Nu zie ik ze wel, gewoon op de pagina... vreemd hoor..quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef Jelief het volgende:
mmm krijgen we dat weer... zie je ze ook niet als je de link kopieert?
ik heb schepnetjes gekocht en daar hang ik van die kwallen aan als een soort mobile/decoratiequote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef Jonnetje het volgende:
Wauw lady-wrb!
Wat gaaf! Een SpongeBob-kamer.
[nutteloze-tip-mode]
Ga je ook:ook een bordje op de deur met "Bikinibroek" of "de Krokante Krab" maken/hangen? ergens een (goud gespoten) spatel neer hangen? wat schelpjes en/of zeesterren op de muur plakken? een visnet aan het plafond hangen en er dingetjes inleggen/hangen
(zeesterren, plastic vissen, vissen aan een visdraad (net alsof ze net aan de haak zijn geslagen) wrakhout (wat oude stokjes), zeewier, dobbers?)
[/nutteloze-tip-mode]
Die kastdeur is zoooooooo cool!
Maar het was ook wle eens bij Eigen huis en tuin. In een speelkamer voor de kinderen. En hadden ze ook een boot gemaakt als speelhuisquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was zo'n amerikaans programma.
Jah ben benieuwd. Zit er al zo lang op te wachten!!quote:
ons kindje is gelijk zindelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:22 schreef Githa het volgende:
Nijntjeaaaaaaaaaaaaaaaaah leuk Evenstar
en die schoentjes op de vensterbank
![]()
...en dat potje onder de kast
Die vloer ligt door ons hele huis. Laminaat van de Gamma, doe ik nooit meer, in een volgend huis komt er parket of kurk of marmoleum of gewoon vloerbedekking. Dit voelt erg synthetisch aan en behoorlijk koud.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:27 schreef Jonnetje het volgende:
* Jonnetje vind (vooral) de vloer in 'onsje's' kamer echt helemaal super! *
En die muur.. Gewoon een superkamertje!![]()
En _Evenstar_ Nijntje
Klinkt bekendquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef renzell het volgende:
Weet je wat ik zo leuk vind om te zien? Dat iedereen z'n babykamertje van tevoren helemaal spik en span heeft. Flesjes keurig netjes op een rijtje, plinten geschrobd, kleertjes gewassen en gestreken, bedje op tien verschillende manieren opgemaakt om te kijken wat er het mooiste uitziet..... En na 6 maanden..... jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld!Bij mij wel tenminste...
![]()
Ps- overdrijven is ook een vak! en ik zit erop...
Ps- mooie, lieve kamertjes hoor dames!![]()
![]()
Het is tijd voor een vergelijkingstopic, voor en naquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef renzell het volgende:
jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld!Bij mij wel tenminste...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |