quote:PM wat een bijzonder wiegje.
Lishe, ik... ben... echt... zo... jaloers!!! Echt prachtig.
-nee hč, heb ik weer. sluit ik 'm-
Dankjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:34 schreef XTracer het volgende:
Ooo, Tan, ik vind ´m prachtig! En ik heb ook afgekeken bij die boom. (Nog bij een boel andere bomen ook hoor!). Leuk, die eekhoorn erbij, Ik hou zo van die poppetjes, jeweetwel, die hebben ze nu heel veel.Net als het Hema-hert. En, daar moet je het mee eens zijn, hoe meer van zulke kamers, hoe beter!
PM, wat een mooi wiegje, de kleur is ook heel erg mooi voor een babykamer vind ik.
(Dit is Lishe!)
Die kleur had ik ook graag gewild voor de kamer, maar we konden geen mooi behang vinden. DIt wiegje komt op onze kamer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:34 schreef XTracer het volgende:
PM, wat een mooi wiegje, de kleur is ook heel erg mooi voor een babykamer vind ik.
(Dit is Lishe!)
Hahaquote:
Ja maar tekenen kan ik echt, blousjes em broeken weer welquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:29 schreef Tan het volgende:
Dank jullieJessai is er zelf ook héél erg blij mee, en daar is het om te doen natuurlijk.
[..]
HahaVolgens mij ben jij zelf ook heel creatief
Dat zeg ik elke avond voor haar op voor ze gaat slapen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:33 schreef Igraine het volgende:
Snakelady, die poster met Lief heb ik ook, alleen nog niet opgehangen. Lief is dat tekstje hč.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Tan het volgende:
Nu ik toch bezig ben, de kamer van Cheyenne is inmiddels ook af:![]()
(klik op foto voor meer, doorklikken op 'het resultaat')
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b313/yukikopesik/ck1.jpg]afbeelding][/url]
Dank je...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef bixister het volgende:
tan, waar haal je de tijd & de energie vandaan?![]()
leuk & mooi alledrie!
Hahahaha, ja, hij vond gelukkig de oranje ook roze genoegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Luchtbel het volgende:
Heee maar euh Tan, ik dacht dat je zoon een roze kamer wilde?
Op marktplaats voor weinigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef Lishe het volgende:
Mooi Tan! En die blauwe kast op de onderste foto op je site... Prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |