Oh, dat is niet wat ik hoor van vriendinnen en familie anders... (met kinderen)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:08 schreef Githa het volgende:
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen![]()
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal nietde gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
Nee, hij staat er een flink stuk vanaf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
Leuk he is tie!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!![]()
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:46 schreef TearSong het volgende:
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
Maakt niet uit die baby komt er toch wel uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef Igraine het volgende:
Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |