3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 15:05 schreef Bamba het volgende:
E.T. waar heb je die leuke lamp vandaan? Ik vind 'm heel erg leuk!!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebben
Waaaahhh, ik zie Winnie de Pooh! Ik dacht dat jij zo allergisch was voor die beer?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof dat 't wel zo'n beetje klaar is![]()
Ik zie nu voornamelijk slecht gefiguurzaagde, slecht in de verf zittende prutslampenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden zag je dit soort lampen volop bij zaken waar ze ook babykamertjes verkochten. Geen idee of ze ze nu nog hebben
grote zus (Saskia) is helemaal waus van dat beest en dit is een kadootje van haar voor de baby. (zij had dat boekje ooit eens gekregen bij de videotheek). Kan moeilijk haar hart breken en dingetje weggooien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Waaaahhh, ik zie Winnie de Pooh! Ik dacht dat jij zo allergisch was voor die beer?
Volgens mij heb ik ze onlangs ook zien hangen op de zwarte markt in Beverwijk!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef E.T. het volgende:
Die lampen heten trouwens volgens mij 'harlekijn-lampen' Wellicht iets om op te zoeken?
Ik denk ook dat de kleine lekker vaak bij mamsie komt te liggen hoor. Veel gezelligerquote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is wel heel leuk al die babykamertjes, maar liggen de kindjes er dan echt al in de eerste tijd. Ik zou het niet over mijn hart krijgen.
Fons zal dus nog ffkes moeten wachten op zijn kamertje, en denk dat het wel meteen een peuterkamer zal worden.
ik doe ook niet aan babykamertjes hoorquote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is wel heel leuk al die babykamertjes, maar liggen de kindjes er dan echt al in de eerste tijd. Ik zou het niet over mijn hart krijgen.
Fons zal dus nog ffkes moeten wachten op zijn kamertje, en denk dat het wel meteen een peuterkamer zal worden.
Mooi klassiek Slaapmeisjequote:Op zondag 10 december 2006 16:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het bompiekamertje is nog lang niet af, maar om alvast een idee te krijgen (en voor mezelf om te oefenen met fotootjes)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil wel graag, maar kwil Fonzel niet verhuizen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan babykamertjes hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |