viel mij ook al op ja!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef E.T. het volgende:
barstsmit.com is hier ook wel eens gebruikt, maar vind 't aanbod daar heel erg beperkt. (zeker nu met de nieuwe website). Volgens mij willen ze eigenlijk alleen nog maar Games e.d. verkopen![]()
Ik had de indruk dat Amerikaanse webwinkels alleen in de VS bezorgden, maar dat is dus niet zo? Heb je wat links van sites die wél naar Nederland versturen? Ik ben erg geïnteresseerd!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
helaas is dat in nederland al bijna over en in amerika hebben ze veel meer keus dan hier.
alleen zijn de levertijden zo idioot lang als je de verzendkosten niet enorm de pan wil uit laten rijzen.
edit: hier stond een foutieve negatieve ervaring met selintoys, ging bij nader inzien om een ander bedrijf.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
O selintoys is ook een aanrader. Heb ik een pop en poppenkleerjes gekocht. Werd snel verstuurd ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |