abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 7 juli 2005 @ 20:32:06 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28599808
Vervolg van:
Foto's van de kinderkamer deel 7

Jaaa hier weer verder met alle leuke foto's van babykamers, peuterkamers, kleuterkamers, prinsessenkamers, piratenkamers etc. etc.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28605701
Igraine zei: Volgens mij maakt het niet uit, maar zou je dat bedje wel zo dicht bij de verwarming zetten??

Valt best mee hoor! De verwarming zal niet snel aangaan. En het hoofdje hoeft niet perse die kant op te liggen natuurlijk. Als het bedje aan de andere kant zou staan, staat hij pal onder het raam, dus het gedeelte wat open kan. En anders moet hij op de plek van de kast. Dat past ook moeilijk, want daar zit een vreemde inham van het luchtkanaal. En de deur gaan naar die kant open. Ik neem aan dat de kraamhulp wel weet of het zo verstandig is, eventueel kunnen we dan nog schuiven. Die komt dacht ik met ca. 7 maanden langs voor een intakegesprek.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 09:13:19 #3
81992 Githa
pi_28614866
nou mijn mevrouw van het intake gesprek, was zelf helemaal geen kraamhulp en heeft zijn kamertje niet eens gezien dus dat was geen hulp.

best moeilijk als je een kleine ruimte hebt, maar idd wel oppassen met de warmte/verbranden mocht je de verwarming aanzetten. Wat betreft dat het hoofdje niet die kant op hoeft, na een maand of 4/5 draaien ze die zelf wel die kant op hoor
pi_28615242
Ik heb mijn intakegesprek telefonisch gehad, dus niemand die langskwam.
Ja, als je dus eigenlijk geen andere keus hebt met hoe je het neerzet, houdt het op natuurlijk. Ik vroeg het me gewoon af.

Een babykamer moet wel op temperatuur zijn, dus de verwarming zal echt wel aangaan denk ik...

Maar verder ziet 't er leuk uit hoor.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28615522
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 10:08:33 #6
81992 Githa
pi_28615605
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal niet de gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
pi_28615632
ik heb de verwarming in de babykamer ook weinig aangehad hoor. kijk, als ze er in badje moeten moet ie wel even goed warm. maar dat doen wij in de badkamer.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:25:43 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28615902
Hier is de verwarming in de kinderkamer ook nog nooit (of in elk geval bijna nooit) aangeweest. (en vaak raam open, zelfs in de winter ligt saskia met een open raam te slapen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28621260
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:08 schreef Githa het volgende:
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal niet de gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
Oh, dat is niet wat ik hoor van vriendinnen en familie anders... (met kinderen)
Misschien ligt het ook aan hoe bevattelijk je huis is voor kou...

Ik beval hartje zomer dus hier zal hij helemaal voorlopig niet aangaan, komt goed uit want er hangt nog geen radiator....
pi_28621710
Hier is ook de verwarming nooit aan geweest in de babykamer en het ledikant staat bij ons ook redelijk dichtbij de verwarming hoor!
Het is eerder oppassen dat ze de gordijnen laten hangen. Want Djulian had die dus ineens in zijn bed liggen gedeeltelijk ze hingen nog wel hoor
pi_28623499
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
Nee, hij staat er een flink stuk vanaf.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:30:38 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28623619
Hier hebben we geen eens verwarming in de kamer van Suus Ik had dus echt wel 2 kruiken nodig en dan sliep Suus in het begin ook nog wel eens met een babymutsje op.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:29:58 #13
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28816315
jaaah! We hadden vanaaf de ouders van Mike op bezoek, die gaan het bedje en de commode betalen!!!!! Ben echt heel erg blij, nu kunnen we tenminste de spulletjes kopen die we echt mooi vinden zonder dat we moeilijk hoeven te doen over iets meer of iets minder geld!!!! Denk dat we dat zaterdag maar even moeten gaan bestellen . Ow en over de kleuren zijn we het ook eens geworden wit en rood... (nee geen voetbalclub kleuren)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_28816529
Das mazzel Jelief! Ben benieuwd!
pi_28816538
leuk kado jelief! (had je toch lekker gekookt voor ze? ) nu maar hopen dat ze een beetje op de hoogte zijn van de prijzen, anders komen ze misschien nog voor verrassingen te staan!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:03:56 #16
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28817305
Dat was het eerste dat Mike zei, ja maar das duur hoor! We mogen zo'n 600 euro uitgeven, en het mag dan eventueel ook ietsje meer zijn, ze willen ook wel alles betalen dan en niet dat we zelf nog drie spijlen moeten betalen. Nu is wat we vorige week gezien hebben bij elkaar zo'n 600 euro (inclusief matrasje) dus dat komt dan mooi uit. {en ja het koken was toch nog gelukt, Rendang en Sajoer boontjes)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_28818047
Ons kamertje is zo goed als af
Alles is gewassen, gestreken, opgevouwen en ingeruimd. Dussss.....

Oh dat wat aan de kinderwagen hangt is m'n tas voor het ziekenhuis

vrijdag 15 juli 2005 @ 00:36:00 #18
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818192
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!
Screw them.
We're going home.
pi_28818239
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!
Leuk he is tie!!

Bijenkorfje...9,95
pi_28818405
heel mooi geworden igraine! (alleen de ikea-schilderijtjes vind ik iets te cliché maar ach dat weet die baby natuurlijk toch niet). en die tas! (maar past daar wel alles in? ik had een enorme weekendtas bij me )
pi_28818435
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28818494
Ja die Ikea schilderijtjes zijn ook enorm cliche, maar ik heb nog niks leukers kunnen vinden...
Ach tis in ieder geval kleurig en wat je zegt, dat weet die baby niet Ik vond kale muren ook zoiets..

Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
pi_28818551
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:46 schreef TearSong het volgende:
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.

Of misschien zweeft er iets in de kamer waar ik niet vanaf weet...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:53:33 #24
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818572
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:38 schreef Igraine het volgende:

[..]

Leuk he is tie!!

Bijenkorfje...9,95
Jaaa hij is super
Morgen ff naar de bijenkorf hehe
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:54:58 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28818601
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef Igraine het volgende:

Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
Maakt niet uit die baby komt er toch wel uit
pi_28818637
Leuk geworden, die kamertjes hier.

Misschien nog een idee voor sommigen: bij winkels als ikea kun je ook losse tafelbladen kopen, en als je wat langer bent en commodes snel te laag vindt kun je die makkelijk als commode aan de muur bevestigen. Kun je zelf de voor jou juiste hoogte kiezen, is niet duur, en je kunt er een ladenkastje oid bijzetten om je spullen in te leggen. Wij gebruikten het ladekastje ook als badstandaard voor de tummytub, scheelt ook weer. En een ladenkastje kun je ook over 10 jaar nog gebruiken.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:59:10 #27
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818700
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.
En toen was mijn inspiratie op...

De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand
Screw them.
We're going home.
pi_28818796
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.

De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand
Als je lime groen in ieder geval leuk vindt, dat past heel goed bij veel andere kleuren toch?

Lime groen met roze vind ik zelf heel leuk voor een meisje. Maar 't kan ook goed bij geel, of turqoise of paars. Lekker vrolijk!
pi_28818897
Ikea Groningen heeft een soort insektenkamertje, ook met als basiskleur wit, en dan dat soort accessoires.. en het ziet er schattig uit, niet eng! Kijk anders eens bij Kinderland/Bedtextiel, misschien zie je daar wat leuke dekbedovertrekken die je als basis kunt nemen? Staan ze in elk geval goed bij de rest van de kamer.

/edit
Op hun website staat een griezelige variant ervan

maar volgens mij had ik in Groningen een lieve variatie hierop gezien. Gewoon wat zachtere kleuren gebruiken dan..

iig succes met creatief brainstormen!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:09:04 #30
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818942
Ja, zo zit ik ook al te denken. Heb echt alle kleurcombinaties de revue laten passeren, en tig behangboeken doorgenomen. Maar dé klik is nog niet geweest
Bij haar vorige behang wel, helaas bestaat die lijn dat niet meer. Het kan ook nog steeds wel hoor, dus het heeft geen haast. Maar ondertussen blijf ik kijken en zoeken, en kan ik het nog niet vinden!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:12:47 #31
16245 CarOnline
met lange O
pi_28819032
Poemojn, ik heb dat blad boven het bed zelfs al gekocht tijd terug
Maar weet het gewoon nog niet! Ze hebben ook leuke elfjes dekbedjes, echt té schattig!
Wil ook graag een roze ruitje als behang, maar ook dat kan ik niet vinden. Kijk op allerlei kamersites maar het is het steeds net niet. Zit gewoon te mutsen hoor. Als ik zo'n snoezig roze kamertje zie vind ik dat helemaal geweldig. Maar ja, dan kan ik het behang niet vinden. Of een overtrek wat erbij past. Gelukkig weet ze zelf nog van nix
Screw them.
We're going home.
pi_28819356
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.

Of misschien zweeft er iets in de kamer waar ik niet vanaf weet...
weerspiegeling van de flitser dacht ik ook aan inderdaad, vind het alleen wat rare vormen voor een weerspiegeling, maar dat zal het wel zijn dan En als er iets zweeft door je kamertje weet je er in ieder geval vanaf nu. Maar dat lijkt me sterk, want het is op 2 foto's te zien
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28821446
Caronline; LAURA ASHLEY behang is misschien een idee, die heeft vaak ruitjes en roze in de collectie.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 09:45:26 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_28822691
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:

retro!! Met van dat leuke retro behang

Ik las iets van elfjes dekbedden, waarom niet een bomen-muurposter van de praxis aan de muur? Het is wel erg dun trouwens, dus moeilijk te behangen.

En dan rond de kerst even het boekje van huis & comfort aanvragen, daar staan ieder jaar glow in the dark elfjes in. Ik wilde dit zo graag voor Cas als het een meid was, dan de lichtgevende elfjes voor de bomen muur hangen, alsof ze door het bos vlogen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:34:57 #35
16245 CarOnline
met lange O
pi_28823785
Wow Moussy dat is ook een idee
Hebbie een plaatje van die bomen?

Faja-Lobi, ook een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar hier zit geen Laura Ashley.
Maar goed, ik kan iig ff rondkijken!

Ik zit echt nog in 2 strijd, of een leuke roze echte kleine meisjes kamer, of een bomen - elfjes - insecten - kamer. Heb dus al dat blad en gister was ik bij Ikea en toen waren die wespen in de aanbieding dus die heb ik ook al. Zeker omdat Lara er helemaal verliefd 'aah Kikker ' tegen zegt.
Maar goed, daar hoef ik geen bomen - elfjes - insecten - kamer voor te nemen natuurlijk. Ik denk nog even verder...
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:37:37 #36
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_28823866
Igraine, wat een leuke kamer!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 11:03:07 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_28824588
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:

Ik vind deze zo mooi dromerig
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:07:43 #38
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28824726
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:

Faja-Lobi, ook een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar hier zit geen Laura Ashley.
Maar goed, ik kan iig ff rondkijken!

Ik zit echt nog in 2 strijd, of een leuke roze echte kleine meisjes kamer, of een bomen - elfjes - insecten - kamer. Heb dus al dat blad en gister was ik bij Ikea en toen waren die wespen in de aanbieding dus die heb ik ook al. Zeker omdat Lara er helemaal verliefd 'aah Kikker ' tegen zegt.
Maar goed, daar hoef ik geen bomen - elfjes - insecten - kamer voor te nemen natuurlijk. Ik denk nog even verder...
http://fotobehang.debehangsite.nl/fotobehang.htm

voor allerlei soorten fotobehang

http://www.designfordelight.nl/catalog/?type=2&ct=8

Voor allerlei soorten retrobehang
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 11:19:44 #39
7074 moussy
kuttekop
pi_28825090
pi_28826349
Igraine leuke kamer!
We hebben van vrienden een mooie box te leen gekregen. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik hem ingeklapt laat staan in de huiskamer, of alvast helemaal uitgeklapt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:35:27 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28827268
Heel makkelijk antwoord op Ingrid "moet je lekker zelf weten"

Leuk kamertje Igraine
pi_28828145
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef Ingrid19 het volgende:
Igraine leuke kamer!
We hebben van vrienden een mooie box te leen gekregen. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik hem ingeklapt laat staan in de huiskamer, of alvast helemaal uitgeklapt.
Ik heb hem nog ingeklapt staan, binnen 2 tellen is tie uitgeklapt toch? Maar moet je idd lekker zelf weten. Als jij het leuk vindt om hem in vol ornaat in je kamer te hebben, moet je dat gewoon doen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:00:10 #43
16245 CarOnline
met lange O
pi_28829689
Ohh volgens mij heb ik het gezien!!
Op de link die Ripley (bedankt! ) gaf stond het behang wat ik in eerste instantie voor Lara had uitgezocht. Maar die kost slechts 69,95 per rol En is op patroon
Dus jah, dat gaat dus echt héél erg veel geld kosten. Maar ik geloof dat ik daar wat gezien heb wat ik óntzettend leuk vind! Dus ... ik denk dat er binnenkort werk aan de winkel is. Tis retro foto

[ Bericht 5% gewijzigd door CarOnline op 15-07-2005 14:17:54 ]
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:05:37 #44
16245 CarOnline
met lange O
pi_28829854
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ja.. ik vind het wél mooi maar ik ben bang dat ik er heel snel op uitgekeken ben.
Vind die met die spekken enzo ook erg leuk! Jammer dat ik niet zo'n grote muur in mn keuken heb!
Heb ik wel maar staat de keuken tegenaan
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 14:07:45 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_28829919
Praxis heeft ook het idee van retro behang, 2 soorten in 2 kleuren dacht ik.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:10:53 #46
16245 CarOnline
met lange O
pi_28830022
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Praxis heeft ook het idee van retro behang, 2 soorten in 2 kleuren dacht ik.
Ja, heb ik gezien! En de kwantum ook. Ook met die leuke zuurstokstreepjes.
Maar geloof dat het de blommen gaan worden
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:58:10 #47
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_28833728
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Echt zo jammer dat ik geen scanner heb, ik heb babyfoto''s van mn vriend en daar thuis hadden ze dus vroeger ook dit behang (eind jaren 70) Ik vind het fout, maar ZO fout dat het eigenlijk wel weer leuk is
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 16:36:36 #48
81992 Githa
pi_28835043
Mooie kamertje Igraine ...leuke gordijnen ook
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:36:42 #49
103793 kozakken
Living the life
pi_28839521
Vanaf zijn geboorte hebben wij altijd een stoel en nu een ikea krukje op Jonne's kamertjes staan.
Ideaal!
Om even nog een beetje te tutten wanneer hij net in z'n ledikantje ligt, om wat spulletjes op te kwakken en gewoon om even op uit te puffen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:42:35 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28839721
Leuk kamertje Igraine!! En die tas met 'Mum'
(van de week ook maar 'ns richting bijenkorf gaat... lijkt me leuk als luiertas )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')