Oh ik wel hoor, ik kijk eerst wie mij genomineerd heeft en die nomineer ik dan weer op mijn beurt. Dus als mensen nog nominaties willen.... Ik doe het goed als liefstquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Weet je dat ik echt geprobeerd heb me daar niets van aan te trekken?
Het is idd wel heel makkelijk om die namen over te nemen, maar als je even nadenkt komen er vaak andere namen bovendrijven.
Hou dan eens gewoon je mondje jaquote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef sjak het volgende:
En ik sta helemaal verbaasd trouwens dat ik genomineerd word, dat had ik echt niet verwacht.
Ik ook .... een tvp dan he .... stemmen heb ik al meer dan 1 geloof ikquote:
Ook voor de kliekjes?quote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef jessie het volgende:
Nee 1 stem telt! en anders vervalt de stem.
Roep maar, of pm maar dan vul ik wel aan.quote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaaaa, modjes, modjes!!!!!!!!!!! Ik wil mijn kliekjesnominatie uitbrrrrrreiden!![]()
Hij staat er tussenquote:Op zondag 12 november 2006 20:32 schreef Ireth het volgende:
Wil er ook een modje even bij mij dat "slaapmeisje-memorabele-zwangerschap" regeltje onder frutten?? Kan nie meer editten
nee, al bedoelen we het goed en is de intentie gemeend, je mag echt maar 1 naam noemen als je wil dat je stem geldig is.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dus,.. de grote geduld award telt ook niet als er staat "alle wachtenden" oid??
Gelukkig, je hebt het gelezenquote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef CarOnline het volgende:
Haha Icicle bedankt voor je nominatie
Ik was helemaal verrast toen ik mn eigen naam zag staan![]()
![]()
Die miste ik inderdaad ook al.quote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef kozakken het volgende:
En ik weet nog een leuke rubriek voor volgend jaar: geboortekaartje-award. Er zijn zoveel mooie kaartjes. Zou ik wel leuk vinden
quote:Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
Ik zit nog even naar die anti-award te kijken, maar ik weet zijn naam niet meer.
Hoe heet die gast ook alweer die zijn gezicht alleen laat zien als er een meeting plaatsvindt?
Proestquote:Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
Ik zit nog even naar die anti-award te kijken, maar ik weet zijn naam niet meer.
Hoe heet die gast ook alweer die zijn gezicht alleen laat zien als er een meeting plaatsvindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |