamp aan te doen, dus ik zag het niet zo goed, m'n vinger echt recht in zo'n 4 cm dikke plakprutlaag
  † In Memoriam † vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:05:16 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_21413296
Ik ben een keer vergeten Cas zn loopkar vast te zetten. Dus ik zet Cas er in, zat ie met zn kont op de grond...

vinger in de poep gebeurt hier ook regelmatig, dan dénk ik dat Cas een wind heeft gelaten, ff voelen... vinger vol... ipv dat ik dat nou eens afleer, welneeee
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:06:27 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21413333
Ga door.....

Ben blij dat ik niet de enige lomperd met die vinger ben
pi_21414079
Fraai topic
pi_21417407
ik heb Piet een keer van de commode laten vallen.

en vergeten z'n melkpoeder mee te geven naar 't kinderdagverblijf.
ook een keer vergeten een boterham mee te geven.
pi_21417611
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 08:43 schreef bixister het volgende:
ik heb Piet een keer van de commode laten vallen.

en vergeten z'n melkpoeder mee te geven naar 't kinderdagverblijf.
ook een keer vergeten een boterham mee te geven.
Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
pi_21417631
tnx, ben er zelf ook zeer tevreden over.

ontopic: ik zou 'm laatst in z'n zwembadje zetten, vergat ik in de gauwigheid z'n luier uit te doen. zat ie daar met 'n zwaar volgezogen luier.
pi_21418033
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
Ik ook , vind het ook geweldig !

Bram vind ik ook zon stoere naam
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:40:02 #22
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21418109
Geer ging Bo dr nageltjes wel even knippen (ze was een paar weken oud) Bij dr duimpje aangekomen nam die een stukje van dr duim mee. Toen dachten we, we doen er een pleistertje op. Stom, ze duimt!!! Toen stiktte ze bijna in dr pleister, toen ze als troost voor de pijn ging duimen.

Na 3 maanden was ik bij Bo helemala lyrisch omdat ikz ag er haar tandje door kwam. Toen die na een dag ineens "verdwenen" was bleek t gewoon maar een melkkorreltje geweest te zijn
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:50:05 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21418223
Ik trok bij Tom na een verschoning zijn romper naar beneden en trok zijn broek aan. Toen ik hem oppakte voelde ik wel en héél klein kontje bij mijn hand, was ik hem vergeten een nieuwe luier aan te trekken

Jasper was in de kast verstoppertje aan het spelen toen ik hem voor de gein dichtdeed. De deur leek wat te klemmen dus ik duwde wat harder tot ik ineens een luid geschreeuw hoorde en het zijn handje bleek te zijn die tussen de deur zat
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21418238
Ik waarschuw iedereen dat Djulian een jongen is en dat hij dus alle kanten op kan plassen. Tot nu toe ben ik de enige die dus standaard 1x per dag een nat pak haal.
pi_21418287
Wij vonden Morris gisteravond zo onrustig dus we dachten: laten we een rondje met de kinderwagen maken dan valt ie wel in slaap. We waren nog geen 25 meter verder, begon ie toch te krijsen! Dus wij doorwandelen, komt er halverwege een oudere indische dame naast ons lopen, zegt ze: geef dat kind toch te eten, hij heeft honger. Dus wij kijken elkaar aan: verrek hij heeft honger. Waren we zelf niet opgekomen (hij had 2 uurtjes daarvoor gegeten). Dus toen hebben we het rondje in sprint afgelegd naar huis. Net geen olympische medaille gehaald maar volgens mij hebben we dat rondje wel in recordtempo gemaakt met krijsend kind!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')