Dit probleem is inmiddels opgelostquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:02 schreef Grijs het volgende:
Kan een van de modjes een naam weghalen in het namen-topic? Zie ook mijn vraag aldaar.
Wat mij betreft primaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit probleem is inmiddels opgelost
@:Majo @:Peejtur Neem aan dat het ok is dat we gewoon de hele lijst hebben weggelaten
Dit lijkt me best specifiek over 1 situatie gaan, dus een nieuwe openen (een algemene over SO of iets specifieks) lijkt me geen probleem. Maar ik ben geen mod natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees dat er een topic bestaat over speciaal onderwijs. Mag deze weer open? OUD / Speciaal Onderwijs
Ik kan me niet herinneren dat ik dat voorbij heb ik zien komen en ik ben al best een poosje de doelgroepquote:
Ik zit wel eens met kleine dingetjes die ik even wil sparren zeg maar, met lotgenoten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 07:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat voorbij heb ik zien komen en ik ben al best een poosje de doelgroep
Die bejaarden zijn ook iemands ouders.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 06:26 schreef Clubsoda het volgende:
Er staat sinds een week een topic over iemands oma hier. Het is niet de eerste keer dat iemand denkt dat [OUD] over bejaarden gaat zeg maarIk heb nu twee TR's gezet maar geen reactie en het topic staat er nog. Ik denk dat het elders beter tot z'n recht komt. Maar ik ben nu abuis?
Ja, en Trump ook maar toch staat het topic over Amerikaanse politiek in POLquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:02 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Die bejaarden zijn ook iemands ouders.
Maar wat is dan het verschil met het topic over zorgen over onze ouders? Dat zou dan hier wellicht ook niet horen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:22 schreef Elleska het volgende:
Je bent niet de enige die het topic buiten de boot vond vallen. De omschrijving van OUD is toch echt "Alles over (on)vruchtbaarheid, opvoeding en ontwikkeling. ".
Daarnaast lijkt er meer vraag te zijn wat wel/niet mag dan ervaringen zoals we die hier vooral delen dus ik denk ook dat het elders beter tot zijn recht komt. WGR?
Lijkt me ook niet passen, is gewoon LIF toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil met het topic over zorgen over onze ouders? Dat zou dan hier wellicht ook niet horen.
Of R&P?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet passen, is gewoon LIF toch?
Ja ook primaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of R&P?
Het kwam volgens mij voort uit een gesprek in de OUD-SC, dus is het zo hier terechtgekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |