Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:36 schreef cpcpb het volgende:
Waarschijnlijk werkt het "als je helemaal ontspannen bent" door middel van je instinct..
En volgens mij snap jij dit topic niet helemaalquote:Volgens mij is het gewoon moeder natuur..
Nee, want dat is allemaal voor dequote:Op zondag 1 mei 2005 08:54 schreef Spindizzy het volgende:
Dan hebben we én geen kinderen én we voeren geen klap uit in de hoop dat we ontspannen genoeg zijn.
Ik hoop voor je zoon dat het, als het zover komt, ook zo simpel is. De oplossing: "we gooien er een paar hormonen tegenaan, en alles komt goed" wordt momenteel ook veel in de strijd gegooid, en helaas heeft dat lang niet altijd het gewenste resultaat.quote:In het vorige topic schreef cpcpb:
Mijn zoon heeft een stoornis aan zijn hypofyse waardoor hij geen mannelijk hormoon aanmaakt.
Als hij later kinderen wil krijgt hij op dat moment een soort pompje waarmee die hormonen aan gemaakt worden/ of afgegeven worden. Ik vind dat een wonderbaarlijk idee.. wat een paar hormonen al niet kunnen doen..
ik weet het, ik weet het...mag ik het zeggen??quote:Op zondag 1 mei 2005 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, want dat is allemaal voor deheilige zaak
, weet je wel?!
Bovendien vind ik 'ontspannen' ook een gevaarlijk en uitermate rekbaar begrip. Wat is 'ontspannen'? En moet je je eigenlijk niet eerst inspannen voordat je je kunt ontspannen. O nee, dat kan niet, want dan ben je niet relaxed. Maar hoe moet je sex hebben zonder inspanning? Hmmmmm....
Ik denk dat er vooral voorbij wordt gegaan aan het feit dat moeder natuur een "wrede trut" is. Natuurlijk heeft ze gezorgd voor de bloemetjes, bijtjes en kuikentjes, maar ook voor ziekte, onvruchtbaarheid, etcetera. De natuur is niet zo mooi, of simpel, als het hier even voorgesteld wordt. Gelukkig hebben wij als mens daar tegenwoordig in bepaalde mate een hand in, en kunnen we een heel klein beetje sturen soms. Maar laten we vooral niet vergeten dat er juist in de natuur geen 'eerlijkheid' is, en zeker niet iedereen evenveel kans heeft op een gelukkige zwangerschap c.q. gezond leven. En je daar als mens al -helemaal!- geen invloed op hebt, je kan alleen iemands kansen soms iets vergroten/ een handje helpen...quote:Op zondag 1 mei 2005 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Verder ga je in je vertrouwen op moeder natuur en het beter moeten relaxen om alsnog zwanger te worden voorbij aan het feit dat er ook veel gevallen zijn waarin er een lichamelijk oorzaak is.
quote:Op zondag 1 mei 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
ik weet het, ik weet het...mag ik het zeggen??
quote:Angezien het toch aan de vrouw ligt, geven we haar valium zodat ze helemaal ontspannen van de wereld is en dan mag hubbie zijn gang gaan. Ik weet niet of hij er dan nog veel zin in heeft en of dat dan misschien moeder natuur alsnog in de weg staat, maar de vrouw is in ieder geval ontspannen!
Het ligt niet aan de man, want als het zaad minder van kwaliteit is, maar de vrouw is relaxt en dus de omgeving van de baarmoeder beter, dan komt het met het zaad wel goed...toch? Kijk maar in het vorige topic!quote:Op zondag 1 mei 2005 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Heb je ook een oplossing voor de andere helft van de gevallen waarin het aan deman
ligt?
Oh, sorry, ik had even niet goed opgeletquote:Op zondag 1 mei 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de man, want als het zaad minder van kwaliteit is, maar de vrouw is relaxt en dus de omgeving van de baarmoeder beter, dan komt het met het zaad wel goed...toch? Kijk maar in het vorige topic!
Misschien wel omdat je dingen zegt die ze nooit meer willen horenquote:Op zondag 1 mei 2005 14:44 schreef cpcpb het volgende:
Tjonge jonge jonge wat zijn een aantal van jullie gauw aangebrand.
tja.. dat zou maar zo kunnen..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:51 schreef Smirre het volgende:
[..]
Misschien wel omdat je dingen zegt die ze nooit meer willen horen.
Nee, maar even serieus, waarschijnlijk kun je hier best serieus over discussiëren, maar dan in een ander topic. vraag me alleen niet welk topic![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:46 schreef cpcpb het volgende:
Mijn bijdrage on topic:
Wat wil je nooit meer horen..
Zwart/wit denkende azijnpissers, lekker makkelijk afzeikende opmerkingen van mensen waarvan je van te voren al weet dat ze never nooit eens een kritische blik naar zichzelf werpen, en overige smakeloze kutopmerkingen..
Een opmerking die ik hier nooooit meer wil horenquote:Op zondag 1 mei 2005 14:44 schreef cpcpb het volgende:
Tjonge jonge jonge wat zijn een aantal van jullie gauw aangebrand.
Als dit gaat over de mensen die reageerden op je opmerking (waaronder ik) dan verzoek ik je ten eerste het hele topic nog eens goed door te lezen om te begrijpen waarom dit topic gestart is en ten tweede om je een oordeel over de mensen in kwestie op te schorten tot je meer weet over ze dan alleen het feit dat ze vallen over domme opmerkingen die ze nooit meer wilden horen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:46 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Zwart/wit denkende azijnpissers, lekker makkelijk afzeikende opmerkingen van mensen waarvan je van te voren al weet dat ze never nooit eens een kritische blik naar zichzelf werpen, en overige smakeloze kutopmerkingen..
Ik heb eerst even je advies opgevolgd en het topic nog even doorgelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dit gaat over de mensen die reageerden op je opmerking (waaronder ik) dan verzoek ik je ten eerste het hele topic nog eens goed door te lezen om te begrijpen waarom dit topic gestart is en ten tweede om je een oordeel over de mensen in kwestie op te schorten tot je meer weet over ze dan alleen het feit dat ze vallen over domme opmerkingen die ze nooit meer wilden horen.
Vervolgens zou ik geroepen hebben dat het altijd aan vrouwen lag..quote:Maar ik snap wat je bedoeld hoor. Het lijkt me vreselijk frustrerend als je steeds dit soort verhalen moet aanhoren want de realiteit is dat het in 99,9% van de gevallen niet zo gaat!
Ik vermoed zelfs dat iedereen gewoon via via steeds hetzelfde verhaal van die ene persoon te horen krijgt. Er zijn vast maar 2 of 3 gevallen per 10 jaar of zo en omdat het zo bijzonder is wordt het als een soort sprookje aan iedereen doorverteld En aangezien Nederland zo ontzettend klein is, is die ene persoon altijd wel een zus van de buurvrouw d'r achterneef haar kleinkind's bridgepartner
En ik vind deze opmerking van jou:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:23 schreef cpcpb het volgende:
Maar wel "botte bijl opmerkingen" waar ik niks mee kan..
(En die ook nog eens voortkomen uit dingen die blijkbaar niet helemaal duidelijk waren.. dus die nooit zo gezegd of bedoeld zijn.. )
O?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik vind deze opmerking van jou:
Eerlijk gezegd vind ik het biologisch gezien heel erg verklaarbaar...
Waarschijnlijk werkt het "als je helemaal ontspannen bent" door middel van je instinct..
Waarom had diegene die dag dat het kindje verwekt was.. ineens zin in sex..
Goeie omgeving.. ontspannen.. noem maar op..
Volgens mij is het gewoon moeder natuur..
en
Als een man maar weinig levend zaad heeft, kan dat ook een stuk beter functioneren als de omstandigheden goed zijn.. (en dus alles in de omgeving van de baarmoeder van de vrouw)
Op mijn beurt weer een botte bijl opmerking. Ik zou ook niet weten hoe ik het anders zou moeten interpreteren.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:46 schreef cpcpb het volgende:
Mijn bijdrage on topic:
Wat wil je nooit meer horen..
Nou... dat het bot is begrijp je toch wel, aangezien de opmerking staat in (nogmaals) een topic over dingen die mensen niet meer willen horen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:39 schreef cpcpb het volgende:
O?
Nou laat ik dan beginnen met te zeggen dat dat zeker niet de bedoeling is..
En wat ik dan niet snap:
Wat is daar dan precies bot aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |