quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef texelonia het volgende:
Noah's zeer toekomstige eigen kamertje(Mét balkon!
)
Dan nog een vraagje... Wie heeft er een briljant idee hoe we onze trap dreumes-proof kunnen maken?
Ik hoop dat er een gewoon traphekje onderaan kan, tegen die paal waar de trap om draait zeg maar. Hoop dat de trapleuning ook niet in de weg zit. Maar een stukje hoger zitten dus 3 traptreden zonder bescherming... kan ie gewoon tussendoor kukelen. Iemand een idee hoe we dat kunnen oplossen? Liefs ook nog makkelijk en goedkoop
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, stel je vraag anders even in het klusforum. Mss zijn er daar mensen met goede ideeen.
Ikzelf zou zeggen een balk/plank daar aan de zijkant vastmaken (aan de overkant van de leuning zeg maar) en dan daarop het traphekje.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
volgens vriendinnetje van mij past roze overal bij
ik denk dat groen en roze leuk is hoor Fuente! anders even staaltje meenemen om te kijken? wel je aankopen showen he!![]()
Ja, misschien wel leuk om te vermelden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Lois het volgende:
Wat leuk zoveel foto's Tazz! Het wiegje, is dat een familiestuk of heb je het zelfgemaakt?
Nee, ik mag niet uitrusten...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:26 schreef Brighteyes het volgende:Heb je zo hard gewerkt en dan mag je niet eens in de schommelstoel?
Nee, grapje. Wat een werk zeg!Ik ben wel benieuwd naar het totaalplaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |