abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 7 juli 2005 @ 20:32:06 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28599808
Vervolg van:
Foto's van de kinderkamer deel 7

Jaaa hier weer verder met alle leuke foto's van babykamers, peuterkamers, kleuterkamers, prinsessenkamers, piratenkamers etc. etc.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28605701
Igraine zei: Volgens mij maakt het niet uit, maar zou je dat bedje wel zo dicht bij de verwarming zetten??

Valt best mee hoor! De verwarming zal niet snel aangaan. En het hoofdje hoeft niet perse die kant op te liggen natuurlijk. Als het bedje aan de andere kant zou staan, staat hij pal onder het raam, dus het gedeelte wat open kan. En anders moet hij op de plek van de kast. Dat past ook moeilijk, want daar zit een vreemde inham van het luchtkanaal. En de deur gaan naar die kant open. Ik neem aan dat de kraamhulp wel weet of het zo verstandig is, eventueel kunnen we dan nog schuiven. Die komt dacht ik met ca. 7 maanden langs voor een intakegesprek.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 09:13:19 #3
81992 Githa
pi_28614866
nou mijn mevrouw van het intake gesprek, was zelf helemaal geen kraamhulp en heeft zijn kamertje niet eens gezien dus dat was geen hulp.

best moeilijk als je een kleine ruimte hebt, maar idd wel oppassen met de warmte/verbranden mocht je de verwarming aanzetten. Wat betreft dat het hoofdje niet die kant op hoeft, na een maand of 4/5 draaien ze die zelf wel die kant op hoor
pi_28615242
Ik heb mijn intakegesprek telefonisch gehad, dus niemand die langskwam.
Ja, als je dus eigenlijk geen andere keus hebt met hoe je het neerzet, houdt het op natuurlijk. Ik vroeg het me gewoon af.

Een babykamer moet wel op temperatuur zijn, dus de verwarming zal echt wel aangaan denk ik...

Maar verder ziet 't er leuk uit hoor.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28615522
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 10:08:33 #6
81992 Githa
pi_28615605
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal niet de gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
pi_28615632
ik heb de verwarming in de babykamer ook weinig aangehad hoor. kijk, als ze er in badje moeten moet ie wel even goed warm. maar dat doen wij in de badkamer.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:25:43 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28615902
Hier is de verwarming in de kinderkamer ook nog nooit (of in elk geval bijna nooit) aangeweest. (en vaak raam open, zelfs in de winter ligt saskia met een open raam te slapen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28621260
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:08 schreef Githa het volgende:
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal niet de gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
Oh, dat is niet wat ik hoor van vriendinnen en familie anders... (met kinderen)
Misschien ligt het ook aan hoe bevattelijk je huis is voor kou...

Ik beval hartje zomer dus hier zal hij helemaal voorlopig niet aangaan, komt goed uit want er hangt nog geen radiator....
pi_28621710
Hier is ook de verwarming nooit aan geweest in de babykamer en het ledikant staat bij ons ook redelijk dichtbij de verwarming hoor!
Het is eerder oppassen dat ze de gordijnen laten hangen. Want Djulian had die dus ineens in zijn bed liggen gedeeltelijk ze hingen nog wel hoor
pi_28623499
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
Nee, hij staat er een flink stuk vanaf.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:30:38 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28623619
Hier hebben we geen eens verwarming in de kamer van Suus Ik had dus echt wel 2 kruiken nodig en dan sliep Suus in het begin ook nog wel eens met een babymutsje op.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:29:58 #13
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28816315
jaaah! We hadden vanaaf de ouders van Mike op bezoek, die gaan het bedje en de commode betalen!!!!! Ben echt heel erg blij, nu kunnen we tenminste de spulletjes kopen die we echt mooi vinden zonder dat we moeilijk hoeven te doen over iets meer of iets minder geld!!!! Denk dat we dat zaterdag maar even moeten gaan bestellen . Ow en over de kleuren zijn we het ook eens geworden wit en rood... (nee geen voetbalclub kleuren)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_28816529
Das mazzel Jelief! Ben benieuwd!
pi_28816538
leuk kado jelief! (had je toch lekker gekookt voor ze? ) nu maar hopen dat ze een beetje op de hoogte zijn van de prijzen, anders komen ze misschien nog voor verrassingen te staan!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:03:56 #16
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28817305
Dat was het eerste dat Mike zei, ja maar das duur hoor! We mogen zo'n 600 euro uitgeven, en het mag dan eventueel ook ietsje meer zijn, ze willen ook wel alles betalen dan en niet dat we zelf nog drie spijlen moeten betalen. Nu is wat we vorige week gezien hebben bij elkaar zo'n 600 euro (inclusief matrasje) dus dat komt dan mooi uit. {en ja het koken was toch nog gelukt, Rendang en Sajoer boontjes)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_28818047
Ons kamertje is zo goed als af
Alles is gewassen, gestreken, opgevouwen en ingeruimd. Dussss.....

Oh dat wat aan de kinderwagen hangt is m'n tas voor het ziekenhuis

vrijdag 15 juli 2005 @ 00:36:00 #18
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818192
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!
Screw them.
We're going home.
pi_28818239
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!
Leuk he is tie!!

Bijenkorfje...9,95
pi_28818405
heel mooi geworden igraine! (alleen de ikea-schilderijtjes vind ik iets te cliché maar ach dat weet die baby natuurlijk toch niet). en die tas! (maar past daar wel alles in? ik had een enorme weekendtas bij me )
pi_28818435
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28818494
Ja die Ikea schilderijtjes zijn ook enorm cliche, maar ik heb nog niks leukers kunnen vinden...
Ach tis in ieder geval kleurig en wat je zegt, dat weet die baby niet Ik vond kale muren ook zoiets..

Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
pi_28818551
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:46 schreef TearSong het volgende:
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.

Of misschien zweeft er iets in de kamer waar ik niet vanaf weet...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:53:33 #24
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818572
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:38 schreef Igraine het volgende:

[..]

Leuk he is tie!!

Bijenkorfje...9,95
Jaaa hij is super
Morgen ff naar de bijenkorf hehe
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:54:58 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28818601
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef Igraine het volgende:

Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
Maakt niet uit die baby komt er toch wel uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')