Whaha haha hahaquote:Op woensdag 5 september 2007 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alles is beter dan in een tent slapen, ik ben geen holbewonerEn zeker voor zo'n zware rit moet je een goede nacht hebben in een GOED bed. Geen luchtbed oid
pardonquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet racistisch, maar tegenwoordig zijn er mensen die dat wel als racistisch zien. Dat die mensen dom zijn kan ik ook niet helpen
Zeeland mag van mij wel in zee verdwijnen, je hebt er niks an
Lowlands maak ik een uitzondering voor. Dat is de enige keer per jaar dat ik in een tent slaap. Zou het liefst ergens een hotel boeken maar de sfeer is zo tof op de Lowlandscampings dat ik dan wel in een tent slaapquote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
ga je mee 3maanden naar india,nepal en tibet?![]()
enne hoe doe jij dat op lowlands,caravan van je ouders?
Hoi Kevquote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Whaha haha haha
ik ga echt helemaal stuk hier
Frankiequote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lowlands maak ik een uitzondering voor. Dat is de enige keer per jaar dat ik in een tent slaap. Zou het liefst ergens een hotel boeken maar de sfeer is zo tof op de Lowlandscampings dat ik dan wel in een tent slaap
Moet ik ook nog over caravans beginnen? Dat zijn halve tenten man
[..]
Hoi Kev
waar laten we al die typetjes als dekkerd dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeeland mag van mij wel in zee verdwijnen, je hebt er niks an
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
Frankie
ouwe pisnicht
afentoe moet ik zo om je lachen he
geweldige kerel ben je![]()
Verkopen aan de lokale frietboer aldaar..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
waar laten we al die typetjes als dekkerd dan?
Tja, daar heb je gelijk in. Vooruit dan maar, we kijken het nog een tijdje anquote:Op woensdag 5 september 2007 23:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
waar laten we al die typetjes als dekkerd dan?
Dus wij kunnen geen sfeer maken..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lowlands maak ik een uitzondering voor. Dat is de enige keer per jaar dat ik in een tent slaap. Zou het liefst ergens een hotel boeken maar de sfeer is zo tof op de Lowlandscampings dat ik dan wel in een tent slaap
Moet ik ook nog over caravans beginnen? Dat zijn halve tenten man
[..]
Hoi Kev
Ook al waren jullie er niet, ik kon duidelijk voelen dat jullie een bijdrage leverden aan de sfeerquote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus wij kunnen geen sfeer maken..![]()
![]()
Onbekende kunnen dat natuurlijk veel beter..![]()
![]()
![]()
je wilt verdomme een berg op fietsenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kamperen is toch gewoon kut. En dan 's-ochtends met je WC rol, handdoek en toilettas naar het douchehok lopen![]()
;'(
Ja ik moet me wel optimaal voorbereiden natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
je wilt verdomme een berg op fietsen
en dan ga je klagen dat je met een wc rol moet lopen en een toillet tas
Frank hou op dit kost me liters cola
hou op!! echtquote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik moet me wel optimaal voorbereiden natuurlijk![]()
's-Avonds paar biertjes drinken, dan een goede nacht op een BED (met matras, jeweet). Dan haal ik hopelijk de eerste 100m wel
Word ik verdomme weer blij gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
-edit- iedereen gaat slapenIk ga darten kijken en om 00:30 nog de herhaling van DWHN.
Gelukkig valt het niet op dat je precies ge-edit hebt in dezelfde minuut als mijn post en dus net nadat ik je op MSN sprakquote:Op woensdag 5 september 2007 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja beetje m'n quote editten, lekker makkelijk![]()
Ook al zo'n luxe paardjequote:Op donderdag 6 september 2007 04:47 schreef jpjedi het volgende:
No way dat ik in een tent ga liggen.Die camper is nog niet zeker maar anders zeker een hotelletje.
im with fer, een tent hoort er bij, voor een nachtje is het niet zo erg en het is zooo gezellig, biertje bbqquote:Op donderdag 6 september 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook al zo'n luxe paardje
Ik neem gewoon een tent mee hoor. Niets mooiers dan 's avonds net buiten je tent hangen, biertje erbij, beetje van de zon genieten, beetje ouwehoeren![]()
chalet is ook prima > beter nog. net zoals een camping, maar beter. als het maar geen jhotel isquote:Op donderdag 6 september 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
Zijn twee nachten. Eerste nacht wordt natuurlijk erg rustig met pasta, bananen en vroeg slapen. Zondagavond wordt natuurlijk een groot BBQ feest met veel bier enzo
Ik ga wel even zoeken naar een mooie camping waar we de tent op kunnen zetten. BBQ in de berm zullen ze wel niet zo'n goed idee vinden bij de Franse overheid
-edit-
http://www.premiumwanadoo.com/lacascadesarenne/chalet_confort.php?or=&language=nl&mode=ltarif
Hmmm voor 25,- p.p. huur je zo'n chalet voor twee nachten. Voor dat bedrag kun je eigenlijk al niet meer gaan kutten met een tent
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
buyakasha
Jezus, heb jij geen school ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 13:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik ga ff company of heroes spelen
OMG hoe hou ik het allemaal bij met mijn 64 kb/.sec..quote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef RudyCarell het volgende:
Medal Of Honor Airborne EMUDVD9-Unleashed![]()
Kan je hem daar nog niet kopen dan??quote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
OMG hoe hou ik het allemaal bij met mijn 64 kb/.sec..![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef RudyCarell het volgende:
Medal Of Honor Airborne EMUDVD9-Unleashed![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:20 schreef staticdata het volgende:
Het grote Bof! topic: waarvoor anorexia zorgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |