abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 21:38:23 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26484238
Vorige Ouders; Blundertopic

Kom maar op met die leuke blunders
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 21:53:16 #2
81992 Githa
pi_26484688
oooohw dit leuke topic weer ...nou zoveel blunder heb ik nog niet meegemaakt maar die gaan ongetwijfeld komen maar deze kan ik al wel toevoegen

Jordy is helemaal geen huilbaby en huilt dan ook eigenlijk alleen als er echt iets is. Een paar weken terug had Jordy de dag ervoor erg veel gehuild, hij was wat verkouden maar verder niks bijzonders.... Nu hadden we een super drukke dag, lekkage in de keuken die ons nogal bezig hield. En ook vandaag begon Jordy weer zo enorm te huilen en ik kreeg hem maar niet stil Hij was zo super zielig Dus ik tegen mijn vriend. "Bel de dokter maar, hij blijft maar huilen er is gewoon iets niet goed !" Ondertussen alle mogelijke oorzaken overdenkend ...

en ineens wist ik het!

hmmmmmz, hoelaat is het?
Hij heeft honger ! hij had al een uur geleden eten moeten hebben

Na de fles was hij dus ook niet meer "ziek" Gewoon alles bedenken maar er niet op komen dat hij wel eens honger zou kunnen hebben.
  zondag 24 april 2005 @ 21:58:38 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26484827
Ik quote nog even die van Luchtbel, die het topic omhoogschopte terwijl ie bijna vol was:
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Hello Jolietje is morgen 9 maanden en het bleek alleen maar erger te worden, zo heeft ze regelmatig met een speen in het overslagje van d'r rompertje geslapen en ik me maar afvragen waar die spenen toch bleven tijdens het verschonen. Goot ik op een veel te vroege morgen yoghurt in d'r fles in plaats van melk, had ze een luier achterstevoren aan, was bij het postkantoor niet meer te achterhalen wat het nummer van mijn pakketje was; in de 3 minuten dat we hadden staan wachten was het bonnetje tot 4 cm na opgegeten had ik nog Vicks aan m'n vinger toen ik daarmee een wondje op d'r hand wou bekijken dat brandde enorm.

Paar weken geleden was ik d'r aan het verschonen bij de Hema en kon na een ware vechtpartij (veel te hoge verschoontafel en te druk kind) slechts 1 sokje terugvinden. Het tweede sokje was onvindbaar, uiteindelijk maar een nieuw paar sokken gehaald en weggegaan. Toen ik later die dag bij een vriendin een poepluier van Jolie wilde verschonen riep ik geschrokken hulp in; er zit iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok

Oh en onze antilekbeker kan nergens mee naar toe, echt heel raar maar er zat helemaal geen dop bij toen we hem kochten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 24 april 2005 @ 21:59:18 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26484850
LB die sok
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26486997
quote:
....iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok

omg... ik stikte bijna in m'n dropje....
pi_26487872
die rapley methode ook...
pi_26515285
Nou dan mijn blunder van afgelopen zondag. Morgaine was zo moe en ik liep nog in pyama rond dus ik nam haar nog even bij mij in bed en toen ze uiteindelijk in slaap was gevallen heb ik haar laten leggen en ze sliep zo lekker. Kussens aan beide zijkanten van ons bed gelegd en mij gaan douchen en aankleden. Toen ik klaar was naar de woonkamer gegaan en toen we even bezig waren met mijn "nieuwe" naaimachine (erg tweedehands) hoorde we een harde knal gevolgd door een hoop gegil en gehuil. Morgaine was zelf maar van het bed gekropen en head first er van af gelazerd. Een flinke rode plek op haar voorhoofd rijker en wij bijna een hartverzakking. Nu mag ze alleen nog in haar eigen bed slapen of bij ons als we er in blijven liggen!
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:34:42 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26515748
Ik zie dat er genoeg opvolgers zijn voor mijn felbegeerde trofee.

Over die antilekbekers; zo was ik laatst zoooo blij, wat had meneertje toch goed gedronken. In 1x de helft van zijn bekertje leeg. Pak ik hem op om hem te prijzen middels een flinke knuffel, voelt hij toch behoorlijk 'nat' aan. Beker was niet zo antilek als we dachten. Kind onder, stoel kletsnat.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:21:26 #9
61800 Rottdog
pi_26550874
Komt die dan

Net Zoë in de tummy gedaan vindt ze geweldig en ik dacht gezellig gaan we weer eens wat tummy foto's maken Zet de tummy onder de douche, Zoë erin lekker spelen ga er voor zitten met de dig, kind lekker aan het spelen niets aan de hand. Totdat ze ziet dat ik dichtbij kom en zich geen moment bedenkt van leuk pakke zodat ze met tummy en al ondersteboven gaat op een stel handdoeken en ik daar voor zittende de hele volle lading van water over me heen krijgt. Kind verbaasd kijkend naar haar moeder die volledig in een deuk ligt van de opdat moment nog afknippende foto

† In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 08:10:01 #10
81992 Githa
pi_26561953
Rottdog.... moest Zoë uiteindelijk ook nog lachen ?
Dit zijn nog eens leuke blunders en helemaal wanneer er zo'n leuke foto bij staat.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:08:21 #11
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26564963
Rottdog
pi_26565368
Rottdog Ik had ook wel een foto van jou willen zien na de omgevallen emmer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 28 april 2005 @ 19:56:04 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26578457
Hahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 28 april 2005 @ 21:29:39 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26580999
Nu kom ik even blunderen hoor:

Mijn vriend heeft een heel lief petekindje, die ik laatst wilde tempen!

Maar zijn moeder, heeft ook op de commode naast de thermometer haar positieve zwangerschapstest van hem liggen!
Maar aangezien dat ding enorm lijkt op een thermometer pakte ik niets vermoedend die test in plaats van die thermometer...
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:36:50 #15
81992 Githa
pi_26581258
Wahahaha, Rijstebuiltje ...da's ook een goeie
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:52:44 #16
43556 miss_dynastie
pi_26581782
Rottdog, beeldige foto
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:11:35 #17
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26596802
woahahaha
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 12:58:22 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_26617375
Ik heb een paar weken geleden een klein blundertje gemaakt.

Ik paste even op mijn nichtje van net een jaar oud en gaf de kinderen een banaan. Banaantje pellen, banaantje uit het vuistje. Tot 3x toe flikkerde ze dat ding door de tuin heen met een boos gezichtje. hup, banaan afspoelen, weer gegeven, ik wíst dat ze die dingen at. Tot het grote vreetmonster Cas kwam, die heeft hem maar opgegeten.

Bleek dat ze alles nog geprakt eet ipv uit het vuistje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:28:15 #19
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26628896
Rottdog: Die verse schuimsporen nog in die emmer. GEWELDIG !!
  maandag 2 mei 2005 @ 19:47:01 #20
61183 leonieke
Dan toch?
pi_26674340
Het zou niet mogen, maar ik plaats hier toch maar een vette TVP
Dit topic is té zalig om te missen
pi_26677585
Hijs niet van pas, maar wil hem toch vertellen!

Op een dag ga ik met Suus in de wandelwagen naar de bakker, brood halen. Vaak kreeg Suus dan van mij een krentenbol, niet altijd, maar meestal wel.

Broodjes gekocht, dag gezwaaid naar de bakkersvrouw en weer terug richting huis.

Suus zat een beetje te jengelen en met haar handje achterover naar mij toe te zwaaien.. en ze werd op een gegeven moment erg ongeduldig en zelfs bozig.

Haar krentenbol!

Madam zat startklaar met haar handje achterover tot ik er een krentenbol induwde te wachten en het duurde en duurde en duurde maar.... maar er kwam geen krentenbol!

Ben toen maar weer teruggegaan naar de bakker!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zondag 8 mei 2005 @ 18:46:04 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26830544
Rottdog het is trouwens net alsof je in onze badkamer bent, wij hebben ook zo´n kleur muur, een tub roze douche gordijn en zo'n kastje

In het zwembad de hele tijd bezig die twee benen in de goede gaten van de band te wurmen, dan denk je dat gaat thuis wel ff snel in de loopstoel kind loopt al weg terwijl ze steeds verder naar onder zakt vraag me nog af waarom. Op het moment dat het karretje boven het kind uit komt realiseer ik me dat er twee benen door één gestoken zitten
pi_26837406
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:46 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog het is trouwens net alsof je in onze badkamer bent, wij hebben ook zo´n kleur muur, een tub roze douche gordijn en zo'n kastje

In het zwembad de hele tijd bezig die twee benen in de goede gaten van de band te wurmen, dan denk je dat gaat thuis wel ff snel in de loopstoel kind loopt al weg terwijl ze steeds verder naar onder zakt vraag me nog af waarom. Op het moment dat het karretje boven het kind uit komt realiseer ik me dat er twee benen door één gestoken zitten
Ha ha zo heb ik mijn zoontje toen ie heel klein was wel eens in een tuinbroek gehezen, en hij probeerde nog weg te lopen ook, dat stomverbaasde koppie van hem, hij viel niet maar hij keek wel erg benauwd.
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:00:34 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_29906563
schopje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_29906722
Wat wil je kwijt Troel, vertel
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:14:31 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_29907068
Nou, de enige blunder die ik kan bedenken is dat ik de twee jongste kinderen van Logician soms wel eens verkeerd noem. Dus dat de oudste de naam van de jongste krijgt enzo

Verder wilde ik graag nog meer smeuige verhalen van jullie horen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:36:27 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_29907708
Ik heb er wel 1 hoor

Cas liep vanavond in zijn blote kontje rond en stond op eens in zijn piemeltje te knijpen en om ons heen te dreutelen met een luier. Dat is een teken dat hij moet plassen. Peet tilt hem op en hupt naar de wc... Cas had al gepoept, armen en handen vol stront dus
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29911146
Over smeuiig gesproken....
pi_29911462
1: even niet opletten terwijl de oudste alleen een onderbroek aanheeft ivm zindelijkheidstraining
2: als de stank inmiddels te erg is om te negeren er achterkomen dat er gepoept is
3: kind alsnog op de plee zetten om het "poep hoort bij de wc"-gevoel te geven
4: volgescheten onderbroek uitspoelen onder de douche, onderwijl de jongste de badkamer uitschreeuwend
5: *paf*
6: van de wc gevallen kind achter de wc vandaan vissen, de wc-borstel afpakken, onderwijl de jongste de wc uitschreeuwend
7: jankend kind met beginnende buil op hoofd onder de douche zetten, onderwijl controlerend of je zelf niet onder de stront zit (en uiteraard jongste nu én uit de badkamer én uit de wc houdend middels viswijfgeschreeuw )
8: erachterkomen dat jankend kind inmiddels niet meer huilt om zijn buil, maar omdat de douche maar niet warm wordt
9: warm water aanzetten
10: jongste met onverantwoord vet en zoet en veel snoep voor de tv zetten
11: oudste in- en afzepen en naar rozenbloesempjes ruikend afleveren voor de tv
12: wc en badkamer uitbaggeren en wasmachine aanzetten
13: op het kinderdagverblijf en in de speeltuin uitleggen dat hij van de wc gevallen is en ik hem heus niet expres onder de koude douche zette
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:16:21 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29911717
Mwanatabu . Het is wel een beetje herkenbaar (vooral bij de schaamteicoontjes ), maar als je het zo op een rijtje zet is het wel heel erg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:51:47 #31
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_29912161
Och help Mwanatabu
Ik zie dit verhaal echt helemaal voor me!
pi_29912179
Morgaine was jarig op 11 augustus en moeder was in een vage bui terwijl ik haar aan het verschonen en aankleden was buk ik om iets uiit de onderste lade van de kommode te pakken (vergeten klaar te leggen) en nog voor ik met mijn ogen kan knipperen ligt er een huilend kind op de grond. Wat voel je je dan stom!!!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:57:49 #33
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29912262
mm, niet direct een blunder met het kind zelf.
ik heb lang opgepast bij een familie met twee meiden. we waren naar de stad geweest, de moeder was ook mee. ze liep de gang binnen en zette de buggy zo neer en ging eerst haar jas ophangen, tas wegzetten terwijl ze het kind met jas en al in de buggy liet zitten. Dus ik dacht lief te zijn en maakte het riempje los en tilde het meisje er vast uit. * KNAL *
Er bleken flessen yoghurt in het netje van de buggy te zitten en het kindje was bewust in de buggy gelaten om tegengewicht te geven, haha!
toen lag er dus een lege buggy op zijn rug met in het netje 2 kapotte flessen yoghurt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29922185
met Dochter, zoon van vier en drie even op een terrasje gaan zitten... Flink kletsen met een vriend die ik in tijden niet gezien had... Toevallig staat er vlakbij een draaimolen....
Jengel... Zeur... Ah... Mama... Okee... Ga maar snel....
Mogen we zelluf?
Nou.. Vooruit... Alles met arendsogen in de gaten houden.. Gaat prima.. Kiddies heerlijk aan het ronddraaien, moeder weer aan de klets... Komt dochterlief alleen terug... Uhm... Net had je nog een broertje....

Ja, die is kwijt... Paniek!!!!
Overal gespeurd.. Geen zoontje te bekennen... Dochter roept continu: "Die is bij de chinees"...
Mama moet nu zoeken, niet van dier are dingen zeggen.... Naast het terras een chinees restaurant, wat eigenlijk nog gesloten is... Met zoonlief voor het raam.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:24:46 #35
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29937029
ging vandaag heerlijk met kyllian de eendjes voeren stukje wandelen in het park
hij wilde op het bankje zitten dus ik zeg dat is goed
hoor ik een bonk is hij dus tussen de rugleuning en het zit gedeelte gegleden en hij lag lachend op de grond
toch voortaan eerst maar eens kijken ofdat hij daar wel op kan zitten
pi_29937215
Ik ben oppas geweest van oa een meisje van nu 4 jaar, toen ze een jaar of 2.5 was gingen we op dinsdag lekker naar de markt, een hele grote boodschappenlijst van mama meegekregen en ooknog eens 4 broden moeten halen. Dat allemaal leuk gehaald, kind in de buggy, spullen in en aan de buggy, op de markt even een krentebol halen, de buggy loslaten om geld te pakken en dan vergeten dat al die boodschappen veel meer wegen dan dat kind
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:22:57 #37
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29947232
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben oppas geweest van oa een meisje van nu 4 jaar, toen ze een jaar of 2.5 was gingen we op dinsdag lekker naar de markt, een hele grote boodschappenlijst van mama meegekregen en ooknog eens 4 broden moeten halen. Dat allemaal leuk gehaald, kind in de buggy, spullen in en aan de buggy, op de markt even een krentebol halen, de buggy loslaten om geld te pakken en dan vergeten dat al die boodschappen veel meer wegen dan dat kind
haha, ik ben dus niet de enige!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29949653
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:22 schreef PM-girl het volgende:

[..]

haha, ik ben dus niet de enige!!
Nope En het was extra genant want het was middenop de markt en iedereen keek
pi_29952196
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef vamperotica het volgende:
met Dochter, zoon van vier en drie even op een terrasje gaan zitten... Flink kletsen met een vriend die ik in tijden niet gezien had... Toevallig staat er vlakbij een draaimolen....
Jengel... Zeur... Ah... Mama... Okee... Ga maar snel....
Mogen we zelluf?
Nou.. Vooruit... Alles met arendsogen in de gaten houden.. Gaat prima.. Kiddies heerlijk aan het ronddraaien, moeder weer aan de klets... Komt dochterlief alleen terug... Uhm... Net had je nog een broertje....

Ja, die is kwijt... Paniek!!!!
Overal gespeurd.. Geen zoontje te bekennen... Dochter roept continu: "Die is bij de chinees"...
Mama moet nu zoeken, niet van dier are dingen zeggen.... Naast het terras een chinees restaurant, wat eigenlijk nog gesloten is... Met zoonlief voor het raam.....
"die is bij de chinees"

Ik had er gister 2 minuten nadat ik de pc uitzette nog één:

Kind past opeens geen enkele broek meer ivm aanwezigheid gezonde pens, dus: nieuwe broeken kopen.
Wij in de winkel met een 2-jarige die het welgeteld 2 minuten interessant vindt om mee te denken over zijn nieuwe aanschaf en dan naar de kinderhoek kuiert. Pa en moe winkelen verder (in een overigens vrij kleine winkel, we dachten dus dat we genoeg overzicht hadden)
2 minuten later: kind komt voorbijgerend. We sturen hem terug naar de hoek.
1 minuut later: kind komt voorbijgerend. We sturen hem terug naar de hoek.
1 minuut later: kind komt voorbijgerend, buigt uit zichzelf af naar de speelhoek. Laat maar dus, denken we.
Niet dus. We arriveren een minuut later eindelijk met de enige 2 broeken in maat 92 met korte pijpen bij de speelhoek. Geen kind.
We kammen alle rekken uit, nog redelijk zachtjes zijn naam noemen (men moest eens denken dat we niet kunnen opvoeden ). Geen kind. Ik snauw iets naar mijn eega en loop het winkelcentrum in, uit eromheen, geen kind
Partner kamt ondertussen andere helft winkelcentrum uit. Onderwijl klamp ik diverse mevrouwen aan of ze ook een onbeheerd turfje hebben zien lopen. Diverse misprijzende blikken, maar geen aanwijzingen.
Dan uit de verte een hoop verlossend gegil: meneer is gevonden, was in plaats van naar de speelhoek een meisje ( ) achterna gerend en was zomaar een mooie speelgoedhobbelmotor met lampjes tegengekomen en was daar maar lekker op gaan zitten broemen.
Weer een wijze les, denk ik dan maar
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29952328
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:59 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nope En het was extra genant want het was middenop de markt en iedereen keek
Ik heb dat zó vaak zien gebeuren, en ik sta elke keer weer dubbel
pi_29961898
De ouders van mijn oppaskindje hadden me niet verteld dat ie in staat was om zelf de deur van het slot te doen... Ik lag al te slapen en werd wakker van het geschreeuw van dat hummeltje in de tuin. Godzijdank kon ie nog niet het hek dat de inrit van de straat afsloot open krijgen.

en ik wist niet dat PLASTIC dartpijltjes ook bloederige wonden kunnen veroorzaken.
pi_29990169
's ochtends tandjes poetsen. Zoontje staat al braaf met zijn mondje open 'AAAAAAAA' te zingen, terwijl ik en mijn ochtendhumeur zijn tandenborsteltje zoeken en er tandpasta op doen. 'Beetje heet' stamelt hij verrast als ik de tandenborstel over zijn gebitselementjes rag. Tuurlijk, denkt mijn slaperig brein, het zal wel, beetje heet, raar kind. Twee picoseconden later zet hij het op een brullen. Dan valt mij op dat ik per ongeluk Parodontax heb gebruikt in plaats van zijn milde peutertandpasta. Hij zingt nu, weken later, weer voorzichtig 'AAAAA' als zijn tanden gepoetst moeten, maar echt van harte gaat het niet meer.
pi_29990309
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef anneja het volgende:
's ochtends tandjes poetsen. Zoontje staat al braaf met zijn mondje open 'AAAAAAAA' te zingen, terwijl ik en mijn ochtendhumeur zijn tandenborsteltje zoeken en er tandpasta op doen. 'Beetje heet' stamelt hij verrast als ik de tandenborstel over zijn gebitselementjes rag. Tuurlijk, denkt mijn slaperig brein, het zal wel, beetje heet, raar kind. Twee picoseconden later zet hij het op een brullen. Dan valt mij op dat ik per ongeluk Parodontax heb gebruikt in plaats van zijn milde peutertandpasta. Hij zingt nu, weken later, weer voorzichtig 'AAAAA' als zijn tanden gepoetst moeten, maar echt van harte gaat het niet meer.
Zohow herkenbaar!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:14:55 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29990805
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:57 schreef _Arual_ het volgende:
De ouders van mijn oppaskindje hadden me niet verteld dat ie in staat was om zelf de deur van het slot te doen... Ik lag al te slapen en werd wakker van het geschreeuw van dat hummeltje in de tuin. Godzijdank kon ie nog niet het hek dat de inrit van de straat afsloot open krijgen.

en ik wist niet dat PLASTIC dartpijltjes ook bloederige wonden kunnen veroorzaken.
slaap jij altijd als je oppast je hoef hier nooit op te oppassen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29990933
ik sliep ook bij oppas gezin hoor _evenstar_ is helemaal zo gek nog niet.....

Moest dan ook de andere dag naar school, en de ouders van oppaskindjes kwamen meestal maar pas tegen 4en smorgens thuis....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:20:54 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29991027
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik sliep ook bij oppas gezin hoor _evenstar_ is helemaal zo gek nog niet.....

Moest dan ook de andere dag naar school, en de ouders van oppaskindjes kwamen meestal maar pas tegen 4en smorgens thuis....
ik heb ook opgepast.. maar een klein hummeltje gaat niet zo snel s nachts de straat op dunkt me.. s nachts bij het oppassen slapen oke dóh maar zoals ik het lees is dit overdags gebeurd..
Het komt op mij allemaal een beetje onverantwoord over..
pi_29991112
hmm ik weet het niet hoor, maar goed als ik sliep stond wel de babyfoon bij mij op de kamer zodat ik gelijk wakker werd als ik wat hoorde
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:41:27 #48
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29991720
Ik haal uit dat verhaal NERGENS of het overdag of 's avonds is en dan nog, als het kind boven ligt te pitten kan je zelf ook ff op de bank een uiltje knappen hoor, is geen verschil
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:51:07 #49
3011 E.T.
pi_29992008
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dus jij bent straks 24/7 wakker?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:51:41 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29992027
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:41 schreef Magneet het volgende:
Ik haal uit dat verhaal NERGENS of het overdag of 's avonds is en dan nog, als het kind boven ligt te pitten kan je zelf ook ff op de bank een uiltje knappen hoor, is geen verschil
je hoeft niet meteen te capsen ik zeg het komt op mij zo over.. en verschillen wij dan in van mening.. ik vind dat als je oppast op het kind van een ander je daar dn de verantwoordelijkheid voor hebt het komt op mij nu eenmaal onvoorzichtig over. ik mijn mening jij het jouwe prima toch ?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:53:50 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29992093
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

dus jij bent straks 24/7 wakker?
ja nou goed
pff kom op zeg en ik vind er nogal een degelijk verschil in zitten of het om het kind van een ander gaat of om je eigen kindje.. maar goed ik ga mezelf niet verantwoorden waarom en hoe en wat dit is mijn mening klaar
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:08:48 #52
61800 Rottdog
pi_29992647
Is s'avonds ook een keer bezocht door een jongetje van 2 met de woorden "kom even een bakkie leut halen". Ouders zaten in de kamer en hebben zoonlief nooit horen weggaan die is via de voordeur op pad gegaan.

Dat zijn van die dingen die kunnen gebeuren
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 07:58:44 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30021786
Oh die strontverhalen en Anneja die tandpastavergissing maakte ik op d'r verjaardag nota bene. Ze gaf gelukkig geen kik

Ik zeg regelmatig als ik een afspraak maak met mensen; oh ja komt wel goed uit, ik heb net opgeruimd; kom maar over een uurtje Jolie is net wakker kan ze even rustig eten.
Na een uur is dan meestal niks meer opgeruimd en zie ik de visite in een soort van shock om zich heen kijken.

Jolie speelt 's morgens vaak bij mij in bed, dan gaat ze op m'n buik zitten of staan en als ik JA! roep duikt ze bovenop me en ik doe dan m'n hoofd opzij zodat ze lachend in het kussen valt. Van de week stond ze op m'n buik mt de gordijnen te spelen, ik was nog moe dus ik lag half slapend tegen d'r te mompelen. Na een tijdje zei ze geen 'kiekiek' meer naar de buitenwereld maar vragend 'ja'? 'ja?' Uiteraard beantwoord ik dat met; JA! Goed kan jij spelen hoor; waarop ze zich bovenop me stort, voorhoofd tegen voorhoofd

Oh en ik zet onze fiets met Jolie erop altijd vast in ons pad door de container er tegen aan te schuiven. Dan kan ik nog even alles op slot doen of iets kleins pakken, iets wat ik moet doen. Maar de container tegen de fiets aanzetten om vervolgens diezelfde container aan de straat te gaan zetten is niet zo heel slim ik duwde hem naar voren dus de fiets knalde tegen me aan, ik wil niet weten wat er was gebeurd als ik hem weg had getrokken, nu was ze alleen onwijs geschrokken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:25:02 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_30037770
Oew, dat ken ik LB, ik lag ook een keer in bed en Christan laat zich enthousiast achterover vallen. BAF met zijn hoofd midden op mijn neus Gelukkig was Frank erbij want ik kon 10 minuten niks meer zien door de tranen in mijn ogen.

Eén van onze leukste momenten was dat waarop wij lagen te vrijen en Christan (jaar of twee) er gezellig bovenop klom met het idee van: Christan ook paardjerijden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_30068401
Van de vakantie hadden we trouwens ook weer een ranzige, we hadden net gegeten bij een pannenkoekenrestaurant en jongste besloot (na vier dagen niks) fijn te gaan poepen. Dus man met hem naar binnen met zijn kijk-mij-zorgende-vader-zijn look, om te vragen of er ergens een verschoonplek was. Was er niet, zei de serveerster, maar het mocht wel gewoon op tafel hoor (als ik iets ranzig vind is het het verschonen van poepluiers op een eettafel, maargoed). Zoontje dus op de tafel, en terwijl hij net ligt besluit die dat hij eigenlijk nog helemaal niet klaar was met poepen (en na vier dagen niks, tja, laten we zeggen dat zijn opslagcapaciteit groter is dan die van zijn luier). Alles, maar dan ook alles zat onder. Uiteindelijk alles zo goed en zo kwaad als het ging weer weggepoetst met zijn jasje en kleren (waren toch al vies), met billendoekjes, en met een hoop wc-papier, onderwijl proberend dit alles te doen zonder dat de andere eters er wat van zouden merken. Toen we weggingen was de tafel schoner dan toen we kwamen, maar toch.
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:28:58 #56
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30068507
heerlijke verhalen :d
christan leuk is dat he paardje rijden
dat poepen geweldig
ofdat ik hem vertelt heb weet ik niet anders nog maar een keer
is al een tijdje geleden

mijn vader en moeder waren 25 jaar getrouwt
gingen lekker uit eten bij de griek
we gaven kyllian heerlijk appelsap
toen begon hij wat ruzie te maken als ik zat zei was hij boos
en toen ja toen kroop de lucht in mijn neus ik dacht dat ruik ik niet goed ik ga eens kijken
en jawel hij zat helemaal onder er zat zo'n druk achter dat zelfs de vloer onder zat
en er lag vloerbedekking
pak hem uit de stoel die ook helemaal onder zat mee naar de wc verschonen
zoiets was me nog nooit overkomen dus is had geen schone kleding
mensen keken raar eerst met kleding naar de wc zonder kleding uit de wc kreeg gelukkig een zakje om alles in te doen
en gelukkig wat het heel goed weer .
sins dit voorval nam ik altijd extra kleding mee
pi_30068565
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef anneja het volgende:
Van de vakantie hadden we trouwens ook weer een ranzige, we hadden net gegeten bij een pannenkoekenrestaurant en jongste besloot (na vier dagen niks) fijn te gaan poepen. Dus man met hem naar binnen met zijn kijk-mij-zorgende-vader-zijn look, om te vragen of er ergens een verschoonplek was. Was er niet, zei de serveerster, maar het mocht wel gewoon op tafel hoor (als ik iets ranzig vind is het het verschonen van poepluiers op een eettafel, maargoed). Zoontje dus op de tafel, en terwijl hij net ligt besluit die dat hij eigenlijk nog helemaal niet klaar was met poepen (en na vier dagen niks, tja, laten we zeggen dat zijn opslagcapaciteit groter is dan die van zijn luier). Alles, maar dan ook alles zat onder. Uiteindelijk alles zo goed en zo kwaad als het ging weer weggepoetst met zijn jasje en kleren (waren toch al vies), met billendoekjes, en met een hoop wc-papier, onderwijl proberend dit alles te doen zonder dat de andere eters er wat van zouden merken. Toen we weggingen was de tafel schoner dan toen we kwamen, maar toch.

Dat had ons kunnen overkomen!
Maarrrr, jullie hebben in ieder geval eerst lekker kunnen eten.
Als wij weggaan uit een restaurant, dan beginnen de andere klanten nog net niet te applaudiseren...
pi_30068671
Oh ja, als we toch in de restaurantsfeer blijven: de eerste keer dat wij met kind naar een restaurant gingen, was dit 1,5 jaar en begon net met brabbelen (taalverwervingsstoornis tgv autisme). Hij is nogal luidruchtig, dus kon iedereen meegenieten van een KUT KUT KUT!!! gillende dreumes (en nee, dit was puur toeval, hij was gewoon de K, de U en de T aan het oefenen).

Wel heeft ondergetekende een hand in een genant stukje taalverwerving van de jongste in het volgende verhaaltje:
Jongste kreeg een leuk lief puzzeltje van Nijntje. Het stukje met het olifantje paste niet helemaal. Jongste zegt: "Olifantje past niet!" Jongste probeert het nog een keer en vermaant het olifantje dan: "Goddomme olifant!"
Eerlijk waar, ik heb het één (1, EEN) keer gezegd...)
pi_30089203
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:

Eerlijk waar, ik heb het één (1, EEN) keer gezegd...)
Ach. Het eerste volzinnetje van oudste was 'oh, KUT!' van zijn oma hoor, heus!

En jongste noemt onze buurman Christiaan al bijna een jaar Tietun. Komen wij hem tegen in de buurtsuper. Roept hij zoon dus, niet buurman enthousiast en uiteraard zeer luid: 'Mamamamamama! Tietun! Tietun kijken! Tietun Tietun Tietun!'. Hmmmm.
pi_30105683
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik overnachtte altijd als ik ging babysitten. Ik was destijds zelf nog piepjong, en mocht 's nachts niet de straat over. Dit gebeurde dus rond vier uur 's nachts of zo. Maar ik hoorde het godzijdank nog net op tijd allemaal.
pi_30106772
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef anneja het volgende:
Ach. Het eerste volzinnetje van oudste was 'oh, KUT!' van zijn oma hoor, heus!

En jongste noemt onze buurman Christiaan al bijna een jaar Tietun. Komen wij hem tegen in de buurtsuper. Roept hij zoon dus, niet buurman enthousiast en uiteraard zeer luid: 'Mamamamamama! Tietun! Tietun kijken! Tietun Tietun Tietun!'. Hmmmm.

Mijn eerste woordje was "kloot". M'n moeder zat altijd te vloeken in de auto op medeweggebruikers, dus op een keer zaten we in de auto en ik roep ineens "Kloot!" M'n moeder kijkt verbaasd om en zegt: "Wat zegt je daar????" Zegt m'n zus: "Jaaa, ze bedoelt klootzak!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30107658
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:04 schreef texelonia het volgende:

[..]

Mijn eerste woordje was "kloot". M'n moeder zat altijd te vloeken in de auto op medeweggebruikers, dus op een keer zaten we in de auto en ik roep ineens "Kloot!" M'n moeder kijkt verbaasd om en zegt: "Wat zegt je daar????" Zegt m'n zus: "Jaaa, ze bedoelt klootzak!"
Mijn derde woordje was "Voddedomme"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:08:39 #63
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30109225
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, als we toch in de restaurantsfeer blijven: de eerste keer dat wij met kind naar een restaurant gingen, was dit 1,5 jaar en begon net met brabbelen (taalverwervingsstoornis tgv autisme). Hij is nogal luidruchtig, dus kon iedereen meegenieten van een KUT KUT KUT!!! gillende dreumes (en nee, dit was puur toeval, hij was gewoon de K, de U en de T aan het oefenen).
Zo noemde mijn moeder me vroeger altijd "vieze poepchinees" als ik had gepoept, ik kon nog niet goed praten en maakte er altijd "Poepienees" van...
Tot we een keer uit eten gingen bij de chinees (jaja voel je um al ? ) met tante, neefjes, nichtjes, iig een goed gevulde tafel, en opeens ging er een lampje branden... de hele avond had ik 'chinees' gehoord en ik gilde door de zaak, hardstikke duidelijk, goed verstaanbaar VIEZE POEP CHINEES !!!!
Daarna werd het eten zowat op tafel gegooit door de obers, en werden vriendelijk verzocht door te eten en op te rotten
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30115176
Ik ben wel eens met het verkeerde kind naar zuigelingenzorg gegaan, en heb ooit eens in de uitverkoop prachtige schoentjes gescoord............paste prima, maar ik had de papieren propjes niet uit de schoentjes gehaald met passen. We hadden dus een tijdje niets aan die schoenen.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:30:16 #65
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30196322
Suus had al 2 dagen niet gepoept, dus ik was op het ergste voorbereid... maar op dit??

Het zat nog net niet achter haar oren en een putmeur....

Het ene doekje na de andere vloog over haar besmeurde billen tot.... ik misgreep... doekjes op....

En waar lag het nieuwe pak doekjes? In de keuken! Sta je daar letterlijk en figuurlijk midden in de sh!t....

Oke andere maatregelen, douche aangezet, paar badspeeltjes de douche ingegooid, Suus in blote nixie ook in de douche geparkeerd en ik op jacht naar doekjes, handdoeken, schone kleertjes.

Wat kan er namelijk misgaan met een sproeier, een suus en een douche?
Nou..... heel veel.... besefte ik toen het schuim onder de douchedeur kwam..

Suus ruikt dus nu naar Axe, naar Fa, naar Dove, naar Zwitzal, naar Zwartskopf en naar scheerschuim

De billen zijn schoon, mijn douche ruikt overdadig naar van alles en ik... ben bekaf....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:31:31 #66
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30196358
OMG suus
pi_30197407
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef Ireth het volgende:
Suus had al 2 dagen niet gepoept, dus ik was op het ergste voorbereid... maar op dit??

Het zat nog net niet achter haar oren en een putmeur....

Het ene doekje na de andere vloog over haar besmeurde billen tot.... ik misgreep... doekjes op....

En waar lag het nieuwe pak doekjes? In de keuken! Sta je daar letterlijk en figuurlijk midden in de sh!t....

Oke andere maatregelen, douche aangezet, paar badspeeltjes de douche ingegooid, Suus in blote nixie ook in de douche geparkeerd en ik op jacht naar doekjes, handdoeken, schone kleertjes.

Wat kan er namelijk misgaan met een sproeier, een suus en een douche?
Nou..... heel veel.... besefte ik toen het schuim onder de douchedeur kwam..

Suus ruikt dus nu naar Axe, naar Fa, naar Dove, naar Zwitzal, naar Zwartskopf en naar scheerschuim

De billen zijn schoon, mijn douche ruikt overdadig naar van alles en ik... ben bekaf....
Hihihihi. Maar je moet het zo zien: ze heeft zich in ieder geval flink vermaakt!
pi_30197676
Suus
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:40:36 #69
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30202294
Het vervolg....

*snif snif* de putmeurenlucht bereikte weer mijn neuspupillen en idd, weer een flinke lading tot bijna achter haar oren!

De doekjes waren inmiddels aangevuld dus de ene na de andere werd aangerukt om het kind weer fatsoenlijk te maken. Schone kleertjes gepakt, soppie over het schone kind heen en een schone luier....

...

...

Luiers op!

Suus op de grond neergezet in haar blote bips en op zoek naar het nieuwe pak luiers, ondertussen de goden vragend of ze alsjeblieft niet net nu een plasje/poepje zou gaan doen...

Maar alles is goed afgelopen, het kind loopt weer geluierd en schoon aangekleed rond!

Kheb het gevoel dat het vandaag een topdag gaat worden!
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:23:53 #70
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30212844
Ireth hou op alsjeblieft ik hou het niet meer van ut lachen, zit zelfs hier te janken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 september 2005 @ 20:36:58 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_30213252
Ireth Je maakt mijn dag helemaal goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:58:45 #72
61800 Rottdog
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:11:42 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30216970
Zal ik het hele verhaal dan maar compleet maken??

Kon het nog erger qua sh!t vandaag?? Ja hoor.. kon makkelijk dacht Suus...

Vanaaf na het eten, Suus zit lekker flink in het zwitzalschuim, ik ben druk bezig de shampoo in haar haar in te masseren als ik ineens een hoop gebubbel hoor...... en vervolgens hoor ik Suus heel blij fluisteren: "poepie!" gevolgd door een big smile van mijn meis....

Een hele lading dunne poep in het water... hele sliertjes bruine smurrie... drijvend tussen het zwitzal schuim....

Wat een ongelooflijke sh!tdag vandaag....
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:22:53 #74
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30217234
dat was echt een shit dag geweldig ...
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:26:34 #75
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_30223363
Oh dear Ireth Suus dacht zeker: "Laten we het maar meteen goed afmaken vandaag!"

Dat was dus letterlijk een shitdag ja
patat ftw :)
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:15:45 #76
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_30224932
Suus
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_30225590

Drie keer raden wie er voor lul stond bij het boodschapjes doen door een driftbui van de jongste draak die tweeëneenhalve winkel duurde.
  zondag 4 september 2005 @ 22:30:45 #78
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30272466
Voor het eerst uit eten met familie van en beide oma's van Je haren zijn gekamd, je kleren schoon, je hebt je zelfs een beetje opgemaakt al is het 30 graden. Het kind netjes in jurkje gehuld, zwembroekje over luier om te verbergen dat d'r rompertje goor was van spelen in de trein, ze gedraagt zich prima, lacht, eet netjes en 'zeurt' geen seconde. Op haar kun je tenminste vertrouwen, ze mag nog even bij de mensen op schoot en als je d'r wil pakken tref je het volgende onder de tafel aan

Oi
  zondag 4 september 2005 @ 23:00:41 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_30273497
hahahaha luchtbel, hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen.

Toen Demi een maand of 2 was moesten we even in de auto wachten op mijn man, Demi werd een beetje kummelig dus ik haalde haar uit de maxi om een beetje met haar te spelen.
vooral omhoogtillen vindt ze erg leuk, alleen ik vergat even dat het dak van de auto niet zo heel hoog is.

Gelukkig had ze er geen last van dat ze het dak een kopstoot had gegeven, ze huilde wel even .
Heb me echt wel even schuldig gevoeld hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_30285639
Kind uit auto tillen en daarbij met kopje tegen de rand van de deuropening rammen klinkt ook vrij bekend trouwens (wij rijden niet zo vaak auto)

en als je denkt dat met de fiets waar we wel vaak mee rijden alles goed gaat: kind met energieke zwaai uit stoeltje tillen, en ontdekken dat het gordeltje nog vastzit. Of de variant: kind met energieke zwaai uit stoeltje tillen en kind wat met voetje achter stuur blijft haken.
Gaat *in* het stoeltje zetten dan wel altijd goed? Nee natuurlijk niet: tegenstribbelend kind in stoeltje wurmen, goh wat zit ie raar, oh moet dat been *onder* het stuur door dan?
pi_30286034
Gisteren: lekker zwemmen!
Kind vindt het water een beetje koud. Gaat er slechts millimeter voor millimeter in. Geen nood: mama houdt je goed vast aan je handje. Mama struikelt. Mama valt net niet. Kindje wel
Hij was er wel in 1 keer door
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:09:46 #82
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30313955
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:15 schreef Mwanatabu het volgende:

Hij was er wel in 1 keer door

Vannacht zwabberde ik met stapel wasgoed de slaapkamer in. Even gauw in de kast leggen voordat ze s morgens alles door de war gooit. Struikel ik over een zaklamp en al het wasgoed komt op m'n dochter terecht die heerlijk ligt te slapen......doodse stilte......ze slaapt door.
In het donker alles proberen bij elkaar te rapen en in de kast te leggen, ze blijft slapen. Uiteraard struikel ik nog een keer over dezelfde zaklamp. Nog geen reactie. Mmmmmmm zou alles wel goed met d'r zijn. Wel eng dat ze niet reageert. Even kijken (waar lag die zaklamp ook alweer) bijschijnen. Niks aan de hand. Kind slaapt lekker, ik kan rustig gaan slapen. Tot ze wakker schrikt doordat ik de zaklamp uitklik

Ze is dus wakker geweest vannacht, beetje mopperig aan het ontbijt. Het is half 7, half 8 moeten we vertrekken. Cornflakes in bakje 'hap hap?' Nee Jolietje even wachten tot er melk bij zit, koelkast open. Shock. Ik bekijk alle etiketten maar nergens staat melk op. Er is geen melk.
Dan maar zo, maar het kind is overtuigd. Geen melk: niet happen! Ik probeer d'r nog te paaien met een beetje yoghurt, thee met koffiemelk, broodje. Nee. 'Mel!' (melk) 'Hap hap!'
Het duurt d'r veel te lang en uiteraard raakt ze overstuur, giftig als ik d'r wil aankleden en terwijl ik m'n tandenpoets ligt ze brullend op de grond. Ik besluit later weg te gaan, een pakje opvolgmelk te halen bij AH zodat ze dat onderweg kan opdrinken. Gillend kind dat in m'n gezicht slaat maar ook niet wil meelopen sleept half over de grond. Leeg flesje valt, kind brult steeds harder, we zijn de eerste klanten van vanochtend Stijf kind in fietsstoeltje gepropt en ik probeer het pakje los te maken wat helemaal niet gaat zonder schaar voorbijgangster met nagelschaartje biedt hulp aan. Melk in flesje. Dit moet genoeg zijn en er valt een stilte terwijl ik de dop op de fles doe, als ik op kijk zie ik dat ik me vergist heb, ze is d'r gil aan het zoeken, ze is woest! De fles mietert ze 5 meter verderop op de grond 'Maaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Ja wat in godsnaam???? Wat kan ik nu nog fout gedaan hebben???
'Mel!' 'Hap hap!'

Zucht
pi_30315715
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Vannacht zwabberde ik met stapel wasgoed de slaapkamer in. Even gauw in de kast leggen voordat ze s morgens alles door de war gooit. Struikel ik over een zaklamp en al het wasgoed komt op m'n dochter terecht die heerlijk ligt te slapen......doodse stilte......ze slaapt door.
In het donker alles proberen bij elkaar te rapen en in de kast te leggen, ze blijft slapen. Uiteraard struikel ik nog een keer over dezelfde zaklamp. Nog geen reactie. Mmmmmmm zou alles wel goed met d'r zijn. Wel eng dat ze niet reageert. Even kijken (waar lag die zaklamp ook alweer) bijschijnen. Niks aan de hand. Kind slaapt lekker, ik kan rustig gaan slapen. Tot ze wakker schrikt doordat ik de zaklamp uitklik

Ze is dus wakker geweest vannacht, beetje mopperig aan het ontbijt. Het is half 7, half 8 moeten we vertrekken. Cornflakes in bakje 'hap hap?' Nee Jolietje even wachten tot er melk bij zit, koelkast open. Shock. Ik bekijk alle etiketten maar nergens staat melk op. Er is geen melk.
Dan maar zo, maar het kind is overtuigd. Geen melk: niet happen! Ik probeer d'r nog te paaien met een beetje yoghurt, thee met koffiemelk, broodje. Nee. 'Mel!' (melk) 'Hap hap!'
Het duurt d'r veel te lang en uiteraard raakt ze overstuur, giftig als ik d'r wil aankleden en terwijl ik m'n tandenpoets ligt ze brullend op de grond. Ik besluit later weg te gaan, een pakje opvolgmelk te halen bij AH zodat ze dat onderweg kan opdrinken. Gillend kind dat in m'n gezicht slaat maar ook niet wil meelopen sleept half over de grond. Leeg flesje valt, kind brult steeds harder, we zijn de eerste klanten van vanochtend Stijf kind in fietsstoeltje gepropt en ik probeer het pakje los te maken wat helemaal niet gaat zonder schaar voorbijgangster met nagelschaartje biedt hulp aan. Melk in flesje. Dit moet genoeg zijn en er valt een stilte terwijl ik de dop op de fles doe, als ik op kijk zie ik dat ik me vergist heb, ze is d'r gil aan het zoeken, ze is woest! De fles mietert ze 5 meter verderop op de grond 'Maaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Ja wat in godsnaam???? Wat kan ik nu nog fout gedaan hebben???
'Mel!' 'Hap hap!'

Zucht

Zo liep ik dus afgelopen zaterdag door de Blokker. Er stonden echt mensen met open mond te kijken hoe mijn schatje mij krabde, sloeg, beet, mijn pet van mijn hoofd trok, over de grond sleepte, rolde, wegliep en GILLEN.
Het heeft me een heel fokking kwartier gekost om 1 lullige slakom te kopen. Aan het eind heb ik meneer echt aan zn nekvel door de winkel moeten sleuren om maar in de buurt van de kassa te komen
En we moesten nog naar de Appie Heijn....
pi_30324742
Jolietje toch En je arme mama doet nog wel zo haar best om je tevreden te krijgen

Hier ook een blunder.. Myrthe heeft het staan ontdekt en trekt zich dus te pas en te onpas op aan alles wat hoger is dan zijzelf. Alleen weet ze nog niet hoe ze weer terug naar beneden moet en dan gaat ze huilen en kom ik aangesneld om haar te redden. Maar net was ik even te laat met aansnellen en heeft ze gewoon losgelaten Boem zo achterover op het laminaat Gelukkig was ze met een flesje en veel kusjes snel weer getroost. Maar ik vrees dat ik de komende tijd 20 uur per dag achter haar aan mag gaan lopen als ik wil voorkomen dat ze weer valt..
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2005 @ 16:53:57 #85
81992 Githa
pi_30325073
anders leg je een kussen achter haar Ladybos, je kunt ze niet altijd vangen
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:11:48 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_30325711
Ja, gewoon zo'n stuk piepschuim achterop haar hoofd plakken, dan komt het helemaal goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:09:13 #87
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30330936
Léon is jaloers...

Maandag was zijn 'grote' neef van 3 's ochtends hier. Hartstikke gezellig allemaal. Vond Léon ook. Zo lang Conner maar zo veel mogelijk met hem speelde en Léon lekker bezitterig bij mama op schoot kon zitten.
Meneer is de laatste dagen een beetje chagerijnig, dus enigszins kort lontje.

Gezellig boven spelen terwijl ik de was opvouw. Het stel komt op bed klimmen en springt, semi-springt en buitelt vrolijk over elkaar.
Dan besluit mama ook mee te doen. NOG leuker. We gieren het uit.
Ze buitelen gierend over me heen. Dan pak ik Conner vast en rol over het bed....
Net als dat ik met Léon doe....
Dat beseft Léon zich ineens ook....
Hij duwt eens aan zijn neef. 'Joh, ga er eens af,' zie je hem denken.
Neef reageert niet. Nog een duw: 'Ik meen het; ga eraf.'
Onderwijl roepend: "Mijmama, mijmama!"
Mama reageert ook niet, negeren is altijd het beste is me gezegd.
Inmiddels is het duwen veranderd in het hard 'neefje van mijmama af trekken'. Kost hem moeite en ik zeg: "Léon niet doen."
Léon is nu echt boos en wil de arena verlaten. Dus laat zich met een ferme duik (goh waar heb ik dat eerder gezien? ) van het bed vallen. Ik probeer hem nog met 1 hand te grijpen. Maar KNAL! tegen de verwarming aan.
Goh, nu ineens reageerde zijn moeder wel.

Léon is jaloers! En als mama niet luisteren wil, dan moet Léon maar voelen.
ja, hij snapt alle gezegdes nog niet helemaal
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:42:56 #88
3011 E.T.
pi_30332209
Heerlijk al die verhalen hier!
Er wordt bij elk verhaal weer bevestigd dat ik toch niet zo'n slechte moeder ben
  woensdag 7 september 2005 @ 00:09:01 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_30340104
Ik mis hier het Bright-verhaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 september 2005 @ 01:07:59 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_30341512
whahahaha Troel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_30350246
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:09 schreef Troel het volgende:
Ik mis hier het Bright-verhaal
Kijk ff in het kinderpraatjes topic
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 7 september 2005 @ 15:31:15 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30355467
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:57 schreef Mwanatabu het volgende:
1: even niet opletten terwijl de oudste alleen een onderbroek aanheeft ivm zindelijkheidstraining
2: als de stank inmiddels te erg is om te negeren er achterkomen dat er gepoept is
3: kind alsnog op de plee zetten om het "poep hoort bij de wc"-gevoel te geven
4: volgescheten onderbroek uitspoelen onder de douche, onderwijl de jongste de badkamer uitschreeuwend
5: *paf*
6: van de wc gevallen kind achter de wc vandaan vissen, de wc-borstel afpakken, onderwijl de jongste de wc uitschreeuwend
7: jankend kind met beginnende buil op hoofd onder de douche zetten, onderwijl controlerend of je zelf niet onder de stront zit (en uiteraard jongste nu én uit de badkamer én uit de wc houdend middels viswijfgeschreeuw )
8: erachterkomen dat jankend kind inmiddels niet meer huilt om zijn buil, maar omdat de douche maar niet warm wordt
9: warm water aanzetten
10: jongste met onverantwoord vet en zoet en veel snoep voor de tv zetten
11: oudste in- en afzepen en naar rozenbloesempjes ruikend afleveren voor de tv
12: wc en badkamer uitbaggeren en wasmachine aanzetten
13: op het kinderdagverblijf en in de speeltuin uitleggen dat hij van de wc gevallen is en ik hem heus niet expres onder de koude douche zette
Lang hier niet geweest, maar bij deze kan ik me echt amper stil houden hier op mijn werk!
Briljant!
pi_30355887
vanmorgen is anna van ons bed gevallen. ik was piet aan 't douchen en dacht dat 't nog wel kon om haar daar alleen te laten. kussens aan alle kanten om haar heen, daar liet ze zich doorgaans nog wel door tegenhouden. vandaag niet meer dus. ineens hoorde ik een harde knal en kort daarop natuurlijk luid gekrijs. ze lijkt er niks aan over te hebben gehouden maar ai ai ai wat schrik je dan he.
  woensdag 7 september 2005 @ 18:16:41 #95
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30360581
Oef Bix.. dat is flink schrikken..

Hoe gaat het nu met Anna !?
pi_30361322
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef leonieke het volgende:
Linkje?
mailtje????
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_30361636
Oe Bix wat een schrik!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30369094
ja gatverdamme ik voel me er nog steeds heel rot over. anna was vandaag wel wat uit haar doen en sliep nog korter dan gewoonlijk. maar verder kon ik weinig merken aan haar, ze heeft niet overgegeven oid en had ook geen koorts. vanavond was ze weer heel vrolijk, en ze is heel lief gaan slapen na 't badje, dus ik hoop maar dat alles ok is.

wilde nog even zeggen dat ik de verhalen hier vaak erg grappig vind, al reageer ik er eigenlijk nooit op.
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2005 @ 22:10:20 #99
81992 Githa
pi_30369562
Oe Bix dat is schrikken jah....gelukkig dat alles in orde is met Anna.
pi_30377719
lijkt er niet op dat ze iets erg heeft........
wel schrikken
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')