quote:Op donderdag 2 december 2004 18:01 schreef miss_sly het volgende:
Zal ik anders X (manlief) vragen om het een keertje voor te komen doen
Hij is zo ongelofelijk bot en grof dat ik er gewoon echt geen antwoord op heb.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Volgens mij is daarop het enige mogelijke antwoord: "Nee dank je, ik wil graag mooie kinderen"
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:09 schreef BubbleBabe het volgende:
Als je net een miskraam gehad hebt;
"je bent nog zo jong, volgende keer gaat het wél goed.."
of..
" het zal wel een windei geweest zijn dan"
dit alles was 2 dagen na mijn miskraam, op een verjaardag... ik ben de desbetreffende dame nog net niet aangevlogen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Lieve Fok!-ouders: zeg dit nóóóóóóóóóóóit tegen je kinderen!
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik weet precies hoe je je voelt
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net ff anders, maar daarom niet minder erg....
Ik: [op vaderdag] Mamma, we hebben nou moederdag en vaderdag gehad, wanneer is het nou kinderdag?
Moeder: het is elke dag kinderdag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve Fok!-ouders: zeg dit nóóóóóóóóóóóit tegen je kinderen!
Mensen die dat zeggen weten niets beters om je een hart onder de riem te steken maar proberen toch positief te zijn. Er klinkt een beetje in door dat ze het verder ook niet weten, wat op zichzelf niet vreemd is, maar wel vervelend over komt. Net als een grapje maken of een stoffig cliché aan te halen.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:51 schreef Spindizzy het volgende:
Ik gun het je zo
Ik kan niet eens echt uitleggen waarom maar ik vind hem bijna net zo vreselijk als "kinderen neem je niet, die krijg je". Mijn nekharen gaan er elke keer weer van overeind.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:15 schreef miss_sly het volgende:
FritsvanEgters: tuurlijk bedoelen ze het goed enzo, maar mogen we niet eventjes onze gal spugen hiero? Dan doe ik dat misschien niet tegen de mensen in kwestie, maar kan ik dan vriendelijk en redelijjk blijven enzo.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
die miskraam was niet voor niks. wie weet wat voor gedrocht het geworden was
(ik heb na die opmerking nog een tijd nachtmerries hiervan gehad)
Dan moet je het volgende maar even niet lezenquote:Op donderdag 2 december 2004 19:15 schreef miss_sly het volgende:
En ik krijg altijd vreselijke jeuk van het zoveelste verhaal over mensen die het jaren proberen, de hoop opgeven, op vakantie gaan en zwanger terugkomen. Iedereen kent wel een zus van de broer van de buurman waarbij zoiets is voorgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap wat je bedoeld hoor. Het lijkt me vreselijk frustrerend als je steeds dit soort verhalen moet aanhoren want de realiteit is dat het in 99,9% van de gevallen niet zo gaat!
Ik vermoed zelfs dat iedereen gewoon via via steeds hetzelfde verhaal van die ene persoon te horen krijgt. Er zijn vast maar 2 of 3 gevallen per 10 jaar of zo en omdat het zo bijzonder is wordt het als een soort sprookje aan iedereen doorverteldEn aangezien Nederland zo ontzettend klein is, is die ene persoon altijd wel een zus van de buurvrouw d'r achterneef haar kleinkind's bridgepartner
Maar nu weer ontopic: spuw uw gal! Die van mij is al genoemd (je moet er niet zo mee bezig zijn)
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:40 schreef Spindizzy het volgende:
In de verschillende topics in OUD komen regelmatig opmerkingen voor waar je je helemaal rot aan kunt ergeren. De hoogste tijd om ze eens op een rijtje te zetten zodat je ze nooit meer hoeft te horen/lezen
Kinderen neem je niet, die krijg je.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:52 schreef Sugar het volgende:
Geniet er maar van, het gaat zooooooooo snel!
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:40 schreef Spindizzy het volgende:
Wat goed van jullie dat jullie zo'n kindje een kans willen geven
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:29 schreef Loena-tik- het volgende:
"Jullie gaan zeker door totdat jullie een meisje hebben?" zin die geproduceerd werd door vele greinzende hoofden (hé de kotssmilie is pleite)
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef jessie het volgende:
Ben je nou weer zwanger of ben je zo dik van jezelf gewordenEn toen was ik dus niet zwanger
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef CarOnline het volgende:
Oh een tweeling? Hoever ben je nu? 12 weken? Nou je kan nog terug hoor!
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef jessie het volgende:
Ben je nou weer zwanger of ben je zo dik van jezelf gewordenEn toen was ik dus niet zwanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |