Het is echt niet moeilijk hoor en je hoeft er helemaal niet creatief voor te zijn. Als je gewoon zo'n glazen lampje haalt als waar ik in het vorige topic naar linkte en dan plaatjes van een tractor ofzo aan de binnenkant plakt, dan kan je de contouren aan de buitenkant overschilderen. Plaatje eruit, lampje erin en klaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef Githa het volgende:
Misschien is het wel leuk als je wél Bob de bouwer neemt maar de kleuren gebruikt van de tractor, zo lijkt het toch nog een beetje één geheel.
en dan zelf maken, op de manier die M@x net heeft beschreven in het creatief topic...plaatjes van Bob moeten toch te vinden zijn![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef PM-girl het volgende:
Wat een leuk idee, een schoolborddeur!!
Is dit een nieuw kamertje voor Kim?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Ingrid19 het volgende:
Kims kamer:
quote:
Ok, ik dacht me vaag al zoiets te herinneren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Dit is Kims nieuwe kamer, omdat we zijn verhuisd.
ohhh wat een prachtige wastafel en wat moet het mooi zijn op de vensterbank.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef linda856763 het volgende:
Wij hebben dus gekozen voor hele lichte kleuren, met een oranje accentkleur..
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik zie dat ik de moersleutels nog even moet opruimen) - de knuffels op de bovenste plank zijn van
, en boven het aankleedkussen babyfoto's van mij en
[afbeelding]
en deze omdat we zo trots zijn op het mozaiek - zit ook op de vensterbank. De flessenwarmer is al heel oud, van schoonmoeder gekregen, maar past heel goed in het thema...
![]()
Thnxquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:07 schreef Beaker het volgende:
Miemeltjewat leuk!! Dat schilderijtje met het schaap erop, waar heb je dat gekocht?
Ghehehehequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Thnx
Schilderijtjes zijn niet gekocht, ben zelf creabea geweest
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:15 schreef bixister het volgende:
mooi gelukt ET(en swets naturellement)! en is dat saskia op die onderste foto? wat zijn haar haren lang!!!
das uit nood geboren, maar met een verrassend positief effectquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef Tan het volgende:
Leuk ET met die strook roze echt super! Ook die afwerking met dat randje, nooit eerder gezien zo.
Haha, zo zie je maar, ik vind het er juist superchic uitzien zo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
das uit nood geboren, maar met een verrassend positief effect![]()
(zo'n strook wordt dus never nooit strak op structuurverf.. wit latje als lijst en probleem opgelost)
Jaaaaaaaa kom maar op met Jordy!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef Githa het volgende:
OE! leuk Karin, ik ken nog wel een jongetje die daar graag zou willen slapen![]()
Wow wat een mooi kamertje!!! jammer genoeg doen niet alle foto's het. Maar ik wil ook zo'n soort kamer maken! Een onderwater kamer. Heb je nog tips? en hoe kom je aan die vissen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:
Op deze foto's zijn de kamers nog lang niet af, kozijnen, gordijntjes, plintjes, meubeltjes, afwerking, bedjes etc ontbreken nog..,
maar het idee is er al wel.
Merlyn (3 jr)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding
Hoi E.T. leuk die IKEA kast. Hier zit ik ook aan te denken. Is deze wel groot genoeg voor een baby? En wel praktisch met de kleine vakken achter de rechter deur?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef E.T. het volgende:
In het kader van de gezinsuitbreiding werd er voor Saskia een nieuwe kamer gefabriekt. Alles wat er gekocht werd, heeft ze inspraak in gehad; het moest roze.. Nou vind ik wit met roze accenten best leuk en lekker fris.. dus hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn een beetje donker helaas.(verduisteringsgordijn half dicht) Er komt nog een soort buro'tje in en een 'kaptafeltje' (iig spiegel aan de muur met wat plankjes enzo eromheen).
Nog maar een keer naar de IKEA dus en de kast bestuderenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:33 schreef E.T. het volgende:
De kast is aanzienlijk groter dan een standaard 'babykamerkast'.
Die 'kleine' vakken zijn ruim genoeg om 2 stapels shirts (of broeken of...) op te leggen. Achter de grote deur zit een roede en nog een grote plank daarboven.
Vooprlopig ruimte zat dus
Wow das wel een hele lieve complimentquote:Op woensdag 8 november 2006 12:42 schreef m@x het volgende:
Wat een supermooi kamertje Stiekemurd. Het lijkt wel of die foto's regelrecht uit een folder van de Prenatal ofzo komen. Echt heel schattig.
Ja ze roept ook continue "oooohhhh moooooiiii" Tuttebelquote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Githa het volgende:
Wat een geweldig leuk kamertje StiekemurdBenthe zal hem vast prachtig vinden!
Die serie waar jij het bedje van hebt en die open kast, komt hier nog die plank/wandkast (met die 6 vakken) van en die lage open kastquote:Op woensdag 8 november 2006 13:02 schreef Stiekemurd het volgende:
Haha meen je dat nou. (ff terug kijken bij jouw foto's) Ik wist wel dat de kast hetzelfde wasBen met die kast heel tevreden trouwens, stevig ding en je kan er veel in kwijt. Ik wou eigenlijk ook het spijlenbedje, maar dat vond mijn vriend niet zo leuk.....
Ja heel makkelijk. Gewoon met een roller. Het is alleen rete-duur; EUR 29.95 voor 750 ml. Je kunt er dus ook maar een klein oppervlak mee doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Tan het volgende:
Zo'n glittermuur vind ik leuk, is dat een beetje makkelijk aanbrengen?
Het hoeft niet duurquote:Op woensdag 8 november 2006 13:13 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja heel makkelijk. Gewoon met een roller. Het is alleen rete-duur; EUR 29.95 voor 750 ml. Je kunt er dus ook maar een klein oppervlak mee doen.
Je hebt er een aantal varianten van trouwens.
uurelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |