abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 oktober 2007 @ 08:41:44 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54217412
We gaan er even naar kijken.
Bedankt voor de melding en de samenvatting. Ik heb je post integraal gequote voor de FA's. Scheelde mij weer werk.
***
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:12:27 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54217564
Vooralsnog lijkt alles gewoon in orde te zijn en is er geen reden te denken dat het verhaal van Floripas gelogen is.
***
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 09:25:17 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54217639
Behalve dan de reactie van een doorgaans goed ingelichte Milagro en het feit dat Floripas nogal de neiging heeft belerend intellectueel minder bedeelden (in haar ogen) tegemoet te treden bedoel je?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 09:26:00 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54217645
Naast het feit dat het topic sowieso volledig misplaatst was natuurlijk. Mensen op het matje gaan roepen omdat ze niet teveel empathie zouden tonen, wat de neuk?!
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:40:40 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54217747
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Behalve dan de reactie van een doorgaans goed ingelichte Milagro en het feit dat Floripas nogal de neiging heeft belerend intellectueel minder bedeelden (in haar ogen) tegemoet te treden bedoel je?
Ehm... Ik kan alleen maar af gaan op de info die ik krijg van (F)A's...
Floripas ken ik niet goed genoeg om het 2e deel van je zin te beamen danwel tegen te spreken.
Er is mij verteld dat het eerste deel van je zin (waar idd een kern van waarheid in zit) in dit geval dus niet klopt...

Over het misplaatst zijn. Ik ben het volledig met je eens. Maar hey... dit is FOK!... Zeggen ze dan. En (ja, vreselijke slachtoffer-rol hier) het is toch wel een van de FOK! top 10 sporten om te gaan zeiken over OUD?

Zoals ik elders al zei:
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, met mogelijke fake-zwangerschappen, fake-overleden-baby's en fake-miskramen kan ik me nog wel voorstellen dat men niet meer op elk eerste de beste verhaal duikt...

Maar goed, het is vast een hele enge dunne scheidslijn tussen 'eng kliekje' en 'eng kliekje'...
Het hangt er maar net vanaf welke invalshoek je kiest.
Of men is te neurotisch, of men is niet neurotisch genoeg.

Ik heb me iig voorgenomen me niet meer bovenmatig druk te gaan maken over (ongefundeerd) geOH mbt OUD. Het sop is de kool niet waard...
***
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 11:36:47 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54219143
Tja, toch blijf ik het vreemd vinden dat de toen al blijkbaar dood zieke baby in een ander topic gebruikt werd als 'grapje/excuus' en dit blijkbaar niet zo'n zwaarwegend issue was.

En wat weten de FA's trouwens van Floripas, behalve wat zij kwijt wil?
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:58:00 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54219575
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 12:00:52 #258
5428 crew  miss_sly
pi_54219636
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, toch blijf ik het vreemd vinden dat de toen al blijkbaar dood zieke baby in een ander topic gebruikt werd als 'grapje/excuus' en dit blijkbaar niet zo'n zwaarwegend issue was.

En wat weten de FA's trouwens van Floripas, behalve wat zij kwijt wil?
Ook vreemd dat ze gedurende de periode dat ze met een kennelijk doodziek kind zit en zich vreselijke zorgen maakt, gewoon in andere topics met een discussie bezig is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 12:06:33 #259
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54219744
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ook vreemd dat ze gedurende de periode dat ze met een kennelijk doodziek kind zit en zich vreselijke zorgen maakt, gewoon in andere topics met een discussie bezig is.
Ja precies, dubieus dus.

En als die baby er WEL was, wat ik steeds sterker betwijfel, dan is door discussieren blijkbaar ook geen probleem, maar als er niet gelijk zes moeders overbezorgd over elkaar heen rollen om de heilge Floripas een hart onder de riem te steken moet haar ridder op het witte paard een aanmatigend topicje openen om al die ouders een veeg uit de pan te geven.
pi_54220062
Het voegt waarschijnlijk erg weinig toe, maar ik geloof er ook geen klap van.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_54220100
Oh, ik zie dat gronk op het forum aan het posten is. Hij kan vast wel een update geven, aangezien Floripas hem op de hoogte zou houden.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:32:15 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54220266
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:22 schreef mane het volgende:
Het voegt waarschijnlijk erg weinig toe, maar ik geloof er ook geen klap van.
Het voegt voor mij iig niets toe, want ik ken jou ongeveer net zo goed als Floripas.
Om maar eens een voorbeeldje te geven. Verder niet lullig bedoeld... Maar for all I know, kan jij net zo goed een kloon zijn die hier een vuurtje op komt stoken...
***
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:34:08 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54220297
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, toch blijf ik het vreemd vinden dat de toen al blijkbaar dood zieke baby in een ander topic gebruikt werd als 'grapje/excuus' en dit blijkbaar niet zo'n zwaarwegend issue was.

En wat weten de FA's trouwens van Floripas, behalve wat zij kwijt wil?
Sorry voor de dooddoener, maar ik zou zeggen vraag het ze eens... Ik kan het nu wel voor je gaan vragen, maar ik zou je het antwoord, als dat er al zou komen, niet door mogen geven.
***
pi_54220408
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:32 schreef Brighteyes het volgende:

Maar for all I know, kan jij net zo goed een kloon zijn die hier een vuurtje op komt stoken...
Als ik dat laatste echt zou willen, zou ik het toch wel iets anders aanpakken.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:44:09 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54220499
Nou ja, ramptoerist dan op z'n minst...
***
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 12:55:22 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54220740
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry voor de dooddoener, maar ik zou zeggen vraag het ze eens... Ik kan het nu wel voor je gaan vragen, maar ik zou je het antwoord, als dat er al zou komen, niet door mogen geven.
Dat ga ik ook zeker doen, maar 3 posts geleden vertelde je me nog dat jij het bij de FA's had neergelegd. Daarop kwam je terug dat het niet waar was, waarop ik je weer food for thought meegeef.

Niet lullig bedoeld, maar als er géén baby is, heb je dus een modje die JOUW subforumpje doelbewust komt verneuken om het verneuken. En dat wordt redelijk mat opgevat vind ik persoonlijk.
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:23:31 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54221280
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat ga ik ook zeker doen, maar 3 posts geleden vertelde je me nog dat jij het bij de FA's had neergelegd. Daarop kwam je terug dat het niet waar was, waarop ik je weer food for thought meegeef.

Niet lullig bedoeld, maar als er géén baby is, heb je dus een modje die JOUW subforumpje doelbewust komt verneuken om het verneuken. En dat wordt redelijk mat opgevat vind ik persoonlijk.
Je hebt in principe helemaal gelijk.
Maar als ik na die melding van de (F)A's mee krijg dat het wel goed zit, zelf ook gezien heb Floripas ook rond 22.00 in het crew-meet topic melding doet van een zieke baby (waarom zou ze dat doen als het puur om OUD te zieken zou zijn geweest), de enige reden tot twijfel de melding van Milagro is (die zich daarna ook niet meer heeft laten zien, en waarvan ik hoor dat er 'iets' speelt tussen Milagro en Floripas)...
Dan houdt het voor mij op. Dan ga ik er vanuit dat 'men' er goed naar gekeken heeft. Ik heb geen andere mogelijkheden tot verder onderzoek zelf...

Ik ben helemaal met je eens dat het dubieus is dat ze ontertussen gewoon door-discussieert, maar vooralsnog zie ik dus geen reden om de boel hoog op te nemen en achter de schermen uitleg te vragen over het hoe en waarom ze moedwillig gaat zitten klooien in een ander forum.
***
pi_54221678
gadverdamme, wat laat jij je in de luren leggen, BE

er speelt NIETS tussen mij en Floripas, dat wil meneer je graag doen geloven , hij zoekt mij op in topics, bepaalt, ik niet hem, hij post door mijn PM blokkade heen, ergo hij heeft iets met mij, eenrichtingsverkeer.

Ik zie een OVERDUIDELIJK uitloktopic, ik twijfel echter nog, ik zie de aanleiding giebelend posten in FB (Baaj guardian's topic), de twijfel is weg dan en ik laatdat de zich verdedigende dames in OUD effe weten, dat er volgens mij helemaal geen baby is, en als die er is, die iig geen ernstig hoge koorts heeft, anders zou de oppas zich wel om de baby bekommeren ipv jolig doorposten op Fok en de ouders waarschuwen van betreffende 40 graden koorst baby..

dat Floripas en Co dit nu handig gooit op een "persoonlijke vete" en jullie daarin trappen, is wel lekker makkelijk natuurlijk , hoef jij ook geen stelling te nemen en je vingers eraan te branden.

Ik vind Floripas een nare zuigende drammende ban aannaaiende edithappy eikel, ja, maar ik vind wel meer users gruwelijk irritant, maar dat betekent dus niet dat er wat speelt tussen hen en mij, de irritatie houdt op zodra ik het topic uitloop, hoor, iets wat bij FLoripas duidelijk niet het geval is, gezien deze laffe manier om een gewone eerlijk aankaarting van laf getrol af te serveren als een persoonlijk vete.

flikker toch op, zeg, het is zo fucking obvious, Floripas, zijn maat in het kwaad Gronk, en fervente OUD en kinderen "haatster" Dude ... een avondje lekker de dames in OUD op stang jagen.... ja ik jaag ze ook wel eens op stang, maar niet met zoiets, een baby met gevaaarlijk hoge koorts, puur en enkel om je zieke punt te maken

Kots braak op zoveel schijnheiligheid, en idem op zoveel lafheid, en verbazing over zoveel voorzichtigheid en het trappen in laffe truukjes, om het ineens een milagro ding te maken

Flikker toch op zeg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:04:52 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54222136
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:46 schreef milagro het volgende:
gadverdamme, wat laat jij je in de luren leggen, BE
Whatever...
quote:
er speelt NIETS tussen mij en Floripas, dat wil meneer je graag doen geloven , hij zoekt mij op in topics, bepaalt, ik niet hem, hij post door mijn PM blokkade heen, ergo hij heeft iets met mij, eenrichtingsverkeer.

Ik zie een OVERDUIDELIJK uitloktopic, ik twijfel echter nog, ik zie de aanleiding giebelend posten in FB (Baaj guardian's topic), de twijfel is weg dan en ik laatdat de zich verdedigende dames in OUD effe weten, dat er volgens mij helemaal geen baby is, en als die er is, die iig geen ernstig hoge koorts heeft, anders zou de oppas zich wel om de baby bekommeren ipv jolig doorposten op Fok en de ouders waarschuwen van betreffende 40 graden koorst baby..

dat Floripas en Co dit nu handig gooit op een "persoonlijke vete" en jullie daarin trappen, is wel lekker makkelijk natuurlijk , hoef jij ook geen stelling te nemen en je vingers eraan te branden.

Ik vind Floripas een nare zuigende drammende ban aannaaiende edithappy eikel, ja, maar ik vind wel meer users gruwelijk irritant, maar dat betekent dus niet dat er wat speelt tussen hen en mij, de irritatie houdt op zodra ik het topic uitloop, hoor, iets wat bij FLoripas duidelijk niet het geval is, gezien deze laffe manier om een gewone eerlijk aankaarting van laf getrol af te serveren als een persoonlijk vete.

flikker toch op, zeg, het is zo fucking obvious, Floripas, zijn maat in het kwaad Gronk, en fervente OUD en kinderen "haatster" Dude ... een avondje lekker de dames in OUD op stang jagen.... ja ik jaag ze ook wel eens op stang, maar niet met zoiets, een baby met gevaaarlijk hoge koorts, puur en enkel om je zieke punt te maken

Kots braak op zoveel schijnheiligheid, en idem op zoveel lafheid, en verbazing over zoveel voorzichtigheid en het trappen in laffe truukjes, om het ineens een milagro ding te maken

Flikker toch op zeg.
Het uitlok-topic is een overduidelijk uitloktopic... maar die zijn er vaker geweest.
Het hangt er alleen voor de aanwezige afzeikers een beetje vanaf welke kant het muntje op valt... Is het een dorpspomp topic van RonaldV die hier verder ook never nooit komt dan hobbelen de mensen die er sowieso al een sport in zien graag mee, maar komt het eens uit een andere hoek die de rellers niet zint, dan is er ineens een fake baby.

Ik vind het allemaal wel best. Zoals gezegd ga ik me dus echt niet meer druk maken over het gezeik en geouwehoer over hoe fout OUD wel niet is.
Ben ik dan laf, ik vind het best hoor...

Stellingnemen? Ik heb gezegd dat ik het raar vind dat iemand door in zo'n situatie doorpost in FB. Meer kan ik er niet over zeggen.
'Men' zegt dat Floripas een kloon is, de andere 'men' zegt van niet.
Ik vind het allemaal prima, maar het zal mij sowieso worst wezen.

Swets stelt hier iets aan de kaak, dat heb ik doorgegeven aan de mensen die er iets over te zeggen zouden kunnen hebben. Ik kan niets meer dan aannemen wat zij me vertellen. Tenzij jij echt hard kan maken dat jouw waarheid waarder is dan die van hen...

Herinneren we ons eerdere akkefietjes waar mensen (op basis van heel wat grondigere redenen) in twijfel getrokken werden? Oh god nee... hoe durfden die wijven in OUD zeg...

Als jij daarin leest dat ik er een Milagro ding van wil maken, be my guest...

(Oh, en als het idd fake is, dan is het zieker dan ziek, dat staat als een paal boven water, alleen zie ik daar op dit moment geen bewijs van...)
***
pi_54222229
Floripas is toch een vrouw?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_54222479
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:04 schreef Brighteyes het volgende:

Het uitlok-topic is een overduidelijk uitloktopic... maar die zijn er vaker geweest.
Het hangt er alleen voor de aanwezige afzeikers een beetje vanaf welke kant het muntje op valt... Is het een dorpspomp topic van RonaldV die hier verder ook never nooit komt dan hobbelen de mensen die er sowieso al een sport in zien graag mee, maar komt het eens uit een andere hoek die de rellers niet zint, dan is er ineens een fake baby.

Ik vind het allemaal wel best. Zoals gezegd ga ik me dus echt niet meer druk maken over het gezeik en geouwehoer over hoe fout OUD wel niet is.
Ben ik dan laf, ik vind het best hoor...

(....)

Herinneren we ons eerdere akkefietjes waar mensen (op basis van heel wat grondigere redenen) in twijfel getrokken werden? Oh god nee... hoe durfden die wijven in OUD zeg...

Als jij daarin leest dat ik er een Milagro ding van wil maken, be my guest...

(Oh, en als het idd fake is, dan is het zieker dan ziek, dat staat als een paal boven water, alleen zie ik daar op dit moment geen bewijs van...)
Goed, ik zal wel ramptoerist zijn...voor mij is OUD gewoon een subforum zoals zo vele subfora waar ik af en toe eens topics meelees.

En van de topics die ik meelees in POL 'ken' ik Floripas als user wel een beetje. Op basis daarvan zou het mij ook niet erg verbazen als die baby fake is. Is dat om te rellen? Natuurlijk niet. Ik las het topic van gisteravond/nacht vanmorgen door en had het gevoel dat er inderdaad iets niet aan klopte. Wat heeft dat verder te maken, en wat heeft milagro's intuïtie (zo zou je het wel kunnen noemen) verder te maken met 'willen rellen' of iets dergelijks? Je ziet nu geloof ik in iedereen een potentiële vijand van dit subforum. Terwijl het hier in wezen alleen maar gaat om de vraag: was er nu wel of niet een zieke baby (zo ja hoe gaat het er dan nu mee en zo nee: wat is dat dan voor een raar geintje). Het heeft niets te maken met 'rellen', 'kloons' 'vetes' of wat dan ook: dát maak jij er nu van.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:51:27 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54223316
Hallo? laat mij er allemaal lekker buiten zeg. Ik gaf daar een oprechte mening in een topic dat ik heel terecht vond toen ik het terug las. Meer niet. Mocht het verhaal van Floripas gelogen zijn en het topic een opzetje zijn van haar en Gronk, dan is dat zieker dan ziek en dan hoop ik dat er inderdaad wat wordt ondernomen achter de schermen.
Ik zou aan zoiets nooit en te nimmer meedoen. Hoop dat dat duidelijk is.

O ik haat OUD absoluut niet hoor. Ik interesseer me er niet voor. Maar dat mag hopelijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 15:10:46 #273
163650 Greys
pi_54223761
Geen geld voor de taxi?

En dan eerst deze:
quote:
Hij is gek eng slap, alsof-ie buiten bewustzijn is, en hij gloeit helemaal en zwelt een beetje op! Ik heb een ambulance gebeld, vlug, wat moet ik hem meegeven, naast de gekolfde melk en wat kleertjes? Ik weet niet eens welke medicijnen-ie slikt ofzo!
(M.a.w. GROTE paniek)

En dan nog geen minuut later meteen daaronder deze:
quote:
Het kan wel eens zo'n nare babybacterie zijn, arm wurmpje. Ik laat 'm maar even met rust.
Plus het feit dat Gronk gesmst zou worden en niet meer reageert hier met een update.
EN het feit dat Floripas uit zou loggen en dat helemaal niet deed en gewoon zat te F5-en.

Ehm, sjah. Wat zal ik zeggen. Klinkt inderdaad heel geloofwaardig allemaal
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 15:17:27 #274
163650 Greys
pi_54223869
Oh ja, en tegelijkertijd dat de baby in doodsnood is, post Floripas over Groenlinks in FB, grinnikend.
Zoals Milagro ook al aangaf. Tuurlijk! Daar wordt een grote hand boven het hoofd gehouden in elk geval, door 'hogerhand'. Niet netjes (op zijn zachtst gezegd) lijkt mij zo. Hier ga je toch geen grappen over maken???

EDIT: met hogerhand bedoel ik niet BE uiteraard, kan me voorstellen dat zij nou ook niet meteen 1-2-3 weet hoe de vork in de steel zit en er niet tussen wil komen te zitten

[ Bericht 25% gewijzigd door Greys op 28-10-2007 15:25:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 15:24:08 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54224014
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Duderinnetje het volgende:

O ik haat OUD absoluut niet hoor. Ik interesseer me er niet voor. Maar dat mag hopelijk.
Waarom kom je er dan steeds een beetje polariserende posts dumpen om je vervolgens met veel kabaal en een 'gut gut, kijk die oud dames zich eens opwinden' air terug te trekken zonder op inhoudelijke posts in te gaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')