dit soort foto's vind k coolquote:
Mss net als in het andere 'beoordeel hier' de regel dat je op een ander moet reageren voor je zelf iets plaatst?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef Icaä het volgende:
Uhm ja, misschien moeten we nog een beetje nadenken over de vorm van dit topic, want anders wordt het misschien een soort "dump je foto hier" en niemand die een reactie geeft.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef Icaä het volgende:
[..]Daaraan is niks gecropt: ik ben gewoon met m'n neus bovenop 'm gaan zitten
hmmz, fok resized ze al zie kquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef Icaä het volgende:
@ marcel-o, de foto's zijn inderdaad erg groot. Kun je ze misschien verkleinen?
En dát beste mensen, is precies de reden waarom nieuwkomers hier zich niet welkom voelen. Wat een ongelofelijke arrogante houding heb jij zeg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:25 schreef Ericr het volgende:
Die foto's uit de openingspost zijn niet meer dan snapshots, dat kan je niet leuk vinden maar je moet eerst leren dat foto's van half afgeknipte lichamen en onscherpe foto's nooit meer kunnen worden dan snapshots.
Maar geef dan iets meer tips dan 'je moet eerst leren dat'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:25 schreef Ericr het volgende:
Die foto's uit de openingspost zijn niet meer dan snapshots, dat kan je niet leuk vinden maar je moet eerst leren dat foto's van half afgeknipte lichamen en onscherpe foto's nooit meer kunnen worden dan snapshots.
Mijn beginners kijk dan maar erop:quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef marcel-o het volgende:
dan ben ik trots hierop:
[afbeelding] pas geleden hier aan de snelweg
[afbeelding]
1e avond @ Gran Canaria
[afbeelding]
[afbeelding]
in de bergen @ same place
En hoe had jij de foto beoordeeld als je het kind op de foto niet zou kennen, hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef Icaä het volgende:
[..]
En dát beste mensen, is precies de reden waarom nieuwkomers hier zich niet welkom voelen. Wat een ongelofelijke arrogante houding heb jij zeg.
Hoiquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef Icaä het volgende:
[..]
En dát beste mensen, is precies de reden waarom nieuwkomers hier zich niet welkom voelen. Wat een ongelofelijke arrogante houding heb jij zeg.
c'est le ton qui fait la musiquequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
En hoe had jij de foto beoordeeld als je het kind op de foto niet zou kennen, hij heeft wel een punt.
Dus of, wees gewoon blij met je foto's maar vraag niet het grote boze internet om een mening, of neem de botte toon met een korreltje zout en vraag hem hoe hij vind dat je leuke snapshots maakt.
Ik vind de foto ook niet echt bijzonder. Wat ik meestal doe is ik zet mijn camera op burst modus. Schiet 20 foto's en kies er 1 uit. Wat ik grappig vind is foto's maken van kinderen vanuit kikvors perspectief, dat kan leuke foto's opleveren.
Misschien is het leuker om de foto's gewoon te plaatsen ipv de linkjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Paar fotos die ik ooit voor de grap maakte toen de zon nog scheen dit jaar.
Ik weet niet of ze uberhaubt leuk zijn maar ik vond ze zelf wel grappig.
http://i62.photobucket.com/albums/h104/JerryNia/P1000178.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h104/JerryNia/P1000182.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h104/JerryNia/P1000312.jpg
Als de links het niet doen zeg het even dank u.
(en geef je oordeel erover als je wilt.![]()
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa!!! Jip en Janneke taal!![]()
![]()
Dat zijn nou zinnige dingen P!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |