quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:32 schreef Sugar het volgende:
Nou, forget mijn moodboard maar. Ik kon stiekem al vanaf het begin niet zoveel met de kleuren die het gordijn opleverde... Dat turqoise is eigenlijk niets voor ons, ik heb nooit iets blauws.
Kortom: LadyS, wij hebben zojuist datzelfde behang gekocht!![]()
Zo leuk, en die kleuren passen heel erg hier!![]()
* Sugar is opgelucht nu gordijn weg is.![]()
![]()
Wow wat leuk Martinekequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Martineke het volgende:
Foto's van het kamertje
ff edit, met mijn hele Offtopic L*L verhaal , ik verraad niets dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef _evenstar_ het volgende:
wauw girly.. maar verraad je niets met de link van het nl adres..?
Heej jij hebt iets in dat kamertje wat hier hoortquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Girly het volgende:
Nou ons kamertje voor de beeb is ook zo goed als af op 1 schilderij na wat opgehangen moet worden.
en de wieg komt in onze slaapkamer.
Kamertje![]()
al die andere kamertjes zijn ook![]()
![]()
Géén ideequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Martineke het volgende:
MiSS-Take jullie moeten nog beginnenhalen jullie dat wel met die uitbreiding en uitmesting??
Jah ben erg benieuwd hoe die bevalt, maar zo te lezen hoef ik me daar dus niet druk over te makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef Jelief het volgende:
Girly, lief kamertje hoor! die luieremmer zul je veel plezier van hebben, hij bevalt hier prima!
heej wat vaag, wat voor ondergrond hebben jullie? wij hebben zoals beschreven eerst goed schoongemaakt, toen vochtig gemaakt, en dan plakken, en vervolgens met een vochtig doekje er weer overheen en dan met theedoek drooggemaakt, maar ik merkte dat het zonder het voorwerk ook al heel goed blijft zitten, want ik moet heel goed trekken voor ik ze eraf krijg, (sommige hebben al neiging om te gaan rekken/scheuren als ik eraan trek)quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef knorretje het volgende:
girly ik was vanmorgen die nemo stickers aan het plakken, maar ze laten op de vouw bij ons allemaal los, hoe hebben jullie dat opgelost ??
Ohhh wat leuk zeg, eens ff spieken daarquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Tan het volgende:
Girly, de H&M heeft nu Nemo sjaaltjes voor 50%Vrolijk kamertje hoor
Ruilen? Ik vind die Nemo*kamer zo vrolijk en kleurrijk hè.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Girly het volgende:
miss take- ik vind die muurschilderingen echt zo geweldig hehen tis dat je zei dat het een pop was,hahaha anders dacht ik zo dat het een kindje was in 1 oogopslag
hmm ik vrees dan dat wij toch andere nemo stickers hebben al lijken ze heel erg op elkaar. Bij onze gebruiksaanwijzing hebben wij niks gevonden / gelezen over de stickers nat maken etc. En ze plakken ook wel, allen op die stomme vouw die fabrieksmatig veroorzaakt is laten ze losquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Girly het volgende:
heej wat vaag, wat voor ondergrond hebben jullie? wij hebben zoals beschreven eerst goed schoongemaakt, toen vochtig gemaakt, en dan plakken, en vervolgens met een vochtig doekje er weer overheen en dan met theedoek drooggemaakt, maar ik merkte dat het zonder het voorwerk ook al heel goed blijft zitten, want ik moet heel goed trekken voor ik ze eraf krijg, (sommige hebben al neiging om te gaan rekken/scheuren als ik eraan trek)
Zolang het op een gladde ondergrond zit moet het dus vast blijven zitten![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |