abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24760567
Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke, speciale manieren om je ouders te laten weten dat ze opa en oma worden!
Als je het gewoon verteld zijn ze natuurlijk ook gigantisch blij maar ik ben op zoek naar iets leuks.
Dussss................ kom maar op met die maniertjes van jullie
Nicole is mijn naam!!!
En vanaf 1 feb onder een nieuwe naam!!
====================================
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:53:05 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_24760595
Mijn zussen hadden een t-shirtje gemaakt voor de baby van mijn ene zus met daarop de tekst: ik krijg een neefje of nichtje. En toen gaf ze mijn moeder de baby en die zag het toen, we grappig en subtiel...
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:59:04 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24760712
Hoi ma, m'n vent heeft me eindelijk op kip gezet. Begin maar vast te sparen!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24760728
Aanbellen, en als ze open doen met een megafoon recht in hun gezicht schreeuwen dat je zwanger bent.

Niet echt subtiel, maar wel lekker duidelijk
Dus...
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:00:17 #5
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24760731
Een klein koffertje geven met een speentje, sokjes, een rompertje, etc. Bovenop de koffer EHBO zetten en in de koffer Eerste Hulp bij Oppassen.

Wachten tot je een echo hebt gehad en dan de echofoto laten kopieëren, in een champagneglas doen en inpakken. Eén met een rosekadopapier aan de opa, één met een blauw kadopapier aan de oma. Tegelijkertijd uit laten pakken. Succes gegarandeerd (m'n broertje en schoonzusje hebben het zo gedaan). En daarna een champagnefles laten knallen!

Of twee bekers (één voor de liefste opa en één voor de liefste oma) kopen en die inpakken en geven.

Een slagroomtaart bestrooien met rose en blauwe muisjes en dan bij de koffie serveren. Evt. de koffie in bovengenoemde bekers serveren.

Er schiet me nog 1 te binnen (en volgens mij komt deze al van iemand van Fok!). Een baby op je buik tekenen en dan klagen dat je zo dik wordt en dan je trui omhoog zodat ze de tekening op je buik kunnen zien.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:02:04 #6
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24760760
je hebt van die leuke mokken met voor oma of opa erop of zoiets...
die kun je dan geven...
pi_24760768
Kom binnen met een schaal met beschuit met muisje (meng blauw en roze als je nog niet weet wat het word).
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
pi_24760888
Geef ze zak snoepjes muis...
pi_24760940
Een felicitatiekaart sturen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24760950
Gewoon zeggen.
Het gaat om het nieuws, niet om hoe je het zegt.
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:14:15 #11
88646 Nicoluttje
Ikke is lief!!
pi_24760984
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:12 schreef klaarover het volgende:
Gewoon zeggen.
Het gaat om het nieuws, niet om hoe je het zegt.
Ja dat weet ik wel. Maar het is toch iets speciaals, dus vind ik het wel leuk als het ook speciaal overgebracht word.
Nicole is mijn naam!!!
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 15:14:19 #12
43556 miss_dynastie
pi_24760987
Beschuit met muisjes als 'gebak' serveren... de echo inlijsten en cadeau doen... als oma creatief is, roze en blauwe breigaren met patroon voor babysokjes cadeau doen.... een mok met 'voor de liefste oma', een babyboek dat door de grootouders ingevuld moet worden (heb ik weleens gezien).
pi_24761083
Rol beschuit, pak muisjes een mes een een pakje boter inpakken en na elkaar laten uitpakken.
pi_24761085
De echo foto die we hadden gehad heeft mijn vriend een beetje bewerkt op de pc , zodat het kleine boontje duidelijk zichtbaar was en een gedichtje erbij dat mijn schoonmoeder nog even geduld moest hebben , maar als het dan na 9 maand zover was de eerste foto van de kleine dan in het lijstje mocht.
Die dus uitgeprint en in een fotolijstje gedaan , ingepakt en haar mee uit eten genomen.
Tijdens het etentje hebben we het cadeautje gegeven en ze heeft helemaal ontroerd zitten kijken naar de echo en zat bijna te huilen in het restaurant.
Suc6 gegarandeerd
pi_24761166
Met een pop en een theedoek in je hand, aan je moeder vragen, of ze eens voor wilt doen, hoe men vroeger de luiers vast maakte bij babies.
En dan zeggen, dat je dan toch wel blij bent, dat bij pampers ga gebruiken, want dat gaat makkelijker.
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:34:56 #16
5673 heijx
Qui que boue
pi_24761360
...Je kan het ook niet vertellen....
quote:
AMSTERDAM - Een soldate van de Gele Rijders is deze week op haar legeringkamer in de Tonnetkazerne in 't Harde geheel onverwacht bevallen van een wolk van een zoon.

De militaire van de 11e afdeling rijdende artillerie had er geen flauwe notie van dat ze zwanger was. Afgelopen vrijdag was ze zelfs nog actief op de stormbaan van de landmacht. Zondag lag ze uit te puffen op haar legeringkamer, toen ze plotseling heftige buikkrampen kreeg. Tot haar grote verbazing braken haar vliezen, waarna ze beviel van een baby van zes pond. Dit heeft Defensie gisteren bevestigd. De landmachtmilitaire heeft de hele bevalling in haar eentje doorstaan op een legerbed. In haar kamer was verder niemand aanwezig. Pas toen haar zoon huilend op haar buik lag, meldden zich enkele collega-strijdkrachten.
nieuws.nl
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:37:13 #17
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_24761401
En als je nou kutouders hebt?
Zit ik me net af te vragen...
Mijn ouders lopen als sinds mijn 18e ofzo te zeiken dat "als ik kinderen krijg, ze toch niet op gaan passen".
Ik heb het tegen mijn ouders nog nooit over kids gehad ofzo, dus het is nergens op gebaseerd, maar stel nou dat ik zwanger zou zijn en ik wil het ze toch vertellen, wat voor manieren zijn er dan?
Ik zie mijn moeder nou niet echt emotioneel reageren als ik een echo aan ze geef ofzo... dat hoeft ook niet verder, maar hoe breng je het dan dat het toch voor mij een beetje speciaal is (dus niet zo van: nou, er komt een kind aan...), maar dat het ook niet "te leuk" is, want zoveel heb ik nou ook niet met ze op.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_24761492
Op moederdag was ik bijna 9 weken zwanger. Ik zie toen "Mam, ik heb nog een cadeautje voor je, maar je krijgt het pas over 7 maanden"

Ik was alweer vergeten dat ik het zo had verteld, maar laatst hadden ze het er weer over, dus het heeft in elk geval indruk gemaakt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:57:25 #19
88646 Nicoluttje
Ikke is lief!!
pi_24761709
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:42 schreef texelonia het volgende:
Op moederdag was ik bijna 9 weken zwanger. Ik zie toen "Mam, ik heb nog een cadeautje voor je, maar je krijgt het pas over 7 maanden"

Ik was alweer vergeten dat ik het zo had verteld, maar laatst hadden ze het er weer over, dus het heeft in elk geval indruk gemaakt
Ja dat soort dingen zijn heel leuk. Heb ik ook vaker gehoord en ook met kerst enzo. Maar dan moet je wel rond die tijd zwanger zijn
Nicole is mijn naam!!!
pi_24761742
Ow
* Jonnetje bedenkt zich ineens ook nog iets.. *

We waren laatst in zo'n 'Babyspeciaalzaak' (stom woord, alsof ze er baby's verkopen)
Maar daar lagen slabbertjes met de opdruk: "Mijn oma is mijn grootste sponsor."

Wij hebben ooit aan opa en oma (ze wisten het toen al hoor) twee slabbertjes gegeven met "Oma's schatje" en "Opa's lieveling" Deze waren van het merk Bibi. In dezelfde lijn heb je ook flessen en fopspenen.
* de Opa en Oma producten *

[ Bericht 21% gewijzigd door Jonnetje op 26-01-2005 16:27:05 ]
W ~ H ~ T
pi_24761916
Je ouders na het nieuws:
Jij: Waarom nou Op Fok! zeiden ze dat jullie het leuk zouden vinden
Je ouders:

Ik bedoel... verzin het zelf dat is toch veel origineler en spontaner... Of ben je ook zwanger door Fok!
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 16:34:57 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24761943
toen ik van luca zwanger was heb ik van de echofoto's kopietjes gemaakt en het kindje versierd met een kerstmutsje en glitters. met de tekst: ook van mij prettige feestdagen. en die als kerstkaarten verstuurd
pi_24761949
Mijn neef en zijn vrouw hadden een pluche aapje gekocht en daar een kaartje aangehangen dat de ouders er in (maand) een nieuw apie bij zouden krijgen. Vond ik zelf ook wel leuk gedaan.
pi_24761981
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:00 schreef Jonnetje het volgende:
We waren laatst in zo'n 'Babyspeciaalzaak' (stom woord, alsof ze er baby's verkopen)
Maar daar lagen slabbertjes met de opdruk: "Mijn oma is mijn grootste sponsor."

Ze hadden die zeker niet ook met de tekst "Mijn tante is mijn grootste sponsor he?

[/offtopic]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24762022
Mijn vader waarschuwde me eens dat hij nog niet met een oma naar bed wilde, toen ik voor het eerst een vriend had.

Mocht ik zwanger raken, dan zeg ik tegen mijn vader dat hij over 9 maanden met een oma naar bed zal moeten...

Je zou je ouders een kaartje kunnen sturen met "Hoera! Het is een dochter/zoon!"
.: Let epsilon be smaller than zero :.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')