Het is echt niet moeilijk hoor en je hoeft er helemaal niet creatief voor te zijn. Als je gewoon zo'n glazen lampje haalt als waar ik in het vorige topic naar linkte en dan plaatjes van een tractor ofzo aan de binnenkant plakt, dan kan je de contouren aan de buitenkant overschilderen. Plaatje eruit, lampje erin en klaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef Githa het volgende:
Misschien is het wel leuk als je wél Bob de bouwer neemt maar de kleuren gebruikt van de tractor, zo lijkt het toch nog een beetje één geheel.
en dan zelf maken, op de manier die M@x net heeft beschreven in het creatief topic...plaatjes van Bob moeten toch te vinden zijn![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef PM-girl het volgende:
Wat een leuk idee, een schoolborddeur!!
Is dit een nieuw kamertje voor Kim?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Ingrid19 het volgende:
Kims kamer:
quote:
Ok, ik dacht me vaag al zoiets te herinneren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Dit is Kims nieuwe kamer, omdat we zijn verhuisd.
ohhh wat een prachtige wastafel en wat moet het mooi zijn op de vensterbank.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef linda856763 het volgende:
Wij hebben dus gekozen voor hele lichte kleuren, met een oranje accentkleur..
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik zie dat ik de moersleutels nog even moet opruimen) - de knuffels op de bovenste plank zijn van
, en boven het aankleedkussen babyfoto's van mij en
[afbeelding]
en deze omdat we zo trots zijn op het mozaiek - zit ook op de vensterbank. De flessenwarmer is al heel oud, van schoonmoeder gekregen, maar past heel goed in het thema...
![]()
Thnxquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:07 schreef Beaker het volgende:
Miemeltjewat leuk!! Dat schilderijtje met het schaap erop, waar heb je dat gekocht?
Ghehehehequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Thnx
Schilderijtjes zijn niet gekocht, ben zelf creabea geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |