In de verschillende topics in OUD komen regelmatig opmerkingen voor waar je je helemaal rot aan kunt ergeren. De hoogste tijd om ze eens op een rijtje te zetten zodat je ze nooit meer hoeft te horen/lezen
Kinderen neem je niet, die krijg je.Met stip op 1! Meestal hoor je dit van mensen die zonder al te veel moeite zwanger zijn geworden en ik word gillend gek van het betuttelende politiek correcte toontje van deze zin. Als je kinderen niet neemt maar krijgt dan zou ik graag het adres willen hebben waar ik ze kan krijgen. Of worden ze op de post gedaan? Van wie krijg je ze? Kost het nog wat of zijn ze gratis? Waarom krijgen jullie ze wel en wij niet? Verdienen wij het niet genoeg?
Je bent er teveel mee bezig en daarom lukt het niet.Oh nou, dan houden we gelijk op met sex hebben en gaan we wel op de bank uit ons neus zitten vreten. Zijn we in vast in no-time zwanger. Bedankt voor de tip
Wat goed van jullie dat jullie zo'n kindje een kans willen gevenDeze gaat over adopteren. Ook al zo'n tuttebelopmerking
![]()
Ik adopteer niet omdat ik 'zo'n kindje' zo graag een kans wil geven. Ik adopteer omdat ik een kind wil. Punt uit.
Er schieten me vast nog wel mee te binnen maar vul gerust aan met opmerkingen waar jouw bloed van gaat koken.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spindizzy op 02-12-2004 18:03:58 ]