Oh, dat is niet wat ik hoor van vriendinnen en familie anders... (met kinderen)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:08 schreef Githa het volgende:
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen![]()
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal nietde gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
Nee, hij staat er een flink stuk vanaf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
Leuk he is tie!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!![]()
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:46 schreef TearSong het volgende:
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
Maakt niet uit die baby komt er toch wel uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef Igraine het volgende:
Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
Als je lime groen in ieder geval leuk vindt, dat past heel goed bij veel andere kleuren toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.
En toen was mijn inspiratie op...![]()
De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand![]()
weerspiegeling van de flitser dacht ik ook aan inderdaad, vind het alleen wat rare vormen voor een weerspiegeling, maar dat zal het wel zijn danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.
Of misschien zweeft er iets in de kamer waar ik niet vanaf weet...
retro!! Met van dat leuke retro behangquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.
En toen was mijn inspiratie op...![]()
De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:
Wow Moussy dat is ook een idee
Hebbie een plaatje van die bomen?
http://fotobehang.debehangsite.nl/fotobehang.htmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:
Wow Moussy dat is ook een idee
Hebbie een plaatje van die bomen?
Faja-Lobi, ook een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar hier zit geen Laura Ashley.
Maar goed, ik kan iig ff rondkijken!
Ik zit echt nog in 2 strijd, of een leuke roze echte kleine meisjes kamer, of een bomen - elfjes - insecten - kamer. Heb dus al dat blad en gister was ik bij Ikea en toen waren die wespen in de aanbieding dus die heb ik ook al. Zeker omdat Lara er helemaal verliefd 'aah Kikker' tegen zegt.
Maar goed, daar hoef ik geen bomen - elfjes - insecten - kamer voor te nemen natuurlijk. Ik denk nog even verder...![]()
Ik heb hem nog ingeklapt staan, binnen 2 tellen is tie uitgeklapt toch? Maar moet je idd lekker zelf weten. Als jij het leuk vindt om hem in vol ornaat in je kamer te hebben, moet je dat gewoon doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef Ingrid19 het volgende:
Igraine leuke kamer!
We hebben van vrienden een mooie box te leen gekregen. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik hem ingeklapt laat staan in de huiskamer, of alvast helemaal uitgeklapt.
Ja.. ik vind het wél mooi maar ik ben bang dat ik er heel snel op uitgekeken ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind deze zo mooi dromerig
Ja, heb ik gezien! En de kwantum ook. Ook met die leuke zuurstokstreepjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Praxis heeft ook het idee van retro behang, 2 soorten in 2 kleuren dacht ik.
Echt zo jammer dat ik geen scanner heb, ik heb babyfoto''s van mn vriend en daar thuis hadden ze dus vroeger ook dit behang (eind jaren 70) Ik vind het fout, maar ZO fout dat het eigenlijk wel weer leuk isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind deze zo mooi dromerig
Daar wil ik hem ook voor gaan gebruiken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Leuk kamertje Igraine!!En die tas met 'Mum'
(van de week ook maar 'ns richting bijenkorf gaat... lijkt me leuk als luiertas)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Bijenkorf Rotterdam had ik de laatste volgens mij...
je ziet er anders best vrolijk uit!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef Ingrid19 het volgende:
wil niet
Dat laat ik liever zien op de foto's, lijkt me leuker!quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef bixister het volgende:
[..]
je ziet er anders best vrolijk uit!enne, je kunt nu niet meer terug!
leuk he, zo'n box in de kamer. wordt 't allemaal weer een stuk echter door. je bent er trouwens wel vroeg bij!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:49 schreef Luchtbel het volgende:
En je hebt niet eerst even aan Djeez gevraagd of ze er nog eentje nodig hadden?
Ik zal eens kijken of er hier in de buurt wat te koop is! Tnx!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Igraine het volgende:
Ingrid als je bv 2ehands een schommelstoel wil kopen, die zijn helemaal niet duur. Er staan er zat op marktplaats bijv.
Voor 175 euro mag ik hem hebben, vanavond even de details regelen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef Randa_v het volgende:
Heb net geboden op een leuk kinderkamertje op marktplaats. Vind het wel spannend!
Hier heb ik op geboden.
Jeps, daar moet ik nog een andere plek voor vinden. Heb er een beetje veel (gekregen). De kinderstoel staat ook nog op de beepkamer, moeten we ook een ander plekje voor zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef Igraine het volgende:
Jelief, ik zie jouw foto's niet.
Fuente, leuk dat groen! Zijn dat nou kruiken die je in de vesterbank hebt staan?
Nu zie ik ze wel, gewoon op de pagina... vreemd hoor..quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef Jelief het volgende:
mmm krijgen we dat weer... zie je ze ook niet als je de link kopieert?
ik heb schepnetjes gekocht en daar hang ik van die kwallen aan als een soort mobile/decoratiequote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef Jonnetje het volgende:
Wauw lady-wrb!
Wat gaaf! Een SpongeBob-kamer.
[nutteloze-tip-mode]
Ga je ook:ook een bordje op de deur met "Bikinibroek" of "de Krokante Krab" maken/hangen? ergens een (goud gespoten) spatel neer hangen? wat schelpjes en/of zeesterren op de muur plakken? een visnet aan het plafond hangen en er dingetjes inleggen/hangen
(zeesterren, plastic vissen, vissen aan een visdraad (net alsof ze net aan de haak zijn geslagen) wrakhout (wat oude stokjes), zeewier, dobbers?)
[/nutteloze-tip-mode]
Die kastdeur is zoooooooo cool!
Maar het was ook wle eens bij Eigen huis en tuin. In een speelkamer voor de kinderen. En hadden ze ook een boot gemaakt als speelhuisquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was zo'n amerikaans programma.
Jah ben benieuwd. Zit er al zo lang op te wachten!!quote:
ons kindje is gelijk zindelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:22 schreef Githa het volgende:
Nijntjeaaaaaaaaaaaaaaaaah leuk Evenstar
en die schoentjes op de vensterbank
![]()
...en dat potje onder de kast
Die vloer ligt door ons hele huis. Laminaat van de Gamma, doe ik nooit meer, in een volgend huis komt er parket of kurk of marmoleum of gewoon vloerbedekking. Dit voelt erg synthetisch aan en behoorlijk koud.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:27 schreef Jonnetje het volgende:
* Jonnetje vind (vooral) de vloer in 'onsje's' kamer echt helemaal super! *
En die muur.. Gewoon een superkamertje!![]()
En _Evenstar_ Nijntje
Klinkt bekendquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef renzell het volgende:
Weet je wat ik zo leuk vind om te zien? Dat iedereen z'n babykamertje van tevoren helemaal spik en span heeft. Flesjes keurig netjes op een rijtje, plinten geschrobd, kleertjes gewassen en gestreken, bedje op tien verschillende manieren opgemaakt om te kijken wat er het mooiste uitziet..... En na 6 maanden..... jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld!Bij mij wel tenminste...
![]()
Ps- overdrijven is ook een vak! en ik zit erop...
Ps- mooie, lieve kamertjes hoor dames!![]()
![]()
Het is tijd voor een vergelijkingstopic, voor en naquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef renzell het volgende:
jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld!Bij mij wel tenminste...
![]()
Zijn vaak de leukste dingen! Heel leuk gedaan!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef CarOnline het volgende:
Oblivion, dat lampje is een oud Ikea voetje, een kapje van Xenos met daar doorheen geprikt de roosjesmagneetjes van Xenos
Zelf gemaakt dus binnen 3 minuten voor nog geen 5 euro
3 weken terug waren we op zoek naar een kast en zagen we een wiegje in die stijl staan ergens. Ik natuurlijk op slag verliefd. Zegt die maffe stinkie 'Zullen we hem alvast maar meenemen?'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:54 schreef CarOnline het volgende:
Dank dank voor de complimenten!
BE dat is het zelfde IKEA bedje als Phileine voor Isa heeft. (Oh shit, ben het wéér vergeten! Komt goed, écht!)
Ben er zelf ook blij mee, en Lara helemaal.
Volgende week ofzo maak ik nog even wat schilderijtjes voor boven het houten ladeblokje.
Denk net zo als het printje van het dekbed, lekker makkelijk
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef moussy het volgende:
BEMP in de gaten houden, daar zie je ze ook nog wel eens voor "weinig"
![]()
Ja dat vind ik nou ookquote:
Jaa ik wist dat er nog iemand was met zulke gordijnen maar wist niet meer wie!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:59 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook![]()
Githa, je bent wel een trendsetter geweest hier he...![]()
Oh nee, zo zie ik het beter idd. Het is gewoon de nerf.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef Martineke het volgende:
uhh ik vind van niet. [afbeelding]
dat blauw zit overigens weer alleen maar op 1 muur, rest vd kamer is wit behangen(net zoals bij maxim en ook onze slaapkamer)
wat toevalligquote:Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is grappig, de computerkamer (waar ik nu zit) is ook helemaal wit behangen, met 1 muur precies hetzelfde behang! Maar dan groen.
Vind het echt ontzettend leuk behang
Ik hoop dat het een tikfout is, want ik kan er ook niet wijs uit wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tikfout of ben ik gewoon blond?
De kleurtjes zijn wel heel leuk!
Zolang hij niet de rest van zijn leven met die meubeltjes opgescheept zitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:07 schreef Martineke het volgende:
ik vond het oneerlijk tegenover maxim om zijn meubeltjes door te schuiven naar zn broertje/zusje terwijl wij die voor hem hadden gekocht soort schuldgevoel, is dat raar?![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:32 schreef Sugar het volgende:
Nou, forget mijn moodboard maar. Ik kon stiekem al vanaf het begin niet zoveel met de kleuren die het gordijn opleverde... Dat turqoise is eigenlijk niets voor ons, ik heb nooit iets blauws.
Kortom: LadyS, wij hebben zojuist datzelfde behang gekocht!![]()
Zo leuk, en die kleuren passen heel erg hier!![]()
* Sugar is opgelucht nu gordijn weg is.![]()
![]()
Wow wat leuk Martinekequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Martineke het volgende:
Foto's van het kamertje
ff edit, met mijn hele Offtopic L*L verhaal , ik verraad niets dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef _evenstar_ het volgende:
wauw girly.. maar verraad je niets met de link van het nl adres..?
Heej jij hebt iets in dat kamertje wat hier hoortquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Girly het volgende:
Nou ons kamertje voor de beeb is ook zo goed als af op 1 schilderij na wat opgehangen moet worden.
en de wieg komt in onze slaapkamer.
Kamertje![]()
al die andere kamertjes zijn ook![]()
![]()
Géén ideequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Martineke het volgende:
MiSS-Take jullie moeten nog beginnenhalen jullie dat wel met die uitbreiding en uitmesting??
Jah ben erg benieuwd hoe die bevalt, maar zo te lezen hoef ik me daar dus niet druk over te makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef Jelief het volgende:
Girly, lief kamertje hoor! die luieremmer zul je veel plezier van hebben, hij bevalt hier prima!
heej wat vaag, wat voor ondergrond hebben jullie? wij hebben zoals beschreven eerst goed schoongemaakt, toen vochtig gemaakt, en dan plakken, en vervolgens met een vochtig doekje er weer overheen en dan met theedoek drooggemaakt, maar ik merkte dat het zonder het voorwerk ook al heel goed blijft zitten, want ik moet heel goed trekken voor ik ze eraf krijg, (sommige hebben al neiging om te gaan rekken/scheuren als ik eraan trek)quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef knorretje het volgende:
girly ik was vanmorgen die nemo stickers aan het plakken, maar ze laten op de vouw bij ons allemaal los, hoe hebben jullie dat opgelost ??
Ohhh wat leuk zeg, eens ff spieken daarquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Tan het volgende:
Girly, de H&M heeft nu Nemo sjaaltjes voor 50%Vrolijk kamertje hoor
Ruilen? Ik vind die Nemo*kamer zo vrolijk en kleurrijk hè.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Girly het volgende:
miss take- ik vind die muurschilderingen echt zo geweldig hehen tis dat je zei dat het een pop was,hahaha anders dacht ik zo dat het een kindje was in 1 oogopslag
hmm ik vrees dan dat wij toch andere nemo stickers hebben al lijken ze heel erg op elkaar. Bij onze gebruiksaanwijzing hebben wij niks gevonden / gelezen over de stickers nat maken etc. En ze plakken ook wel, allen op die stomme vouw die fabrieksmatig veroorzaakt is laten ze losquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Girly het volgende:
heej wat vaag, wat voor ondergrond hebben jullie? wij hebben zoals beschreven eerst goed schoongemaakt, toen vochtig gemaakt, en dan plakken, en vervolgens met een vochtig doekje er weer overheen en dan met theedoek drooggemaakt, maar ik merkte dat het zonder het voorwerk ook al heel goed blijft zitten, want ik moet heel goed trekken voor ik ze eraf krijg, (sommige hebben al neiging om te gaan rekken/scheuren als ik eraan trek)
Zolang het op een gladde ondergrond zit moet het dus vast blijven zitten![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |