Lijkt me leuk om mee te fietsen. Matriaal is er al alleen conditie nogquote:Op maandag 3 september 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer begin jij trouwens met fietsen? In Juni de Alpe d'Huez op toch?
[afbeelding]
Kijk dat zijn stijgingspercentages!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:14 schreef -Raffie- het volgende:
Lijkt me leuk om mee te fietsen. Matriaal is er al alleen conditie nog
Dan in september doen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:22 schreef jpjedi het volgende:
Ligt datum al vast?
Wij hadden in principe in Juni een bruiloft maar die is verplaatst naar September aangezien ze een kleiner verwachten rond Juni. En om nou alleen voor dit weekend naar Europa te komen is ook zo wat dus ik combineer liefst zoveel mogelijk.
Zeker geen slechte tijdquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De route was 4,16Km.
Na 12 minuten en 50 seconden had ik 2,13Km afgelegd.
Uiteindelijk heb ik er 24 minuten en 20 seconden over gedaan
2,13Km 10,28Km/u (12:50)
4,16Km 10,26Km/u (24:20)
Toch vrij constant zo voor de eerste keer
Om en nabij onderstaandequote:Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat zijn de rest van de specs? En die gaat mee naar de bootlan toch? Ik bestel volgende week woensdag de laatste onderdelen
![]()
Niet zomaar een bergquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Wat gaan jullie doen? Een berg beklimmen
Ja ik rij wel naar boven met het bierquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet zomaar een berg![]()
De koningin der bergen: de Alpe d'HuezUiteraard op de fiets
Doe je ook mee?
11.5km in gelopen in precies een uur. Eerste stuk traag gelopen, daarna fors tempo gelopen. Jammer dat iets te vroeg ging regenen
-edit-
8km @ 10.7km/u (45minuten)
3.5km @ 14km/u (15minuten)
Gemiddeld 11.5km/u (60minuten)
Niet slecht, had niet het idee dat ik nog zo hard had gelopen dat laatste stuk zeg
Je weet dat een racefiets normaliter geen bagagedrager heeft??quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik rij wel naar boven met het bier![]()
Er past genoeg bier in een auto hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Je weet dat een racefiets normaliter geen bagagedrager heeft??![]()
![]()
Je draait oorzaak en gevolg om jongen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:25 schreef ursel het volgende:
Je weet dat een racefiets normaliter geen bagagedrager heeft??![]()
![]()
Als je het laatste oplost door een fiets te kopen dan kun je het eerste oplossen door er eens op te gaan zittenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik heb ook nog nooit op een racefiets gezeten en ik heb geen eens een fiets
goed verhaal uhmm de vloerbedekking ligt erquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:18 schreef FJD het volgende:
Vijf achterlijke posts, is er dan helemaal niemand met een goed verhaal?
Dat is verdomd slecht nieuws. Waarom mag Kevin niet naar de housewarming komen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:04 schreef staticdata het volgende:
De vloerbedekking ligt er
Tja, ik heb ook nog nooit op een racefiets gezeten, maar ik zou toch ook wel een keertje die berg op willen kruipen met de fietsquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik heb ook nog nooit op een racefiets gezeten en ik heb geen eens een fiets
Ik veeg je wel op..quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook nog nooit op een racefiets gezeten, maar ik zou toch ook wel een keertje die berg op willen kruipen met de fiets
Het is gewoon leuk en erg gezond
Al dat bier wat je drinkt zal toch een plekje moeten krijgen
En er is geen schande in achteraan fietsen
Beneden is laminaat dus daar kan hijquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is verdomd slecht nieuws. Waarom mag Kevin niet naar de housewarming komen?
Mooi manquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok ik wil wel mee maar heb geen zin om veel geld aan een racefiets uit te geven.
Heb ik hem overgehaald, ga jij hem weer afschrikken met nietszeggende getallenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Je weet wel dat de de Alpe d'Huez in 14km, 1140m in hoogte stijgt?
Stijging van 6 tiende meer, waar lullen we over..quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog eens gekeken naar het bergje welke ik vorig jaar in Canada ben op gefietst (met een mountain bike)
8Km klim met een stijging van 600m.
Stijgingspercentage van 7,5%
Dat was totaal ongetraind en in een felle zon op veelste brede mountainbike banden.
Ik heb er toen meer dan een uur over gedaan!
Alpe d'Huez is 2x zo zwaar
Toch maar een beetje trainen van te voren
Nou dat hij ook 2x zo lang isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Stijging van 6 tiende meer, waar lullen we over..![]()
![]()
Als je de kerk van La Garde haalt dan ben je er al zo ongeveerquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou dat hij ook 2x zo lang is
Dat is gewoon meer dan 2 uur fietsen
Wow ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:15 schreef Suikermais het volgende:
Nieuwe ramplank besteld :
[afbeelding]
Logitech DiNovo Edge
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je de kerk van La Garde haalt dan ben je er al zo ongeveer
http://marmotte.bizland.com/alp_profile.htm
2km met een percentage van ruim boven de 10%Ik denk dat we in totaal een mannetje of 6 a 7 mee moeten kunnen krijgen en JP is aan t kijken oftie een camper kan regelen. Trainen dus allemaal anders lig je na de eerste demarrage al hijgend in de berm
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wow ziet er lekker uit!
zeker weer een 'knopje' af?![]()
Neem dan trimschoenen ipv clips...nu is je linker afgebroken van de schoen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:32 schreef FJD het volgende:
Ik had wel iets meer verwacht hoor. Fietsend was het al geen uitdaging maar lopend met extra gewicht stelde het ook weinig voor![]()
is vrij logisch, een liggend toetsenbord voor als je zit en een staand toetsenbordt voor als je er bij ligt, aan de toetsen kun je zien dat er bij voorkeur op de buik gelegen dient te worden, dit zorgt automatisch voor minder pr0n waardoor er vanzelf meer bandbreedte overblijftquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een toetsenbord dat rechtop staat?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een toetsenbord dat rechtop staat?
Nee hoor, je komt echt wel boven, je doet er alleen heel lang over.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat bergverhaal wordt echt kansloosVoor zoiets heb je een paar jaar training nodig anders haal je de top echt niet. En dan niet alleen conditietraining maar ook op de fiets.
Nu al terugkrabbelen? Niet doen joh, ik had ingezet op volgende zomerquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat bergverhaal wordt echt kansloosVoor zoiets heb je een paar jaar training nodig anders haal je de top echt niet. En dan niet alleen conditietraining maar ook op de fiets.
Onze beroeps-afhaker.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
kijk je gaat nu al van niet te doen naar bijna niet te doen. nog even en je hebt de volle overtuiging dat het je luktquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks afhaken oid, het is gewoon bijna niet te doen zonder veel training. Ik heb echt niet veel tijd door m'n werk en opleiding om te gaan trainen etc. Buiten fitnessen om dan...
Ik wil wel eens een succesverhaal lezen
Fijn dat jij er altijd weer iets positiefs uit weet te halenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk je gaat nu al van niet te doen naar bijna niet te doen. nog even en je hebt de volle overtuiging dat het je lukt.
Misschien een ideetje voor de fietsers om een keertie samen in limboland een dagje te testen
sterk idee..quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk je gaat nu al van niet te doen naar bijna niet te doen. nog even en je hebt de volle overtuiging dat het je lukt.
Misschien een ideetje voor de fietsers om een keertie samen in limboland een dagje te testen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fijn dat jij er altijd weer iets positiefs uit weet te halen![]()
Goed idee!
1. Train op de fitnessquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijn dat jij er altijd weer iets positiefs uit weet te halen![]()
Goed idee!
transformersquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef jpjedi het volgende:
Ook grappig trouwens..
Koop je hier een paar DVD`s bij een keten als free recordshop. netjes met hoes en gesealed ALSOF het een originele is..
is het gewoon een cam/telecine.![]()
![]()
ik rijd hem wel in 1,5 uur, zeker, heb nu dit jaar al 1500 km in de benenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onze beroeps-afhaker.
Veel vrienden en kennissen van mij hebben hem gereden en het is echt wel te doen hoor. Verwacht geen tijden alla Kuipers of Gert Jacobs maar binnen 2,5 uur moet iedereen met lichte training aan kunnen komen.
Binnen het uur is niet reel voor niemand hier.
check hier amateurtijden van de klim.
Het olifantje heeft nog het record vanaf 1997 met 37 minuten nog wat.![]()
Hoor ik daar deelnemer zes?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef escape_nl het volgende:
ik rijd hem wel in 1,5 uur, zeker, heb nu dit jaar al 1500 km in de benen
Ik heb geloof ik 5x de supermarkt en weer terug. MET volle boodschappentasquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef escape_nl het volgende:
misschien wel, ligt aan het vervoer daarheen en of ik vrij kan krijgen tijdens die tijd.
Overigens is die 1500 km, 1200 km op de spinningbike en 300 op de mountainbike op de weg
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb nog wel het Margriet kookboek in .pdf voor je, Foxie!
Mooi tochquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef -Raffie- het volgende:
Zo net een stukje gefiets. Moet nog veel trainen om die berg op te komen![]()
Er denderd zometeen gewoon een heel pelethon die heuvel op joh..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi tochDat hoort erbij.
Doe je ook mee Baus, jij bent ook wel zo'n mannetje van het afzien
Tour de BoFquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef ursel het volgende:
Er denderd zometeen gewoon een heel pelethon die heuvel op joh..
je gaat je toekomstige werkplek bezoekenquote:Op woensdag 5 september 2007 07:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Straks lekker na de Mac in apeldoorn... excursie van ROc apeldoorn
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
je gaat je toekomstige werkplek bezoeken![]()
Kijken hoe de exclusieve keuken van McDonalds wordt bereidquote:Op woensdag 5 september 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:
je gaat je toekomstige werkplek bezoeken![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijken hoe de exclusieve keuken van McDonalds wordt bereid
Neem ik de Roze truiquote:
werk er nietquote:Op woensdag 5 september 2007 08:12 schreef staticdata het volgende:
Werknemer van de maand in de Mcdonalds te Apeldoorn:........Foxie!!!!!!
Je staat toch 15km lang op de pedalen, waar maak je je druk overquote:Op woensdag 5 september 2007 09:11 schreef staticdata het volgende:
omdat ik binnen 30 seconden al een lamme zak heb en binnen 1 minuut in een houten reet
nou die eerste 30 seconden zit je dus nog op het zadel, daardoor gaat me zak zo hangen dat het telkens tegen de stang aan slaatquote:Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Je staat toch 15km lang op de pedalen, waar maak je je druk over
Waarom neem je geen damesfiets dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou die eerste 30 seconden zit je dus nog op het zadel, daardoor gaat me zak zo hangen dat het telkens tegen de stang aan slaat![]()
omdat ik het stiekum wel lekker vindquote:Op woensdag 5 september 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom neem je geen damesfiets dan?![]()
![]()
Als je boven ben wil ik er anders ook best nog wel een paar tikjes tegen geven hoor..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat ik het stiekum wel lekker vind![]()
![]()
![]()
nee ik weet nog niet. eerst kijken hoeveel geld ik straks nog heb
Benzine zal iets van 75,- de man zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:19 schreef staticdata het volgende:
nee ik weet nog niet. eerst kijken hoeveel geld ik straks nog heb
Dat kreeg de laatste toch sowieso?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef ursel het volgende:
Als je boven ben wil ik er anders ook best nog wel een paar tikjes tegen geven hoor..![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je boven ben wil ik er anders ook best nog wel een paar tikjes tegen geven hoor..![]()
![]()
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt dat is een feit maar ik zie geen reden waarom ik met m'n huidige fiets niet de Alpe op zou kunnen (als er een normaal zadel op zou zitten, het frame hoger zou zijn en er geen slag in t wiel zou zitten). Koste me geloof ik 45,- op MPquote:Op woensdag 5 september 2007 09:27 schreef escape_nl het volgende:
Waar halen jullie de fiets dan?
Die kreeg toch het Viro pakket van Baus toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Benzine zal iets van 75,- de man zijn.
Fiets kan voor een euro of 100,- en kun je na afloop ook nog verkopen natuurlijk![]()
Eten, slapen etc. zal nog een euro of 50 extra kosten dus ik denk dat je uiteindelijk voor een euro of 200 wel de berg op kan, als je je fiets wilt houden dan nog iets meerHeb je wel een erg mooie ervaring voor terug natuurlijk
[..]
Dat kreeg de laatste toch sowieso?
Ik heb alleen zo'n electrique..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
als het kan met een vliegenmepper![]()
Mja, met zo'n klim lijken mij goede tandwielen en ketting wel een vereiste..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt dat is een feit maar ik zie geen reden waarom ik met m'n huidige fiets niet de Alpe op zou kunnen (als er een normaal zadel op zou zitten, het frame hoger zou zijn en er geen slag in t wiel zou zitten). Koste me geloof ik 45,- op MP![]()
Ik ga er zelf denk ik wel iets meer in steken omdat ik het ook erg leuk vind en dus ook wel eens door zou kunnen gaan met fietsen en dan is beter materiaal wel fijn maar voor een keertje recreatief de Alpe d'Huez op gaat bestSowieso kan er weinig van je fiets afvallen als je nog geen 20km/u fietst
Op MP staan er echt schrikbarend veel voor die prijs. Blijft 2e hands en heb er geen een nog gezien, maar zullen best wel wat redelijke zijn voor dit evenement. Gewoon in de buurt een aantal uitproberen/bekijken.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:33 schreef escape_nl het volgende:
das waar maar voor 100 euro heb je niet echt een goede fiets lijkt me.
Maar ik hou me aanbevolen voor een tip
Het is net zoals in de echte wereld. Kwaliteit kost geld.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:33 schreef escape_nl het volgende:
das waar maar voor 100 euro heb je niet echt een goede fiets lijkt me.
Maar ik hou me aanbevolen voor een tip
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:39 schreef escape_nl het volgende:
Deze week een orgineel Rabobank wielerpakje ophalen, je moet wat eisen stellen als je een hypotheek afsluit bij de Rabobank
Neemt niet weg dat Ursel alleen al op gewicht een voorsprong heeft op Jorrit.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:37 schreef escape_nl het volgende:
dat zegt niets, je benen moeten een goede dag hebben
Je dacht toch niet dat het makkelijk zou zijn he? Dat we 2000km rijden om ergens een vlakke etappe van 15km te gaan rijdenquote:
Waarom gaan we hem in de tegenrichting rijden?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat het makkelijk zou zijn he? Dat we 2000km rijden om ergens een vlakke etappe van 15km te gaan rijdenBikkelhard afzien en boven aan de top wacht het koude bier op ons
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
Waarom gaan we hem in de tegenrichting rijden?
Beginnen we niet gewoon bij 1?![]()
Jullie gingen toch 2 dagen (voor zover ik gelezen heb). Dag 1 omhoog, dag 2 omlaag. Kijken wie er dan nog over isquote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom gaan we hem in de tegenrichting rijden?
Beginnen we niet gewoon bij 1?![]()
Gister zo'n grote mond over dat je 20km in een kwartiertje fietste enzo maar als het er op aan komt gewoon terugkrabbelenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:09 schreef ursel het volgende:
Ho hoIk heb nog steeds niet beloofd dat ik die veegauto uit kom..
![]()
Toen ik nog geen OV had en een goddelijk lichaam ja..quote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Gister zo'n grote mond over dat je 20km in een kwartiertje fietste enzo maar als het er op aan komt gewoon terugkrabbelen
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ursel het volgende:
Toen ik nog geen OV had en een goddelijk lichaam ja..![]()
Ja baas..quote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt een jaar om te trainen. Ik ben ook 10kg kwijt geraakt en er zal vast nog wel meer volgen voor het eindelijk april is. Dat goddelijke lichaam komt vanzelf
20km/uquote:Op woensdag 5 september 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt dat is een feit maar ik zie geen reden waarom ik met m'n huidige fiets niet de Alpe op zou kunnen (als er een normaal zadel op zou zitten, het frame hoger zou zijn en er geen slag in t wiel zou zitten). Koste me geloof ik 45,- op MP![]()
Ik ga er zelf denk ik wel iets meer in steken omdat ik het ook erg leuk vind en dus ook wel eens door zou kunnen gaan met fietsen en dan is beter materiaal wel fijn maar voor een keertje recreatief de Alpe d'Huez op gaat bestSowieso kan er weinig van je fiets afvallen als je nog geen 20km/u fietst
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:45 schreef escape_nl het volgende:
Kunnen we Frank niet bij de finish in een hok stoppen en aan te moedigen en dan uit het raam laten hangen, hoeft ie verder niets te doen en dat is ie gewend, raamambtenaar
ambtenaren logicaquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef escape_nl het volgende:
wat heeft de ps3 er nu weer mee te maken?
das waarquote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik 't. Ik maak gewoon een zelfde nutteloze opmerking dan hem
Dit is de enige echte in het zuiden Escape:quote:Op woensdag 5 september 2007 09:27 schreef escape_nl het volgende:
Waar halen jullie de fiets dan?
Heb je de beta niet dan...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
Demo Enemy Territory: Quake Wars komt op 10 september
Maandag komt ook de nieuwe PC, kunnen we hem gelijk uittesten..
Leuk en aardig, maar ik heb 0 verstand van racefietsen, dus ik weet niet wat voor onderdelen ik moet bestellen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit is de enige echte in het zuiden Escape:
http://www.hopmansfietsgigant.nl/
Mijn collega bouwt amateur en proffietsen op en koopt frames rechtstreeks bij de fabriek. Als je een lijstje maakt zal ik het hem eens vragen, (groep-frame-zadelpen-balhoofd-krankstel-zadel-wielen-trappers/clips). Veel haalt hij bij Hopmans en bij zijn oude baas die een wielrensport winkel heeft ergens bij Rucphen.
Ik ga er ook eentje bij hem bestellen.
Een mogelijkheid is dat wanneer je voor een eigensamengestelde fiets wil gaan, dat ik je kan helpen met een samenstelling maken op basis van advies van mijn collega. Zaken die bepalen wat je neemt zijn:quote:Op woensdag 5 september 2007 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik heb 0 verstand van racefietsen, dus ik weet niet wat voor onderdelen ik moet bestellen.
Ik moet gewoon een fiets hebben die 100kilo kan dragen en het liefst ook een motor heeft
maanden geleden speelde we de beta al met ferdi en frankquote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
Demo Enemy Territory: Quake Wars komt op 10 september
Maandag komt ook de nieuwe PC, kunnen we hem gelijk uittesten..
Indiaquote:Op woensdag 5 september 2007 12:51 schreef staticdata het volgende:
Fietsen
Rtl8
Fristi
Bier
Bootlan
PS3
FTD
Wii
Marco van Basten
Voetbal
bf 2142
Spyker
ben ik nog wat vergeten?
"nog geen 20km/u"quote:Op woensdag 5 september 2007 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
20km/uDat gaan we dus echt niet redden
Ga eerst maar eens beginnen met trainenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef jpjedi het volgende:
In dat geval adviseer ik je een seriemodel te kiezen van de lokale fietsenboer waar je qua kwaliteit ietsjes moet inboeten bij budgetten beneden de zeg maar 1200-1400 euro. Vanaf die prijsklasse zit je met een zelfgebouwde fiets veel hoger voor hetzelfde geld. Hier ligt dus het omslagpunt voor de beginnende amateur. Ga je echt koersen dan wodt het een heel ander verhaal.
Kut spelquote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maanden geleden speelde we de beta al met ferdi en frank![]()
Ambtenarenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
"nog geen 20km/u"![]()
Met 20km/u kom je ruim binnen t uur binnenDas wel een erg nobel streven en ik ga m'n best er wel voor doen maar dat zullen we wel niet halen. Ik zet in op anderhalf uur
[..]
Ga eerst maar eens beginnen met trainen![]()
[..]
Kut spel![]()
[..]
AmbtenarenFrank
Studenten
Xbox
Kevin= liev
Amsterdam
BF2 niet eens in de lijst!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef staticdata het volgende:
Fietsen
Rtl8
Fristi
Bier
Bootlan
PS3
FTD
Wii
Marco van Basten
Voetbal
bf 2142
Spyker
India
Huwelijk
verhuizing
laminaat leggen
Ambtenaren
Studenten
Xbox
Kevin
Amsterdam
Toegevoegd
Nee maar je kotst welquote:Op woensdag 5 september 2007 13:12 schreef Sickert het volgende:
met mij is overigens niets mis
Downloaden en later spelen... Maar idd, beetje nutteloosquote:Op woensdag 5 september 2007 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn computer stond op instorten, wat heb ik dan aan een beta..
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:27 schreef FJD het volgende:
Voorlopig programma
Zaterdag 20 September 2008: 's Ochtends vroeg vertrek, 's avonds aankomst & klein stukje losrijden
Zondag 21 September 2008: De Alpe op. Tijd en overige ritten zijn natuurlijk afhankelijk van de temperatuur.
Maandag 22 September 2008: Terug naar Nederland.
`moet jij nu niet op school of werk zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 14:10 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg jp heb je niks te doen ofzo, je ging toch naar india om te werken?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ fietshomo's > schrijf mij maar bij voor 2008, dacht dat dit nog in 2007 ging gebeuren![]()
Ik was zelf ook niet van plan om knetters veel te gaan trainen.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Euh Ferdi, ik ga er wel van uit dat ik er niet voor hoef te trainen. in canada ook out of the blue 50km gelopen met bepakking dwars door de bergen met 2x 1600m stijging in 8km.
en anders fiets ik wel met gans in de bezemwagen![]()
Keihard afzien is het mooiste wat er is!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:38 schreef FJD het volgende:
Doe je ook mee Baus, jij bent ook wel zo'n mannetje van het afzien
Ja.. zeker de hele tijd naar mijn billen kijken heh?? .. Nou.. ik kan je nu al vertellen dat ik dus mooi niet in zo'n homo legging ga hoorquote:
Hou ik je aan..quote:Op woensdag 5 september 2007 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja.. zeker de hele tijd naar mijn billen kijken heh?? .. Nou.. ik kan je nu al vertellen dat ik dus mooi niet in zo'n homo legging ga hoorIk ben niet zo van de Men in Tights, en ik ga ook niet mijn benen scheren ofzo
![]()
Rare mensen, die wielrenners... Nee, ik trek wel een clownspak aan ofzo![]()
ok dan! En dan doe ik ook zo'n "pep pep" knijptoeter op mijn stuur schroevenquote:
Lezen is moeilijk hequote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef Stefan740 het volgende:
Och wat heet lui![]()
Wat is dat sparta filmpje van jou een bullshit zeg
Hij is wat zwaarder dan een racefiets jah.. Maar denk je dat zo'n ding geen licht verzet heeft dan.. Kuchquote:Op woensdag 5 september 2007 19:12 schreef FJD het volgende:
en dan ondertussen alsnog in een uur boven komen he![]()
Ik denk dat je al in je handen mag klappen met anderhalf uur. Zo'n freeride bike heeft ook een tikkie meer weerstand en gewicht dan een racefiets![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Ligt mijn pa inene helemaal dubbel.. "Oooooh.. de Alpe!, dat ga je nog wel merken!"![]()
![]()
kopje van bloemendaal? Is een leuk stukje heen en terug fietsen door het bos en bij het kopje zelf kan je wel leuk klimmen en downhillen dacht ik zo..quote:Op woensdag 5 september 2007 19:36 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Je zou es kunnen kijken of er geen kleine stukjes in de buurt zijn die ongeveer dat percentage benaderen dan kun je eens kijken wat t is
Zoiets ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
kopje van bloemendaal?
Deal.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Is dat alles?![]()
Maak er maar 2 kisten van!.. DEAL?
![]()
Waarom denk ik toch dat jij plotseling ziek oid. bent volgend jaar op de dag des oordeels?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Is dat alles?![]()
Maak er maar 2 kisten van!.. DEAL?
![]()
Net alsof het uitmaakt wat ie rijdtquote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef jpjedi het volgende:
Waarom denk ik toch dat jij plotseling ziek oid. bent volgend jaar op de dag des oordeels?![]()
ooh echt niet.. Geloof me! Ik vind het echt mooiquote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef jpjedi het volgende:
Waarom denk ik toch dat jij plotseling ziek oid. bent volgend jaar op de dag des oordeels?![]()
das waar, d'huez is natuurlijk de berg van de nederlandse trots. maar om eerlijk te zijn schaar ik deze ook echt wel onder de serieuse bergjes..... als ik die overleef eet ik mn pet opquote:Op woensdag 5 september 2007 20:02 schreef jpjedi het volgende:
Als iedereen boven komt doen we het jaar erop de callibier en daarna de Madeleine..Alpe D`huez is bekend in Nederland vanwege de vele Nederlandse overwinningen in het verre verleden maar de echte bergjes zijn nog stukkie zwaarder.![]()
in die madeleine zit gewoon een afdalingquote:Op woensdag 5 september 2007 21:52 schreef FJD het volgende:
Galibier: http://www.climbbybike.co(...)Lautaret_profile.gif
Madeleine: http://users.skynet.be/alpes2004/2007/madeleine.GIF
Alpe d'Huez: http://www.climbbybike.com/profile_520/Alpe_dHuez_profile.jpg
Klein verschil is wel dat die gasten voor de klim al een km of 150 over bergen heen hebben gecrosst in de zinderende hitte. Wij beginnen onderaan en hoeven maar 15km alles te geven. Vanuit dat opzicht moet het mogelijk zijn om de tijd van Pantani uit de boeken te rijden als je daar echt voor gaat trainen. Leuk dat ie goed kan klimmen maar een week in het peleton mee draaien om vervolgens na een paar forse bergen nog de Alpe d'Huez te klimmen is niet echt de ideale voorbereiding zeg maarquote:Op woensdag 5 september 2007 22:12 schreef Sickert het volgende:
ik denk dat de meeste van jullie zich wel verkijken
Zo zou je het wel op kunnen vatten ja...quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef dekkered het volgende:
vinden jullie
Gij Zeeland zijt ons eigen land,We dulden hier geen vreemde hand, Aan onze vrijheid zijn we altijd trouw.
racisties?
ik snap dat nietquote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo zou je het wel op kunnen vatten ja...
Je zou je gedachtengang wel erg moeten kronkelen wil je daar iets racistisch uithalen. Geen vreemde hand dulden betekent niets meer dan dat men geen overheerser duldt. Of dat dan ook geld voor de Nederlandse overheid is weer een tweede maar gezien de taal waarin het geschreven is zou dit zomaar kunnen dateren uit de tijd dat de provincies niet onder een Nederlandse overheid vielen. In dat geval is het niets meer of minder dan dat Nederlanders nu zouden zeggen dat ze geen invasie van een ander land wensen.quote:
vind ik niet racistisch. wij dulden geen hand blabla slaat meer op dat zeeuwen zich onafhankelijk vinden, zelf voor een provincie etc willen zorgen en geen bemoeienis van buitenaf willen. opzichzelf gekeerd en primitief> ja, racistisch neequote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo zou je het wel op kunnen vatten ja...
great minds think alike and post at the same timequote:
Ik vind het ook niet racistisch, maar tegenwoordig zijn er mensen die dat wel als racistisch zien. Dat die mensen dom zijn kan ik ook niet helpenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vind ik niet racistisch. wij dulden geen hand blabla slaat meer op dat zeeuwen zich onafhankelijk vinden, zelf voor een provincie etc willen zorgen en geen bemoeienis van buitenaf willen. opzichzelf gekeerd en primitief> ja, racistisch nee
als ze nou zeiden wij dulden geen negers/turken/betuwers/joden en rotterdammers en als die wel komen dan scheren we hun kop kaal martelen we ze en stouwen ze uiteindelijk in de gaskamer HEIL ZEEUWS MEISJE, ZEEUWS MEISJE UBER ALLES!> ja das rachistisch
2010naar Tibet!!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze is ook leuk
[afbeelding]
Even 42Km klimmen![]()
Iets voor 2009
Gezellig met zijn allen naar Spanje
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja en als we gaan fietsen in Frankrijk gaan we niet kamperen he![]()
maart 2008quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
2010naar Tibet!!![]()
[afbeelding]
Da's geen berg da's een muurquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef FJD het volgende:
Over pukkels gesproken. Dit is pas een berg:
http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Scanuppia---Malga-Palazzo&qryMountainID=3597
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
great minds think alike and post at the same time![]()
Er is echt niets mooiers dan je tentje op zetten in de berm en dan op je luchtbedje maffenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja en als we gaan fietsen in Frankrijk gaan we niet kamperen he![]()
Great minds enzoquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kamperen is mooi man, heb ik al te lang niet meer gedaan.
Zeeland nietquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet racistisch, maar tegenwoordig zijn er mensen die dat wel als racistisch zien. Dat die mensen dom zijn kan ik ook niet helpen
Zeeland mag van mij wel in zee verdwijnen, je hebt er niks an
Alles is beter dan in een tent slapen, ik ben geen holbewonerquote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
[..]
Er is echt niets mooiers dan je tentje op zetten in de berm en dan op je luchtbedje maffen's Avonds een vuurtje erbij, biertje erbij
Mooi man!
Een bungalow of een hotel kost al snel weer 50,- per nacht. Leuk hoor maar dat is weer 100,- voor een weekend en je krijgt er maar weinig voor terug in verhouding met een eigen tent. JP ging trouwens kijken oftie een vriend met camper mee zou krijgen dus dat zou ook al alles schelen
[..]
Great minds enzo![]()
Whaha haha hahaquote:Op woensdag 5 september 2007 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alles is beter dan in een tent slapen, ik ben geen holbewonerEn zeker voor zo'n zware rit moet je een goede nacht hebben in een GOED bed. Geen luchtbed oid
pardonquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet racistisch, maar tegenwoordig zijn er mensen die dat wel als racistisch zien. Dat die mensen dom zijn kan ik ook niet helpen
Lowlands maak ik een uitzondering voor. Dat is de enige keer per jaar dat ik in een tent slaap. Zou het liefst ergens een hotel boeken maar de sfeer is zo tof op de Lowlandscampings dat ik dan wel in een tent slaapquote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
ga je mee 3maanden naar india,nepal en tibet?![]()
enne hoe doe jij dat op lowlands,caravan van je ouders?
Hoi Kevquote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Whaha haha haha
ik ga echt helemaal stuk hier
Frankiequote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lowlands maak ik een uitzondering voor. Dat is de enige keer per jaar dat ik in een tent slaap. Zou het liefst ergens een hotel boeken maar de sfeer is zo tof op de Lowlandscampings dat ik dan wel in een tent slaap
Moet ik ook nog over caravans beginnen? Dat zijn halve tenten man
[..]
Hoi Kev
waar laten we al die typetjes als dekkerd dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
Frankie
ouwe pisnicht
afentoe moet ik zo om je lachen he
geweldige kerel ben je![]()
Verkopen aan de lokale frietboer aldaar..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
waar laten we al die typetjes als dekkerd dan?
Tja, daar heb je gelijk in. Vooruit dan maar, we kijken het nog een tijdje anquote:Op woensdag 5 september 2007 23:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
waar laten we al die typetjes als dekkerd dan?
Dus wij kunnen geen sfeer maken..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lowlands maak ik een uitzondering voor. Dat is de enige keer per jaar dat ik in een tent slaap. Zou het liefst ergens een hotel boeken maar de sfeer is zo tof op de Lowlandscampings dat ik dan wel in een tent slaap
Moet ik ook nog over caravans beginnen? Dat zijn halve tenten man
[..]
Hoi Kev
Ook al waren jullie er niet, ik kon duidelijk voelen dat jullie een bijdrage leverden aan de sfeerquote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus wij kunnen geen sfeer maken..![]()
![]()
Onbekende kunnen dat natuurlijk veel beter..![]()
![]()
![]()
je wilt verdomme een berg op fietsenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kamperen is toch gewoon kut. En dan 's-ochtends met je WC rol, handdoek en toilettas naar het douchehok lopen![]()
;'(
Ja ik moet me wel optimaal voorbereiden natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
je wilt verdomme een berg op fietsen
en dan ga je klagen dat je met een wc rol moet lopen en een toillet tas
Frank hou op dit kost me liters cola
hou op!! echtquote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik moet me wel optimaal voorbereiden natuurlijk![]()
's-Avonds paar biertjes drinken, dan een goede nacht op een BED (met matras, jeweet). Dan haal ik hopelijk de eerste 100m wel
Word ik verdomme weer blij gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
-edit- iedereen gaat slapenIk ga darten kijken en om 00:30 nog de herhaling van DWHN.
Gelukkig valt het niet op dat je precies ge-edit hebt in dezelfde minuut als mijn post en dus net nadat ik je op MSN sprakquote:Op woensdag 5 september 2007 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja beetje m'n quote editten, lekker makkelijk![]()
Ook al zo'n luxe paardjequote:Op donderdag 6 september 2007 04:47 schreef jpjedi het volgende:
No way dat ik in een tent ga liggen.Die camper is nog niet zeker maar anders zeker een hotelletje.
im with fer, een tent hoort er bij, voor een nachtje is het niet zo erg en het is zooo gezellig, biertje bbqquote:Op donderdag 6 september 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook al zo'n luxe paardje
Ik neem gewoon een tent mee hoor. Niets mooiers dan 's avonds net buiten je tent hangen, biertje erbij, beetje van de zon genieten, beetje ouwehoeren![]()
chalet is ook prima > beter nog. net zoals een camping, maar beter. als het maar geen jhotel isquote:Op donderdag 6 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
Zijn twee nachten. Eerste nacht wordt natuurlijk erg rustig met pasta, bananen en vroeg slapen. Zondagavond wordt natuurlijk een groot BBQ feest met veel bier enzo
Ik ga wel even zoeken naar een mooie camping waar we de tent op kunnen zetten. BBQ in de berm zullen ze wel niet zo'n goed idee vinden bij de Franse overheid
-edit-
http://www.premiumwanadoo.com/lacascadesarenne/chalet_confort.php?or=&language=nl&mode=ltarif
Hmmm voor 25,- p.p. huur je zo'n chalet voor twee nachten. Voor dat bedrag kun je eigenlijk al niet meer gaan kutten met een tent
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
buyakasha
Jezus, heb jij geen school ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 13:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik ga ff company of heroes spelen
OMG hoe hou ik het allemaal bij met mijn 64 kb/.sec..quote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef RudyCarell het volgende:
Medal Of Honor Airborne EMUDVD9-Unleashed![]()
Kan je hem daar nog niet kopen dan??quote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
OMG hoe hou ik het allemaal bij met mijn 64 kb/.sec..![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef RudyCarell het volgende:
Medal Of Honor Airborne EMUDVD9-Unleashed![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:20 schreef staticdata het volgende:
Het grote Bof! topic: waarvoor anorexia zorgt
die spoorweg is volgens mij alweer dicht hoor. toen hij openging en de eerste treinen gingen er over, bleek dat het railsysteem minder stabiel dan verwacht. Volgens mij zat er speciale koelsystemen bij om het ijs(?) heel te houden.quote:Op donderdag 6 september 2007 04:47 schreef jpjedi het volgende:
No way dat ik in een tent ga liggen.Die camper is nog niet zeker maar anders zeker een hotelletje.
I am with you Frankie!![]()
Nu we toch wat meer naar het onderwerp 'bergjes' verschuiven, In het noorden van India of eigenlijk over de grens met China/Tibet, is een hagelnieuwe spporweg aangelegd van 150km lengte en gemiddelde hoogte boven 6000 meter. Om daar te komen kost het je met name de vliegreis maar verder eigenlijk weinig. Treinreis is voor lokale begrippen prijzig maar voor ons valt het wel mee. 60 euro dacht ik uit mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |