quote:PM wat een bijzonder wiegje.
Lishe, ik... ben... echt... zo... jaloers!!! Echt prachtig.
-nee hč, heb ik weer. sluit ik 'm-
Dankjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:34 schreef XTracer het volgende:
Ooo, Tan, ik vind ´m prachtig! En ik heb ook afgekeken bij die boom. (Nog bij een boel andere bomen ook hoor!). Leuk, die eekhoorn erbij, Ik hou zo van die poppetjes, jeweetwel, die hebben ze nu heel veel.Net als het Hema-hert. En, daar moet je het mee eens zijn, hoe meer van zulke kamers, hoe beter!
PM, wat een mooi wiegje, de kleur is ook heel erg mooi voor een babykamer vind ik.
(Dit is Lishe!)
Die kleur had ik ook graag gewild voor de kamer, maar we konden geen mooi behang vinden. DIt wiegje komt op onze kamer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:34 schreef XTracer het volgende:
PM, wat een mooi wiegje, de kleur is ook heel erg mooi voor een babykamer vind ik.
(Dit is Lishe!)
Hahaquote:
Ja maar tekenen kan ik echt, blousjes em broeken weer welquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:29 schreef Tan het volgende:
Dank jullieJessai is er zelf ook héél erg blij mee, en daar is het om te doen natuurlijk.
[..]
HahaVolgens mij ben jij zelf ook heel creatief
Dat zeg ik elke avond voor haar op voor ze gaat slapen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:33 schreef Igraine het volgende:
Snakelady, die poster met Lief heb ik ook, alleen nog niet opgehangen. Lief is dat tekstje hč.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Tan het volgende:
Nu ik toch bezig ben, de kamer van Cheyenne is inmiddels ook af:![]()
(klik op foto voor meer, doorklikken op 'het resultaat')
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b313/yukikopesik/ck1.jpg]afbeelding][/url]
Dank je...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef bixister het volgende:
tan, waar haal je de tijd & de energie vandaan?![]()
leuk & mooi alledrie!
Hahahaha, ja, hij vond gelukkig de oranje ook roze genoegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Luchtbel het volgende:
Heee maar euh Tan, ik dacht dat je zoon een roze kamer wilde?
Op marktplaats voor weinigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef Lishe het volgende:
Mooi Tan! En die blauwe kast op de onderste foto op je site... Prachtig!
Hier hetzelfde probleem op de agenda!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:25 schreef Anitra het volgende:
Het kado van oppa en oma is een nieuw bed en die staat al in de gang, maar we moeten nog matras hebben ervoor en daar hebben we nog geen tijd voor gehad. Ook moeten we gaan bedenken hoe we de kamer in gaan richten want eigenlijk was het de bedoeling dat Djen naar zolder ging en Djulian naar Djen d'r kamer, maar dat zit er ff nog niet in. Dus de kast moet van Djulian zijn kamer afwaar we die dan weer moeten laten is ons ook een raadselen waar we de comode laten weet ik ook nog niet. Het word dus nog even puzzelen op zo'n klein kamertje.
Hier staat ook een leuke dino spiegelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:16 schreef Tan het volgende:
Pssst Snakelady, ik vergeet het steeds te vragen, waar heb je die gaaaave spiegel vandaan? Mijn (jonge) schoonzusje is helemaal gek van dino's namelijk.
Die heb ik gekregen van een vrouw die hem weer gekregen heeft van iemand uit Indonesie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:16 schreef Tan het volgende:
[..]
Pssst Snakelady, ik vergeet het steeds te vragen, waar heb je die gaaaave spiegel vandaan? Mijn (jonge) schoonzusje is helemaal gek van dino's namelijk.
Die is zeker leuk, maar het meisje is 13 (maar wel heel kinderlijk voor haar leeftijd), dan vind ik deze net weer iets té kinderachtig, die ander niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:40 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hier staat ook een leuke dino spiegel
http://www.lilabella.nl/view_product.php?product=173
Ja, en met accessoires kan je er een stijl aan vast maken (modern, klassiek, noem maar op, alles kan hierbij eigenlijk).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:31 schreef PM-girl het volgende:
Dankje IJsmeis. Er zijn er hier meer die het mooi vinden, ik dacht dat Igraine deze kamer ook had.
Ik vind ze vooral mooi omdat het tijdloos is en echt hout ipv fineer. behalve het bedje kun je de meubels ook elders in huis gebruiken.
Ja de wieg is voor bij ons op de kamer. Ik heb nu ook de sluier klaar, zal nog een keer een foto plaatsen van dat geheel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:37 schreef linda856763 het volgende:
Mooi PM-girl! en het wiegje op pagina 1, dat is voor in in de ouderslaapkamerouderslaapkamer. raar hč? ?
Ik ben nu toch maar aan het poetsen geslagen, al staat mijn hoofd er niet naar. Daarna nog even met beddegoed stoeien, en dan zal ik ook wat fotootjes plaatsen. We lopen tenslotte bijna gelijk op...![]()
ff snel, want anders moest Githa zo lang F5-enquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk PM-girl!
Gaat Linda er even tussendoor posten!
Ook leuk! Die mozaiek is gaaf!
Dat heb je goed gedachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:31 schreef PM-girl het volgende:
Dankje IJsmeis. Er zijn er hier meer die het mooi vinden, ik dacht dat Igraine deze kamer ook had.
Ik vind ze vooral mooi omdat het tijdloos is en echt hout ipv fineer. behalve het bedje kun je de meubels ook elders in huis gebruiken.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:18 schreef Githa het volgende:
oe oe oe, en ik zie de vlindergordijntjes van de IKEA...die zijn ook zo leuk!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef Githa het volgende:
Ik heb ze ook, maar ik ben niet je overbuurvrouw, tenzij je in een garagebox woont![]()
Zelf erop gemaakt (lees: vriendje heeft ze erop gezet!)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
PM girl wat ziet dat er gezellig uit dat kamertje. Zaten die haakjes trouwens al aan de commode of hebben jullie die er zelf op bevestigd?
Als je kunt spreken van een kinderkamer haha.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef ladydive het volgende:
wanneer krijgen we foto's te zien van jou kinderkamer nikky?![]()
Echt, het is nog niets van een kinderkamer. Gewoon een logeerkamer. Maar als we gaan beginnen maak ik wel voor en na foto's uiteraard.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:40 schreef PM-girl het volgende:
Ja ik dacht ook leuk, Nikky heeft plaatjes gepost hier, helaas!
Het is echt niet moeilijk hoor en je hoeft er helemaal niet creatief voor te zijn. Als je gewoon zo'n glazen lampje haalt als waar ik in het vorige topic naar linkte en dan plaatjes van een tractor ofzo aan de binnenkant plakt, dan kan je de contouren aan de buitenkant overschilderen. Plaatje eruit, lampje erin en klaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef Githa het volgende:
Misschien is het wel leuk als je wél Bob de bouwer neemt maar de kleuren gebruikt van de tractor, zo lijkt het toch nog een beetje één geheel.
en dan zelf maken, op de manier die M@x net heeft beschreven in het creatief topic...plaatjes van Bob moeten toch te vinden zijn![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef PM-girl het volgende:
Wat een leuk idee, een schoolborddeur!!
Is dit een nieuw kamertje voor Kim?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Ingrid19 het volgende:
Kims kamer:
quote:
Ok, ik dacht me vaag al zoiets te herinneren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Dit is Kims nieuwe kamer, omdat we zijn verhuisd.
ohhh wat een prachtige wastafel en wat moet het mooi zijn op de vensterbank.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef linda856763 het volgende:
Wij hebben dus gekozen voor hele lichte kleuren, met een oranje accentkleur..
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik zie dat ik de moersleutels nog even moet opruimen) - de knuffels op de bovenste plank zijn van
, en boven het aankleedkussen babyfoto's van mij en
[afbeelding]
en deze omdat we zo trots zijn op het mozaiek - zit ook op de vensterbank. De flessenwarmer is al heel oud, van schoonmoeder gekregen, maar past heel goed in het thema...
![]()
Thnxquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:07 schreef Beaker het volgende:
Miemeltjewat leuk!! Dat schilderijtje met het schaap erop, waar heb je dat gekocht?
Ghehehehequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Thnx
Schilderijtjes zijn niet gekocht, ben zelf creabea geweest
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:15 schreef bixister het volgende:
mooi gelukt ET(en swets naturellement)! en is dat saskia op die onderste foto? wat zijn haar haren lang!!!
das uit nood geboren, maar met een verrassend positief effectquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef Tan het volgende:
Leuk ET met die strook roze echt super! Ook die afwerking met dat randje, nooit eerder gezien zo.
Haha, zo zie je maar, ik vind het er juist superchic uitzien zo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
das uit nood geboren, maar met een verrassend positief effect![]()
(zo'n strook wordt dus never nooit strak op structuurverf.. wit latje als lijst en probleem opgelost)
Jaaaaaaaa kom maar op met Jordy!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef Githa het volgende:
OE! leuk Karin, ik ken nog wel een jongetje die daar graag zou willen slapen![]()
Wow wat een mooi kamertje!!! jammer genoeg doen niet alle foto's het. Maar ik wil ook zo'n soort kamer maken! Een onderwater kamer. Heb je nog tips? en hoe kom je aan die vissen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:
Op deze foto's zijn de kamers nog lang niet af, kozijnen, gordijntjes, plintjes, meubeltjes, afwerking, bedjes etc ontbreken nog..,
maar het idee is er al wel.
Merlyn (3 jr)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding
Hoi E.T. leuk die IKEA kast. Hier zit ik ook aan te denken. Is deze wel groot genoeg voor een baby? En wel praktisch met de kleine vakken achter de rechter deur?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef E.T. het volgende:
In het kader van de gezinsuitbreiding werd er voor Saskia een nieuwe kamer gefabriekt. Alles wat er gekocht werd, heeft ze inspraak in gehad; het moest roze.. Nou vind ik wit met roze accenten best leuk en lekker fris.. dus hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn een beetje donker helaas.(verduisteringsgordijn half dicht) Er komt nog een soort buro'tje in en een 'kaptafeltje' (iig spiegel aan de muur met wat plankjes enzo eromheen).
Nog maar een keer naar de IKEA dus en de kast bestuderenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:33 schreef E.T. het volgende:
De kast is aanzienlijk groter dan een standaard 'babykamerkast'.
Die 'kleine' vakken zijn ruim genoeg om 2 stapels shirts (of broeken of...) op te leggen. Achter de grote deur zit een roede en nog een grote plank daarboven.
Vooprlopig ruimte zat dus
Wow das wel een hele lieve complimentquote:Op woensdag 8 november 2006 12:42 schreef m@x het volgende:
Wat een supermooi kamertje Stiekemurd. Het lijkt wel of die foto's regelrecht uit een folder van de Prenatal ofzo komen. Echt heel schattig.
Ja ze roept ook continue "oooohhhh moooooiiii" Tuttebelquote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Githa het volgende:
Wat een geweldig leuk kamertje StiekemurdBenthe zal hem vast prachtig vinden!
Die serie waar jij het bedje van hebt en die open kast, komt hier nog die plank/wandkast (met die 6 vakken) van en die lage open kastquote:Op woensdag 8 november 2006 13:02 schreef Stiekemurd het volgende:
Haha meen je dat nou. (ff terug kijken bij jouw foto's) Ik wist wel dat de kast hetzelfde wasBen met die kast heel tevreden trouwens, stevig ding en je kan er veel in kwijt. Ik wou eigenlijk ook het spijlenbedje, maar dat vond mijn vriend niet zo leuk.....
Ja heel makkelijk. Gewoon met een roller. Het is alleen rete-duur; EUR 29.95 voor 750 ml. Je kunt er dus ook maar een klein oppervlak mee doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Tan het volgende:
Zo'n glittermuur vind ik leuk, is dat een beetje makkelijk aanbrengen?
Het hoeft niet duurquote:Op woensdag 8 november 2006 13:13 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja heel makkelijk. Gewoon met een roller. Het is alleen rete-duur; EUR 29.95 voor 750 ml. Je kunt er dus ook maar een klein oppervlak mee doen.
Je hebt er een aantal varianten van trouwens.
uurelletje
Dankje voor de URL!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:13 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja heel makkelijk. Gewoon met een roller. Het is alleen rete-duur; EUR 29.95 voor 750 ml. Je kunt er dus ook maar een klein oppervlak mee doen.
Je hebt er een aantal varianten van trouwens.
uurelletje
Haha, ik zie net dat jij hetzelfde schreef. Dat werkt inderdaad ook goed, maar ik heb het nooit geprobeerd met een heel groot oppervlak eigenlijk. Volgens mij wordt dat lastig.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:43 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het hoeft niet duur![]()
Je kunt nl ook als je nog een natte verf muur hebt wat glitters of poeder op je hand leggen en dat tegen de muur aanblazen.
Is het dan niet slimmer om zo'n potje glitters gewoon door de verf te roeren? Of zou dat dan weer niet werken?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:18 schreef Tan het volgende:
[..]
Haha, ik zie net dat jij hetzelfde schreef. Dat werkt inderdaad ook goed, maar ik heb het nooit geprobeerd met een heel groot oppervlak eigenlijk. Volgens mij wordt dat lastig.
Dat wordt een grote klont glitters in de verf helaas.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om zo'n potje glitters gewoon door de verf te roeren? Of zou dat dan weer niet werken?
Goh, bij mij is het ooit wel goed gelukt hoor. Beetje bij beetje de glitters er door heen roeren en dan gaat het best.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wordt een grote klont glitters in de verf helaas.
In ieder geval niet als je geen transparante verf hebt, anders bedek je de glittertjes met een laagje verf en dan zie je ze inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om zo'n potje glitters gewoon door de verf te roeren? Of zou dat dan weer niet werken?
Misschien dat het ook aan de soort verf ligt. Met een potje tegelijkertijd erin gooien werkt sowieso niet, maar ook beetje bij beetje ging toen bij mij mis.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Goh, bij mij is het ooit wel goed gelukt hoor. Beetje bij beetje de glitters er door heen roeren en dan gaat het best.
Alleen moet je dan wel een transparante lak hebben want anders zie je de glitters niet![]()
Blazen was toen de oplossing idd![]()
ja leuk kapsel hequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Popples! En ook nog een buikfoto! (leuk kapsel)
bij babydump, het is babykamer miamiquote:Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef Eddie__ het volgende:
Karin, mag ik vragen waar je dit kamertje gekocht hebt. Wij zijn opzoek naar zo'n kamertje.
Alvast bedankt!!
PM girl, ik kan je foto's niet zien! alleen maar kruisjes!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:07 schreef PM-girl het volgende:
Mooie meubels Karin! En zoals ik al in Z&G zei: niks te blauw hoor, en zoals je misschien hebt gezien op foto's hier, is ons kamertje helemaal blauw en wij wisten niet wat het werd.
En daarbij, jullie beslissen toch wat je mooi vindt?
zag net de foto's van jullie kamertje....ook erg lief!!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:09 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hadden ook de kamer blauw met groen gehad al het een meisje geweest zou zijn. Ik vind blauw echt niet alleen voor jongens! Mooie kleurencombi KarinBen benieuwd hoe de kamer is al hij helemaal af is (met meubels erin).
Was niet bekend en ik denk dat men het nu wel kan zien door de inhoud van de kastquote:Op maandag 27 november 2006 19:11 schreef reese.com het volgende:
Spuit elf reactie misschien maar krijg je een meisje en was dat al bekend?
Leuk kamertje hoor!
Ja er gaan nog dingen uit. De dekens van de kinderwagen en ledikant liggen erin. En de flessen horen er niet net zo min als de knuffeldoekjesquote:Op maandag 27 november 2006 19:28 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Nikky! Leuke kleurtjes!
Passen er echter nog wel kleren bij in de kast, of haal je er nog dingen uit?
Karin, had je mijn mail nog gehad?quote:
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 15:05 schreef Bamba het volgende:
E.T. waar heb je die leuke lamp vandaan? Ik vind 'm heel erg leuk!!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebben
Waaaahhh, ik zie Winnie de Pooh! Ik dacht dat jij zo allergisch was voor die beer?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof dat 't wel zo'n beetje klaar is![]()
Ik zie nu voornamelijk slecht gefiguurzaagde, slecht in de verf zittende prutslampenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebben
grote zus (Saskia) is helemaal waus van dat beest en dit is een kadootje van haar voor de baby. (zij had dat boekje ooit eens gekregen bij de videotheek). Kan moeilijk haar hart breken en dingetje weggooien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Waaaahhh, ik zie Winnie de Pooh! Ik dacht dat jij zo allergisch was voor die beer?
Volgens mij heb ik ze onlangs ook zien hangen op de zwarte markt in Beverwijk!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef E.T. het volgende:
Die lampen heten trouwens volgens mij 'harlekijn-lampen' Wellicht iets om op te zoeken?
Ik denk ook dat de kleine lekker vaak bij mamsie komt te liggen hoor. Veel gezelligerquote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is wel heel leuk al die babykamertjes, maar liggen de kindjes er dan echt al in de eerste tijd. Ik zou het niet over mijn hart krijgen.
Fons zal dus nog ffkes moeten wachten op zijn kamertje, en denk dat het wel meteen een peuterkamer zal worden.
ik doe ook niet aan babykamertjes hoorquote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is wel heel leuk al die babykamertjes, maar liggen de kindjes er dan echt al in de eerste tijd. Ik zou het niet over mijn hart krijgen.
Fons zal dus nog ffkes moeten wachten op zijn kamertje, en denk dat het wel meteen een peuterkamer zal worden.
Mooi klassiek Slaapmeisjequote:Op zondag 10 december 2006 16:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het bompiekamertje is nog lang niet af, maar om alvast een idee te krijgen (en voor mezelf om te oefenen met fotootjes)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil wel graag, maar kwil Fonzel niet verhuizen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan babykamertjes hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |