abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:05:45 #151
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53806806
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
Hi, ik ben opzoek naar een topic...

Er was een hele goede tip over niet-etende kleine kinderen van iemand. Ik kan het alleen nergens terug vinden. Heeft iemand een idee??
Ik wil je wel helpen, maar de zoekfunctie werkt niet... Ik denk dat je het topic 'de strijd om het eten' bedoelt, maar ik kan hem niet vinden...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:38:23 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53808498
volgens mij bedoelt ticootje prelogopedie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:34:29 #154
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53821737
Volgens mij niet evenstar, ging het echt om kindjes die niet willen eten.

Een oud, maar wel erg leuk, topic hierover is : Avondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:37:28 #155
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53824973
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar Githa! Ik kwam elders iemand tegen die voor dezelfde operaties staat als Jordy heeft gehad. (vingers én teentjes aan elkaar!) en zij wil graag ervaringen weten daarin. Nu wil ik hun in contact zien te brengen, maar ik kan Githa niet 'terugvinden' op Fok!.

Iemand die haar mailadres heeft en haar ff mij wilt laten mailen indien ze deze moeder wilt helpen met informatie?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:45:04 #156
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53825219
doe ik wel even Ireth, als ze hetzelfde e-mail nog heeft tenminste.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:46:12 #157
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53825256
Ah thanks Kel! Ik heb inmiddels de gegevens van Cynthia. Dus die kan ik dan direct doorspelen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:47:40 #158
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53825308
ok, is verstuurd, heb haar ook even een linkje naar dit topic gegeven.

edit: krijg een Mail Delivery Subsustem, de mail die ik heb bestaat dus niet meer.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:49:01 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53825360
pi_53826015
Wellicht een idee om in het profiel van haar man te kijken? Wellicht dat hij PM heeft aanstaan? Of een emailadres erin heeft staan?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:48:40 #161
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53833347
Ja goed idee Pruk, alleen laat de zoekfunctie me ernstig in de steek. Githa er bij zoeken had ik ook al geprobeerd maar loop tegen een weigerende zoekfunctie aan hiero..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:15 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53833519
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ja goed idee Pruk, alleen laat de zoekfunctie me ernstig in de steek. Githa er bij zoeken had ik ook al geprobeerd maar loop tegen een weigerende zoekfunctie aan hiero..
Is dit niet de papa van Jordy?
Spooky4u
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53833713
Jeps, that's him!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:04:21 #164
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53833775
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

Is dit niet de papa van Jordy?
Spooky4u
Jahaa!! Thanks!!

* Ireth verstuurt pbeetje...
pi_53837320
Dames, bedankt voor het meezoeken naar niet-eet-leed!
pi_53856404
*zucht* ik voel me vandaag een beetje een buitenbeentje op OUD...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53856433
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:24 schreef flowerbox het volgende:
*zucht* ik voel me vandaag een beetje een buitenbeentje op OUD...
eh wrom dan?
pi_53856527
Hoezo dat dan?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53856543
Je (in dit geval ik dus) post soms dingen waar gewoon totaal niet op gereageerd wordt. Nou wil ik niet zeggen dat ik zo'n geweldige poster ben met originele tips of antwoorden, maar soms heb je gewoon ff een reactie nodig.
Tja, het zal ook wel aan mezelf liggen hoor. Zit niet echt lekker in mijn vel ofzo...

Laat ik zeggen: ik snap wel dat sommige denken dat het echt zo'n hechte vaste kliek is die hier dagelijks post. En nee dit zeg ik niet om een rel te veroorzaken.
pi_53856561
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:30 schreef flowerbox het volgende:
Je (in dit geval ik dus) post soms dingen waar gewoon totaal niet op gereageerd wordt. Nou wil ik niet zeggen dat ik zo'n geweldige poster ben met originele tips of antwoorden, maar soms heb je gewoon ff een reactie nodig.
Tja, het zal ook wel aan mezelf liggen hoor. Zit niet echt lekker in mijn vel ofzo...

Laat ik zeggen: ik snap wel dat sommige denken dat het echt zo'n hechte vaste kliek is die hier dagelijks post. En nee dit zeg ik niet om een rel te veroorzaken.
Waar bedoel je dan??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53856583
Flowerbox 1 keer in de zoveel tijd komt die weer bovendrijven en geloof me ik heb het in het begin ook gehad heel erg zelfs. Troost je de gedachte het komt echt helemaal goed maar je moet even doorzetten. Gewoon je post nog een keer posten dat wil wel eens werken is mijn ervaring.

Knuffel voor jou...
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:33:18 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53856595
flowerbox, ik heb je post niet gezien maar je hebt wel een beetje gelijk denk ik.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53856608
Ik ben onwijs opzoek naar om welke post het gaat...
pi_53856664
Flowerbox dan zijn het er nu nog 199 en geniet ervan want het is zo voorbij hoor!!!
pi_53856665
ws omdat er over haar post in het Z&G topic gewalst is

Tja en er is nu eenmaal een grote kliek. Er wordt wel vaker over een reactie/post/foto heengewalst...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53856700
Hmm, ik ervaar het niet echt als een kliek, eigenlijk. TEnminste zeker niet in Z&G, daarbuiten kom ik niet zo veel nog.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53856711
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben onwijs opzoek naar om welke post het gaat...
Och het is niet eens echt een bepaaldespecifieke post van mij hoor. Meer een gevoel in het algemeen.
En zoals Mibos al zegt: het is een gevoel wat hier af en toe onder nieuwe users van Oud komt boven drijven denk ik.
pi_53856743
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Och het is niet eens echt een bepaaldespecifieke post van mij hoor. Meer een gevoel in het algemeen.
En zoals Mibos al zegt: het is een gevoel wat hier af en toe onder nieuwe users van Oud komt boven drijven denk ik.
De beste manier om van dat gevoel af te komen lijkt me om gewoon te posten, zowel reacties op anderen als dingen over jezelf. Niet hier posten, want daar bereik je weinig mee, vrees ik.
pi_53856745
Als je nieuw hier komt en weinig meepost in het begin komt het (op mijn persoonlijk) wel over als een kliekje. Komt ook omdat ik nog fulltime werkte en dus overdag geen tijd had om mee te posten en daardoor moest ik er echt ingroeien zeg maar.

Maar volgens mij kreeg ik van BE toendertijd de tip om gewoon mijn post nog een keer te posten en dat heeft gewerkt...
pi_53856787
Ik ervaar het niet echt als een kliek in Z&G.
pi_53856808
Bedankt voor de tips. Ik zal het eens gaan proberen.
pi_53856846
Succes en tot posts...
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:03:04 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53857172
quote:

[..]

Het is een gevoel dat ook voor komt in andere 'reeksen' waar een nieuweling binnen komt. De een glijdt er zo tussen, bij een ander duurt het wat langer. En niemand die kan zeggen waar dat nou aan ligt...
Ik weet iig wel dat het van mijn kant af iig geen opzet is.

Wat mss nog wel mee kan spelen is dat er op dit moment een groepje veel-posters is die allemaal zo rond dezelfde periode zitten en dan reageer je nou eenmaal wat sneller op iemand die ong. hetzelfde meemaakt dan op een relatief nieuw persoon.
En dat verschuift vanzelf weer als die veel-posters bevallen zijn en doorschuiven.

Maar... leuk is het niet als je dat gevoel hebt. Al die gevoelens die je nu mee krijgt zijn toch al zo heftig.
Hopelijk trekt het snel een beetje bij, zowel vanuit Z&G als binnenin jezelf.
pi_53857568
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:36 schreef Mibos het volgende:
Flowerbox dan zijn het er nu nog 199 en geniet ervan want het is zo voorbij hoor!!!
Ja het gaat sneller dan ik denk. Ik ga er van genieten hoor.
pi_53857625
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is een gevoel dat ook voor komt in andere 'reeksen' waar een nieuweling binnen komt. De een glijdt er zo tussen, bij een ander duurt het wat langer. En niemand die kan zeggen waar dat nou aan ligt...
Ik weet iig wel dat het van mijn kant af iig geen opzet is.

Wat mss nog wel mee kan spelen is dat er op dit moment een groepje veel-posters is die allemaal zo rond dezelfde periode zitten en dan reageer je nou eenmaal wat sneller op iemand die ong. hetzelfde meemaakt dan op een relatief nieuw persoon.
En dat verschuift vanzelf weer als die veel-posters bevallen zijn en doorschuiven.

Maar... leuk is het niet als je dat gevoel hebt. Al die gevoelens die je nu mee krijgt zijn toch al zo heftig.
Hopelijk trekt het snel een beetje bij, zowel vanuit Z&G als binnenin jezelf.
Wat kan je het altijd weer treffend zeggen BE! Je wordt vast een goede moeder!
Ik denk dat het ook wel weer bijtrekt hoor. (van beide kanten).
Het lucht gewoon op om het hier te hebben gepost.
pi_53857756
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:19 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja het gaat sneller dan ik denk. Ik ga er van genieten hoor.
Dan is het goed...
pi_53860689
flowerbox ook vaste postes hebben het negeer gevoel regelmatig. het zjn zoveel mensen hier en niet iedereen sluit bij elkaar aan kwa gevoel of snapt de ander. En met nieuwelingen dan is het gewoon doorposten, want eerst had ik wie is flowerbox nu? en nu (al voor je post hier) hey leuk flowerbox heeft gepost.
Maar vaak weet ik geen antwoord en het is inmiddels bijna 4 jaar geleden da ik zwanger was en kom dus weinig in z&g behalve als er een "bekende" zwanger is die in "mijn" groe[je zat toen ik zwanger was of van mnsen die je kent van de meets.
Maar bewust negeren doe ik nooit bij nieuwelingen
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:22:26 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53860733
quote:

[..]

Niet alleen onder nieuwe users hoor, soms is dat gewoon even zo, en dat moet je volgens mij echt niet persoonlijk nemen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:10:07 #189
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53861700
De ene keer krijg ook ik enorm veel reacties en de andere keer geeneen, ik ga er maar vanuit dat dat niet bewust is.
Maar niet leuk dat je je zo voelt, ik negeer ook nooit bewust iemand maar soms weet ik gewoon niet wat ik zou moeten typen.
pi_53880658
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:10 schreef KD-fotografie het volgende:
De ene keer krijg ook ik enorm veel reacties en de andere keer geeneen, ik ga er maar vanuit dat dat niet bewust is.
Maar niet leuk dat je je zo voelt, ik negeer ook nooit bewust iemand maar soms weet ik gewoon niet wat ik zou moeten typen.
Het is ook soms zo dat jouw post tussen allemaal felicitaties staat, en dan lezen mensen er toch vaak overheen.

Ik negeer niemand bewust, en soms is het inderdaad dat ik niet weet wat ik moet schrijven (niet vaak) en soms lees ik ook niet alles terug.

Ik ben wel een enorme kletskous....
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:25:31 #191
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53881062
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is ook soms zo dat jouw post tussen allemaal felicitaties staat, en dan lezen mensen er toch vaak overheen.
Heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt, had het eigenlijk ook over een heel ander soort topic in OUD.
pi_53927279
Weet iemand of er een 'wat doen we dit jaar met sinterklaas'-topic bestaat?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zondag 14 oktober 2007 @ 18:00:23 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53928790
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:58:57 #194
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53929990
Onlangs werd er een keer gezegd dat er zo weinig nieuwe discussies werden gevoerd of nieuwe interessante topics werden geopend. Daar ging ik toen eens op letten en het klopte toen wel. Maar ik wil wel even zeggen dat er nu wel regeltmatig iets nieuws is in OUD.
pi_53931056
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2007 @ 21:39:45 #196
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53933663
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:40 schreef Mibos het volgende:
Als je nieuw hier komt en weinig meepost in het begin komt het (op mijn persoonlijk) wel over als een kliekje.
Ook als je een tijdje niet bent geweest en weer eens post
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:35:05 #197
194312 MamavAron
Mama van Aron Marick
pi_53944890
Heyy Slaapmeisje hoe is het met jou dan?!

Ik heb er ook wel veel moeite mee om me er weer tussen te wringen, maar ik ben 2x lang afwezig geweest dus mensen zullen er nu geen vertrouwen in hebben? of kennen me domweg niet meer haha.
gewoon stug doorposten dan komt het vanzelf wel weer.....hoop ik lol

*Al vind ik het superleuk dat Aron nog steeds in alle verjaardagslijstjes voorkomt.

[ Bericht 13% gewijzigd door MamavAron op 15-10-2007 11:49:52 ]
Vanacht lag ik op bed naar de sterren te kijken en toen bedacht ik me ineens....
Waar is me dak??
Ook wel bekend als Renegate en NaatjeAron.
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:56:57 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53946847
zeg meisje doe nog eens een foto of veel van "wiwo met wiwi poo poo " aldus arwen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2007 @ 20:03:18 #199
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53953438
Het was trouwens niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan zitten doen, maar meer dat het altijd lastig is om ertussen te kruipen als je niet tot de vaste kern behoort die dagelijks alle topics afstruint. Of je nu nieuw bent of niet. Zo zal jij dat inderdaad ook wel ervaren MamavAron. En tja, dan moet je, in jouw geval, maar niet elke keer je username veranderen, dus dat is je eigen schuld

Evenstar, verse foto's van Wiwo ( hij blijft leuk ) komen deze week ergens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 oktober 2007 @ 20:14:04 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53953584
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan zitten doen, maar meer dat het altijd lastig is om ertussen te kruipen als je niet tot de vaste kern behoort die dagelijks alle topics afstruint. Of je nu nieuw bent of niet. Zo zal jij dat inderdaad ook wel ervaren MamavAron. En tja, dan moet je, in jouw geval, maar niet elke keer je username veranderen, dus dat is je eigen schuld

had jij je foto's ook gevonden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2007 @ 20:33:42 #201
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53953894
Ynske goed dat je het zegt! Ik zie ineens een PMmetje staan
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:22:53 #202
194312 MamavAron
Mama van Aron Marick
pi_53958085
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:03 schreef Slaapmeisje het volgende:

Ik kan er toch niks aan doen dat mijn hoofd een grote zeef is geworden sinds er een groot aantal hormonen me lijf in is gekropen een kleine 2 jaar terug
Vanacht lag ik op bed naar de sterren te kijken en toen bedacht ik me ineens....
Waar is me dak??
pi_53958554
Heb je de passmailer al wel geprobeerd mamavaron?

Edit: http://forum.fok.nl/user/passmailer
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:26:13 #204
194312 MamavAron
Mama van Aron Marick
pi_53963816
Ja punt is dat ik mijn eerste mail adres niet meer heb (die van Renegate) en ik had geen tweede mail dus heb ik het op een mail adres van iemand anders gedaan, en uhmm ik weet dus niet meer van wie hahaha.
Maar goed, ik ben niet van plan deze kwijt te raken nu.
Ik heb het ww netjes nog in mijn eigen mail staan dus nu gaat het goedkomen... dnek ik
Waar is me dak??
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:05:26 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53964626
Mocht het nou wel gebeuren, trek dan mij of Lois even aan ons haar, wij kunnen dan aan een van de FA's vragen of ze je PW kunnen resetten en evt. zelfs het mailadres waar dat heen gestuurd wordt aanpassen.
Als je wil kan ik wel vragen of ze je Renegate account onder het stof vandaan kunnen halen?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:57:49 #206
194312 MamavAron
Mama van Aron Marick
pi_53965779
Oww als DAT zou kunnen heeeel graag!!
Waar is me dak??
pi_53975942
Wil een van de moderators of moderatrices even naar mijn onderwerp kijken?

Protocol voor prematuren in Radboud

Mijn aantijgingen aan het adres van het Radboud blijken niet terecht te zijn. Dus ik heb ze in de berichten al rechtgezet, maar misschien kan de TT aangepast worden of kan het topic beter op slot.
Dank!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53983398
Kan een van de mods de OP in Wachten op een tweede streepje, deel 98 even controleren op juistheid?

[ Bericht 8% gewijzigd door Vicky op 17-10-2007 09:54:54 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:59:12 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53983619
Ziet er goed uit toch?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:59:52 #210
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53984911
Er was toch een "knuffel double gezocht" topic? Ik begin nu te twijfelen aan mijn geheugen aangezien ik hem niet meer kan vinden?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:03:56 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53984999
Niet twijfelen hoor: Knuffeldouble (2).

woensdag 17 oktober 2007 @ 11:35:50 #212
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53985697
Ja zie je wel! Dacht al ff dat ik gek werd!

Thanks!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:04:22 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53991514
Ja hallo!
Kan iemand die signature van Nebelung verbieden?
Elke keer als ik haar tegenkom heb ik de uren erna dat kutliedje in mijn hoofd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53991900
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:04 schreef Moonah het volgende:
Ja hallo!
Kan iemand die signature van Nebelung verbieden?
Elke keer als ik haar tegenkom heb ik de uren erna dat kutliedje in mijn hoofd.

Sorry, ik had het gedaan om LadyS te plagen

Toby, Toby..

Ik doe hem gauw weg!
Variety is the spice of life
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:02:01 #215
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53992565
Ah, tnx!
Je oude vertrouwde mantra staat er weer!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53992873
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:25 schreef nebelung het volgende:

[..]

Sorry, ik had het gedaan om LadyS te plagen

Toby, Toby..

Ik doe hem gauw weg!

Dat is dan mislukt, want ik lees het nu pas
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:13:28 #217
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53995633
Mijn zoon staat steeds helemaal naar de tv te wijzen als hij dat (uitermate irritante en stomme) liedje hoort, helemaal enthousiast want dat is toch wel bíjna zíjn naam die hij daar hoort!
Fijn dat je weer jezelf bent Nebelung!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53997786
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef LadyS het volgende:

[..]

Dat is dan mislukt, want ik lees het nu pas
Ja ik weet het, mislukt
Variety is the spice of life
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:06:48 #219
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54051232
Waar is het stoomafblaastopic wanneer je het nodig hebt?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:18:35 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54051396

Ik kan hem ook niet vinden...

*verder zoekt...
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:22:30 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:15:08 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54052310
Dank!!!
pi_54062574
Waar ow waar is het slaapproblemen topic gebleven?

Die was er toch?? En anders.... Wil er NU iemand met de oplossing komen???
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 21 oktober 2007 @ 00:21:12 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54063176
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef vamperotica het volgende:
Waar ow waar is het slaapproblemen topic gebleven?

Die was er toch?? En anders.... Wil er NU iemand met de oplossing komen???
rubber hamertje?

(hij was er wel volgens mij, zie um ook niet zo snel...)
pi_54064257
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:21 schreef Ireth het volgende:

[..]

rubber hamertje?

(hij was er wel volgens mij, zie um ook niet zo snel...)
da hamertje is versleten...
  zondag 21 oktober 2007 @ 08:52:40 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54067310
pi_54067456
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoelde je deze?
De strijd om het slapen - dagboek

Dank je
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 09:00:44 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54083690
ik vind het niet zo gepast om in het topic zelf van leer te trekken, maar van deze opmerking kreeg ik echt de kriebels, hoe goed bedoeld ook.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:14 schreef Vivi het volgende:
O miss-Sly, wat klote zeg....het was je zó ontzettend gegund, meissie toch

En je hoofd staat er nu hlemaal niet naar en ms is het wel ontactisch..sorry daarvoor dan, maar iig weet je nu wél dat je zwanger kan worden, misschien is dat uiteindelijk een hele kleine pleister op de wond?
daar hadden we ooit zo'n mooi topic voor:
Dingen die je nooit meer wilt horen
[OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 2
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 09:30:30 #229
5428 crew  miss_sly
pi_54084117
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het niet zo gepast om in het topic zelf van leer te trekken, maar van deze opmerking kreeg ik echt de kriebels, hoe goed bedoeld ook.
[..]

daar hadden we ooit zo'n mooi topic voor:
Dingen die je nooit meer wilt horen
[OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 2
Ach, ik heb hem niet zo hoog opgenomen als jij, kennelijk. Ik weet dat die opmerking eigenlijk in die topics hoort, maar ik heb hem afgelopen week diverse malen gehoord van mensen heel dichtbij en, zoals gezegd: ik heb het zelf ook gedacht. Uiteindelijk doet het er niet toe, want je bent er niet met zwanger worden, maar ik vond het ook niet erg genoeg om er over te vallen.
pi_54084956
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
Ik was al bang dat het aan mij lag en wist niet goed of ik er verstandig aan deed om er wat van te zeggen, ben blij dat ik niet als enige kriebels kreeg.
pi_54091437
Mijn lay-out van het forum is steeds zo raar. Bijna geen usericons meer en geen smileys. En bovenaan zit het balkje met o.a. mijn actieve topics dwars door een post heen.....
  maandag 22 oktober 2007 @ 17:59:38 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54093024
Ik heb dat ook. Er zijn wat problemen, ook met de snelheid.
Het enige dat ik weet is dat men heel hard aan het werk is om al dat soort dingen op te lossen.

Mocht je meer willen weten, kijk dan eens in Feedback daar horen dit soort vragen meer thuis dan hier.
pi_54097370
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat ook. Er zijn wat problemen, ook met de snelheid.
Het enige dat ik weet is dat men heel hard aan het werk is om al dat soort dingen op te lossen.

Mocht je meer willen weten, kijk dan eens in Feedback daar horen dit soort vragen meer thuis dan hier.
Oeps, sorry dat ik de vraag dan hier postte Ik zal daar eens even gaan kijken...
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:00:52 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54097492
Geen sorry zeggen hoor, maar ik moet je heel eerlijk bekennen dat wij ook niet alle technische dingen op de voet volgen en dat je daar iig het 'nieuws' uit eerste (en meer kundige) hand kan horen. Dus kan je beter daar kijken en vragen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:47:12 #235
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54120043
Ik zoek een topic, waarvan ik weet dat het bestaat..maar ik kan het niet meer terug vinden
Het gaat over het vertellen van je zwangerschap aan de buitenwereld (opa/oma e.d.)
Misschien weet iemand wie hem geopend heeft o.i.d., of kan hem terug vinden?
Bedankt alvast!

Edit: al gevonden
Volgens mij was het dit topic Zwanger? Hoe vertel je het?
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:59:45 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54120445
Met een lucky guess heb ik het gevonden: Het grote Hoe-vertellen-we-het-Opa-en-Oma-Topic

Oh, die van jou kan het ook zijn idd.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:00:49 #237
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54120482
Thx Be!
Ik dacht even dat het die andere was, maar het was die van jou!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:23:27 #238
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54129403
Is er een topic over peutertv en welke goed zijn en welke leuk worden gevonden? Gewoon een centraal topic daarvoor? of moet ik dan in media en tv zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 24-10-2007 16:13:36 ]
pi_54131685
Iemand ie voor mij het laatste speelgoed topic kan vinden? Mijn zoekfunctie wert niet (waarschijnlijk die van jullie ook niet maar misschien heeft iemand iets meer geluk dan ik )
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:10:14 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54131771
Zal ik dan gelijk het trucje verklappen dat ik meestal gebruik?
De zoekfunctie is namelijk ehm...
Voor het geval dat jullie denken dat ik echt al die topicnummers uit mijn hoofd ken.

Als je naar de algemene indexpagina van Ouder(s) gaat, dan kan je onderaan kiezen voor meer/minder topics. Ik doe dan vaak eerst 3 maanden en ga dan door ctrl-F zoeken op 'speelgoed' in dit geval. Et voila.

Het speelgoedtopic, deel 3

(Oh, en als je hem met de 3 maanden niet kan vinden dan pak ik 3-6 maanden etc. etc. Je moet alleen wel even weten wat de topictitel is, of delen ervan, of de topicstarter, anders lukt het niet. )
pi_54131957
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik dan gelijk het trucje verklappen dat ik meestal gebruik?
De zoekfunctie is namelijk ehm...
Voor het geval dat jullie denken dat ik echt al die topicnummers uit mijn hoofd ken.

Als je naar de algemene indexpagina van Ouder(s) gaat, dan kan je onderaan kiezen voor meer/minder topics. Ik doe dan vaak eerst 3 maanden en ga dan door ctrl-F zoeken op 'speelgoed' in dit geval. Et voila.

Het speelgoedtopic, deel 3

(Oh, en als je hem met de 3 maanden niet kan vinden dan pak ik 3-6 maanden etc. etc. Je moet alleen wel even weten wat de topictitel is, of delen ervan, of de topicstarter, anders lukt het niet. )
Ja zo had ik het ook al geprobeert, maar de pagina laadde niet in Maar dank je
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:09:56 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54133079
Ah ok, dat kan natuurlijk ook.
Zeker gezien de snelheid van FOK! de afgelopen dagen.
pi_54164476
De strijd om het eten..?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:36:51 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54164668
Ik kom helaas niet verder dan deze: Eetproblemen bij kleine kindjes En die bedoelde je toch niet?
Heb tot een jaar terug gezocht op 'eet' en 'eten'.
  Jubileum moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 18:57:02 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54165171
Ik heb deze nogmaals in de aanbieding Avondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:18:39 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54165689
Die lijkt mij idd beter. Waarom vond ik die niet?
pi_54170946
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Lois het volgende:
Ik heb deze nogmaals in de aanbieding Avondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
Dank dit vroeg ik toch niet laatst ook al?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:15:26 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54171598
Je vroeg het niet zelf, maar je ging wel Ticootje helpen met zoeken naar hetzelfde topic: [OUD] Mod-FB-topic
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:49:40 #249
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54175882
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Je vroeg het niet zelf, maar je ging wel Ticootje helpen met zoeken naar hetzelfde topic: [OUD] Mod-FB-topic
Oja... nu je het zegt.. Nja... hij staat nu in mijn AT.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 07:36:32 #250
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54217281
Ik vind dit nogal een vreemd topic.
Zeker gezien de toon van het eerste bericht, vervolgens de dramatisch manier waarop het geheel zich in 6 minuten ontwikkeld en vooral de reactie van milagro erop.

Mocht dit waar zijn, hoop ik dat de oud crew zich achter de schermen eens samen sterk maken voor een langdurig bannetje voor je collegacrew lid.
  zondag 28 oktober 2007 @ 08:41:44 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54217412
We gaan er even naar kijken.
Bedankt voor de melding en de samenvatting. Ik heb je post integraal gequote voor de FA's. Scheelde mij weer werk.
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:12:27 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54217564
Vooralsnog lijkt alles gewoon in orde te zijn en is er geen reden te denken dat het verhaal van Floripas gelogen is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 09:25:17 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54217639
Behalve dan de reactie van een doorgaans goed ingelichte Milagro en het feit dat Floripas nogal de neiging heeft belerend intellectueel minder bedeelden (in haar ogen) tegemoet te treden bedoel je?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 09:26:00 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54217645
Naast het feit dat het topic sowieso volledig misplaatst was natuurlijk. Mensen op het matje gaan roepen omdat ze niet teveel empathie zouden tonen, wat de neuk?!
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:40:40 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54217747
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Behalve dan de reactie van een doorgaans goed ingelichte Milagro en het feit dat Floripas nogal de neiging heeft belerend intellectueel minder bedeelden (in haar ogen) tegemoet te treden bedoel je?
Ehm... Ik kan alleen maar af gaan op de info die ik krijg van (F)A's...
Floripas ken ik niet goed genoeg om het 2e deel van je zin te beamen danwel tegen te spreken.
Er is mij verteld dat het eerste deel van je zin (waar idd een kern van waarheid in zit) in dit geval dus niet klopt...

Over het misplaatst zijn. Ik ben het volledig met je eens. Maar hey... dit is FOK!... Zeggen ze dan. En (ja, vreselijke slachtoffer-rol hier) het is toch wel een van de FOK! top 10 sporten om te gaan zeiken over OUD?

Zoals ik elders al zei:
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, met mogelijke fake-zwangerschappen, fake-overleden-baby's en fake-miskramen kan ik me nog wel voorstellen dat men niet meer op elk eerste de beste verhaal duikt...

Maar goed, het is vast een hele enge dunne scheidslijn tussen 'eng kliekje' en 'eng kliekje'...
Het hangt er maar net vanaf welke invalshoek je kiest.
Of men is te neurotisch, of men is niet neurotisch genoeg.

Ik heb me iig voorgenomen me niet meer bovenmatig druk te gaan maken over (ongefundeerd) geOH mbt OUD. Het sop is de kool niet waard...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 11:36:47 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54219143
Tja, toch blijf ik het vreemd vinden dat de toen al blijkbaar dood zieke baby in een ander topic gebruikt werd als 'grapje/excuus' en dit blijkbaar niet zo'n zwaarwegend issue was.

En wat weten de FA's trouwens van Floripas, behalve wat zij kwijt wil?
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:58:00 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54219575
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 12:00:52 #258
5428 crew  miss_sly
pi_54219636
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, toch blijf ik het vreemd vinden dat de toen al blijkbaar dood zieke baby in een ander topic gebruikt werd als 'grapje/excuus' en dit blijkbaar niet zo'n zwaarwegend issue was.

Ook vreemd dat ze gedurende de periode dat ze met een kennelijk doodziek kind zit en zich vreselijke zorgen maakt, gewoon in andere topics met een discussie bezig is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 12:06:33 #259
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54219744
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ook vreemd dat ze gedurende de periode dat ze met een kennelijk doodziek kind zit en zich vreselijke zorgen maakt, gewoon in andere topics met een discussie bezig is.
Ja precies, dubieus dus.

En als die baby er WEL was, wat ik steeds sterker betwijfel, dan is door discussieren blijkbaar ook geen probleem, maar als er niet gelijk zes moeders overbezorgd over elkaar heen rollen om de heilge Floripas een hart onder de riem te steken moet haar ridder op het witte paard een aanmatigend topicje openen om al die ouders een veeg uit de pan te geven.
pi_54220062
Het voegt waarschijnlijk erg weinig toe, maar ik geloof er ook geen klap van.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_54220100
Oh, ik zie dat gronk op het forum aan het posten is. Hij kan vast wel een update geven, aangezien Floripas hem op de hoogte zou houden.
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:32:15 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54220266
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:22 schreef mane het volgende:
Het voegt waarschijnlijk erg weinig toe, maar ik geloof er ook geen klap van.
Het voegt voor mij iig niets toe, want ik ken jou ongeveer net zo goed als Floripas.
Om maar eens een voorbeeldje te geven. Verder niet lullig bedoeld... Maar for all I know, kan jij net zo goed een kloon zijn die hier een vuurtje op komt stoken...
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:34:08 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54220297
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:

Sorry voor de dooddoener, maar ik zou zeggen vraag het ze eens... Ik kan het nu wel voor je gaan vragen, maar ik zou je het antwoord, als dat er al zou komen, niet door mogen geven.
pi_54220408
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:32 schreef Brighteyes het volgende:

Maar for all I know, kan jij net zo goed een kloon zijn die hier een vuurtje op komt stoken...
Als ik dat laatste echt zou willen, zou ik het toch wel iets anders aanpakken.
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:44:09 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54220499
Nou ja, ramptoerist dan op z'n minst...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 12:55:22 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54220740
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry voor de dooddoener, maar ik zou zeggen vraag het ze eens... Ik kan het nu wel voor je gaan vragen, maar ik zou je het antwoord, als dat er al zou komen, niet door mogen geven.
Dat ga ik ook zeker doen, maar 3 posts geleden vertelde je me nog dat jij het bij de FA's had neergelegd. Daarop kwam je terug dat het niet waar was, waarop ik je weer food for thought meegeef.

Niet lullig bedoeld, maar als er géén baby is, heb je dus een modje die JOUW subforumpje doelbewust komt verneuken om het verneuken. En dat wordt redelijk mat opgevat vind ik persoonlijk.
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:23:31 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54221280
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat ga ik ook zeker doen, maar 3 posts geleden vertelde je me nog dat jij het bij de FA's had neergelegd. Daarop kwam je terug dat het niet waar was, waarop ik je weer food for thought meegeef.

Niet lullig bedoeld, maar als er géén baby is, heb je dus een modje die JOUW subforumpje doelbewust komt verneuken om het verneuken. En dat wordt redelijk mat opgevat vind ik persoonlijk.
Je hebt in principe helemaal gelijk.
Maar als ik na die melding van de (F)A's mee krijg dat het wel goed zit, zelf ook gezien heb Floripas ook rond 22.00 in het crew-meet topic melding doet van een zieke baby (waarom zou ze dat doen als het puur om OUD te zieken zou zijn geweest), de enige reden tot twijfel de melding van Milagro is (die zich daarna ook niet meer heeft laten zien, en waarvan ik hoor dat er 'iets' speelt tussen Milagro en Floripas)...
Dan houdt het voor mij op. Dan ga ik er vanuit dat 'men' er goed naar gekeken heeft. Ik heb geen andere mogelijkheden tot verder onderzoek zelf...

Ik ben helemaal met je eens dat het dubieus is dat ze ontertussen gewoon door-discussieert, maar vooralsnog zie ik dus geen reden om de boel hoog op te nemen en achter de schermen uitleg te vragen over het hoe en waarom ze moedwillig gaat zitten klooien in een ander forum.
pi_54221678
gadverdamme, wat laat jij je in de luren leggen, BE

er speelt NIETS tussen mij en Floripas, dat wil meneer je graag doen geloven , hij zoekt mij op in topics, bepaalt, ik niet hem, hij post door mijn PM blokkade heen, ergo hij heeft iets met mij, eenrichtingsverkeer.

Ik zie een OVERDUIDELIJK uitloktopic, ik twijfel echter nog, ik zie de aanleiding giebelend posten in FB (Baaj guardian's topic), de twijfel is weg dan en ik laatdat de zich verdedigende dames in OUD effe weten, dat er volgens mij helemaal geen baby is, en als die er is, die iig geen ernstig hoge koorts heeft, anders zou de oppas zich wel om de baby bekommeren ipv jolig doorposten op Fok en de ouders waarschuwen van betreffende 40 graden koorst baby..

dat Floripas en Co dit nu handig gooit op een "persoonlijke vete" en jullie daarin trappen, is wel lekker makkelijk natuurlijk , hoef jij ook geen stelling te nemen en je vingers eraan te branden.

Ik vind Floripas een nare zuigende drammende ban aannaaiende edithappy eikel, ja, maar ik vind wel meer users gruwelijk irritant, maar dat betekent dus niet dat er wat speelt tussen hen en mij, de irritatie houdt op zodra ik het topic uitloop, hoor, iets wat bij FLoripas duidelijk niet het geval is, gezien deze laffe manier om een gewone eerlijk aankaarting van laf getrol af te serveren als een persoonlijk vete.

flikker toch op, zeg, het is zo fucking obvious, Floripas, zijn maat in het kwaad Gronk, en fervente OUD en kinderen "haatster" Dude ... een avondje lekker de dames in OUD op stang jagen.... ja ik jaag ze ook wel eens op stang, maar niet met zoiets, een baby met gevaaarlijk hoge koorts, puur en enkel om je zieke punt te maken

Kots braak op zoveel schijnheiligheid, en idem op zoveel lafheid, en verbazing over zoveel voorzichtigheid en het trappen in laffe truukjes, om het ineens een milagro ding te maken

Flikker toch op zeg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:04:52 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54222136
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:46 schreef milagro het volgende:
gadverdamme, wat laat jij je in de luren leggen, BE
Whatever...
quote:
er speelt NIETS tussen mij en Floripas, dat wil meneer je graag doen geloven , hij zoekt mij op in topics, bepaalt, ik niet hem, hij post door mijn PM blokkade heen, ergo hij heeft iets met mij, eenrichtingsverkeer.

Ik zie een OVERDUIDELIJK uitloktopic, ik twijfel echter nog, ik zie de aanleiding giebelend posten in FB (Baaj guardian's topic), de twijfel is weg dan en ik laatdat de zich verdedigende dames in OUD effe weten, dat er volgens mij helemaal geen baby is, en als die er is, die iig geen ernstig hoge koorts heeft, anders zou de oppas zich wel om de baby bekommeren ipv jolig doorposten op Fok en de ouders waarschuwen van betreffende 40 graden koorst baby..

dat Floripas en Co dit nu handig gooit op een "persoonlijke vete" en jullie daarin trappen, is wel lekker makkelijk natuurlijk , hoef jij ook geen stelling te nemen en je vingers eraan te branden.

Ik vind Floripas een nare zuigende drammende ban aannaaiende edithappy eikel, ja, maar ik vind wel meer users gruwelijk irritant, maar dat betekent dus niet dat er wat speelt tussen hen en mij, de irritatie houdt op zodra ik het topic uitloop, hoor, iets wat bij FLoripas duidelijk niet het geval is, gezien deze laffe manier om een gewone eerlijk aankaarting van laf getrol af te serveren als een persoonlijk vete.

flikker toch op, zeg, het is zo fucking obvious, Floripas, zijn maat in het kwaad Gronk, en fervente OUD en kinderen "haatster" Dude ... een avondje lekker de dames in OUD op stang jagen.... ja ik jaag ze ook wel eens op stang, maar niet met zoiets, een baby met gevaaarlijk hoge koorts, puur en enkel om je zieke punt te maken

Kots braak op zoveel schijnheiligheid, en idem op zoveel lafheid, en verbazing over zoveel voorzichtigheid en het trappen in laffe truukjes, om het ineens een milagro ding te maken

Flikker toch op zeg.
Het uitlok-topic is een overduidelijk uitloktopic... maar die zijn er vaker geweest.
Het hangt er alleen voor de aanwezige afzeikers een beetje vanaf welke kant het muntje op valt... Is het een dorpspomp topic van RonaldV die hier verder ook never nooit komt dan hobbelen de mensen die er sowieso al een sport in zien graag mee, maar komt het eens uit een andere hoek die de rellers niet zint, dan is er ineens een fake baby.

Ik vind het allemaal wel best. Zoals gezegd ga ik me dus echt niet meer druk maken over het gezeik en geouwehoer over hoe fout OUD wel niet is.
Ben ik dan laf, ik vind het best hoor...

Stellingnemen? Ik heb gezegd dat ik het raar vind dat iemand door in zo'n situatie doorpost in FB. Meer kan ik er niet over zeggen.
'Men' zegt dat Floripas een kloon is, de andere 'men' zegt van niet.
Ik vind het allemaal prima, maar het zal mij sowieso worst wezen.

Swets stelt hier iets aan de kaak, dat heb ik doorgegeven aan de mensen die er iets over te zeggen zouden kunnen hebben. Ik kan niets meer dan aannemen wat zij me vertellen. Tenzij jij echt hard kan maken dat jouw waarheid waarder is dan die van hen...

Herinneren we ons eerdere akkefietjes waar mensen (op basis van heel wat grondigere redenen) in twijfel getrokken werden? Oh god nee... hoe durfden die wijven in OUD zeg...

Als jij daarin leest dat ik er een Milagro ding van wil maken, be my guest...

(Oh, en als het idd fake is, dan is het zieker dan ziek, dat staat als een paal boven water, alleen zie ik daar op dit moment geen bewijs van...)
pi_54222229
Floripas is toch een vrouw?
pi_54222479
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:04 schreef Brighteyes het volgende:

Het uitlok-topic is een overduidelijk uitloktopic... maar die zijn er vaker geweest.
Het hangt er alleen voor de aanwezige afzeikers een beetje vanaf welke kant het muntje op valt... Is het een dorpspomp topic van RonaldV die hier verder ook never nooit komt dan hobbelen de mensen die er sowieso al een sport in zien graag mee, maar komt het eens uit een andere hoek die de rellers niet zint, dan is er ineens een fake baby.

Ik vind het allemaal wel best. Zoals gezegd ga ik me dus echt niet meer druk maken over het gezeik en geouwehoer over hoe fout OUD wel niet is.
Ben ik dan laf, ik vind het best hoor...

(....)

Herinneren we ons eerdere akkefietjes waar mensen (op basis van heel wat grondigere redenen) in twijfel getrokken werden? Oh god nee... hoe durfden die wijven in OUD zeg...

Als jij daarin leest dat ik er een Milagro ding van wil maken, be my guest...

(Oh, en als het idd fake is, dan is het zieker dan ziek, dat staat als een paal boven water, alleen zie ik daar op dit moment geen bewijs van...)
Goed, ik zal wel ramptoerist zijn...voor mij is OUD gewoon een subforum zoals zo vele subfora waar ik af en toe eens topics meelees.

En van de topics die ik meelees in POL 'ken' ik Floripas als user wel een beetje. Op basis daarvan zou het mij ook niet erg verbazen als die baby fake is. Is dat om te rellen? Natuurlijk niet. Ik las het topic van gisteravond/nacht vanmorgen door en had het gevoel dat er inderdaad iets niet aan klopte. Wat heeft dat verder te maken, en wat heeft milagro's intuïtie (zo zou je het wel kunnen noemen) verder te maken met 'willen rellen' of iets dergelijks? Je ziet nu geloof ik in iedereen een potentiële vijand van dit subforum. Terwijl het hier in wezen alleen maar gaat om de vraag: was er nu wel of niet een zieke baby (zo ja hoe gaat het er dan nu mee en zo nee: wat is dat dan voor een raar geintje). Het heeft niets te maken met 'rellen', 'kloons' 'vetes' of wat dan ook: dát maak jij er nu van.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:51:27 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54223316
Hallo? laat mij er allemaal lekker buiten zeg. Ik gaf daar een oprechte mening in een topic dat ik heel terecht vond toen ik het terug las. Meer niet. Mocht het verhaal van Floripas gelogen zijn en het topic een opzetje zijn van haar en Gronk, dan is dat zieker dan ziek en dan hoop ik dat er inderdaad wat wordt ondernomen achter de schermen.
Ik zou aan zoiets nooit en te nimmer meedoen. Hoop dat dat duidelijk is.

O ik haat OUD absoluut niet hoor. Ik interesseer me er niet voor. Maar dat mag hopelijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 15:10:46 #273
163650 Greys
pi_54223761
Geen geld voor de taxi?

En dan eerst deze:
quote:
Hij is gek eng slap, alsof-ie buiten bewustzijn is, en hij gloeit helemaal en zwelt een beetje op! Ik heb een ambulance gebeld, vlug, wat moet ik hem meegeven, naast de gekolfde melk en wat kleertjes? Ik weet niet eens welke medicijnen-ie slikt ofzo!
(M.a.w. GROTE paniek)

En dan nog geen minuut later meteen daaronder deze:
quote:
Het kan wel eens zo'n nare babybacterie zijn, arm wurmpje. Ik laat 'm maar even met rust.
Plus het feit dat Gronk gesmst zou worden en niet meer reageert hier met een update.
EN het feit dat Floripas uit zou loggen en dat helemaal niet deed en gewoon zat te F5-en.

Ehm, sjah. Wat zal ik zeggen. Klinkt inderdaad heel geloofwaardig allemaal
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 15:17:27 #274
163650 Greys
pi_54223869
Oh ja, en tegelijkertijd dat de baby in doodsnood is, post Floripas over Groenlinks in FB, grinnikend.
Zoals Milagro ook al aangaf. Tuurlijk! Daar wordt een grote hand boven het hoofd gehouden in elk geval, door 'hogerhand'. Niet netjes (op zijn zachtst gezegd) lijkt mij zo. Hier ga je toch geen grappen over maken???

EDIT: met hogerhand bedoel ik niet BE uiteraard, kan me voorstellen dat zij nou ook niet meteen 1-2-3 weet hoe de vork in de steel zit en er niet tussen wil komen te zitten

[ Bericht 25% gewijzigd door Greys op 28-10-2007 15:25:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 15:24:08 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54224014
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Duderinnetje het volgende:

O ik haat OUD absoluut niet hoor. Ik interesseer me er niet voor. Maar dat mag hopelijk.
Waarom kom je er dan steeds een beetje polariserende posts dumpen om je vervolgens met veel kabaal en een 'gut gut, kijk die oud dames zich eens opwinden' air terug te trekken zonder op inhoudelijke posts in te gaan?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 15:26:42 #276
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54224082
En voor de rest, wat Greys zegt....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 15:29:07 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54224144
Ah, de baby had een griepje en de moeder is binnen 24 uur na een acute blindedarm operatie weer thuis.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 15:37:00 #278
163650 Greys
pi_54224345
En dan dat "drink!!! nou!!!!" verhaal terwijl Groenlinks toch klaarblijkelijk belangrijker was
Ben benieuwd of de moeder van de baby dat ook zo ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:37:52 #279
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54224368
Dit debat
Ik ben allang blij dat alles voorlopig goed is, ik ga de paranoide, verhitte discussies niet lezen. Voor vragen en uitleg mag je me pm'en, geen probleem, ik zal je eerlijk antwoorden. Voor de rest ga ik tevreden zitten zijn dat alles ok is.
pi_54224476
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, de baby had een griepje en de moeder is binnen 24 uur na een acute blindedarm operatie weer thuis.
dat is ook alles wat meneer hoeft te doen, hè, stug volhouden dat er een baby was, én een moeder die absoluut niet gebeld mocht worden, want ook al ernstig ziek, en mijn post wijten aan "issues" die ik zou hebben.

let wel, Meneer liep in FB destijds ook stug te beweren dat modjes niet door een PM blokkering heen kunnen posten, wat ze dus wel kunnen, en hij was ook op de hoogte van problemen met PM blokkeringen, en die daarom wellicht niet zouden kunnen werken , iets wat hij ook handig verzweeg, ergo, Floripas geeft er wel vaker een draai aan, je zou het glashard liegen kunnen noemen.
in het geval met dat ene PM akkefietje met mij, weinig boeiend, daar maak je even druk om en dan klaar, maar dit was en is gewoon een misselijke streek om een laf punt te maken, dankzij wat handige bijval van je maat in het kwaad, die blijkbaar ook het belangrijker vindt om in OUD een beetje te zeuren over verantwoordelijkheid dan iets zinnigs te betekenen voor baby in mogelijke doodsnood en zijn oppas die met de handen in het haar zit.
om dan vervolgens in FB in het BG topic te gaan lopen ginnegappen over diezelfde baby ...

blijf gewoon volhouden, Floripas en Co, he tvalt voorons toch niet te checken, en dat weet je, dus hou lekker vol, om zo je modschap veilig te stellen, je hebt er zo lang naar uitgekeken en het betekent zoveel voor je, daarom zit je ook zo vaak in C & H, en zo weinig in NWS
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:43:04 #281
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54224498
Larissa
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 15:43:51 #282
163650 Greys
pi_54224526
Je opzetje is in elk geval gelukt.
Gefeliciteerd

Ach, het zal wel hóóg-opgeleide-intellectuelen-humor zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:45:51 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54224588
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:43 schreef Greys het volgende:
Je opzetje is in elk geval gelukt.
Jep, de baby leeft. Er lebt!
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:47:36 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54224633
Krijgt het toch nog een staartje, of beter, een appendix.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:49:54 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54224692
toch knap als je weet dat een blindendarmonsteking opname gemiddeld 5 dagen duurt...
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:00:04 #286
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54224989
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:47 schreef popolon het volgende:
Krijgt het toch nog een staartje, of beter, een appendix.
Ik moest lachen
Haar blindedarm bleek niet onstoken te zijn tijdens de operatie, dus ze heeft wel een gratis litteken!
Ik dacht dat je zoiets met een echo wel zou kunnen zien. Maar goed, dat moet ze allemaal zelf maar oplossen.
Maar goed, tot nu toe hebben alleen Gronk en Brighteyes gepm'd, dus die waren oprecht geïnteresseerd. De rest kan me ook niet gek veel schelen. Trieste paranoide internetkinnesinne wordt wel flink gerelativeerd van zo'n kleine onder je hoede waarvan je bang bent dat-ie doodgaat.
Nogmaals: de rest mag echt pm'en.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 16:06:09 #287
163650 Greys
pi_54225129
Als je bang was dat ie dood ging, zoals je nu zelf zegt, waarom zat je dan tegelijkertijd in een heel ander topic te kleppen over iets heel anders? Daar heb je dan toch helemaal geen tijd voor?

En nee, ik ga je niet PM-en. Dat heb ik al eens gedaan namelijk en dat is me niet goed bevallen.
Waarom trouwens alles via PM en niet gewoon hier? Je koos er toch ook voor om het hier gisteravond op het forum te slingeren en iedereen er in mee te slepen? Zou netjes zijn als je de discussie dan ook gewoon verder hier zou voeren, ipv lekker makkelijk iedereen 1-op-1 proberen te overtuigen

Dat ik hier nog serieus op in ga

Mocht overigens ooit blijken dat je de hele boel hebt verzonnen (en dat ga je nu zitten voorkomen, uiteraard) dan zou je je kapot moeten schamen. Zeker gezien sommige verhalen met zieke kindjes hier in OUD die slecht zijn afgelopen. En reken maar dat die ouders geen tijd hadden om in de tussentijd gewoon lekker in andere topics te gaan zitten posten hoor!

[ Bericht 31% gewijzigd door Greys op 28-10-2007 16:13:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:12:46 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54225317
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Haar blindedarm bleek niet onstoken te zijn tijdens de operatie, dus ze heeft wel een gratis litteken!
Ik dacht dat je zoiets met een echo wel zou kunnen zien. Maar goed, dat moet ze allemaal zelf maar oplossen.
Maar goed, tot nu toe hebben alleen Gronk en Brighteyes gepm'd, dus die waren oprecht geïnteresseerd. De rest kan me ook niet gek veel schelen. Trieste paranoide internetkinnesinne wordt wel flink gerelativeerd van zo'n kleine onder je hoede waarvan je bang bent dat-ie doodgaat.
ahh dus dat was een feit wat niet belangrijk genoeg was om bij je update te vermelden maar als blijkt dat een blindedarmoperatie opname langer duurt dan een half dagje het ineens geen blindedarmontsteking meer
pi_54225401
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik moest lachen
oooh wat kan je toch heeeeeerlijk op het gemoed spelen

"die waren oprecht geinteresseerd" " blabla gerelativeerd blabla kleine die bekant doodgaat"

zeggen dat het je allemaal geen biet kan schelen en maar blijven doorposten om je verhaal alsnog geloofwaardiger te maken en vooral de lurkers hier laten weten dat "er ge pm-ed wordt met BE"" en het dus allemaal goed zit, laat die drie maar lullen in FB, wij , die zo kunnen relativeren dankzij een niet bestaand kind in doodsnood, weten wel beter .....

treurig dit.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:17:55 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54225458
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:12 schreef Re het volgende:

[..]

ahh dus dat was een feit wat niet belangrijk genoeg was om bij je update te vermelden maar als blijkt dat een blindedarmoperatie opname langer duurt dan een half dagje het ineens geen blindedarmontsteking meer
Ik zal het fijne ervan eens navragen, en dan kan ik je het pm'en, als je echt geinteresseerd bent. En iets zegt me dat je dat niet bent.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 16:22:45 #291
163650 Greys
pi_54225575
Nogmaals, Floripas, waarom per PM allemaal? Jij koos er toch voor om het op het forum te plaatsen? Dan kan je de discussie ook best verder hier voeren, lijkt me.
En geef nou ook eens antwoord op de vraag waarom je rustig in een ander topic ging zitten kletsen terwijl dat kind 'in doodsnood' was?

En verder, wat ik hierboven zei. Over de waargebeurde (helaas) verhalen van ouders van zieke kindjes bij wie het niet goed is afgelopen. Schaam je. Echt. Zelfs in het geval dat het allemaal waar zou zijn geweest.
Vooral voor je 'Er lebt!'-post van hierboven, met die dikke smiley als PI, moet je je kapot schamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:22:53 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54225580
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zal het fijne ervan eens navragen, en dan kan ik je het pm'en, als je echt geinteresseerd bent. En iets zegt me dat je dat niet bent.
mja dit is een openbaar forum dus al dat ge-pm lijkt me nix

Ik weet dat er een paar jaar geleden iemand compleet verguist is omdat ze d'r kind ziek was en ze gewoon zat door te fokken, blijkbaar lagen je priorieiten ergens anders...
  Admin zondag 28 oktober 2007 @ 16:43:29 #293
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54226001
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:49 schreef Re het volgende:
toch knap als je weet dat een blindendarmonsteking opname gemiddeld 5 dagen duurt...
Nee, 24 uur, waarvan akte januari dit jaar

Maar ga gerust door
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:43:42 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54226004
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Greys het volgende:
Nogmaals, Floripas, waarom per PM allemaal? Jij koos er toch voor om het op het forum te plaatsen? Dan kan je de discussie ook best verder hier voeren, lijkt me.
Ik heb je gePMd.
En let wel: ik heb alleen de vraag gesteld over koorts. De shitstorm erachteraan komt op conto van andere users.
quote:
En geef nou ook eens antwoord op de vraag waarom je rustig in een ander topic ging zitten kletsen terwijl dat kind 'in doodsnood' was?
Dat heb ik je uitgelegd in die PM.
quote:
En verder, wat ik hierboven zei. Over de waargebeurde (helaas) verhalen van ouders van zieke kindjes bij wie het niet goed is afgelopen. Schaam je. Echt. Zelfs in het geval dat het allemaal waar zou zijn geweest.
Waarvoor precies? Ik was in paniek, ik stelde een vraag.
quote:
Vooral voor je 'Er lebt!'-post van hierboven, met die dikke smiley als PI, moet je je kapot schamen.
Waarom? Ik ben zielsgelukkig dat hij leeft!
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:45:08 #295
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54226037
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar ga gerust door
En het was niet eens acuut, bleek achteraf. Ze is nogal van de pijntjes en de dingetjes, maar ik vraag haar er even naar, dan filter ik de bullshit er wel uit.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:46:31 #296
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54226061
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Re het volgende:
Ik weet dat er een paar jaar geleden iemand compleet verguist is omdat ze d'r kind ziek was en ze gewoon zat door te fokken, blijkbaar lagen je priorieiten ergens anders...
Dat lijkt me onterecht. Juist als je met zoiets zit kan je een beetje afleiding goed gebruiken.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:50:36 #297
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54226165
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar ga gerust door
vandaar gemiddeld ...

het zal ook allemaal wel hoor... wat ook de bedoeling was van dit vooropgezette akkefietje, het is geslaagd
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:52:10 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54226211
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat lijkt me onterecht. Juist als je met zoiets zit kan je een beetje afleiding goed gebruiken.
dan had je niet subtiel een nietszeggende post in een SC topic moeten plaatsen als je zo ongerust was... om er tig uur later via je side kick er alsnog een drama van te maken...
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:00:56 #299
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54226366
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:52 schreef Re het volgende:

[..]

dan had je niet subtiel een nietszeggende post in een SC topic moeten plaatsen als je zo ongerust was... om er tig uur later via je side kick er alsnog een drama van te maken...
Je doet paranoide. Ik dacht dat de SC de beste plek zou zijn, ik kom anders nooit in OUD, want ik ben, tadááá, geen ouder. Dus wat zou ik in godsnaam willen bewijzen over OUD?
Wie zou mijn sidekick moeten zijn? Gronk? Milagro? Sugar?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 17:03:52 #300
163650 Greys
pi_54226411
Floripas, nogmaals, hulde over je manier van aanpak.
It worked like a charm.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')