Dankje voor de URL!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:13 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja heel makkelijk. Gewoon met een roller. Het is alleen rete-duur; EUR 29.95 voor 750 ml. Je kunt er dus ook maar een klein oppervlak mee doen.
Je hebt er een aantal varianten van trouwens.
uurelletje
Haha, ik zie net dat jij hetzelfde schreef. Dat werkt inderdaad ook goed, maar ik heb het nooit geprobeerd met een heel groot oppervlak eigenlijk. Volgens mij wordt dat lastig.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:43 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het hoeft niet duur![]()
Je kunt nl ook als je nog een natte verf muur hebt wat glitters of poeder op je hand leggen en dat tegen de muur aanblazen.
Is het dan niet slimmer om zo'n potje glitters gewoon door de verf te roeren? Of zou dat dan weer niet werken?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:18 schreef Tan het volgende:
[..]
Haha, ik zie net dat jij hetzelfde schreef. Dat werkt inderdaad ook goed, maar ik heb het nooit geprobeerd met een heel groot oppervlak eigenlijk. Volgens mij wordt dat lastig.
Dat wordt een grote klont glitters in de verf helaas.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om zo'n potje glitters gewoon door de verf te roeren? Of zou dat dan weer niet werken?
Goh, bij mij is het ooit wel goed gelukt hoor. Beetje bij beetje de glitters er door heen roeren en dan gaat het best.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wordt een grote klont glitters in de verf helaas.
In ieder geval niet als je geen transparante verf hebt, anders bedek je de glittertjes met een laagje verf en dan zie je ze inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om zo'n potje glitters gewoon door de verf te roeren? Of zou dat dan weer niet werken?
Misschien dat het ook aan de soort verf ligt. Met een potje tegelijkertijd erin gooien werkt sowieso niet, maar ook beetje bij beetje ging toen bij mij mis.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Goh, bij mij is het ooit wel goed gelukt hoor. Beetje bij beetje de glitters er door heen roeren en dan gaat het best.
Alleen moet je dan wel een transparante lak hebben want anders zie je de glitters niet![]()
Blazen was toen de oplossing idd![]()
ja leuk kapsel hequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Popples! En ook nog een buikfoto! (leuk kapsel)
bij babydump, het is babykamer miamiquote:Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef Eddie__ het volgende:
Karin, mag ik vragen waar je dit kamertje gekocht hebt. Wij zijn opzoek naar zo'n kamertje.
Alvast bedankt!!
PM girl, ik kan je foto's niet zien! alleen maar kruisjes!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:07 schreef PM-girl het volgende:
Mooie meubels Karin! En zoals ik al in Z&G zei: niks te blauw hoor, en zoals je misschien hebt gezien op foto's hier, is ons kamertje helemaal blauw en wij wisten niet wat het werd.
En daarbij, jullie beslissen toch wat je mooi vindt?
zag net de foto's van jullie kamertje....ook erg lief!!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:09 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hadden ook de kamer blauw met groen gehad al het een meisje geweest zou zijn. Ik vind blauw echt niet alleen voor jongens! Mooie kleurencombi KarinBen benieuwd hoe de kamer is al hij helemaal af is (met meubels erin).
Was niet bekend en ik denk dat men het nu wel kan zien door de inhoud van de kastquote:Op maandag 27 november 2006 19:11 schreef reese.com het volgende:
Spuit elf reactie misschien maar krijg je een meisje en was dat al bekend?
Leuk kamertje hoor!
Ja er gaan nog dingen uit. De dekens van de kinderwagen en ledikant liggen erin. En de flessen horen er niet net zo min als de knuffeldoekjesquote:Op maandag 27 november 2006 19:28 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Nikky! Leuke kleurtjes!
Passen er echter nog wel kleren bij in de kast, of haal je er nog dingen uit?
Karin, had je mijn mail nog gehad?quote:
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 15:05 schreef Bamba het volgende:
E.T. waar heb je die leuke lamp vandaan? Ik vind 'm heel erg leuk!!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebben
Waaaahhh, ik zie Winnie de Pooh! Ik dacht dat jij zo allergisch was voor die beer?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof dat 't wel zo'n beetje klaar is![]()
Ik zie nu voornamelijk slecht gefiguurzaagde, slecht in de verf zittende prutslampenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebben
grote zus (Saskia) is helemaal waus van dat beest en dit is een kadootje van haar voor de baby. (zij had dat boekje ooit eens gekregen bij de videotheek). Kan moeilijk haar hart breken en dingetje weggooien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Waaaahhh, ik zie Winnie de Pooh! Ik dacht dat jij zo allergisch was voor die beer?
Volgens mij heb ik ze onlangs ook zien hangen op de zwarte markt in Beverwijk!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef E.T. het volgende:
Die lampen heten trouwens volgens mij 'harlekijn-lampen' Wellicht iets om op te zoeken?
Ik denk ook dat de kleine lekker vaak bij mamsie komt te liggen hoor. Veel gezelligerquote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is wel heel leuk al die babykamertjes, maar liggen de kindjes er dan echt al in de eerste tijd. Ik zou het niet over mijn hart krijgen.
Fons zal dus nog ffkes moeten wachten op zijn kamertje, en denk dat het wel meteen een peuterkamer zal worden.
ik doe ook niet aan babykamertjes hoorquote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is wel heel leuk al die babykamertjes, maar liggen de kindjes er dan echt al in de eerste tijd. Ik zou het niet over mijn hart krijgen.
Fons zal dus nog ffkes moeten wachten op zijn kamertje, en denk dat het wel meteen een peuterkamer zal worden.
Mooi klassiek Slaapmeisjequote:Op zondag 10 december 2006 16:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het bompiekamertje is nog lang niet af, maar om alvast een idee te krijgen (en voor mezelf om te oefenen met fotootjes)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil wel graag, maar kwil Fonzel niet verhuizen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan babykamertjes hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |