Daar wil ik hem ook voor gaan gebruiken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Leuk kamertje Igraine!!En die tas met 'Mum'
(van de week ook maar 'ns richting bijenkorf gaat... lijkt me leuk als luiertas)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Bijenkorf Rotterdam had ik de laatste volgens mij...
je ziet er anders best vrolijk uit!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef Ingrid19 het volgende:
wil niet
Dat laat ik liever zien op de foto's, lijkt me leuker!quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef bixister het volgende:
[..]
je ziet er anders best vrolijk uit!enne, je kunt nu niet meer terug!
leuk he, zo'n box in de kamer. wordt 't allemaal weer een stuk echter door. je bent er trouwens wel vroeg bij!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:49 schreef Luchtbel het volgende:
En je hebt niet eerst even aan Djeez gevraagd of ze er nog eentje nodig hadden?
Ik zal eens kijken of er hier in de buurt wat te koop is! Tnx!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Igraine het volgende:
Ingrid als je bv 2ehands een schommelstoel wil kopen, die zijn helemaal niet duur. Er staan er zat op marktplaats bijv.
Voor 175 euro mag ik hem hebben, vanavond even de details regelen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef Randa_v het volgende:
Heb net geboden op een leuk kinderkamertje op marktplaats. Vind het wel spannend!
Hier heb ik op geboden.
Jeps, daar moet ik nog een andere plek voor vinden. Heb er een beetje veel (gekregen). De kinderstoel staat ook nog op de beepkamer, moeten we ook een ander plekje voor zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef Igraine het volgende:
Jelief, ik zie jouw foto's niet.
Fuente, leuk dat groen! Zijn dat nou kruiken die je in de vesterbank hebt staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |