abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 7 juli 2005 @ 20:32:06 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28599808
Vervolg van:
Foto's van de kinderkamer deel 7

Jaaa hier weer verder met alle leuke foto's van babykamers, peuterkamers, kleuterkamers, prinsessenkamers, piratenkamers etc. etc.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28605701
Igraine zei: Volgens mij maakt het niet uit, maar zou je dat bedje wel zo dicht bij de verwarming zetten??

Valt best mee hoor! De verwarming zal niet snel aangaan. En het hoofdje hoeft niet perse die kant op te liggen natuurlijk. Als het bedje aan de andere kant zou staan, staat hij pal onder het raam, dus het gedeelte wat open kan. En anders moet hij op de plek van de kast. Dat past ook moeilijk, want daar zit een vreemde inham van het luchtkanaal. En de deur gaan naar die kant open. Ik neem aan dat de kraamhulp wel weet of het zo verstandig is, eventueel kunnen we dan nog schuiven. Die komt dacht ik met ca. 7 maanden langs voor een intakegesprek.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 09:13:19 #3
81992 Githa
pi_28614866
nou mijn mevrouw van het intake gesprek, was zelf helemaal geen kraamhulp en heeft zijn kamertje niet eens gezien dus dat was geen hulp.

best moeilijk als je een kleine ruimte hebt, maar idd wel oppassen met de warmte/verbranden mocht je de verwarming aanzetten. Wat betreft dat het hoofdje niet die kant op hoeft, na een maand of 4/5 draaien ze die zelf wel die kant op hoor
pi_28615242
Ik heb mijn intakegesprek telefonisch gehad, dus niemand die langskwam.
Ja, als je dus eigenlijk geen andere keus hebt met hoe je het neerzet, houdt het op natuurlijk. Ik vroeg het me gewoon af.

Een babykamer moet wel op temperatuur zijn, dus de verwarming zal echt wel aangaan denk ik...

Maar verder ziet 't er leuk uit hoor.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28615522
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 10:08:33 #6
81992 Githa
pi_28615605
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal niet de gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
pi_28615632
ik heb de verwarming in de babykamer ook weinig aangehad hoor. kijk, als ze er in badje moeten moet ie wel even goed warm. maar dat doen wij in de badkamer.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:25:43 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28615902
Hier is de verwarming in de kinderkamer ook nog nooit (of in elk geval bijna nooit) aangeweest. (en vaak raam open, zelfs in de winter ligt saskia met een open raam te slapen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28621260
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:08 schreef Githa het volgende:
Igraine, daar zul je je nog lelijk in vergissen
Ik dacht ook dat de verwarming hoog aan moest voor zo'n klein prulletje midden in de winter maar dat hoeft dus helemaal niet de gewenste tempratuur is 16/17 graden als ze gaan slapen.
Oh, dat is niet wat ik hoor van vriendinnen en familie anders... (met kinderen)
Misschien ligt het ook aan hoe bevattelijk je huis is voor kou...

Ik beval hartje zomer dus hier zal hij helemaal voorlopig niet aangaan, komt goed uit want er hangt nog geen radiator....
pi_28621710
Hier is ook de verwarming nooit aan geweest in de babykamer en het ledikant staat bij ons ook redelijk dichtbij de verwarming hoor!
Het is eerder oppassen dat ze de gordijnen laten hangen. Want Djulian had die dus ineens in zijn bed liggen gedeeltelijk ze hingen nog wel hoor
pi_28623499
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
ach, als je 't bedje misschien nog een heel klein stukje terugschuift is er volgens mij weinig aan de hand hoor. het staat er toch niet pal tegenaan?
Nee, hij staat er een flink stuk vanaf.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:30:38 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28623619
Hier hebben we geen eens verwarming in de kamer van Suus Ik had dus echt wel 2 kruiken nodig en dan sliep Suus in het begin ook nog wel eens met een babymutsje op.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:29:58 #13
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28816315
jaaah! We hadden vanaaf de ouders van Mike op bezoek, die gaan het bedje en de commode betalen!!!!! Ben echt heel erg blij, nu kunnen we tenminste de spulletjes kopen die we echt mooi vinden zonder dat we moeilijk hoeven te doen over iets meer of iets minder geld!!!! Denk dat we dat zaterdag maar even moeten gaan bestellen . Ow en over de kleuren zijn we het ook eens geworden wit en rood... (nee geen voetbalclub kleuren)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_28816529
Das mazzel Jelief! Ben benieuwd!
pi_28816538
leuk kado jelief! (had je toch lekker gekookt voor ze? ) nu maar hopen dat ze een beetje op de hoogte zijn van de prijzen, anders komen ze misschien nog voor verrassingen te staan!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:03:56 #16
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28817305
Dat was het eerste dat Mike zei, ja maar das duur hoor! We mogen zo'n 600 euro uitgeven, en het mag dan eventueel ook ietsje meer zijn, ze willen ook wel alles betalen dan en niet dat we zelf nog drie spijlen moeten betalen. Nu is wat we vorige week gezien hebben bij elkaar zo'n 600 euro (inclusief matrasje) dus dat komt dan mooi uit. {en ja het koken was toch nog gelukt, Rendang en Sajoer boontjes)
pi_28818047
Ons kamertje is zo goed als af
Alles is gewassen, gestreken, opgevouwen en ingeruimd. Dussss.....

Oh dat wat aan de kinderwagen hangt is m'n tas voor het ziekenhuis

vrijdag 15 juli 2005 @ 00:36:00 #18
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818192
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!
Screw them.
We're going home.
pi_28818239
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Leuk kamertje Igraine!
Maar het gaafste vind ik nog die tas met MUM
Waaaaaaar oh waar heb je die gekocht? Ik wil die!!
Leuk he is tie!!

Bijenkorfje...9,95
pi_28818405
heel mooi geworden igraine! (alleen de ikea-schilderijtjes vind ik iets te cliché maar ach dat weet die baby natuurlijk toch niet). en die tas! (maar past daar wel alles in? ik had een enorme weekendtas bij me )
pi_28818435
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28818494
Ja die Ikea schilderijtjes zijn ook enorm cliche, maar ik heb nog niks leukers kunnen vinden...
Ach tis in ieder geval kleurig en wat je zegt, dat weet die baby niet Ik vond kale muren ook zoiets..

Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
pi_28818551
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:46 schreef TearSong het volgende:
Erg mooi kamertje Igraine! Wat ik me afvroeg, wat zit er nou precies op de muur boven het bedje? (die lichtere plekken, onder de lamp en bij de schilderijtjes). Op deze foto is het ook te zien: http://img182.imageshack.us/img182/935/dsc03253rz.jpg
(heb het gevoel dat ik iets enorm stoms vraag..)
Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.

Of misschien zweeft er iets in de kamer waar ik niet vanaf weet...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:53:33 #24
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818572
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:38 schreef Igraine het volgende:

[..]

Leuk he is tie!!

Bijenkorfje...9,95
Jaaa hij is super
Morgen ff naar de bijenkorf hehe
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:54:58 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28818601
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef Igraine het volgende:

Eh ja, ik geloof tenminste wel dat ik alles erin heb zitten....Of ik vergis me enorm en heb de helft niet bij me.
Maakt niet uit die baby komt er toch wel uit
pi_28818637
Leuk geworden, die kamertjes hier.

Misschien nog een idee voor sommigen: bij winkels als ikea kun je ook losse tafelbladen kopen, en als je wat langer bent en commodes snel te laag vindt kun je die makkelijk als commode aan de muur bevestigen. Kun je zelf de voor jou juiste hoogte kiezen, is niet duur, en je kunt er een ladenkastje oid bijzetten om je spullen in te leggen. Wij gebruikten het ladekastje ook als badstandaard voor de tummytub, scheelt ook weer. En een ladenkastje kun je ook over 10 jaar nog gebruiken.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:59:10 #27
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818700
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.
En toen was mijn inspiratie op...

De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand
Screw them.
We're going home.
pi_28818796
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil voor Lara (2 jaar) ook een andere kamer, het behang is niet meer helemaal schoon en echt wel redelijk babykamer.
Maar... voor een prinsessenkamer vind ik haar nog wat te klein, dat kan allemaal nog. Plus dat het zo ontzettend 'in' is. Als je bij Ikea kijkt zie je helemaal zo'n lijn met prinsessenspul. Maar dat vind ik dan weer té.

De meubeltjes zijn wit, en er komt een klein bedje van Ikea, dat stalen meegroeibedje.
Maar dan.. welke kleuren... ik kom niet verder dan lime groen met wit. Maar t mag wel wat flitsender. Iemand nog ideën? En ik wil nix met 2 kleuren en dan zo'n rand
Als je lime groen in ieder geval leuk vindt, dat past heel goed bij veel andere kleuren toch?

Lime groen met roze vind ik zelf heel leuk voor een meisje. Maar 't kan ook goed bij geel, of turqoise of paars. Lekker vrolijk!
pi_28818897
Ikea Groningen heeft een soort insektenkamertje, ook met als basiskleur wit, en dan dat soort accessoires.. en het ziet er schattig uit, niet eng! Kijk anders eens bij Kinderland/Bedtextiel, misschien zie je daar wat leuke dekbedovertrekken die je als basis kunt nemen? Staan ze in elk geval goed bij de rest van de kamer.

/edit
Op hun website staat een griezelige variant ervan

maar volgens mij had ik in Groningen een lieve variatie hierop gezien. Gewoon wat zachtere kleuren gebruiken dan..

iig succes met creatief brainstormen!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:09:04 #30
16245 CarOnline
met lange O
pi_28818942
Ja, zo zit ik ook al te denken. Heb echt alle kleurcombinaties de revue laten passeren, en tig behangboeken doorgenomen. Maar dé klik is nog niet geweest
Bij haar vorige behang wel, helaas bestaat die lijn dat niet meer. Het kan ook nog steeds wel hoor, dus het heeft geen haast. Maar ondertussen blijf ik kijken en zoeken, en kan ik het nog niet vinden!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:12:47 #31
16245 CarOnline
met lange O
pi_28819032
Poemojn, ik heb dat blad boven het bed zelfs al gekocht tijd terug
Maar weet het gewoon nog niet! Ze hebben ook leuke elfjes dekbedjes, echt té schattig!
Wil ook graag een roze ruitje als behang, maar ook dat kan ik niet vinden. Kijk op allerlei kamersites maar het is het steeds net niet. Zit gewoon te mutsen hoor. Als ik zo'n snoezig roze kamertje zie vind ik dat helemaal geweldig. Maar ja, dan kan ik het behang niet vinden. Of een overtrek wat erbij past. Gelukkig weet ze zelf nog van nix
Screw them.
We're going home.
pi_28819356
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik heb die foto ook nog even bekeken, en ik zie daar ook iets inderdaad, maar ik denk dat het gewoon een weerspiegeling is door de flitser ofzo. Er zit in ieder geval niets op de muur.

Of misschien zweeft er iets in de kamer waar ik niet vanaf weet...
weerspiegeling van de flitser dacht ik ook aan inderdaad, vind het alleen wat rare vormen voor een weerspiegeling, maar dat zal het wel zijn dan En als er iets zweeft door je kamertje weet je er in ieder geval vanaf nu. Maar dat lijkt me sterk, want het is op 2 foto's te zien
It's all up to you
pi_28821446
Caronline; LAURA ASHLEY behang is misschien een idee, die heeft vaak ruitjes en roze in de collectie.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 09:45:26 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_28822691
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef CarOnline het volgende:

retro!! Met van dat leuke retro behang

Ik las iets van elfjes dekbedden, waarom niet een bomen-muurposter van de praxis aan de muur? Het is wel erg dun trouwens, dus moeilijk te behangen.

En dan rond de kerst even het boekje van huis & comfort aanvragen, daar staan ieder jaar glow in the dark elfjes in. Ik wilde dit zo graag voor Cas als het een meid was, dan de lichtgevende elfjes voor de bomen muur hangen, alsof ze door het bos vlogen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:34:57 #35
16245 CarOnline
met lange O
pi_28823785
Wow Moussy dat is ook een idee
Hebbie een plaatje van die bomen?

Faja-Lobi, ook een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar hier zit geen Laura Ashley.
Maar goed, ik kan iig ff rondkijken!

Ik zit echt nog in 2 strijd, of een leuke roze echte kleine meisjes kamer, of een bomen - elfjes - insecten - kamer. Heb dus al dat blad en gister was ik bij Ikea en toen waren die wespen in de aanbieding dus die heb ik ook al. Zeker omdat Lara er helemaal verliefd 'aah Kikker ' tegen zegt.
Maar goed, daar hoef ik geen bomen - elfjes - insecten - kamer voor te nemen natuurlijk. Ik denk nog even verder...
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:37:37 #36
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_28823866
Igraine, wat een leuke kamer!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 11:03:07 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_28824588
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:

Ik vind deze zo mooi dromerig
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:07:43 #38
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28824726
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef CarOnline het volgende:

Faja-Lobi, ook een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar hier zit geen Laura Ashley.
Maar goed, ik kan iig ff rondkijken!

Ik zit echt nog in 2 strijd, of een leuke roze echte kleine meisjes kamer, of een bomen - elfjes - insecten - kamer. Heb dus al dat blad en gister was ik bij Ikea en toen waren die wespen in de aanbieding dus die heb ik ook al. Zeker omdat Lara er helemaal verliefd 'aah Kikker ' tegen zegt.
Maar goed, daar hoef ik geen bomen - elfjes - insecten - kamer voor te nemen natuurlijk. Ik denk nog even verder...
http://fotobehang.debehangsite.nl/fotobehang.htm

voor allerlei soorten fotobehang

http://www.designfordelight.nl/catalog/?type=2&ct=8

Voor allerlei soorten retrobehang
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 11:19:44 #39
7074 moussy
kuttekop
pi_28825090
pi_28826349
Igraine leuke kamer!
We hebben van vrienden een mooie box te leen gekregen. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik hem ingeklapt laat staan in de huiskamer, of alvast helemaal uitgeklapt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:35:27 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28827268
Heel makkelijk antwoord op Ingrid "moet je lekker zelf weten"

Leuk kamertje Igraine
pi_28828145
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef Ingrid19 het volgende:
Igraine leuke kamer!
We hebben van vrienden een mooie box te leen gekregen. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik hem ingeklapt laat staan in de huiskamer, of alvast helemaal uitgeklapt.
Ik heb hem nog ingeklapt staan, binnen 2 tellen is tie uitgeklapt toch? Maar moet je idd lekker zelf weten. Als jij het leuk vindt om hem in vol ornaat in je kamer te hebben, moet je dat gewoon doen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:00:10 #43
16245 CarOnline
met lange O
pi_28829689
Ohh volgens mij heb ik het gezien!!
Op de link die Ripley (bedankt! ) gaf stond het behang wat ik in eerste instantie voor Lara had uitgezocht. Maar die kost slechts 69,95 per rol En is op patroon
Dus jah, dat gaat dus echt héél erg veel geld kosten. Maar ik geloof dat ik daar wat gezien heb wat ik óntzettend leuk vind! Dus ... ik denk dat er binnenkort werk aan de winkel is. Tis retro foto

[ Bericht 5% gewijzigd door CarOnline op 15-07-2005 14:17:54 ]
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:05:37 #44
16245 CarOnline
met lange O
pi_28829854
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ja.. ik vind het wél mooi maar ik ben bang dat ik er heel snel op uitgekeken ben.
Vind die met die spekken enzo ook erg leuk! Jammer dat ik niet zo'n grote muur in mn keuken heb!
Heb ik wel maar staat de keuken tegenaan
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 14:07:45 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_28829919
Praxis heeft ook het idee van retro behang, 2 soorten in 2 kleuren dacht ik.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:10:53 #46
16245 CarOnline
met lange O
pi_28830022
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Praxis heeft ook het idee van retro behang, 2 soorten in 2 kleuren dacht ik.
Ja, heb ik gezien! En de kwantum ook. Ook met die leuke zuurstokstreepjes.
Maar geloof dat het de blommen gaan worden
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:58:10 #47
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_28833728
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Echt zo jammer dat ik geen scanner heb, ik heb babyfoto''s van mn vriend en daar thuis hadden ze dus vroeger ook dit behang (eind jaren 70) Ik vind het fout, maar ZO fout dat het eigenlijk wel weer leuk is
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 16:36:36 #48
81992 Githa
pi_28835043
Mooie kamertje Igraine ...leuke gordijnen ook
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:36:42 #49
103793 kozakken
Living the life
pi_28839521
Vanaf zijn geboorte hebben wij altijd een stoel en nu een ikea krukje op Jonne's kamertjes staan.
Ideaal!
Om even nog een beetje te tutten wanneer hij net in z'n ledikantje ligt, om wat spulletjes op te kwakken en gewoon om even op uit te puffen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:42:35 #50
3011 E.T.
pi_28839721
Leuk kamertje Igraine!! En die tas met 'Mum'
(van de week ook maar 'ns richting bijenkorf gaat... lijkt me leuk als luiertas )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28840821
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Leuk kamertje Igraine!! En die tas met 'Mum'
(van de week ook maar 'ns richting bijenkorf gaat... lijkt me leuk als luiertas )
Daar wil ik hem ook voor gaan gebruiken...

Bijenkorf Rotterdam had ik de laatste volgens mij...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:55:21 #52
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28841682
Zit er ook een bijenkorf in Utrecht
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:36:29 #53
3011 E.T.
pi_28842809
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:23 schreef Igraine het volgende:

[..]

Bijenkorf Rotterdam had ik de laatste volgens mij...
pi_28862103
Hier hingen er nog een paar E.T
Waarvan ik er 1 heb
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:36:26 #55
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28862365
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:55 schreef melonovy het volgende:
Zit er ook een bijenkorf in Utrecht
Yep! Vredenburg, tegenover de C&A!
pi_28871675
Ik en de box.

pi_28872015
wil niet
pi_28872351
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef Ingrid19 het volgende:
wil niet
je ziet er anders best vrolijk uit! enne, je kunt nu niet meer terug!
leuk he, zo'n box in de kamer. wordt 't allemaal weer een stuk echter door. je bent er trouwens wel vroeg bij!
pi_28876369
Voor mensen die nog een leuk schilderijtje zoeken voor de baby- of kinderkamer www.kloddertjehier.nl .
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_28876511
Leuke link Quinny!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 17 juli 2005 @ 20:21:09 #61
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28890035
Leuke buik-met-box-foto Ingrid! En een toppie link Quinny.

Wij zijn (nou oké, Lautie meer dan ik ) vandaag begonnen met de kinderkamer!! Van één muur is het behang af en die wordt nu gewit. Dinsdag wil mijn beste vriendin beginnen met de muurschildering , foto's worden gemaakt (hoop dat Lautie het bijhoudt dinsdag, dan moet ik weer werken nl) en post ik tzt wel hier. Van de andere twee muren gaat het behang ook nog af, maar eerst de muurschildering! Morgen alvast behang uitzoeken dus! . Iemand nog tips met leuke en betaalbare behangwinkels omgeving Rotjeknor?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 17 juli 2005 @ 21:05:54 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28891270
wat voor muurschildering ga je maken ?

hier ook druk met babykamertje noujah de kamer is inzoverre klaar dat ik alleen nog een reuzenijntje moet gaan tekenen/schilderen nog en in okober komen pas de meubeljes nog zo lang ...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 17 juli 2005 @ 21:27:29 #63
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28891816
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
wat voor muurschildering ga je maken ?
Dat laat ik liever zien op de foto's, lijkt me leuker!

Hier komen de meubeltjes de 1e week september, kan ook al niet wachten!
Ylana
  zondag 17 juli 2005 @ 21:32:12 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28891959
o trouwens waarom heb ik zo in mijn kop dat de schommelstoel ook maar ze zelfde kleur als de meubeltjes moet .. wat een **************** werk om die te schuren op het zitvlak na en de bogen waar je op schommelt zeg maar moet alles met de handgeschuurd worden gelukkig hebben we nog heeeeeeeeel veel weekjes
  zondag 17 juli 2005 @ 22:59:24 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28894500
Owwwwwwwwwwwwww ik wil ook een schommelstoel!!!!!!!!!!! Plek zat in de kamer, als iemand er nog eentje voor me weet voor een schappelijk prijsje? evenstar veel succes met schuren en verven!
Ylana
pi_28903968
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef bixister het volgende:

[..]

je ziet er anders best vrolijk uit! enne, je kunt nu niet meer terug!
leuk he, zo'n box in de kamer. wordt 't allemaal weer een stuk echter door. je bent er trouwens wel vroeg bij!
Ik wilde een foto van de box alleen plaatsen, maar dat wilde dus niet.

Ik ben vroeg met de box bedoel je? Die hebben we van vrienden te leen, stond bij hun in de weg. Vandaar. Maar nu is hij weer in elkaar.
pi_28915096
Ja schommelstoelen op de kinderkamer zijn goed Ik heb er ook 1 staan en de eerste paar weken was het ideaal om Tomas zachtjes mee in slaap te wiegen. En ik gebruikte hem ook als stoel om de voeding in te geven.
It's all up to you
pi_28916744
Ik wil ook een schommelstoel, maar helaas zijn die dingen duur! Iig degenen die ik hier heb gezien.
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 19:44:37 #69
7074 moussy
kuttekop
pi_28919174
Ik heb net een schommelstoel weggegeven 1 uit 1976
  maandag 18 juli 2005 @ 19:49:52 #70
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28919365
En je hebt niet eerst even aan Djeez gevraagd of ze er nog eentje nodig hadden?
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 20:01:12 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_28919741
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:49 schreef Luchtbel het volgende:
En je hebt niet eerst even aan Djeez gevraagd of ze er nog eentje nodig hadden?
nee
pi_28920899
Ingrid als je bv 2ehands een schommelstoel wil kopen, die zijn helemaal niet duur. Er staan er zat op marktplaats bijv.
pi_28926899
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Igraine het volgende:
Ingrid als je bv 2ehands een schommelstoel wil kopen, die zijn helemaal niet duur. Er staan er zat op marktplaats bijv.
Ik zal eens kijken of er hier in de buurt wat te koop is! Tnx!
pi_28977049
Heb net geboden op een leuk kinderkamertje op marktplaats. Vind het wel spannend!

Hier heb ik op geboden.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 15:17:21 #75
43556 miss_dynastie
pi_28977297
Ziet er leuk uit, randa
pi_28977443
Jaah he.

We hebben een klein kamertje wat de babykamer word. De muren blijven wit, de rest krijgt een primair kleurtje. Dat betekent, dat de raamstijlen geel worden, met evt. rood. De plinten worden groen, de deurstijlen blauw en de slaapkamerdeur geel. Misschien dat er nog wat vlakken in de kleuren komen. Als laminaat hebben we volgens mij ook beuken, maar met dat blauw in de meubels zou dat breken denk ik. We zullen in iedergeval in deze trend een kinderkamer kopen. Precies wat we in ons hoofd hadden.

Verder blijft de hele kinderkamer in dezlfde stijl. Primair niet teveel kleur, maar meer dan genoeg
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:22:18 #77
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28977455
Ziet er leuk uit zeg Randa-V
pi_28977661
Leuk hoor Randa, ziet er nog goed uit.

Ik vind dat kleed/spiegel/ding wat zij aan de muur hebben hangen ook onwijs leuk zeg...
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 17:40:08 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_28981674
hier staat ook nog wat moois voor mensen die in de buurt van Den Helder wonen.
pi_28984558
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef Randa_v het volgende:
Heb net geboden op een leuk kinderkamertje op marktplaats. Vind het wel spannend!

Hier heb ik op geboden.
Voor 175 euro mag ik hem hebben, vanavond even de details regelen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:09:42 #81
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28985905
Leuk Randa!
Moussy, die link van jou vond ik ook super, die panelen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_29019019
Zaterdag gaan we de babykamer ophalen. Nu nog een schommelstoel en dan kunnen we in de vakantie de kamer helemaal afwerken!!

[ Bericht 20% gewijzigd door Randa_v op 21-07-2005 20:14:22 ]
pi_29628485
YEAH! We zijn gister echt begonnen in de babykamer! We hebben vrijdag verf gekocht en gister is de eerste laag er op gegaan, mooi rood!

Eerst nog even een impressie van de rotzooi die het nu nog is

en

Dikke buik en dikke kont schildert de randjes

en Mike Air doet het grote werk

Vandaag is de tweede laag er op gegaan en volgens mij is dat ook genoeg, het begint nu een beetje te drogen en ziet er goed uit!
pi_29634560
Leuk dat rood!!
Wij hebben heerljk knallend oranje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29641494
We zijn erg tevreden over het resultaat, de kamer lijkt breder (en ook minder diep) maar daardoor wel knusser, nu nog de laatste zooi eruit en wachten tot het bedje en de commode klaar zijn.
  maandag 15 augustus 2005 @ 07:01:44 #86
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_29648438
Jelief, dat ziet er al leuk uit!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_29648531

Wij zijn gisteren nog even flink wezen klussen in de babykamer, hij's nu bijna af. Er moeten nog wat dingen aan de muur en m'n schoonmoeder komt vanmiddag de gordijnen innnemen, dan nog even de klusrommel opruimen en dan is alles klaar voor beepje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 15 augustus 2005 @ 08:07:30 #88
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29648616
leuk fuente ik zie een nijntje
pi_29649780
Leuk kamertje Fuente!!!
pi_29650056
ik ben dus ook zwanger (17 weken en 2 dagen vandaag) en krijg van pa een kinderkamer haha
http://www.eenforum.nl/uploads/post-12-1120478547.jpg ik hoop dat ie te zien is
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_29650829
Ziet er leuk uit Ladylike, kom je meekletsen in Z&G
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:25:52 #92
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_29653012
Leuke kleurtjes Fuente, Jelief, dat rood is echt supermooi!!
pi_29654965
jelief, heel mooi dat rood!

fuente jouw groengroengroengroenknollenknollenland is ook leuk!
pi_29655370
Jelief, ik zie jouw foto's niet.

Fuente, leuk dat groen! Zijn dat nou kruiken die je in de vesterbank hebt staan?
pi_29656048
mmm krijgen we dat weer... zie je ze ook niet als je de link kopieert?
pi_29656136
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef Igraine het volgende:
Jelief, ik zie jouw foto's niet.

Fuente, leuk dat groen! Zijn dat nou kruiken die je in de vesterbank hebt staan?
Jeps, daar moet ik nog een andere plek voor vinden. Heb er een beetje veel (gekregen). De kinderstoel staat ook nog op de beepkamer, moeten we ook een ander plekje voor zoeken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29656341
vergeet ik helemaal te zeggen dat ik dat groen ook erg mooi vind!
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:34:35 #98
61800 Rottdog
pi_29656496
Jelief gave rode muur
en mooi zwanger buikkie

Fuente mooi die verschillende kleuren groen zelf een grote groen gek

Lief kamertje Ladylike
pi_29656795
Jelief, dat rood is super! Hoe doe je de andere muren? Leuk he dat klussen in de beepkamer

Rottdog, ja groengek, ik ook En ik vond het handig aangezien wij niet weten wat het wordt en dus een beetje neutraal jongens/meisjes achtig wouden
Sara
Merel
Ukje
pi_29663621
Mooie kamertjes weer!
pi_29665751
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef Jelief het volgende:
mmm krijgen we dat weer... zie je ze ook niet als je de link kopieert?
Nu zie ik ze wel, gewoon op de pagina... vreemd hoor..
Ziet er leuk en fleurig uit!
pi_29670051
Leuk hoor al die kamertjes!

Die van Jenthe is alweer een anderhalf jaar oud, maar had hem nog niet geshowd hier....
Die vlekken boven de commode zijn van de babyolie, die zijn gelukkig alleen te zien op foto's.

pi_29671244
Leuke kleuren Jepali!!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:57:40 #104
61800 Rottdog
pi_29671301
Lekker vrolijk Jepali enne waar heb je dat kind gekocht wat in dat bedje staat
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:37:18 #105
81992 Githa
pi_29681488
Leuk ! Jepali... idd lekker vrolijk en fris
pi_29681549
Jepali, leuk joh, die streepjes! Ziet er heel gezellig uit .
Sara
Merel
Ukje
pi_29682562
Fuente, de andere muren blijven wit (officieel schelpwit) anders wordt het kamertje helemaal zo klein. Bedje en commode zijn whitewash en de meeste accesoires zijn/ worden rood.

Jepali lekker fris die streepjes!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:31:53 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_29683338
Leuk ziet dat er allemaal uit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:32:52 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29686344
Leuke kamertjes, lekker vrolijk!
En kindjes in pyama's zien er altijd zo heerlijk knuffelig uit! (Dag Jenthe ) Misschien dat d'n Luuk daarom wel 10 pyama's in haar kast heeft liggen? Ik heb een zwak voor die dingen, kan ze niet laten liggen
pi_30315266
Ik kwam de volgende link tegen op marktplaats, voor muurschilderingen en schilderijen op de kinderkamer van oa. disney, nijntje en diddl.

www.kidsfantasy.tk

Lijkt me best voor voor een kinder kamer!
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2005 @ 21:05:57 #111
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30366461
ik kan het creatieftopic niet meer vinden, maar hier kan hij volgens mij ook wel.

ik ben luca zijn kamer aan het verbouwen. van peuter/kleuterkamer gaan we nu maar eens op de jongenskamer-tour.
er is een wandkast gebouwd over de hele breedte van de kamer met drie schuifdeuren. die ben ik aan het beschilderen (ik ben nog aan de eerste hoor)
maar omdat er naar foto's gevraagd werd hier een eerste impressie:

en even een plaatje van wat ik van luca zijn bed wil maken:
t is een kopietje uit een blad dat ik onlangs gekocht heb

pi_30367194
Wauw lady-wrb!

Wat gaaf! Een SpongeBob-kamer.

[nutteloze-tip-mode]

Ga je ook:
  • ook een bordje op de deur met "Bikinibroek" of "de Krokante Krab" maken/hangen?
  • ergens een (goud gespoten) spatel neer hangen?
  • wat schelpjes en/of zeesterren op de muur plakken?
  • een visnet aan het plafond hangen en er dingetjes inleggen/hangen
    (zeesterren, plastic vissen, vissen aan een visdraad (net alsof ze net aan de haak zijn geslagen) wrakhout (wat oude stokjes), zeewier, dobbers?)

[/nutteloze-tip-mode]

Die kastdeur is zoooooooo cool!
  • W ~ H ~ T
    pi_30367571
    leuk lady-wrb!!! en dat bed, geweldig!
      † In Memoriam † woensdag 7 september 2005 @ 21:29:23 #114
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_30367580
    quote:
    Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef Jonnetje het volgende:
    Wauw lady-wrb!

Wat gaaf! Een SpongeBob-kamer.

[nutteloze-tip-mode]

Ga je ook:
  • ook een bordje op de deur met "Bikinibroek" of "de Krokante Krab" maken/hangen?
  • ergens een (goud gespoten) spatel neer hangen?
  • wat schelpjes en/of zeesterren op de muur plakken?
  • een visnet aan het plafond hangen en er dingetjes inleggen/hangen
    (zeesterren, plastic vissen, vissen aan een visdraad (net alsof ze net aan de haak zijn geslagen) wrakhout (wat oude stokjes), zeewier, dobbers?)

[/nutteloze-tip-mode]

Die kastdeur is zoooooooo cool!
  • ik heb schepnetjes gekocht en daar hang ik van die kwallen aan als een soort mobile/decoratie
    ik ben van plan om het idee van de boot/kast te gebruiken, maar het dan op de deur te monteren met een spiegel dr in als dat gaat.
    maar tips zijn altijd welkom hoor
    t gaat alleen veel langzamer dan ik wil. ik heb het zo druk met van alles en nog wat.
    maar we komen dr wel hoor:Y
    pi_30367820
    Ik heb wel eens zo'n programma op tv gezien waarin ze je hele huis verbouwen en daar hadden ze een soort onderwaterkamer gemaakt. Aan het plafond hing een lamp in de vorm van een anker. En ze hadden de onderkant van een boot op het plafond geschilderd. En natuurlijk allemaal vissen op de muur.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_30371225
    Wat gaaf Lady-wrb!!!!!
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_30385274
    Snoopy, dat programma was eigen huis en tuin. Misschien hebben die online ook wel wat tips van die aflevering of zelfmaak dingen staan.
    pi_30385325
    Nee, het was zo'n amerikaans programma.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      donderdag 8 september 2005 @ 15:23:54 #119
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_30388188
    Bij In holland staat een huis hebben ze eens een boot in een woonkamer gezet
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_30389782
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef snoopy het volgende:
    Nee, het was zo'n amerikaans programma.
    Maar het was ook wle eens bij Eigen huis en tuin. In een speelkamer voor de kinderen. En hadden ze ook een boot gemaakt als speelhuis
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_30412517
    mooie kamers allemaal hoor.. Wij mogen als alles goed is vanaf 27 sept bezig met de kinderkamer. We hebben dan onze 1e afspraak voor de echo... Spannend spannend..
    A.C.A.B
      maandag 12 september 2005 @ 11:55:18 #122
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_30509852
    jaja Maxim's 2e kamer is zo ongeveer af behalve alle dingen die nog opgehangen moeten worden om het op te fleuren

dit is em dan trots is

maandag 12 september 2005 @ 11:56:24 #123
    103793 kozakken
    Living the life
    pi_30509870
    Leuk Martineke! Die muur!
      † In Memoriam † maandag 12 september 2005 @ 12:03:58 #124
    81992 Githa
    pi_30510058
    Mooooooooooooi idd die muur is gaaf!
      maandag 12 september 2005 @ 12:05:24 #125
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_30510098
    Die muur! Mooi Martineke.. Is het behang of bloed, zweet, tranen en verf?
    pi_30510540
    Leuk! Die muur is idd heel gaaf!
      † In Memoriam † maandag 12 september 2005 @ 12:25:12 #127
    43556 miss_dynastie
    pi_30510576
    Maxim, stoer hoor, nog geen jaar oud en nu al je tweede kamer. En nog een hele mooie ook!
    pi_30511952
    Mooi Martineke !!
    pi_30512477
    Hey Martineke LTNS

Leuk kamertje geworden zeg Lekker fris!
      maandag 12 september 2005 @ 13:57:08 #130
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_30512952
    tnx allen

indd ltns Stiekemurd, foutje kpn was dat

die muur is gewoon behang! maar ook bloed zweet en tranen om alles gelijk te krijgen en recht voor opa dan, die heeft hem behangen
      dinsdag 13 september 2005 @ 00:40:33 #131
    61800 Rottdog
    pi_30529858
    Gave kamer Maxim
    die muur helemaal vet wouw
      woensdag 14 september 2005 @ 09:57:40 #132
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_30564844
    Wouw, die muur is inderdaad super!
    pi_30565277
    Erg gaaf Martineke!
    Ik heb bericht gekregen dat de meubeltjes er zijn, nu nog even wachten tot ook de wagen uit het centrale magazijn en in de winkel is en dan kunnen we alles ophalen! ik heb erg veel zin om het kamertje in te gaan richten, foto's volgen dan snel.
      woensdag 14 september 2005 @ 10:22:16 #134
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_30565329
    Wat een schat van een kamer Martineke, en Respect voor die muur! Waanzinnig!!

Jelief het is zoooooooo leuk om dan 'eindelijk' alles neer te kunnen zetten, veel plezier met inrichten!!
    ik ga vanmiddag zeuren bij Lautie om de foto's...
    Ylana
      woensdag 14 september 2005 @ 11:03:32 #135
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_30566366
    Martineke, wat gaaf! Ook helemaal mijn kleurtjes! Ik zag dat behangetje toevallig gister in de Praxis-folder.

Jelief, en ik maar het idee hebben dat ik onwijs laat was met de babykamer Bij ons istie bijna af!
    Mijn afvalstrijd!
    pi_30566439
    Wij waren vrij laat met de meubeltjes bestellen, we konden maar niet kiezen wat we nou wilden....
    Het begint nu ook wel echt te kriebelen bij mij hoor, het liefst wil ik dat ie voor het trouwen (28-9) af is. Zeker als blijkt dat ik zwangerschapssuiker heb dan kan onsje zich nog wel eens wat eerder aankondigen.
      woensdag 14 september 2005 @ 11:17:05 #137
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_30566728
    Wij hadden met 12 weken alles al uitgekozen en nog werd de bezorgdatum twee weken uitgesteld omdat niet alles binnen was eind augustus Wij hebben de kamer in 3 dagen opgebouwd, alleen moeten we voor aan de muur nog wat leuks uitzoeken. Daar ben ik nog steeds niet over uit
    Mijn afvalstrijd!
    pi_30571666
    onze babykamer is bij pa geleverd
    (moeten nog verhuizen)
    In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
    RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
    Lid van de MamaSquad
    pi_30574984

Dit is 'oma's kastje' gemaakt door de vader van mijn oma. Een familie-erfstuk dus dat ik graag gebruik voor Onsje. Vandaag heb ik even de binnenkant opgevrolijkt, zie hier het resultaat:
      donderdag 15 september 2005 @ 11:34:40 #140
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_30597966
    Wouw, wat een mooi kastje, dubbel zo gaaf als er een verhaal aan kleeft!
    pi_30598042
    Mooi Jelief! Echt prachtig zo'n kastje!
    pi_30598179
    * Jelief maakt diepe buiging...
    dank!
      donderdag 15 september 2005 @ 11:57:33 #143
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_30598609
    gave kast jelief

that reminds me.. dat ik toch echt eens verder moet gaan aan die schommelstoel
      donderdag 15 september 2005 @ 12:55:34 #144
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_30600191
    Mooi Jelief!
    Echt een onwijze mooie kast!
      woensdag 21 september 2005 @ 18:41:13 #145
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_30798485
    De Box in de woonkamer:

De babykamer:

Mijn afvalstrijd!
      † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 18:54:24 #146
    81992 Githa
    pi_30798829
    Wennie wat een super mooi kamertje en lime kleur helemaal favoriet hier...
    ohw ohw ohw, en ik zie een goffy in het bedje
    pi_30804372
    Leuke kamer Wennie, lekker fris!!

Leuke kinderwagen ook, ik heb hem in het paars loopt heerlijk!!!
    pi_30806995
    Mooi kamertje Wennie ! En zo schattig al die flesjes Zwitsal op een rijtje
    pi_30809289
    dat was ook 't eerste dat mij opviel, ladyBos! mooie kamer wennie!

en die van martineke/maxim is ook leuk geworden zeg.
      woensdag 21 september 2005 @ 23:34:29 #150
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_30809380
    Leuk Wennie! En ook hier een bij de Zwitsal flesjes!
    pi_30819758
    Is leuk geworden Wennie! Lekker fris dat lime.
    Hier vordert het kamertje ook gestaag, bed en commode zijn in elkaar gezet. Bedje opgemaakt en commode gevuld, al weet ik zeker dat de spullen weer van plek gaan veranderen. Nu nog wat afwerking, dingetjes ophangen enzo. Als het echt helemaal af is komen er foto's.
      vrijdag 23 september 2005 @ 10:48:44 #152
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_30851774
    Senk joe, senk joe
    Krijg alleen van iedereen commentaar dat ze niet weten wat ze ons straks moeten geven, aangezien we alles al hebben
    Mijn afvalstrijd!
    pi_30852960
    Wennie, hij is mooi geworden!

hihi dat commentaar krijg ik dus ook. Ik ga maar boekjes en cdtjes ofzo vragen.. ik zou het anderts ook niet weten
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      vrijdag 23 september 2005 @ 20:52:17 #154
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_30869144
    Martineke; die muur is gaaf!!!
      woensdag 28 september 2005 @ 12:40:47 #155
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_30996342
    Weet iemand trouwens waar je leuke schilderijtjes/posters/wat dan ook voor aan de muur kan vinden in de omgeving van Den Haag/Delft of op internet? Ik ben vreselijk op zoek, maar weet niet wat ik wil (ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen )
    Mijn afvalstrijd!
    pi_30996518
    Wennie ik zag hele leuke schilderijtjes bij de Hema in Delft van de week...

Maar wat voor iets zoek je?
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      † In Memoriam † woensdag 28 september 2005 @ 12:55:20 #157
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_30996678
    IKEA
    pi_31013983
    ahnee niet IKEA hoor wennie! die zijn wel 't toppunt van afgezaagd.

lang geleden al eens hier gepost geloof ik is de site van plint: www.plint.nl, daar verkopen ze leuke gedichten-posters. verder zijn er ook heel veel sites waar je schilderijtjes kunt bestellen, maar daar weet ik zo gauw geen links naar. ff googlen moet genoeg opleveren volgens mij. vaak wel (te) duur vind ik. en was 't niet githa die zelf superleuke schilderijtjes geknutseld had met verschillende soorten papier/stof en poppetjes die daaruit naar voren kwamen oid? githa, plaats nog eens die foto svp?
      † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 08:08:21 #159
    81992 Githa
    pi_31018087
    Dat van die friemel schilderijtjes was ik en wat moussy zegt, IKEA! iig de matrialen ervoor.

Wat leuk dat je dat nog weet bix.
      maandag 17 oktober 2005 @ 07:09:21 #160
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_31504477
    Moussy, m'n schoonmoeder heeft daar al e.e.a. weggepulkt voor de babykamer bij hun thuis

Githa, echt leuk! Helaas ben ik zelf totaal geen creabea

In mijn zoektocht (die nog steeds voortduurt) kwam ik de volgende leuke link tegen: http://www.koekelijn.nl/ Vanavond es ff met vriendlief kieken

Zal vandaag nog es ff een foto van de babykamer incl. kraambed maken.
    Mijn afvalstrijd!
      woensdag 19 oktober 2005 @ 11:46:16 #161
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_31556232
    Kuch even wat fototjes uploaden
    pi_31556517
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 11:46 schreef _evenstar_ het volgende:
    Kuch even wat fototjes uploaden
    Jah ben benieuwd. Zit er al zo lang op te wachten!!
    Liefde
      † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 12:05:05 #163
    81992 Githa
    pi_31556557
    schiet is op dan of heb je een heel album te uploaden
      woensdag 19 oktober 2005 @ 12:10:42 #164
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_31556622

Nijntje power
    pi_31556660
    Jah hij is mooi
    Eindelijk foto's
    Liefde
      woensdag 19 oktober 2005 @ 12:17:58 #166
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_31556721
    ik kreeg telefoon beetje beroerde kwaliteit foto;s maar oke het gaat om het idee
      † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 12:22:35 #167
    81992 Githa
    pi_31556790
    Nijntje aaaaaaaaaaaaaaaaah leuk Evenstar en die schoentjes op de vensterbank

...en dat potje onder de kast
      woensdag 19 oktober 2005 @ 12:25:38 #168
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_31556848
    Leuk Neva!
      woensdag 19 oktober 2005 @ 12:27:15 #169
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_31556883
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 12:22 schreef Githa het volgende:
    Nijntje aaaaaaaaaaaaaaaaah leuk Evenstar en die schoentjes op de vensterbank

...en dat potje onder de kast
    ons kindje is gelijk zindelijk

is zo';n kikkertje wat dan were bij de badkamer past.. maar stond nu nog in de weg dus dan maar ff daar
    pi_31557048
    ben niet zo heel erg fan van nijntje, maar vind het kamertje wel errrrugggg leuk! echt heel mooi.. en die schientjes in de vensterbank zijn echt zo superschattig heel erg mooi kamertje!
    Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
    dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
    je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
    pi_31557780
    Lief kamertje geworden Evenstar!

Gisteravond nog even snel de laatste details afgemaakt in onze babykamer.

mooie lampjes!

in de hoek staat een poef, hoorde bij de bank, ik heb zelf een rode hoes gemaakt voor de poef en het kussen, zo hebben we een plekje om even te zitten.

Dat zwarte gevaarte is een zwarte panter, gekregen van zwager en dinnetje (nu MikeAir geen akela meer is, is zijn welpennaam weer Bagheera; de zwarte panter)

Het badje staat hier omdat we in de badkamer echt geen ruimte hebbenom het daar te laten staan

boven MikeAir(kijkt een beetje zielig), onder Jelief

Mijn eigen creabeacreatie

Dit hing ook op de kamer van M, gemaakt door zijn oma
      woensdag 19 oktober 2005 @ 13:26:14 #172
    61800 Rottdog
    pi_31557893
    Lief kamertje geworden Evenstar
      woensdag 19 oktober 2005 @ 13:28:48 #173
    61800 Rottdog
    pi_31557941
    Jelief mooi kamertje en dat rood super Vindt die foto's van jullie ook erg leuk op het kamertje
      woensdag 19 oktober 2005 @ 13:31:50 #174
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_31557981
    mooie grote kamer jelief en die foto's zijn erg gaaf
    pi_31558029
    wow wat mooi jelief!

en evenstar ook heel schattig.
      woensdag 19 oktober 2005 @ 13:42:48 #176
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_31558176
    Jelief, echt supermooi! Heel stijlvol.

Evenstar, lief met al die nijntjes.
      woensdag 19 oktober 2005 @ 15:16:53 #177
    54058 babyfeet
    08-09-2010 Trouwen!!!!!
    pi_31560113
    evenstar wat een lieve leuke kamer zeg en die schoentjes op de vensterbank echt schattig

jelief mooie kamer zeker met het rood
    pi_31560317
    * Jonnetje vind (vooral) de vloer in 'onsje's' kamer echt helemaal super! *
    En die muur.. Gewoon een superkamertje!

En _Evenstar_ Nijntje
    W ~ H ~ T
      woensdag 19 oktober 2005 @ 16:16:48 #179
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_31561125
    Wat een lief kamertje evenstar

Jelief hele mooie kamer! Ook erg leuk die foto's van jullie
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_31561677
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 15:27 schreef Jonnetje het volgende:
    * Jonnetje vind (vooral) de vloer in 'onsje's' kamer echt helemaal super! *
    En die muur.. Gewoon een superkamertje!

En _Evenstar_ Nijntje
    Die vloer ligt door ons hele huis. Laminaat van de Gamma, doe ik nooit meer, in een volgend huis komt er parket of kurk of marmoleum of gewoon vloerbedekking. Dit voelt erg synthetisch aan en behoorlijk koud.
    Dank allen voor de complimenten (daarvoor zet je uiteindelijk hier foto's neer toch?)
    Ik ben erg tevreden met hoe het is geworden.
      donderdag 20 oktober 2005 @ 14:19:57 #181
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_31579502
    Evenstar en Jelief, mooie kamertjes hoor!

Hier onze babykamer inclusief kraambed. Ben blij als dat rotding er weer uit is

Mijn afvalstrijd!
      donderdag 20 oktober 2005 @ 14:56:20 #182
    61800 Rottdog
    pi_31580350
    Leuk kamertje Wennie
    kon het kamertje van Zoë wel zijn aankleedkussen, krukje en groen krat, bad
      donderdag 20 oktober 2005 @ 19:37:32 #183
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_31585671
    Evenstar, mooi kamertje hoor! (Die schoentjes... zo lief!)
    Jelief, die kast! Wat mooi... en die foto's erg leuk!
    Wennie, wat past het allemaal perfect bij elkaar! Leuk, leuk!
      donderdag 20 oktober 2005 @ 20:23:11 #184
    105888 renzell
    pi_31586624
    Weet je wat ik zo leuk vind om te zien? Dat iedereen z'n babykamertje van tevoren helemaal spik en span heeft. Flesjes keurig netjes op een rijtje, plinten geschrobd, kleertjes gewassen en gestreken, bedje op tien verschillende manieren opgemaakt om te kijken wat er het mooiste uitziet..... En na 6 maanden..... jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld! Bij mij wel tenminste...
    Ps- overdrijven is ook een vak! en ik zit erop...
    Ps- mooie, lieve kamertjes hoor dames!
      donderdag 20 oktober 2005 @ 20:39:39 #185
    3011 E.T.
    pi_31587004
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef renzell het volgende:
    Weet je wat ik zo leuk vind om te zien? Dat iedereen z'n babykamertje van tevoren helemaal spik en span heeft. Flesjes keurig netjes op een rijtje, plinten geschrobd, kleertjes gewassen en gestreken, bedje op tien verschillende manieren opgemaakt om te kijken wat er het mooiste uitziet..... En na 6 maanden..... jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld! Bij mij wel tenminste...
    Ps- overdrijven is ook een vak! en ik zit erop...
    Ps- mooie, lieve kamertjes hoor dames!
    Klinkt bekend
    De pakken luiers passen niet meer in de commode, er staan dozen met kleren die te klein geworden zijn en nog netjes opgeruimd moeten worden, de box stond in de weg op zolder (die zijn we aan 't opknappen) en 'even' op Saskia d'r kamer geparkeerd...
    Nu ik 't zo lees... hoog tijd om op te gaan ruimen

Leuke kamertjes trouwens weer allemaal!!
      donderdag 20 oktober 2005 @ 21:24:11 #186
    105888 renzell
    pi_31588243
    Hmmmm, sja, misschien hier ook eens gaan doen.
    pi_31588615
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef renzell het volgende:
    jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld! Bij mij wel tenminste...
    Het is tijd voor een vergelijkingstopic, voor en na
    It's all up to you
      donderdag 20 oktober 2005 @ 21:40:23 #188
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_31588799
    drom heeft die uk ook maar een klein kamertje de zooi staat nu heel simpel op zolder ( oogkleppen enzo )
    En vergelijkingsfoto;s zijn wel leuk jah ik ben voor
    pi_31588977
    ja ik ook wel, maar dan moet niemand dingen opruimen of het toch iets netter maken dan normaal Ik zal morgen eens wat foto's maken.
    It's all up to you
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:19:05 #190
    105888 renzell
    pi_31621831
    Ik heb naar aanleiding hiervan gister snel even de babykamer opgeruimd....
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:41:02 #191
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_31621925
    Graag wel die foto's van de rommelkinderkamer
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:13:10 #192
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_31622989
    ach, nu zijn jullie het nog zelf, die de troep veroorzaken.
    wacht maar tot ze wat ouder zijn. en zeker als er vriendjes komen spelen.
    dan blijf je ruimen
    pi_31636048
    Evenstar ik zeg het hier ook nog maar, wat een geweldig mooi en lief kamertje

Je lief ik vind die foto's echt helemaal geweldig!!

Wennie wat een mooi/slim idee om je kraambed op de babykamer te zetten!!! En het kamertje vind ik heel mooi vooral de kast
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:56:57 #194
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_31637803
    Wennie wat is dat lichtblauwe ding? rechts in beeld?
    pi_31638028
    Een meegroeistoel Luchtbel. Een beetje de moderne variant. Ik vind ze er super leuk uitzien!
    Het voelt heerlijk!!!!
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:14:22 #196
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_31638410
    He? Voor de baby een stoel bedoel je?
    pi_31638591
    Voor als het kindje kan gaan zitten. Een meegroeistoel net als de triptrap.
    Het voelt heerlijk!!!!
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:44:29 #198
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_31639281
    Oh zo, ik dacht iets voor zwangere voruwen tis al laat enzo
    pi_31639338
    Hahahahahahaha ik snap je. Zoals in "meegroeibroek"
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_31639748
    Mmm, leuke kamertjes. Wordt tijd dat wij er ook iets aan gaan doen. Maar ons beebje slaapt toch eerst een groot aantal maanden bij ons op de kamer, dus zo belangrijk vind ik het nog niet.
    pi_31644315
    Wat een mooie kamertjes!
      zondag 23 oktober 2005 @ 15:03:09 #202
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_31652285

Inderdaad een verstelbare kinderstoel
    Mijn afvalstrijd!
    pi_32559510
    Aan het begin van het topic wist ik nog niet wat ik voor Lara haar kamer wilde.
    Toch 3 weken geleden maar eens begonnen en nu is het klaar, en zo is het geworden:

Screw them.
    We're going home.
    pi_32559588
    wow! dat is toch zeker wel de droomkamer van elk meisje.... wat moooooooooi!
      † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 10:44:39 #205
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_32560336
    dat is echt leuk zo!!
      vrijdag 25 november 2005 @ 10:48:14 #206
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32560419
    Dat bedje!
    pi_32560456
    mooi geworden CarOnline!
    pi_32560544
    Super dat kamertje!! Dat lampje, dat behang en dat bedje... Helemaal goed!
    Oh ik ga hier ook pimpen als de kamer echt af is...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_32560557
    Dank dank voor de complimenten!

BE dat is het zelfde IKEA bedje als Phileine voor Isa heeft. (Oh shit, ben het wéér vergeten! Komt goed, écht!)
    Ben er zelf ook blij mee, en Lara helemaal.
    Volgende week ofzo maak ik nog even wat schilderijtjes voor boven het houten ladeblokje.
    Denk net zo als het printje van het dekbed, lekker makkelijk
    Screw them.
    We're going home.
    pi_32560612
    Oblivion, dat lampje is een oud Ikea voetje, een kapje van Xenos met daar doorheen geprikt de roosjesmagneetjes van Xenos
    Zelf gemaakt dus binnen 3 minuten voor nog geen 5 euro
    Screw them.
    We're going home.
      † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 10:57:30 #211
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_32560631
    Nou hier staat het kamertje even stil door alle activiteiten rond het riool
    pi_32560688
    Ja dat is letterlijk echt dikke shit Moussy
    Screw them.
    We're going home.
    pi_32560832
    quote:
    Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef CarOnline het volgende:
    Oblivion, dat lampje is een oud Ikea voetje, een kapje van Xenos met daar doorheen geprikt de roosjesmagneetjes van Xenos
    Zelf gemaakt dus binnen 3 minuten voor nog geen 5 euro
    Zijn vaak de leukste dingen! Heel leuk gedaan!

En mous....wat vervelend voor je dat gezeur met die pot...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 11:17:24 #214
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_32561168
    Ook omdat Cas besloten heeft niet echt meer te slapen overdag... Nou ja, Lara heeft iig een enorm leuke kamer!!
      vrijdag 25 november 2005 @ 11:17:42 #215
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32561172
    quote:
    Op vrijdag 25 november 2005 10:54 schreef CarOnline het volgende:
    Dank dank voor de complimenten!

BE dat is het zelfde IKEA bedje als Phileine voor Isa heeft. (Oh shit, ben het wéér vergeten! Komt goed, écht!)
    Ben er zelf ook blij mee, en Lara helemaal.
    Volgende week ofzo maak ik nog even wat schilderijtjes voor boven het houten ladeblokje.
    Denk net zo als het printje van het dekbed, lekker makkelijk
    3 weken terug waren we op zoek naar een kast en zagen we een wiegje in die stijl staan ergens. Ik natuurlijk op slag verliefd. Zegt die maffe stinkie 'Zullen we hem alvast maar meenemen?'.
    Niet gedaan overigens, was iets boven ons budget, plus ietwat onzinnig als we nog niet eens bezig zijn met kindjes maken.
      † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 11:19:08 #216
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_32561208
    BE MP in de gaten houden, daar zie je ze ook nog wel eens voor "weinig"
      vrijdag 25 november 2005 @ 11:35:03 #217
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32561649
    quote:
    Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef moussy het volgende:
    BE MP in de gaten houden, daar zie je ze ook nog wel eens voor "weinig"

Ik moet daar ook gewoon niet gaan kijken.

*voorlopig maar weer vergeet...
    pi_32579483
    Wij zijn onlangs verhuisd en dat betekent een nieuwe kamer voor Dylan. Voorheen waren het twee kamers en nu dus een ontzettend grote. Er zit een dakkapel in, dus ook nog eens extra ruimte

Een beetje vreemd, maar wel lekker
    pi_32579528
    Caro, dat kamertje vind ik echt leuk
    Een beetje vreemd, maar wel lekker
    pi_32579704
    Wat een mooi kamertje Caronline!!! Waar heb je die rode klamboe vandaan, ik vind hem Voor Jans wil ik ook een rode, maar heb er laatst 1 bij xenos vandaan (andere kleur) en dat was een beetje een half gare die niet goed om haar bedje sluit.
    Het voelt heerlijk!!!!
      † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 21:55:33 #221
    81992 Githa
    pi_32580434
    Caronline leuk gedaan zeg ...en dat bedje is zo lief

Beefcake...wauw wat een ruimte zeg.
    Leuk kamertje en ik zie een Monster& CO
    pi_32582860
    Oh Beefcake dat is een mooie ruime kamer zeg! Ik weet ook wel dat een dakkapel ontzettend veel ruimte geeft maar ik kan me dat nooit zo voorstellen. Nu wel weer
    We willen ook wel een dakkapel op zolder waar B&R slapen maar soms zie ik het nut er niet zo van in maar het scheelt toch wel heel veel!

Jessie, die rode klamboe heb ik van Intratuin. Ik zag hem al een tijdje hangen en ik wilde persée geen roze
    Toen ik hem op wilde halen was ie uitverkocht! Gelukkig hing er nog 1 in de winkel en die heeft Lara dus nu. Intratuin had vrij veel kleuren, en tis best een mooie met zo'n fluweelrandje onderaan de zoom. Dus misschien dat er daar nog eentje hangt?

Githa, leuke gordijnen ook hé
    Screw them.
    We're going home.
      † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 09:27:07 #223
    81992 Githa
    pi_32589411
    Caronline ja super gordijnen!
    pi_32589866
    Jessie, ik heb ook nog een rode klamboe liggen die niet meer gebruikt wordt. Maar dat is wel een voor een 2 persoonsbed geloof ik, maar als je 'm hebben wil hoor ik het wel .
    pi_32591543
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 09:27 schreef Githa het volgende:
    Caronline ja super gordijnen!
    Ja dat vind ik nou ook

Githa, je bent wel een trendsetter geweest hier he...
    pi_32591926
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 11:59 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ja dat vind ik nou ook

Githa, je bent wel een trendsetter geweest hier he...
    Jaa ik wist dat er nog iemand was met zulke gordijnen maar wist niet meer wie!
    Ja ik vind ze ook hartstikke lollig! En makkelijk dat je ze zelf niet hoeft te naaien.
    Screw them.
    We're going home.
    pi_32886485
    Binnenkort als de kinderkamer echt is ingericht en niet meer als opslag van de wandelwagen wordt gebruikt zal ik hier foto's plaatsen. Ons beebje komt eerst bij mij beneden zolang dat met de katten gaat, in de wieg te liggen. Daarna zal beebje bij ons op de kamer slapen. Die wieg wil ik even showen, ik vind hem zo lief. De wieg is in opdracht van mijn stiefschoonmoeder door haar oom gemaakt. Zelf heeft ze het dekentje en de bekleding gemaakt.

De wieg mogen we zolang voor ons beebje lenen. Ik hoop dat ons beebje hier toch een aantal maandjes in door wil brengen.
      † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 11:39:11 #228
    81992 Githa
    pi_32886534
    Mooooooooi Randa_V
    Ben jij ook van plan om langer beneden te verblijven na de bevalling dan ?
    pi_32886673
    Ligt er helemaal aan hoe het met mij gaat. Nu heb k vannacht ook al beneden geslapen omdat ik me niet optimaal voelde en me af en toe zo verschrikkelijk kan ergeren aan mijn slapende man. Ik mis op het moment de ruimte om lekker te slapen in mijn bed boven. Als ik na de bevalling me goed voel zal ik waarschijnlijk wel boven gaan slapen maar overdag lekker beneden in bed kruipen. Dus het kraambed zal zolang ook gewoon benenden blijven staan. De wieg zal dan natuurlijk meeverhuizen naar de slaapkamer boven.
      † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 11:52:18 #230
    81992 Githa
    pi_32886839
    Ahaaaaaaaa nouja, je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat en dan ben je zo weer op de been

Makkelijk dat zo'n wiegje lekker mobiel is.
      zondag 5 februari 2006 @ 11:20:25 #231
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_34753100
    weer eens een schopje

nog lang niet af, maar dit word onze nieuwe babykamer. plintjes moeten nog afgemaakt worden, en ik twijfel nog of ik net zoals bij maxim organzagordijnen wil hangen voor de sier, of echte om echoos te voorkomen. bij maxim klinkt het namelijk een beetje hol
    binnenkort komt de kast van maxim er al in te staan (hij krijgt een nieuwe) en dan na verloop van tijd komt de commode en ledikantje ook (begin mei of zo) Maxim krijgt een peuterbedje

we hebben er overigens nog helemaal niks aan gedaan behalve leegruimen. we hadden dit al zo behangen, en de vloer gelegd toen we erin kwamen met de gedachte dat dat een nieuwe babykamer ging worden wanneer ik weer zwanger zou worden.
      † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 11:22:53 #232
    81992 Githa
    pi_34753134
    Leuk leuk leuk weer een babykamer in aanbouw.
    Zo leuk om te volgen en uiteindelijk het resultaat te zien, nieuwe inspiratie enzo neej, neej, nog geen plannen

Vind wel dat er hier veel te weinig gepost wordt, dus dames kom op!
      zondag 5 februari 2006 @ 11:24:50 #233
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34753191
    Is dat zo'n vloer die lijkt op allemaal van die hele kleine latjes?

Het behang is leuk trouwens!
      zondag 5 februari 2006 @ 11:35:06 #234
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_34753385
    uhh ik vind van niet.

dat blauw zit overigens weer alleen maar op 1 muur, rest vd kamer is wit behangen(net zoals bij maxim en ook onze slaapkamer)
      zondag 5 februari 2006 @ 11:59:45 #235
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_34753980
    Oh dat is grappig, de computerkamer (waar ik nu zit) is ook helemaal wit behangen, met 1 muur precies hetzelfde behang! Maar dan groen.
    Vind het echt ontzettend leuk behang
    Screw them.
    We're going home.
      zondag 5 februari 2006 @ 12:06:29 #236
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_34754142
    OOO, wat een mooi opgeruimde computerkamer Dat is hier wel anders

kamertje van martineke is ook leuk!

Straks gaan we verhuizen en dan kan ik een stoere meidenkamer voor Amber maken. Ik heb leuk behang gezien bij de Kwantum
    of

met effen banen licht- of donkerroze erbij. Ik denk lichtroze anders word het zo donker

Iemand toevallig nog tips in deze stijl/kleuren?
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
      zondag 5 februari 2006 @ 12:12:29 #237
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_34754302
    Wat een leuke behangetjes allemaal!
    Ik vind voor Luuk d\'r nieuwe kamer dit behangetje zo mooi. (Ik ben verliefd op oranje)
    afbeelding
      zondag 5 februari 2006 @ 12:12:52 #238
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34754311
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef Martineke het volgende:
    uhh ik vind van niet. [afbeelding]

dat blauw zit overigens weer alleen maar op 1 muur, rest vd kamer is wit behangen(net zoals bij maxim en ook onze slaapkamer)
    Oh nee, zo zie ik het beter idd. Het is gewoon de nerf.

Wat een onwijs gaaf behang zeg LadyS!
    En die van jou is ook wel heel erg leuk Lishe!
      zondag 5 februari 2006 @ 12:29:53 #239
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_34754775
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef CarOnline het volgende:
    Oh dat is grappig, de computerkamer (waar ik nu zit) is ook helemaal wit behangen, met 1 muur precies hetzelfde behang! Maar dan groen.
    Vind het echt ontzettend leuk behang
    wat toevallig de groene is ook erg mooi ja

leuk behang ladyS, en ook Lishe erg leuk
    pi_34758020
    LadyS dat is echt super leuk behang!!!!
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_34758272
    Ja dat behang is superleuk LadyS! Ik wilde dat eerst gebruiken voor in onze keuken (is knalrood met een roze muur) Ik vind zelf oranje of appelgroen daar ook erg leuk bij. Maar ik ben wel van de kleurtjes. Wij hebben niet één witte muur in huis

Dat vlindertjes behang is ook erg leuk!
      zondag 5 februari 2006 @ 13:59:47 #242
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_34758588
    * pm-girl hier vast kijken komt voor inspiratie!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      woensdag 8 februari 2006 @ 11:46:01 #243
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_34858700
    Ik had denk ik tijd over en maakte een soort minimalistisch moodboard voor Maria's toekomstige kamer. De kleuren van de lijstjes zijn heel leuk en fris, wederom niet écht goed te zien. Maar omdat ik er zo lekker lang over heb gedaan, toch even hier plaatsen.

Foto's heb ik er gewoon ingeplakt nu, worden straks leuke prenten ofzo. IK heb dus zelf de lijstjes (houtkleur) geverfd net met allerlei mengsels van vingerverf en plakkaatverf.
    Het is turqoise, iets lichter turqoise, rood-paars en iets lichter rood-paars-roze.

Oh ja, héél leuk behang, LadyS!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sugar op 08-02-2006 13:18:13 (moodboard ja :P) ]
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      woensdag 8 februari 2006 @ 12:07:29 #244
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34859495
    quote:
    mopddboard
    Tikfout of ben ik gewoon blond?

De kleurtjes zijn wel heel leuk!
    pi_34860161
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Brighteyes het volgende:

Haha! Ik zat er ook al op te studeren
      woensdag 8 februari 2006 @ 12:28:53 #246
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_34860222
    Ze bedoelt natuurlijk gewoon moodboard. Toch?
    Ik vind het er iig superleuk uitzien!

LadyS dat behang heb ik laatst ook gezien. Ik zou alleen zelf niet nog meer roze erbij nemen. Een beetje te misschien.
      woensdag 8 februari 2006 @ 12:30:11 #247
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34860264
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De kleurtjes zijn wel heel leuk!
    Ik hoop dat het een tikfout is, want ik kan er ook niet wijs uit worden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 8 februari 2006 @ 12:40:31 #248
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_34860589
    Ow man, zijn jullie al bezig daarmee?
    Hier moet er eerst verbouwd worden, ik heb nog geen flauw idee hoe dat allemaal moet...

Ik kan wel leuke ideeen van jullie kapen zo
    stormy waters...
    sailin'
      vrijdag 10 februari 2006 @ 10:07:45 #249
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_34929051
    zit ik paar dagen zo leuk te vertellen dat beebje de meubeltjes van Maxim krijgt we zijn van gedachten verandert (voor de zoveelste keer).
    ik vond het oneerlijk tegenover maxim om zijn meubeltjes door te schuiven naar zn broertje/zusje terwijl wij die voor hem hadden gekocht soort schuldgevoel, is dat raar?
    dus nu hebben we een 2e hands koloniale commode met 3 rieten manden eronder, en een zwart smeedijzeren bedje op de kop getikt, en nog een hemeltje die we erbij kregen, en gisteren een showroommodel kast (kleur oud antiek) gekocht bij babypark
    vandaag gaat manlief de kast ophalen mits hij niet is mishandeld bij de fysio
    dan nog een matrasje kopen en een waskussen en we zijn klaar

heb gisteren al heel enthousiast de dozen met kleertjes aan het uitzoeken geweest lekker freubelen in de babykamer is leuk
      vrijdag 10 februari 2006 @ 10:20:24 #250
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34929291
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 10:07 schreef Martineke het volgende:

ik vond het oneerlijk tegenover maxim om zijn meubeltjes door te schuiven naar zn broertje/zusje terwijl wij die voor hem hadden gekocht soort schuldgevoel, is dat raar?
    Zolang hij niet de rest van zijn leven met die meubeltjes opgescheept zit

Ik kan het me goed voorstellen, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je de meubeltjes wel "hergebruikt". Tenslotte groeien kinderen ook en zal Maxim toch ook een keer een groot bed moeten en dergelijke
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      zaterdag 11 februari 2006 @ 15:32:08 #251
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_34968525
    Nou, forget mijn moodboard maar. Ik kon stiekem al vanaf het begin niet zoveel met de kleuren die het gordijn opleverde... Dat turqoise is eigenlijk niets voor ons, ik heb nooit iets blauws.

Kortom: LadyS, wij hebben zojuist datzelfde behang gekocht!
    Zo leuk, en die kleuren passen heel erg hier!

* Sugar is opgelucht nu gordijn weg is.
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_34969525
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 15:32 schreef Sugar het volgende:
    Nou, forget mijn moodboard maar. Ik kon stiekem al vanaf het begin niet zoveel met de kleuren die het gordijn opleverde... Dat turqoise is eigenlijk niets voor ons, ik heb nooit iets blauws.

Kortom: LadyS, wij hebben zojuist datzelfde behang gekocht!
    Zo leuk, en die kleuren passen heel erg hier!

* Sugar is opgelucht nu gordijn weg is.

Veel plezier met de nieuwe kleurstelling!

We zijn ons aan het oriënteren om een huis te kopen, ik kijk nu al uit naar het inrichten van Emma haar kamer
      zaterdag 11 februari 2006 @ 16:59:31 #253
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_34971245
    Hihi. Echt, ik word steeds blij als ik naar die plek kijk waar het gordijn hing. En ik maar roepen dat het echt frisser was dan op de foto's. Was ook zo, maar in het echt nog steeds stiekenm niet fris genoeg naar mijn smaak.
      donderdag 16 februari 2006 @ 10:41:48 #254
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_35145110
    het bedje

de commode

de kledingkast
      donderdag 16 februari 2006 @ 10:45:18 #255
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35145204
    Sjoeg! Toch dat gordijn weggehaald? Het behang is erg gaaf ja, maar ik vond die gordijnen ook niet heel four hoor!

Martineke! Wat een onwijs leuk bedje!
      donderdag 16 februari 2006 @ 10:46:11 #256
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_35145232
    BE, dat gordijn is zelfs cool, maar net niet voor ons, ofzo.
      donderdag 16 februari 2006 @ 12:29:27 #257
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_35148224
    Wat klassiek martineke, jullie baby zal heerlijk slapen daar!

Sugar, dat kanten gordijn, was dat blauw of heb je dat geverfd?
      donderdag 16 februari 2006 @ 12:40:36 #258
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_35148586
    Turqoise, Lishe. Wil je het kopen?
      donderdag 16 februari 2006 @ 13:55:17 #259
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_35150817
    Ehm, nee, sorry. Mij leek wit wel leuk, voor Luuke's nieuwe truttige meidenkamer. (je hebt me op een ideegebracht met je moodboard) Dus ben aan het verzamelen geslagen .
    pi_35157225
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Martineke het volgende:
    Foto's van het kamertje
    Wow wat leuk Martineke Jullie zijn al bijna helemaal klaar. Wij moeten nog beginnen
    Beepje komt op de zolder te liggen en deze moet eerst uitgemest en uitgebreid (dmv 2 dakkapellen) worden.
    Ik heb wel foto's van de varkensstalzolder hoe hij er nu uitziet..vind het verschil achteraf altijd zo leuk.
    Zal ze wel een keer plaatsen als de kamer bijna klaar is.

[ Bericht 2% gewijzigd door MiSs-TaKe op 16-02-2006 20:23:57 ]
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:20:40 #261
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_35160129
    MissTake, hier is ook een uitbreiding nodig voordat er wat gebeurt
    Ik denk dat dat nog wel ff zal duren.... gedoe allemaal....
    stormy waters...
    sailin'
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:24:11 #262
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_35160223
    en wij moeten uberhaupt nog een huis hebben, miss-take dus maak je niet druk
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
    pi_35160301
    hij is leuk geworden Martineke!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:32:21 #264
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_35160526
    Vergeet ik helemaal te zeggen dat ikhet kamertje van Martinke erg mooi vind
    stormy waters...
    sailin'
    pi_35313058
    Nou ons kamertje voor de beeb is ook zo goed als af op 1 schilderij na wat opgehangen moet worden.
    en de wieg komt in onze slaapkamer.
    Kamertje

al die andere kamertjes zijn ook
      dinsdag 21 februari 2006 @ 00:20:13 #266
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_35313367
    wauw girly .. maar verraad je niets met de link van het nl adres..?
    pi_35313772
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef _evenstar_ het volgende:
    wauw girly .. maar verraad je niets met de link van het nl adres..?
    ff edit, met mijn hele Offtopic L*L verhaal , ik verraad niets dus wel lief dat je erop lette .

[ Bericht 19% gewijzigd door Girly op 21-02-2006 00:52:29 ]
      † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 07:52:23 #268
    81992 Githa
    pi_35317322
    Geweldig mooi kamertje Girly maar dat wist je al
      dinsdag 21 februari 2006 @ 08:28:16 #269
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_35317575
    Wat een onwijs schattig kamertje Girly. Leuk idee zeg die visjes aan het plafond.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      dinsdag 21 februari 2006 @ 09:06:13 #270
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35318020
    Wat een leuk kamertje Girly!
      dinsdag 21 februari 2006 @ 09:10:25 #271
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_35318090
    He Girly, weet je eigenlijk of je een zoontje of een dochtertje krijgt? Ik zal anders dat Nemo badpakje voor je opzoeken, die hoort hier eigenlijk wel bij!
      dinsdag 21 februari 2006 @ 09:17:43 #272
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35318222
    Badpakjes kunnen ook gewoon bij jongetjes hoor! Zeker Nemo badpakjes!
      dinsdag 21 februari 2006 @ 09:24:35 #273
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_35318318
    MiSS-Take jullie moeten nog beginnen halen jullie dat wel met die uitbreiding en uitmesting??

Girly wat een schattig kamertje zeg
      dinsdag 21 februari 2006 @ 09:39:30 #274
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_35318536
    Girly wat een leuke kamer!!!!!! Zou er bijna spontaan voor aan de 'klus' gaan! Die commode van je badje is leuk zeg! Echt heel leuk!!!!
      dinsdag 21 februari 2006 @ 09:46:05 #275
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35318630
    Leuk kamertje, maar ik vind het wel erg druk overkomen, maar dat zal wel aan de foto's liggen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35319470
    Ik vind het een geweldig kamertje Girly!!
    Djulian zit mee te kijken en die word helemaal enthousiast
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:40:21 #277
    106326 Snowwww
    Hevig verliefd...
    pi_35327539
    Girly, wat een geweldig kamertje
    Ik vind het zo knap als mensen er echt helemaal 1 thema van kunnen maken... Ik heb het ook geprobeerd, maar verder dan het hemeltje, het badje, kussenhoes en een loshangende draak ben ik nooit gekomen..
    Wie weet bij een eventuele tweede
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:43:15 #278
    54058 babyfeet
    08-09-2010 Trouwen!!!!!
    pi_35327655
    Nemo word er hier geroepen wat een gaaf kamertje girly
    pi_35331787
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Girly het volgende:
    Nou ons kamertje voor de beeb is ook zo goed als af op 1 schilderij na wat opgehangen moet worden.
    en de wieg komt in onze slaapkamer.
    Kamertje

al die andere kamertjes zijn ook
    Heej jij hebt iets in dat kamertje wat hier hoort
    Liefde
    pi_35332339
    Girly, wat een leuk en gezellig kamertje!!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      Jubileum moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 20:30:24 #281
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_35341930
    Girly wat een ontzettend leuk kamertje! Mooie meubels ook
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_35361800
    Bedankt voor de hele leuke reacties

en luchtbel ik zal je wel even mailen
      woensdag 22 februari 2006 @ 18:25:57 #283
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_35374169
    Girly, de H&M heeft nu Nemo sjaaltjes voor 50% Vrolijk kamertje hoor

Martineke, wat een MOOI behang!
    pi_35374242
    girly ik was vanmorgen die nemo stickers aan het plakken, maar ze laten op de vouw bij ons allemaal los, hoe hebben jullie dat opgelost ??
    pi_35375277
    Girly, lief kamertje hoor! die luieremmer zul je veel plezier van hebben, hij bevalt hier prima!
    pi_35381264
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Martineke het volgende:
    MiSS-Take jullie moeten nog beginnen halen jullie dat wel met die uitbreiding en uitmesting??
    Géén idee De timmermannen komt de eerste week van april de zolder in 2 gedeeltes maken dmv deuren en muren te plaatsen. Het bedrijf voor dakkapellen komt zodra de vergunning van de gemeente accoord is.... ik hoop dus vóór april. De baby komt (als de benzine niet op is net als bij Jeremy) in de eerste week (einde vd week) in Mei.
    Al met al een hoop gestress, waar ik me nu nog niet zo heel druk om maak..máár tegen die tijd en onder het genot van de nodige nesteldrang inclusief bijbehorende hormonen hoop ik dat manlief een brede rug heeft. hij kan het nu nauwlijks nog aan
    De baby krijgt de kamer van Jeremy.
    Voor jeremy hebben we een andere slaapkamer gekocht (echt súper, met houtsnijwerk bestaande uit cirucusfiguren op de kast, bed enz) maar omdat het straks allemaal op het allerlaatste moment pas afgewerkt zal zijn wil ik hem niet haasje repje overhuizen naar én een andere kamer én een ander bed én nog een brusje erbij. Ik heb dus een wieg gekocht die bij mij op de slaapkamer komt voor een paar maanden. Ik hoop dat Jeremy dan aan de baby is gewend en dat we hem dan over gaan huizen, en ook de baby die dan naar de babykamer kan.
    Van de wieg kan ik wel foto's plaatsen even verkleinen en dan plaats ik ze zometeen

Jeremy die natuurlijk als eerste de nieuwste aanwinst uit wilde proberen, inclusief het slapen.

schrik niet, er ligt nu een babypop in

de zwijnenstal zolder. Dit is de rechste kant van de zolder (gaat Jeremy's kamer waarschijnlijk worden) zoals je erin kijkt, en de 2e foto is als je dus achterom kijkt. Hier komt een dakkapel

Dit is de linkse kant van de zolder ..hier komt dan ook een dakkapel, maar dit wordt logeerkamer of eventueel ook een slaapkamer voor als er ooit een 3e kindje zou komen en we wonen hier nog

En dan de babykamer zoals hij nu is, en waarschijnlijk blijft

[ Bericht 18% gewijzigd door MiSs-TaKe op 22-02-2006 21:42:17 ]
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
    pi_35386789
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef Jelief het volgende:
    Girly, lief kamertje hoor! die luieremmer zul je veel plezier van hebben, hij bevalt hier prima!
    Jah ben erg benieuwd hoe die bevalt, maar zo te lezen hoef ik me daar dus niet druk over te maken
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef knorretje het volgende:
    girly ik was vanmorgen die nemo stickers aan het plakken, maar ze laten op de vouw bij ons allemaal los, hoe hebben jullie dat opgelost ??
    heej wat vaag, wat voor ondergrond hebben jullie? wij hebben zoals beschreven eerst goed schoongemaakt, toen vochtig gemaakt, en dan plakken, en vervolgens met een vochtig doekje er weer overheen en dan met theedoek drooggemaakt, maar ik merkte dat het zonder het voorwerk ook al heel goed blijft zitten, want ik moet heel goed trekken voor ik ze eraf krijg, (sommige hebben al neiging om te gaan rekken/scheuren als ik eraan trek)
    Zolang het op een gladde ondergrond zit moet het dus vast blijven zitten
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Tan het volgende:
    Girly, de H&M heeft nu Nemo sjaaltjes voor 50% Vrolijk kamertje hoor
    Ohhh wat leuk zeg, eens ff spieken daar bedankt

uhh luchtbel, probeerde je een mail te sturen,maar ik kreeg mijn email terug. is dat wel nog een bestaande adres?

miss take- ik vind die muurschilderingen echt zo geweldig heh en tis dat je zei dat het een pop was,hahaha anders dacht ik zo dat het een kindje was in 1 oogopslag
    pi_35388563
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Girly het volgende:
    miss take- ik vind die muurschilderingen echt zo geweldig heh en tis dat je zei dat het een pop was,hahaha anders dacht ik zo dat het een kindje was in 1 oogopslag
    Ruilen? Ik vind die Nemo*kamer zo vrolijk en kleurrijk hè. Ik houd daar wel van, vind het echt apart en heb het niet eerder gezien. Vanaf nu zullen er wel meerder volgen met een Nemo kamer.
    Enne die babypop lijkt idd. net echt..is om jeremy er aan te laten 'wennen'...hij zegt nu al "Ssssstttt baby slapen mama"
      donderdag 23 februari 2006 @ 00:06:09 #289
    54058 babyfeet
    08-09-2010 Trouwen!!!!!
    pi_35390792
    ik blijf die muurschildering mooi vinden miss-take
    pi_35395637
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Girly het volgende:

heej wat vaag, wat voor ondergrond hebben jullie? wij hebben zoals beschreven eerst goed schoongemaakt, toen vochtig gemaakt, en dan plakken, en vervolgens met een vochtig doekje er weer overheen en dan met theedoek drooggemaakt, maar ik merkte dat het zonder het voorwerk ook al heel goed blijft zitten, want ik moet heel goed trekken voor ik ze eraf krijg, (sommige hebben al neiging om te gaan rekken/scheuren als ik eraan trek)
    Zolang het op een gladde ondergrond zit moet het dus vast blijven zitten
    [..]
    hmm ik vrees dan dat wij toch andere nemo stickers hebben al lijken ze heel erg op elkaar. Bij onze gebruiksaanwijzing hebben wij niks gevonden / gelezen over de stickers nat maken etc. En ze plakken ook wel, allen op die stomme vouw die fabrieksmatig veroorzaakt is laten ze los

Lief kamertje overigens van jullie, nemo doet het goed
      donderdag 23 februari 2006 @ 08:56:32 #291
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_35396220
    girly, wat mooi

MissTake, hoop werk he! Wij moeten alles nog gaan regelen...
    stormy waters...
    sailin'
      donderdag 23 februari 2006 @ 10:27:49 #292
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_35397871
    ohh Miss-Take uiteindelijk is er dus weinig aan de hand beebje komt toch ff op jullie kamer zodat Jeremy goed kan wennen. komt vast allemaal goed.
    mooie wieg gekocht zeg
    pi_35419660
    Noah's zeer toekomstige eigen kamertje (Mét balkon! )

Dan nog een vraagje... Wie heeft er een briljant idee hoe we onze trap dreumes-proof kunnen maken?

Ik hoop dat er een gewoon traphekje onderaan kan, tegen die paal waar de trap om draait zeg maar. Hoop dat de trapleuning ook niet in de weg zit. Maar een stukje hoger zitten dus 3 traptreden zonder bescherming... kan ie gewoon tussendoor kukelen. Iemand een idee hoe we dat kunnen oplossen? Liefs ook nog makkelijk en goedkoop
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_35419817
    jaaaa tex je nieuwe huisje wat een mooie ruimte voor Noah! whoepieeeeee gefeliciteerd!
    pi_35420038
    Tex wat een lekker uitzicht op Noahs kamertje
      donderdag 23 februari 2006 @ 20:57:28 #296
    20436 Jambo
    Hakuna Matata
    pi_35420353
    Tex, nog gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Ziet er leuk uit! En zo te zien blijven jullie in dezelfde wijk, of vergis ik me?
    Kan je in dat tussenstuk niet een stuk mdf-plaat ofzo bevestigen? Misschien niet zo'n mooie oplossing, maar Noa kan er dan in ieder geval niet tussendoor kukelen.
    Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
      donderdag 23 februari 2006 @ 22:30:54 #297
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_35424110
    wowie Tex, gefeli traphekje zou je 1 tree hoger kunnen zetten, en misschien de trapleuning ietsie hoger doen. dan kan Noah in ieder geval niet zo de trap op klimmen, ook niet bij die 3 treden. en bovenaan ook een hekje zetten natuurlijk.
      donderdag 23 februari 2006 @ 22:34:40 #298
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_35424261
    Joehoe... de eerste foto's van Noah's nieuwe kamer. Eigen kamer zelfs. Mooi, en dat alles incl. balkon, het menneke zal niet weten wat hem overkomt! Joepie!
    pi_35425135
    Jambo dat klopt, dit is wat dichterbij het winkelcentrum

Traphekje beneden én boven komen er sowieso. Beneden moeten we even kijken hoe dat gaat passen, maar dat moet wel lukken.
    En dan kan ie ook niet bij die 3 treden nee, maar dan hoef je maar 1 seconde de verkeerde kant op te kijken en hij ligt weer beneden Ik weet niet, vind het beetje eng...
    ©Dumbo
    pi_35432845
    Kun je het traphekje ook niet bij die bocht bevestigen zodat hij niet bij die 3 treden kan komen? Op de onderste 3 treden zonder hekje kan hij dan wel klimmen, maar hij valt dan niet hard als hij valt... dus echt gevaarlijk is dat dan niet waarschijnlijk (moet er geen tafelrand achter staan natuurlijk ).
      vrijdag 24 februari 2006 @ 09:26:36 #301
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35433979
    Tex, stel je vraag anders even in het klusforum. Mss zijn er daar mensen met goede ideeen.
    Ikzelf zou zeggen een balk/plank daar aan de zijkant vastmaken (aan de overkant van de leuning zeg maar) en dan daarop het traphekje.
      vrijdag 24 februari 2006 @ 09:28:53 #302
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')