Oh, dat is niet wat ik hoor van vriendinnen en familie anders... (met kinderen)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:08 schreef Githa het volgende:
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen![]()
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal nietde gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
Nee, hij staat er een flink stuk vanaf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
Leuk he is tie!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!![]()
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:46 schreef TearSong het volgende:
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
Maakt niet uit die baby komt er toch wel uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef Igraine het volgende:
Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
Als je lime groen in ieder geval leuk vindt, dat past heel goed bij veel andere kleuren toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.
En toen was mijn inspiratie op...![]()
De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand![]()
weerspiegeling van de flitser dacht ik ook aan inderdaad, vind het alleen wat rare vormen voor een weerspiegeling, maar dat zal het wel zijn danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.
Of misschien zweeft er iets in de kamer waar ik niet vanaf weet...
retro!! Met van dat leuke retro behangquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.
En toen was mijn inspiratie op...![]()
De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:
Wow Moussy dat is ook een idee
Hebbie een plaatje van die bomen?
http://fotobehang.debehangsite.nl/fotobehang.htmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:
Wow Moussy dat is ook een idee
Hebbie een plaatje van die bomen?
Faja-Lobi, ook een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar hier zit geen Laura Ashley.
Maar goed, ik kan iig ff rondkijken!
Ik zit echt nog in 2 strijd, of een leuke roze echte kleine meisjes kamer, of een bomen - elfjes - insecten - kamer. Heb dus al dat blad en gister was ik bij Ikea en toen waren die wespen in de aanbieding dus die heb ik ook al. Zeker omdat Lara er helemaal verliefd 'aah Kikker' tegen zegt.
Maar goed, daar hoef ik geen bomen - elfjes - insecten - kamer voor te nemen natuurlijk. Ik denk nog even verder...![]()
Ik heb hem nog ingeklapt staan, binnen 2 tellen is tie uitgeklapt toch? Maar moet je idd lekker zelf weten. Als jij het leuk vindt om hem in vol ornaat in je kamer te hebben, moet je dat gewoon doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef Ingrid19 het volgende:
Igraine leuke kamer!
We hebben van vrienden een mooie box te leen gekregen. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik hem ingeklapt laat staan in de huiskamer, of alvast helemaal uitgeklapt.
Ja.. ik vind het wél mooi maar ik ben bang dat ik er heel snel op uitgekeken ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind deze zo mooi dromerig
Ja, heb ik gezien! En de kwantum ook. Ook met die leuke zuurstokstreepjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Praxis heeft ook het idee van retro behang, 2 soorten in 2 kleuren dacht ik.
Echt zo jammer dat ik geen scanner heb, ik heb babyfoto''s van mn vriend en daar thuis hadden ze dus vroeger ook dit behang (eind jaren 70) Ik vind het fout, maar ZO fout dat het eigenlijk wel weer leuk isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind deze zo mooi dromerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |